Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.12.13 02:00

Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady?

 

Żydowskie? Niemieckie? Rosyjskie? Polskie?

 
W/g mojej wiedzy, przeczytanych książek stwierdzam jednoznacznie, obozy koncentracyjne i zagłady były żydowskie. Wiem, wiem - szok? A może nie!!! Muszę to napisać żydom szkalującym POLSKĘ
 
Aj, waj, co za kraj. Z napisaniem na ten temat zbieram się już bardzo długo. Nawet nie będę zaskoczony jak mnie okreslą czytelnicy szpionem jak ostatnio to zrobił jakiś piachu2 . Przytoczę całośc, bo to dosyc interesujące po pierwszym wejściu na nasz portal -
piachu2, 2011.12.12 o 09:52
Lepszy Kaczyński niż Jaszczuk Zenek - co obsrywa wszystkich wokół.
Przypuszczam że jesteś kolejną łajzą i mendą od Michnika, co mąci w głowach temu biednemu narodowi.
Jeszcze się nie dobrałeś do Mieszka 1, poszukaj w jego życiorysie i obsraj Go równo, a co, niech kmiotek się teraz wytłumaczy, kogo jeszcze planujesz opluć? Może Chrobry Bolek coś ma na sumieniu? Dawaj śmiało!

Jak tak będziemy pluć na siebie, to nic nigdy nie zrobimy, i nie piszę tego do Ciebie Zenuś, bo uważam cię za szpiona, ale do wszystkich Polaków, nawet tych co oglądają TVNy i Polsaty.
Małymi kroczkami- Małym Polakom, trzeba pokazać co to jest Ojczyzna, jak Ją szanować, jak ustrzec się manipulacji, jak odróżnić ziarno od plew.
odpowiedz   zgłoszony

Ktoś zgłosił ten opis  jako szkalowanie mnie, jako oszustwo. I słusznie, poniewaz część koleżanek i kolegów internetowych poznało mnie osobiście. Ja oczywiście nie zabieram głosu we własnej sprawie. Pewnie powinienem krzyczeć wyrzuście go. Nie krzyczę, pozostawiam decyzję kolegom internautom. Chciał mnie "gościu" zdenerwować , ale ja jestem ponad, to!!!

Dla mnie to jakiś upośledzony neptek. Jednak utwierdza mnie, że piszę dobrze, ze znajomością tematu - a jak wiemy prawda boli. Pewnie został oddelegowany do zrobienia mi koło d. py. No i stara się. Tylko nie wie, że trafil na chłopa ze wsi. Ot taki cienki bolek - merytorycznie zero. Zaskoczylem go, bo odpowiedzialem spokojnie i nie widzę reakcji. Widocznie czekał na taką samą formę jaką on zastosował do mnie. Jednak ja nie jestem gnidą, jestem Polakiem. Wystarczy ,to tylko nic nie znaczące potyczki z małym wrogiem POLSKOŚCI

Wracajmy do tematu. wybaczcie państwo, ale musiałem się odnieść do złego - złego prawda boli!!!

Jak już napisałem na wstępie, budowniczymi obozów koncentracyjnych i zagłady są żydzi!!!. Pewnie to kontrowersyjne stwierdzenie, ale prawda jest jedna. Ja tutaj niczego nie odkrywam, tylko ujawniam kłamstwa żydowskie.

Najgorsze jest to, że jak pisałem, po cholerę ja to piszę, jak wszyscy o tym wiedzą. Bo dla mnie to jest oczywista oczywistośc. Piszę to ( jak stwierdzili internauci, że trzeba) dla naszej kochanej, oszukiwanej codziennie młodzieży. Ta myśl daje mi kopa, daje mi satysfakcję - bo gdyby historia była podana zgodnie z prawdą, nie miał bym co robić. Jednak prawda żydowska to stu procentowe oszustwo.

Nie będę wnikał w szczeguły, chyba, że państwo sobie tego zażyczą. Jak już pisałem, to nie jest tak, że jakiś kapral hitler zrobił się kanclerzem niemiec. To coś podobnego, jak wałęsa od kopania rowów pod kable energetyczne został prezydentem. Tutaj proszę panstwa o głębokie przemyślenia własne. Bo to jest jakaś gra, reguła. Biorą durnia i robią z niego polityka nr jeden.

