Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.10.09 22:52

"Wybory, wybory"?!!

 

"Wygrał" okrągły stół.

 
To są oczywiście tylko sondażownie, ale moim zdaniem tak zostanie. PiS ani nie chciał wygrać, ani nie miał prawa wygrać - Smoleńsk!!!
 

Jak panstwo wiecie jestem wielbicielem "teori" spiskowych.

W wyniki podane nie wierzę. Wyniki są takie jakie było zapotrzebowanie.  Okrągły stół u koryta w komplecie razem z PiSem w tzw "opozycji".

Palikot miał niedawno 2-3% w sondażowniach. W ostatnich dniach bardzo mu sądażownie podniosły "wynik". Przecież to kolega Komorowskiego który razem polował u sovieta na głuszce pod ochroną KGB. Po to niby to się oderwał od PO, aby wejśc do "sejmu" i popierać Zdzichów, Rychów itd.

SLD stare komuchy mają się dobrze, nic im nie grozi tak samo jak PSLowi.

Kaczyński zdaje sobie sprawę, że nie mógł "wygrać" , a nawet nie chciał "wygrać". Wybrał życie. Dlatego nic Polakom i Polsce nie obiecywał po za "Polakom należy się więcej" . Czyli jak pisałem więcej czego - miskę ryżu.  Tylko naiwni sądzili, że PiS zostanie dopuszczony do władzy, aby grzebać przy zamachu Smoleńskim.

Obecnie cała mafia jest nadal przy korycie z PiSem w "konstruktywnej opozycji". Bo tylko tak mogło być. Ja nie wylewam pomyj na Polaków, nie będę pisał, że barany.

Poprostu "zwyciężyła" obcja okupacyjna Polski w komplecie. To narazie tyle, bo ani nie obserwowałem tych tzw wyborów, ani nie śledziłem w internecie. O tych wynikach przeczytałem na onecie. Pozdrawiam państwa.

 
 
Proszę o własne przemyślenia internautów. 

 
4895 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Wybory, PiS, PO, SLD, okrągły stół, mafia.
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.09 o 23:16
Przeczytałem przed chwilą art Irandy. To tylko dowodzi moich racji - +niepoprawni.pl
Pozdrawiam
Ps. Czytam trochę po napisaniu tych kilku słów, artykuły na portalach. Aż strach się bać tego słownictwa - ilu i jakich mamy baranów w Polsce. A może to barany w ten sposób sami piszą nic nie kumając z życia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!!   
Były bloger, 2011.10.09 o 23:19
Bardzo trzeźwa ocena tego, co się stało, bo stać miało. Pozwolę sobie jednak Zenonie na dodanie szczegółu: otóż od jutra będziemy mieli jako prywatni ludzie do czynienia nie z nowym-starym rządem, ale niestety z tymi samymi urzędasami i czynownikami średniego i niskiego szczebla co wczoraj. Jedyna różnica, bardzo negatywna różnica taka, iż większość z nich odetchnęła z ulgą - po wyleczeniu kaca we wtorek zabierze się do żwawszego niszczenia ludzi, na przykład podatkiem katastralnym. Że to nie oni go wprowadzą? No pewnie że nie oni, ale różne Palikoty i spółka. Pewnie po pierwszej wypłacie w tym okrągłym cyrkowym budynku na Wiejskiej w Warszawie. Współczesna "klasa robotnicza" tak długo nie ruszy dupy z miejsca, jak długo nie zabiorą jej kiełbasy na grila i pół litra do popicia. A że zabiorą to pewne. Kiedy wkrótce ruszy cena paliwa - ruszą też inne ceny.
O reszcie będzie czas pogadać. Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.09 o 23:28
Marek Zarębski.
Oczywiście masz rację.A po za tym to kaczka wprowadził nas do jewrokołchozu. Dzisiaj jest bez znaczenia która kókiełka "wygra" i tak jest tylko pachołkiem do wykonywania rozkazów tego kołchozu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!!   
Były bloger, 2011.10.09 o 23:40
Pojechałem ostatnio na spotkanie, które miało trwać ze trzy godziny - a trwało znacznie dłużej. Oczywiście zajmowaliśmy się nie tylko toastami, więcej gadaliśmy. Ale nie w tym rzecz ile było uciech (dużo!), ale w konstatacji, że większość moich znajomych, z którymi spotkałem się po latach w ogóle nie miało pojęcia co to jest ten właśnie wymieniony kataster, jak i kto doi kasę z powietrza i czym grozi na przykład secesja Śląska i Mazur. Niby nie zajmują się tym na codzień - ale tłumaczenia i tak było wiele. Wspominam o tym tylko dlatego, że właśnie w takich sytuacjach dobrze widać jak niektóre informacje nie docierają do ludzi, jak bałamutnym zajęciem jest mielenie w nieskończoność rzekomych międzypartyjnych sporów - gdy źródła każdej partii jednakie, mam na myśli ten wstrętny okrągły mebel z Magdalenki. Ktoś zresztą żartem powiedział, że nie ma co się dziwić - wszystkie wejścia do studzienek kanalizacyjnych też są wyłącznie okrągłe i coś w tym musi być, że jak okrąg to śmierdzi...
Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.09 o 23:51
Marek Zarębski.
Ostatni przecież uchwalili w knesejmie, że przekręty bedą objęte tajemnicą panstwową.
Tylko kto tutaj jest państwem. Jakoś narazie nie mogę się doczytać tzw frekfencji wyborczej. Czy poszło na "wybory" ponad 50% Polaków czy mniej. Bo jeśli mniej to wybory powinni być unieważnione. To jeszcze znaczy, że Polacy wygrali nie idąc do "wyborów" a nie jakaś okupacyjna partyia. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.09 o 23:34
Proszę państwa, oto jeszcze jeden art Irandy - proszę przeczytać.+niepoprawni.pl
Ps. Proszę o przeczytanie i tego, o czym pisałem, podałem przed "wyborami" - +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.10 o 08:53
A pozniej beczec! Wszystko wskazuje inaczej. Z barana nie zrobisz czlowieka!

Normalnie to te wybory sa niewazne.Glosowalo mniej niz 50% wyborcow, co w swietle prawa uniewaznia te ture. Poza tym cos o baranach. Komorowski, inni, namawiajac Polakow do glosowania, mieli wylacznie na uwadze kolejna manipulacje. Podstawieni dyzurni, ktorzy namawiali do bojkotu wyborow, osiagneli wytyczony cel.Zwazywszy, ze do glosowania bylo 10 milionow uprawnionych, to tylko przyklad, a na platforme zaglosowalo 40% to w ogolnym obliczeniu, daje pare osob, ktore sa skorumpowane, posiadlo majatki w nieuczciwy sposob, ale to staly, kryminalny elektorat PO, ktory zagwarantowal ponowne zwyciestwo.
Te 50 pare %, ktory pozostal w domu, to z cala pewnoscia nie elektorat PO. To zmanipulowane towarzystwo, bojkotujace wybory. Stawiajac pytanie im, KOGO TY ZBOJKOTOWALES? Odpowiedzia bedzie, moj tytul tego wywodu i to, ze mialem racje piszac:" Glosujmy wylacznie na PiS.
PS.Juz jest za pozno, tego cofnac sie nie da.Bedziesz jeszcze beczal do czasu, gdy postanowia upuscic ci troche krwi. Mnie pozostalo cieszyc sie zyciem, gdyz stracilem calkowita nadzieje na cos logiczniejszego niz rewolucja, w tym narodzie z ktorego wyszedlem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Paweł Tonderski, 2011.10.10 o 10:02
Panie Mik panu płacą za tę tanią agitkę dla PiS-u? Dla partii, która nie potrafi albo nawet nie chce zająć się ludźmi, którzy swój czas oraz zapał poświęcali przez poprzednie kilka miesięcy właśnie dla PiS-u i tylko dla niego mając nadzieję na to, że Polska będzie wolna, suwerenna i niezależna!? Co takiego PiS, by zrobiło po objęciu władzy w Polsce, wyszlibyśmy z UE, działalność lóż masońskich w Polsce zostałoby zdelegalizowane, wyszlibyśmy z układów z Bankiem Światowym, Funduszem Walutowym albo z Fundacją Batorego? Przecież pan doskonale wie, że z piszących na tym portalu tylko pan wyznaje tego typu pro pisowskie poglądy? Czy pan nie rozumie, że Polacy nie mają zamiaru popierać żydowskiej i masońskiej partii, która udaje polską, patriotyczną i narodową? :))

Przecież pana PiS nie przegrał, będzie miał swoich przedstawicieli w polskim parlamencie, PiS wyciął wszystkie propolskie partie - LPR oraz Samoobronę, wyciął Nową Prawicę, Nowy Ekran, teraz będzie świecił propolskim i pro narodowym światłem, będzie mógł to czynić tym bardziej lepiej i jaśniej, gdy popatrzy się na partie, które zasiądą obok polityków z PiS-u w ławach poselskich, Ruch Palikota, SLD, PO, PSL... Nieźli przeciwnicy, porównując ich do PiS, naprawdę nie trudno grać rolę partii dbającej o polskie i narodowe interesy jednocześnie zrzeszając w swoich szeregach dawnych partyjniaków, masonów, żydostwo i materialistów...