Jak panstwo wiecie hitler ani nie był niemcem, ani fachowcem w jakiejkolwiek dziedzinie. To nic. Wystarczyło, że był żydem. Żydem w danej chwili idealnym do rozgrywek swiatowych, jak "nasz" wałęsa , Lejba Kone. No i żydostwo zrobiło z niego kanclerza niemiec , tak samo jak z wałęsy prezydenta. To jest jak by kalka tych dwóch durni.

Poszukajcie sobie państwo w internecie nazwiska zastępcy hitlera -  Heinrich Himmler .

Zamieszczam jego zdjecie na początku artykułu. Powinienem już tutaj przestać pisać. Bo zobaczcie sami. Czy to jest niemiec, Polak czy żyd. Tutaj nie trzeba przeprowadzać pomiarów łepetyny, to widać jednoznacznie.

A wiec ten żyd, razem z żydem hitlerem, razem z żydami amerykańskimi, angielskimi itd byli twórcami obozów zagłady narodów świata. Wbrew nagonce na Rosjan, ja powiem państwu, że oni najwięcej wymordowali Rosjan- okolo sześciesiąt pięć milionów ludzi. Ktoś powie, że intrnauta piachu 2 ma racje, ja jestem szpionem.

 Dla wyjaśnienia oprócz historii powiem tak jak to widzę. Tak sie trafiło, że urodziłem się i mieszkam przy granicy obecnie z Białorusią, można powiedzieć różnie. W centrum dawnej Polski, Przy granicy Białoruskiej, czy jak inni powiedzą, przy granicy z Rosją. Na ile okupanci Polski pozwalali, na tyle jeżdziłem turystycznie - handlowo do tzw Rosji. Pisalem o tym, ale jeszcze potwierdzam( ja nie jestem, niczyim pachołkiem jak te durnie okupacyjne) naród w tzw dawnych republikach radzieckich jest wspaniały. Oczywiście nie piszę tutaj o rządzących Rosją żydach. Piszę o normalnych Rosjanach. Wspaniali ludzie jak my, jedna krew, tylko może bardziej gościnni jak my. A to my uchodzimy za naród gościnny, więc proszę sobie wyobrazić ich gościnność.

Byłem tam, jeżdzilem i wiem. Nawet pozwolę sobie na naszym Polskim portalu pozdrowić wszystkich tzw Rosjan.

Jak panstwo widzicie, miało być o obozach. A o tym jak najmniej. Bo ja naprawdę nie wiem o czym tutaj pisac. Pisałem, że atr. może być przyjęty kontrowersynie. A więc zaczynamy.

Oczywiście nie będę rozwijał tematu- tematu do przemyślenia przez pastwa.

Proszę spokojnie porównać wywołanie II wś przez niemców i tzw pierestrojke w Rosji i Polsce.  Dlaczego IIwś zainstalowano w niemczech? Dlaczego zainstalowano "Solidarność" w Polsce. Moge być w błędzie, jednak jak Państwo mnie znacie- uważam , że nie jestem!!! W tamtym czasie niemcy byli najlepszym państwem do osadzeniem wojny w ich państwie- proszę to przeanalizować. W dzisiejszym czasie najlepszym państwem do wykorzystania była Polska z fikcyjną solidarnością. Tutaj rzuca się w oczy wybielanie niemiec, wybielanie Polski - nie, proszę to wszysttko przemyśleć, to jest ten sam system.

Pomieważ żydostwo narzuciło niemcom ten system , poniewaz żydostwo zaplanowało i wykonało obozy koncentracyjne, dzisiaj wymaga to wszystko ukrycia. Okazja tysiąclecia. Mają  wszarzy we wszystkich rządach europejskich, mają przekaziory i pisza bajkową historie żydowską.

   Dlaczego Polska nie reaguje na oszustwa żydowskie.   Bo żydzi zarządzają Polską . Ponieważ żydzi zainstalowali obozy koncentracyjne ktore nie mieszczą się w przedsiębiorstwie holokaustu, obciążają wszystkim Polaków za zgodą i w porozumieniu z żydowskim rządem osadzonym w POLSCE.  

Ja nawet nie krzyczę, nie drę sie jak żydostwo, bo znam, poznałem, to oszustwo. Dlatego zwracam sie do młodzieży POLSKIEJ, o olewanie tematu obozów dla żydów  , prześladowania żydów, czy eksterminacji tzw żydów. Pamiętajcie na dodatek, że żydostwo świadomie utajniło tony materiałoów archiwalnych z IIwś.wojny  . Jak myślicie, dlaczego ???.Niemcy jak Polska zostały wykorzystane w odpowiednim czasie do odp[owiednich operacji prze żydostwio światowe. Wiem, wiem, że powiecie panstwo, że wybielam niemców. Nic bardziej błędnego, proszę ten temat rozpatrzy ć

ć samemu. Pozdrawiam

Pozdrawiam państwa.               

 
 
Prosze o komenty zgodne z wiedzą. 

 
5525 odsłon  średnio 4,7 (3 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: hitlerowcy, obozy zagłady, obozy koncentracyjne, niemcy, żydzi, Polacy, II wś..
[...]   
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki]
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.13 o 14:19
Bitsay.
No to jesteś nastepna osobą która mnie zdemaskowała :-))). Słaby ze mnie widocznie szpion. Co prawda mówimy o innych czasach, ale to zapewne nie ma dla Ciebie znaczenia. Ja piszę o czasach kiedy cała Polska jeżdziła na Węgry przez "Rosję" na zasadzie jakichs "fałczerów". Czyli jesli wszyscy Polacy byli w tym czasie szpionami, to oczywiście, że ja też. Tylko nic o tym nie wiedziałem do dzisiaj.
Nie wiem czy wiesz, my też jesteśmy homosowietikus. Czytałem o tym wielokrotnie. Dlatego co do Rosjan pozostanę przy własnym zdaniu. Może żle trafiłaś, a ja za dobrze. byly oczywiście różne incydenty. Nawet milicja mnie okradła. Jednak to nie zmienia sprawy. U wielu ludzi tam nocowałem, mieszkałem po kilka dni, dlatego nie moge kłamać. Nie nie mylisz się, tylko wygląda jak byś popierała tą większość. A ja poprostu piszę, że znalazłem uczciwego człowieka wśród żydów. I nie bedę tą zaczadzoną większością, jestem z nimi, czyli z tą garstką uczciwych ludzi. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.13 o 10:03
No Zenuś - sam się demaskujesz. Jesteś oszołom, agent służb tajnych i jawnych, a przy domu założyłeś mały obóz koncentracyjny, którego pilnują Twoje tresowane pzczoły.
Gdyby nie to, że to blisko Białorusi - to na pewno odwiedziliby cię koledzy ze służb. No i te pszczoły trochę im bronią dostępu. Na takie cuś - służby nie przechodzą szkolenia.

PS. Powiem Ci w sekrecie, że w moim obozie koncentracyjnym to dodatkowo pilnuje żona - a ona na wałku nie oszczędza, jak potrzeba.

PSII.A tak po prawdzie; zastanawiam się, czy pomysł obozów koncentracyjnych dla własnej ludności (łagry), jest w pełni pochodzenia żydowskiego? Przyznam, że nie kojarzę żadnych pierwowzorów - chyba, że niewolnictwo w Ameryce.

Organizacja pracy Indian była na znacznie łagodniejszych zasadach.
Czy ktoś rozważał te sprawy?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.13 o 14:38
Krzysztof.
Nie wiem co sie dzieje, że wszyscy mnie demaskują. Starość nie radość człowiek nawet już nie potrafi sie zamaskować. Ty też jesteś szpion bo mówiłeś, że łazikowałeś po Moskwie. I jeszcze pewnie wizę dostałeś :-))). Tak to jest na tym świecie. Tylko o ile sie nie mylę, to agenci nie mogli nocowac u Rosjan. A Rosjanie nie mogli by u mnie w domu nawet przebywać. Jednym słowem, dobrze, że czasy się trochę zmieniły. Łagry, jeśli dla własnej ludności, to napewno nie żydowskie. Co nie przeszkadza, że w czasach IIwś na chyba 7 szefów obozów, sześciu było żydami. Może na sześciu było pięciu, już nie pamiętam ilu ich było. Gdzieś jest to opisane.
Łagry, obozy możemy różnie traktować. Bo jeśli chłop chciał gdzieś ze wsi jechać do miasta czy innej miejscowości i musiał dostać zezwolenie - to czyż to nie jest obóz (ala Indiański). Pozdrawiam, nie pogniewaj się za tego szpiona :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.13 o 16:17
Między nami, agentami - to czego miałbym się gniewać?
No, chyba, że twierdzisz, że jesteś lepszy ode mnie; w takim przypadku - i pszczoły ci nie pomogą.