Ja nie byłem na głosowaniu, nie będę podwyższał im frekwencji, aby nie byli zbyt pewni swojego mandatu, po to aby nie mówili, że rządzą w imieniu większości Polaków. :)))Żeby nie mówili, że sprzedają Polskę w imieniu większości Polaków. :))) Panie Mik pan ma jeszcze polskie obywatelstwo, ma pan czynne i bierne prawo wyborcze mieszkając na obczyźnie? Był pan na głosowaniu?


Każdy postąpił tak jak mu podpowiadało jego sumienie i wiedza, która posiada, z tego powodu nie zamierzam się na nikogo obrażać, nie zamierzam rozpalać stosów i nie zamierzam stawiać innym Polaków z tego powodu pod mur.

Zresztą Jarosław Kaczyński oczekuje, że Warszawę w niedalekiej przyszłości czekają wydarzenia, które miały niedawno miejsce w Budapeszcie. I ma rację, taki scenariusz dla Polski jest bardzo prawdopodobny.

Niech pan nie traci ducha, tylko dlaczego na czele państwa po tych przyszłych wydarzeniach mieliby stanąć ludzie tak naprawdę nieróżniący się prawie niczym od ludzi, którzy teraz rządzą Polską, od PO i PSL-u a teraz i Palikot-owców?


p.s.

Kiedyś Polacy wybrali na 10 lat Kwaśniewskiego na prezydenta Polski, potem dwukrotnie SLD z małą przerwą na AWS, a teraz dwukrotnie PO, i ja mam wierzyć w to, że te wybory są prawdziwe i niesfałszowane, i że one już wcześniej nie były ustalone?! Wolne żarty. :)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.10 o 10:16
Zdania nie zmieniam, szczegolnie w takich ewidentnych przypadkach.

PS.Jezeli ktos jeszcze nie rozumie moich przeslan, to wyjasniam. PiS w tym towarzystwie byl najlepsza alternatywa dla Polski co nie upowaznia kolejnego barana do wmawiania mi agitacji na rzecz tego ugrupowania i zagladania mi do rozporka. Znalazl mi sie obywatel.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 12:15
Mik.
O tych pseudopartiach tyle już napisałem, że nie będę tego bisował. Zgadzam się całkowicie ze zdaniem Pawła Tonderskiego. Szkoda że nie rozumiesz, że PiS to ta sama mafia. Dla mnie te wybory były ustawione od dawna. Nawet PKW odmówiło rejestracji Nowego Ekranu, Korwina i innych. Nawet pies z kulawą nogą z ani jednej parti nie zajął się tą sprawą łącznie z żyrandolowym. Ponad 50% ludzi nie poszło - a to też jest głosowanie. Ja uważam za wybory nieważne. Jak widzisz demokracja jest fikcją. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.10 o 12:36
Jezeli uwazasz, ze ta sytuacja jest najlepszym rozwiazaniem dla Polski, Polakow, to juz nie mam nic wiecej do powiedzenia w tym temacie.

PS.Gdybys chcial bardziej sie zastanowic nad moimi propozycjami pisanymi wczesniej, byc moze zrozumial bys moje zapatrywanie sie na te wybory inaczej.
Teraz szkoda lez i marnowanego czasu na te bzdurne rozwazania. Obejzal sie wol, jak mu itd.
Teraz jest bardziej aktualna propozycja p.Wojtasa.
Dobrze przemyslana akcja pozwoli w przyszlosci wyeleminowac wszelka szumowine z dyskusji o Polsce, a
jednoczesnie stworzy nadzieje, ze bedzie lepiej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 13:31
Mik.
Właśnie słyszę w Radio Maryja wypowiedz księdza. Wysłali wczoraj specjalnego człowieka do 17 tu punktów wyborczych w Toruniu. Tylko w jednym, TYLKO w JEDNYM punkcie był mąż zaufania - jeśli to Ci nic nie mówi to trudno. A ja nie płaczę, bo nie jestem zawiedziony - wiedziałem że tak będzie i to jest tragedia. Wolałbym nie mieć racji. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.10 o 14:40
Kazdy ma swoje racje, tylko nikt nie przedstawia
faktu nad swoje racje.Kazdy placze, a nikt nie odebral z tego powodu sobie zycia. Wszystko to jest malo powazne i nie warte zauwazania. Jedno co da sie zauwazyc to to, ze ci medrcy wypowiadajacy sie na roznych witrynach nie chca, a moze nie umieja zrozumiec innych.Dziecinada, albo chlopstwo przy komputerach zamiast na roli. Podobne wrazenie odnosze czytajac te 50 60 letnie feministki po rozwodach, ktore wyznaja, ze maja dzieci i nie chca wiecej.
Jak zrobic takiej dziecko? Podobnie z tymi fi ale nie
filozofami. Jak ich nauczyc posluszenstwa w ramach obowiazujacych kryteria czlowieka rozumnego?