PS.
A co do łagrów. No chyba jednak wymyślili je sowieccy żydzi. W końcu w Krakowie, w 1940 roku było spotkanie służb sowieckich i niemieckich, gdzie przekazano m.in. doświadczenia organizacyjne przy organizacji obozów.
Wykładowcami byli profesorowie z NKWD.
To na bazie tych danych Niemcy zaczeli tworzyć obozy koncentracyjne.
(Owszem były jakieś, ale to raczej kolonie karne - inny system).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.13 o 16:25
Krzysztof.
Pewnie masz rację. Bo myślałem o tzw Syberii to tam za Cara wysyłali ludzi. A jak to wtedy nazywano, nie wiem. Nic nie piszesz czy wybierasz się do mnie przed swiętami. A z tymi agentami lepiej dzisiaj nie żartować. Ludzie jacyś obrazalscy się porobili. Wolałem się zabezpieczyć. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Piotr Świtecki, 2011.12.13 o 12:49
Jak dla młodzieży, to mało wyraźnie napisane :)
Ale jesli ktoś chce, z młodzieżą włącznie, to jest dostępna (tylko online - wiadomo dlaczego) książka "Spotwarzona przeszłość" p. Romana Kafla. Niedługa, przejmująca. Do powyższego tematu odnosi się gdzieś tak od czwartego rozdziału: +egawlas.homeunix.net
Pozdrawiam Polaków!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.13 o 14:46
Mufti witaj.
Nie chodzi mi, aby młodzieży tłumaczyć ( jak wiesz nie jestem prof). Wystarczy podać jakiś namiar np nazwisko i chętni sami poszperają w temacie.
A książeczkę przeczytam. Tym bardziej, że za darmo. Obecnie dobre książki są drogie i nie moge sobie pozwolić na kupowanie. gdzieś to nazwisko mi się obilo o uszy. Czy nie był ten gość ochroniarzem jakiegoś genseka? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady?   
Jan, 2011.12.15 o 01:57
W poruszonej sprawie nalezy nadmienic, ze Oboz Koncentracyjny znajdujacy sie w Oswiecimiu zostal stworzony z amerykanskiej inspiracji. Jego autorem i jednoczesnie wykonawca zlecenia budowy byla firma IG Farbe. Dzis "oficjalne " zrodla i panujaca "jedynie sluszna" prawda ukrywaja ta niesluczna prawde bo ona jest poprostu niewygodna dla dzisiejszej propagandy naginania historii do dzisiejszych potrzeb politycznych panujacej agentury.
Firma IG Farbe produkowala cyklon-B stosowany do zabijania wiezniow ale nikt nie wie, ze to nie byla juz niemiecka firma. IG Farbe to miedzynarodowa firma (amerykansko-niemiecka) z siedziba (oficjalnym adresem biura)w USA.
Strone amerykanska reprezentowaly bogate grupy finansjery amerykanskiej ( w duzej czesci zydowskiej) i przedstawiciele korporacyjnego kapitalu.Przykladowo dziad bylego prezydenta USA (zbrodniarza) G.D Busha czerpal zyski z niewolniczej pracy wiezniow obozowych.
Amerakanski udzial w tej dzialalnosci skonczyl sie w momencie kiedy Hitler poczul sie silny i odwrocil sie od USA, ktore wczesniej w duzej czesci finansowalo mu zbrojenia.
W konsekwencji tych wydarzen i bardzo duzego udzialu w tej dzialalnosci zydowskiego kapitalu z USA
mozna powiedziec, ze Oboz Koncentracyjny w Oswiecimiu byl obozem zydowskim w zrozumieniu jako wlasciciela, ktory czerpal z tego zyski.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.15 o 15:15
Jan witaj.
Już jestem. Masz całkowitą rację. Pisałem o tym. O ile pamiętam to ten dziadek Bushow nazywał sie Preskot. Nie chce mi sie szukać, ale wiemy, że żydostwo zaplanowało trzy wojny światowe. Większość zbrodniarzy hitlerowskich znalazło schronienie, zatrudnienie w USA. Tzw żydzi amerykańscy wiedzieli od początku wszystko na temat żydów europejskich. Wprowadzili zakaz informacyny w prasie amerykańskiej na ten temat. Wszystko inne to fikcja. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Piotr Świtecki, 2011.12.15 o 19:32
Właśnie. Są to rzeczy straszne, od których społeczność żydowska się odwraca (a w znakomitej większości po prostu o nich nie ma pojęcia, poddana własnej totalitarnej propagandzie). Wygodniej i prościej jest widzieć czarno/biały, antysemicko/żydowski świat.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.15 o 20:05
Mufti.
Pewnie troszeczkę masz racji. Tylko jeśli ja o tym wiem, mam książki nawet z lat 50/60 to ci żydzi co chcą tym bardziej wiedzą. A już ktoś zapewne sie dziwi, że ci co przeżyli II wś też nie wiedzą prawdy?!!. Ja się nie dziwię. Kiedyś coś tam czytałem. Jak przyjeżdzali do hameryki, mieli rozkaz o prawdzie zapomnieć. Inaczej nie dostał pomocy, mieszkania, pracy itd. Dlatego parający sie żydzi pisaniem, tyle bzdur nawypisywali i piszą nadal. Jak to wygodnie za michę pisać, realizować zapotrzebowanie niedawnych morderców a dzisiaj chlebodawców. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.16 o 10:25
Tak w ogóle to muszę chyba napisać notkę na temat Chazarów;jakoś odnoszę wrażenie, że ten naród jest kozłem ofiarny .
Ale to za kilka dni - jak wrócę z Poznania.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...]   
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki]
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 14:58
Bitsay.
Oczywiście zgoda. Podałem tak ogólnikowo USA mając na myśli inne przyległości. Bo czy to Kanada, czy USA i tak ci zbrodniarze dostali glejt od "żydoamerykanów" jeśli jest coś takiego. Gdzieś czytałem, że i "całe" UPA "uciekło" do Kanady i USA. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...]   
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki]
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 16:38
Bitsay.
Może to dobra odpowiedz na czyje gułagi i czyje obozy koncentracyjne. Sama zobacz - +beatrycze.nowyekran.pl
Oczywiście doceniam Polaków którzy są wszędzie Polakami. Jak nie raz czytam, że ktoś wstydzi sie być Polakiem i udaje np niemca. Co można o kimś takim powiedzieć, czy warto wogóle mówić cokolwiek.Dla mnie to zwykły ciemniak, który nie zna podstaw historii. Pomijam inne rzeczy.
W tym wypadku znów muszę Ci przyznać rację. Ja siedzę w Polsce bo tutaj jest moje miejsce na ziemi. Dlatego nie znam niuansów Kanadyjskich czy Amerykańskich. Aby takie rzeczy poznać trzeba sporo czasu spędzic w danym miejscu. Dlatego moje postrzeganie jest pobierzne. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Paweł Tonderski, 2011.12.15 o 16:13
Panie Janie witam, na tym portalu już o tym pisaliśmy, jednak takie informacje trzeba powtarzać ciągle.