PS.To co mialem stracic, juz stracilem, anie chcac wiecej tracic, musze zapomniec o tej¨POtwornej zbrodni, dokonywanej bez zadnych konsekwencji.
Dzisiaj juz wiem, kto i dlaczego glosowal na tego POTWORA. Zadne tlumaczenia z jego strony, czy zmiany
nie sa w stanie pozwolic na zapomnienie. Szkoda wiecej slow i czasu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 20:36
Mik.
Widzę, że nie jestem jedynym tak myślącym - +fiatowiec.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.10 o 21:48
Moje mysli ida prosta droga do celu.Przy tym nie wykluczam innych opcji i tej z Zydami. Problemem Polakow jest i jeszcze dlugo pozostanie, problem braku umiejetnosci rozmawiania.Poza tym, ta cholerna niecierpliwosc. Wiem duzo wiecej, ale to nie jest na rozmowe na witrynach interntowych.Swego czasu, rozmawialem z najwiekszymi w tej Unii.Wiem co reprezntuja i do czego sa zdolni. Poza tym w clubie mam tez rozmowy polityczne europy i wiem jak ludzie zamozni mysla o tym wszystkim. Mialem nadzieje, ze potrafie cos wniesc do UPRu.Plany mialem takie, zeby zaczac budowe ugrupowania od poczatku i z jasnymi przepisami dla spoleczenstwa.Do zaakceptowania!
Juz nie mam sily zeby walczyc. Tak naprawde, to nikt nie chce takiej walki o istnienie Panstwa. Kazdy walczy dla siebie. Piekny apel p.Wojtasa i co?
Nie wierze na co mam mnostwo przykladow, ze ogol zaakceptuje warunki im zaproponowane. Wolnosc szlachecka i liberum veto, ale bez szlachcicow tylko ze ze zwyklym pospulstwem udawadniajacym swoje racje
dyplomami czy cytatami z przeczytanych ksiazek.
Same prace dohtoranckie, z ktorych nic nie wynika i nie wyniknie. Szkoda sliny na te wszelkie wasnie.
A propos wyborow.Polak madry po szkodzie! Dobranoc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 22:57
Mik.
Też "tak myślę" że Polacy nic nie rozumieją. Wszystkie inne nacje są rozumne az strach. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.11 o 08:34
Widze, ze nie tylko nienawisc przemawia przez Ciebie, ale i zlosliwosc. Rozmowa z takimi ludzmi staje sie niemozliwa. Jezeli oceniasz spoleczenstwa innych narodowosci po komunikatach prasowych, stales sie fenomenem. Ja z tymi ludzmi zyje i rozumie ich.
Rozumie tez przyczyny, fakty postepowania Polakow, ale to juz inny temat i bardziej rozlegly. Rozumiem i Ciebie rzucajacego cytaty z innych witryn, czy ksiazek. dobrze ze to wylapujesz, ale gdybys jeszcze chcial wyciagnac z tych nowinek jakies osobiste wnioski i podzielic sie nimi, to to by dalo przewage Twoiemu rozsadkowi na emocjami.
PS.Hura i wpierot to przynaleznosc z minionej epoki, gdzie prosty lud majac wyznaczonego wroga i w plecy wycelowane NKWD-owskie lufy, nie mial wyboru. Ty chyba masz wybor? Tak uwazam. Z pozdrowieniami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 12:33
Mik.
Jeśli odpowiedz na Twój stary, wyświechtany slogan - Polak i przed ......... jest zlośliwy to wybacz. Ja nie wdam się z Tobą w kłótnie ani zlośliwości. Bo pisze na temat i tego oczekuję od innych. Wycieczek osobistych unikam dla spokojności. Z tego względu ani nie będę Cię atakował ani ubliżał. Jak napisałem w art. gł. nie będę gnoił Polaków bo zrobią to inni. Tylko dlaczego Ty, Polak?. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.11 o 13:01
Jednak inaczej wynika Zeniu z Twojego pisania.
Nie chce wlazic w ten temat, bo nie do mnie nalezy
ostateczna ocena. Wyklucac sie tez nie mam zamiaru, bo nie jestem atakowany.Nie mniej, zacytuje Ci Twoja wypowiedz a przemysl ja, jak to wyglada w kontekscie do P.Wojtasa.
"Paweł Tonderski.
Własnie to mi się nie podoba(co zaznaczyłem w art gl), że ten ciemnogród raptem wszędzie zdał egzamin, nawet w sondażowniach. Nu a że wrogowie sie cieszą to fakt. Za cztery lata jak "dobrze" pójdzie będzie nastepna zmiana i szpak bedzie kopał bociana, bo POLSKIEJ parti nikt nie zbuduje. Jakoś widze, że nie tędy droga, ale nawiedzeni będą mieli o czym gadać - jak to budują nową partię. Pozdrawiam"
PS.Ja chociaz zachowuje pozory dobrego Polaka. To tak w kontekscie prawidlowego rozumowania ludzi i ich wypowiedzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 13:10
Mik.
Jak Ci pisałem, wrogowie Polski znajdą odpowiednie słowa dla siebie, aby dac Polakom popalic - masz jeszcze cieply przyklad - Doradca Palikota: mamy debilne społeczeństwo - +wybory.onet.pl
Wybacz że z takimi durniami mi nie jest po drodze. Rozumie, że nie zrozumiałeś ani mojej ironi, ani działalności Wojtasa. On pisze o budowie dopiero elit a nie parti i działalność przywiduje na dziesiątki lat itd Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.11 o 13:58
Zeniu.
Nie chce plemizowac w tym temacie, szczegolnie ze to nie do mnie nalezy organizowanie sie przeciw tym
wszystkim zbojeckim zachciankom.Jzeli bede mogl pomoc, napewno pomoge.Teraz widzac swoj bezsens w wypowiadaniu sie na te tematy, pozostane w oczekiwniu na jakas propozycje, konkretna propozycje wynikajaca ze spraw waznych dla ludzi, wyplywajaca od kogos, kto tak naprawde wie i rozumie te wszystkie sprawy. Jestem juz w tym wieku, ze dopiero dziewczyna w lozku
zaczyna mnie podniecac.Poki co, to nie widac ani dziewczyny i lozko jest rozbebrane. Trzymaj sie, jezeli Ci to odpowiada.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 15:15
Mik.
Zgadzam się z jednym napewno. Brak jakichkolwiek propozycji. O czym pisałem wielokrotnie - brak wodza. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 21:01
Mik.
Poczytaj co piszą inni na temat polskich baranów i oświeconych inaczej z Twojego zachodu -
-10 Październik 2011 o 19:18 | #11 Cytat galluss :Czyli, że pozostaje nam ostatnie możliwe rozwiązanie, utworzenie państwa w państwie Żydowskim i przeprowadzenie rebelii pod kierownictwem nowego Napoleona i przeprowadzenie szturmu na stolicę Żydostwa czyli Warszawę. Będzie to tzw. „pucz Warszawski”.
W sumie to jestem zadowolony z wyników tych wyborów, ponieważ przez ostatnie 22 lata Żydowszczyzna przekazywała odpowiedzialność na opozycję po wyborach a teraz władza została w rękach PO!!!! To oznacza, że nadal PO-PSL będzie utrzymywać większość parlamentarną i to bardzo zdenerwuje kibiców. Mam nadzieję, że kibice dotrzymają słowa i zaczną stawiać barykady na drogach i organizować się w pospolite ruszenie przeciw okupantowi, ale do tego jest potrzebna świadomość a oni mają naszczane w głowach.
Wczoraj założyłem się z pewną osobą, że jak wygra PO to pierwsze protesty w Polsce zaczną się w ciągu kilku tygodni, a jak wygra PiS to w ciągu pół roku. Obstawiałem,że PiSiory wygrają, ale widać, że Żydowszczyzna chce zsynchronizować upadek giełd pod koniec października z nienawiścią kiboli do Tuska. I to będzie kontrolowana rewolucja….
ustawy o większych uprawnieniach dla służb porządkowych weszły w życie, to samo się tyczy ustawy o stanie wojennym. Tak więc teraz czekamy góra miesiąc, lub półtora na drugą fale kryzysu i zapowiadany krach finansowy i wtedy ceny pójdą w górę a w raz z nimi kibice na ulice wyjdą.
Jeżeli kibice wyjdą na ulice to wtedy żydowszczyzna sprytnie wykorzysta ich do wprowadzenia stanu wojennego i można się spodziewać zamachów pod fałszywą flagą.
jesteśmy w kupie po uszy i czuję ogromne zażenowanie i niemoc w związku z tym, że Polacy nic nierozumieją i do tych zaćpanych, młodych głów nic nie dociera, oni wolą głosować na Palikota, który „obiecał” im legalne ćpanie i legalizację pedofili, pederastów, pedałów.
pytam, czy jestem jednostką, która trafia się 1 na 1000 przypadków i dlatego wiem o co biega w tej ośmiorniczej pętli władzy? Czy naprawdę osoby takie jak ja to ostatnie resztki Polskiej inteligencji?? Już przed 2 wojną wyższe uczelnie w 80% kończyli tylko agenci Żydowscy.
jest mi strasznie przykro, nawet nie ma z kim pogadać bo wokoło jest mnóstwo idiotów, którym propaganda żydowska naszczała do głów. Tragizm Polskiego Narodu nie ma końca….