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady?   
Jan, 2011.12.15 o 21:28
Witam serdecznie. Jestem tu nowy z ogromną nadzieją. że mogę tu korzystać w pełni ze swobody wypowiedzi jaką przysługuje każdemu w demokracji :) Interesuje mnie tematyka polityczno-historyczna w zakresie, jak to tylko możliwe dalekiej prawdy i obiektywności.
Jestem świadomy tego,że dostęp do źródeł takiej wiedzy jest bardzo utrudniony ale staram się
sięgać do żródeł archiwów państwowych różnych państw i opierać się na faktach lub wielce prawdopodobnych domysłach też opartych na analizie wydarzeń i rozmów ze świadkami tych wydarzeń.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.15 o 21:35
Jan.
Miło pana witamy i zachęcamy do pisania. Jesteśmy dorosli i bierzemy całkowitą odpowiedzialnośc za to co robimy. Staramy sie pisac prawdę. Mamy taka nie pisaną zasade, że nie 'klocimy" się z internautami czytającymi, piszącymi. Dyskutujemy z tematem a nie osobą która go podała - w tym sensie, że możemy mieć inne zdanie od piszącego. jednak nie możemy go za to atakować. Nie wiem, czy nie zbyt zawile. Pozdrawiam i powodzenia życzę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...]   
A.B.C., 2012.10.13 o 18:57
[komentarz usunięty na żądanie Autora/Autorki]
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 16:56
Bitsay.
Ja rozumię, że piszesz obozy niemieckie. Jak sie domyślasz nie przypadkowo wybrałem i zamieściłem zdjęcie Heinricha Himmlera. Żyd wypisz, wymaluj. Może dwa słowa o nim - Reischfurer SS, zwierzchnik gestapo i Waffen - SS, w latach 1943-45 minister spraw wewnętrznych i organizator masowych morderstw żydów w IIIRzeszy. Już w 1933roku założył pierwszy obóz koncentracyjny w Dachau. Zobacz ile czasu do wojny. I co żydzi o tym nie wiedzeli, świat o tym nie wiedział :-)))Ca leksykonem - Kto był kim w IIIRzeszy - Robert S. Wistrich. Jak zechcesz więcej to napiszę o jego działalności Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2011.12.17 o 16:55
No wiesz Zenek...
Wódki z Tobą trochę wypiłem ale nie udało mi się Ciebie rozszyfrować.
A Ty zwykły "szpion"! No kto by pomyślał... :)
Ten piachu to musi być wielce przenikliwy gostek. A może to Jurand w nowym wcieleniu, którego postawili na nowym, odpowiedzialnym odcinku?