Galluss, czuje twoj bol stary. Piszesz jak jest… i jest ropierdolka slow motion! Poszedlem dzis na zakupy po mleko i produkty podstawowe i chociaz w Polsce nie mieszkam juz od lat to i tak sledze sprawe generalnie mowiac i podobne mysli mialem do twoich. Najgorszym jest to ze jest to choroba swiatowa. Ludzie na calym juz swiecie sa totalnie pojebani. Przeprane glowy przez tv, internet, gry video i reszte smieci. Brak autonomii myslenia i kwestionowanie spaw. Swiat zachodni razem z Polska przypomina juz cmentarz ‘zombie’ i uwierz Polska w tej makabrycznej grze jest jeszcze na ostatnim miejscu. Ludziowce w Holandii, Hiszpanii, UK, Canadzie i USA sa az taaaaak nieswiadomi ze szary Polak przy nich ma jeszcze resztki znikajacego rozumu. Niestety jednak walec jedzie i doganiamy przodujacy swiat anty-ludzkosci bezmozgowej. Ludzie to juz nie ludzie, to roboty poruszajace sie po wszytkich wiekszych miastach swiata w monotonnym rytmie: TAM, TAMM, TAM. Koorwa jak ja to wszystko na czarno widze ostatnio… Ta zblizajaca sie apokalipsa bedzie nas SPORO kosztowac. Jest to zwykly ATAK na ludzkosc! Konczy sie stary swiat i nadchodzi NWO!!
Za - +stopsyjonizmowi.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.12 o 10:29
Zeniu
Nie chce juz czytac opini wydawanych przez ludzi sflustrowanych. Takie opinie nie wynikaja ze znajomosci tematow, a z emocji. Jezeli mi ukazesz
jakas organizacje, czy czlowieka, ktory zechce cos
zapoczatkowac, to przylacze sie do niego i podam
pod dyskusje, ciekawe rozwiazania, ale to tez nie tak na hura. Musze poznac czlowieka, nabrac do niego zaufania, a potem, jezeli i on bedzie mial tez takie zaufanie, zaczniemy cos robic. Ciebie akceptuje i szanuje za te cholerna otwartosc, az do bolu. Mozesz na tym mocno stracic, dla jedynie pisania, z ktorego
niewiele wynika, poza emocjami. Ja Cie rozumiem, ale tak nie mozna! Nie mozna odkrywac kart, przed licytacja. Rob jak chcesz, Twoja sprawa, a co do ludzi
o ktorych tak brzydko myslisz, zapewniam Cie, ze sa madrzejsi i bardziej zorganizowani. Mlodziez, to inny temat, ale tez nie wszystka. Jedno wiem, ze nikt tutaj nie pozwoli sobie na zabranie, jak to sie dzieje w Polsce, tych odwiecznych przywilejow.
Mieszkam tutaj 20 pare ladnych lat. Mam stycznosc z wieloma ludzmi innych narodowosci i wiem cos na ten temat. Ostatnio byli u mnie na rybkach mlodzi Bialorusini. Z glupia frant, zapytalem na kogo glosuja.Wiesz co mi odpowiedzieli, Lukaszenke. To wyjasnia tez myslenie o tej demokracji, terorystch, czy dyktatorach. Ogolnie jest bardzo zle na swiecie.
Mozna to zmieniac przy pomocy logiki, a nie co raz nowych ustaw ograniczajacych prawa do zycia czlowieka.
Jest smiesznym, ze Polska z takim zapotrzebowaniem na prace, ma bezrobocie!
PS.Przeczytalem, ze jezdzisz po rynkach z miodem. Jezeli bywasz w Losicach,Siemiatyczach czy w okolicy, daj znac.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Paweł Tonderski, 2011.10.12 o 11:16
Panie Mik zaczyna pan mnie irytować, tutaj wielokrotnie pisaliśmy o tym, co trzeba robić, przecież pan wie, kto organizuje Marsze Niepodległości w całej Polsce, czy pan tego jeszcze nie wie?

Słyszał pan o ONR-e, o NOP-e, o Obozie Wielkiej Polski, my tutaj też coś zrobimy, mam taką nadzieję, zrzeszymy się w jakąś organizację, to są początki, ale właśnie tak trzeba zrobić, aby dzięki temu ratować Polskę... Na wzór tego, co robił przedwojenny ONR, zrzeszać się na modłę masońską, to co robił OWP przed wojną, nie trzeba dzisiaj nic nowego wymyślać trzeba działać, bo nam Polskę zamienią w "Polin" i w miejsce ich odpoczynku i spokoju dla żydostwa, w którym Polacy będą traktowani jak niewolnicy bez dostępu do swojej wody, do swoich lasów, złóż naturalnych, bez fabryk i zakładów pracy, bez szkół i przedszkoli, bez polskiej historii z narzuconą kulturą multi-kulti, w której na czele państwa będą stali pederaści, komuniści, żydostwo, masoneria, homoseksualiści i transseksualiści. :))

p.s.

Pan Zenon wielokrotnie pisał tutaj na "Polakach" o piątkach akowskich, a pan się pyta co trzeba robić i żebyśmy pokazali panu organizacje, do których można się przyłączyć? więc panu pokazuję jeszcze raz ONR, OWP, NOP, czytać "Szczerbca"...albo niech się pan do nas przyłączy, jeżeli jest pan Polakiem albo pan kocha Polskę ponad życie i chce tylko dla niej się poświęcić!

+www.nacjonalista.pl

+www.onrmazowsze.p

+www.nop.org.p

+www.endecja.p

Czytać wiadomości z podanych przeze mnie stron, zrzeszać się, organizować się, pomagać sobie nawzajem i robić swoje, nie patrząc się na innych. Czytać i wyciągać wnioski, i nie powtarzać tych samych błędów w kółko co kiedyś, i nie popierać mniejszego zła! Słuchać się mądrzejszych od siebie!

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.12 o 12:06
Panie zirytowany!
Nie irytuj sie tak bardzo, bo widze ze i tym razem zapomniales ukazac tych madrzejszych, ktorych nalezy sluchac.
PS.Zlosc szkodzi urodzie, to cos po polsku. Blizej Pana, Jeszcze nie potwor, a juz brzydki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Paweł Tonderski, 2011.10.12 o 12:47
Pan potrafi czytać po polsku, pan "umie" czytać słowa innych napisane przez nich ze zrozumieniem?

Jeżeli ma pan problemy z czytaniem słów innych ze zrozumieniem, to ja już panu nic na to nie poradzę.

Ma pan jak byk napisane, do kogo trzeba się przyłączyć, do kogo wstępować i co robić, tutaj na Polakach jest nas ze 20 osób Polaków, którzy zamierzają coś zrobić dla Polski i być może dla siebie również, a pan się pyta, do kogo się pan ma przyłączyć?

Czy pan jest zupełnie normalny?

Jeszcze raz panu powtarzam, ja nie zamierzam popierać żydostwa, materialistów i masonerii oraz byłych komunistów ukrytych pod płaszczykiem PiS-u i udających zatroskanych losem Polski, w tym czasie robiących zupełnie coś innego, nie chcę mieć nic wspólnego z ludźmi, którzy podpisują zdradzieckie traktaty, wysyłają Polaków na syjonistyczne wojny i głosują w polskim sejmie za przyjęciem przez Polskę zdradzieckich dyrektyw unijnych, które niszczą z premedytacją Polaków i polską Państwowość!

Nie chcę mieć nic wspólnego z ludźmi, którzy zakładają na swoje głowy mycki i zapalają jako niewolnicy żydowskie szabasowe świece w polskim parlamencie.


Zrozumiał pan?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem?   
Mik, 2011.10.12 o 13:20
Ja z kolei zapytam: Czy Pan jest lekarzem?
A to jest odpowiedzia, albo wiadrem zimnej wody na gorace lby, chcace naprawiac natychmiastowo Polske.

+www.prawica.net

PS.Uwazam, ze juz powiedzielismy sobie wszystko. Jezeli ma Pan cos jeszcze do dodania, prosze kierowac na Berdyczow, gdy tam dojade, to przeczytam.
Z uklonami mik
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Paweł Tonderski, 2011.10.12 o 14:10
Nie trzeba być lekarzem, aby stwierdzić, że ma pan trudność z odczytaniem i zrozumieniem pisma innych ludzi.

Proszę się nie obawiać, nie jestem prezesem NIK-u, tak więc na razie nie grozi mnie jeszcze nic strasznego, na razie jesteśmy na początku drogi, ta nasza droga nie musi przecież skończyć się na objęciu przez kogoś z nas urzędu państwowego, w tej inicjatywie chodzi przecież o zupełnie coś innego... Po to właśnie się spotykamy, żeby tego typu sprawy we własnym gronie na spokojnie przedyskutować patrząc się prosto w oczy innych ludzi, bo przecież nie ma to, jak bezpośredni kontakt z innym człowiekiem. :))

Panie Mik, to pan chce się dowiedzieć czegoś ode mnie, między innymi tego, do kogo pan ma się przyłączyć, czy mam do pana jednak pisać na Berdyczów? :)) To po co pan zawraca moją głowę swoimi pytaniami?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.12 o 14:08
Mik.
W Łosicach byłem dwa razy. Po pierwsze za daleko, a po drugie ja nie mam aż tyle miodu. Więc trzymam sie miejscowego ryneczku. Politykować mi się już nie chce. Bo co tutaj pisać jeśli wprowadzili nam konie do knesejmu - sodoma i gomora. Nie wiem co było dalej po sodomie i gomorze, ale idziemy w tym samym kierunku. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jak zostac baranem? 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 20:57
Mik.
Masz tutaj analizę wyborów i sytuacji Polski. To jest jak by drobiazgowe rozszerzenie moich myśli w art. gl. - +astral-projection.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
MatiRani, 2011.10.10 o 20:26
Zenon, piszesz : "Poprostu "zwyciężyła" obcja okupacyjna Polski w komplecie." i ze lubisz teorie spiskowe.
Moze wiec napisz. moze, kto wygral, która frakcja - Soros i Sp. Londynska? Niemcy? Putinowcy?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.10 o 21:29
MatiRani witaj.
Ach moja "teoria spiskowa" jest prosta. Soros i sp.Londyńska, Niemcy, Putinowcy to są tylko wyżej postawione pajace przez jeden i ten sam kahał. Ja to widzę jak w Polsce "walkę" PO z PiSem - ruchy pozorowane. Ich wspólnym celem jest zniszczenie Polski i Polaków. Zobacz przykład tzw "Solidarności" czyli "likwidacji" komuny, a dokładnie żydokomuny - no i tutaj Qń by się uśmiał. Bo "solidarnościowiec" michnikt jeżdził od Fancji, przez Włochy i Niemcy po Moskwę po icstrukcje i "pieniądze".A więc komunę obalali wyznaczeni komuniści, kapitaliści, socjaliści i resza międzynarodowa swołocz. Obecnie Wschód z Zachodem razem, solidarnie niszczą Polske i Polaków. Ja tutaj nie widzę różnicy w Soroszu czy soviecie zamontowanym w Rosji. Z "wyborów" jak czytam, ci wszyscy się cieszą razem Moskwa z Hameryką, Rzymem i Berlinem. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
MatiRani, 2011.10.11 o 19:36
Czesc. bylem nieczynny jakis czas. Soros jest tylko chlopcem na posylki Czerwonegoszylda ( 100 TRYLIONÓW posiadlosci ) wiec wydaje mi sie, mimo niebezpieczeñstwa, ze warto dociekac sedna spraw. Soros juz wiadomo. Putin, wielikoj gieroy, ma prokjekty wydobywania ropy wraz z BP Rockefellera ( kuzyn Czerwonychszyldów ), Angela-Makrela .. tu ne wim, czy ma jakies powiazania, no ale niby RS sa z Frankfurtu.. ale z drugiej strony Bundesbank niby drukuje stare marki na zapas...
Dla ludu Michalkiewicz jest zbyt trudny, dla nas trzeba wiecej makroskopu niz to co widac na 2 rzut oka...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 19:50
MatiRani.
Myślę, że Merkel jak najbardziej czerwona. Wynika to z powiązań i działalności w DDR. Może być jak najbardziej kumplem Putina. Przecież to wszystko podlegało Moskwie ( nie dociekam komu dalej, ale tym samym co dzisiaj). Tym bardziej że jewrokolchoz jest budowany w ramach globalizacji. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Paweł Tonderski, 2011.10.11 o 20:37
Przecież Merkel w młodości należała do młodzieżówki i bojówek FDJ. :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.10.11 o 21:37
Paweł Tonderski.
Sam wiesz jak jest. Do ludzi nie dociera, że nikt nigdzie żadnej komuny nie obalił. W Polsce jak i na zachodzie czy w jewropie rządzą komuniści zwani socjalistami. To są "byli" komuniści, nikt inny, uczciwy nie ma dostępu do koryta, ale to długa historia i do tego trzeba dojść samemu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: "Wybory, wybory"?!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.06 o 21:17
Skąd my to zmnamy - +stopsyjonizmowi.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…