Pozdro :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.17 o 17:01
Spirito witaj.
Czuję się jak bym prezent dostał na Mikołaja widząc Cię na portalu. Wiedziałeś, wiedzałeś, że jestem szpion. Czytałeś ile funkcji pełniłem w/g odkrywców z Niepoprawnych. Bo inaczej ten portal by nie powstał. Pozdrawiam. Wszystkiego dobrego i odzywaj się nie tylko na Mikołaja. :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.03 o 13:56
+polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.03 o 14:18
Oburzający protest ortodoksyjnych Żydów - +wiadomosci.onet.pl.
Kto tutaj jest antysemitą.
Nasówa się podstawowe pytanie, dlaczego ortodoksyjni żydzi w Izraelu przebierają się za więżnów obozów zagłady. Czyżby wiedzieli kto ich wymordował podczas II wś. ?!! Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady?   
Jan, 2012.01.04 o 00:30
Chcialem podac dosc ciekawy fakt. Obecna kancelrz Merkel (sluga i wazelina USA) podwoila na ten rok wysokosc dotacji dla zwiazku zydow w Niemczech.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Piotr Świtecki, 2012.01.04 o 00:38
Czy można poprosić o źródło tej informacji? Z góry dziękuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady?   
Jan, 2012.01.04 o 00:42
Ta informacje podaly niemieckie media.Informacje podal tez dziennik panstwowej TV.
Jezeli to wazne, to postaram sie odszukac konkretne zrodla.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Piotr Świtecki, 2012.01.04 o 09:17
Nie aż tak ważne, dziękuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.04 o 08:43
Jan.
Nie interesowałem sie Merkel. Jednak myślę, że ona musi dbać o swoich braci. A bracia jeszcze raz wykorzystają niemcy i wpuszczą ich w maliny. Dla dobra ludzkości, ma się rozumieć. Nawet jeśli się mylę, to za pisanie historii w formie bajek też kosztuje. A w bajkach żydzi i niemcy no najuczciwsze nacje z IIwś do dnia dzisiejszego włącznie. A ja wiem, że żyd wszystko sprzeda. Tutaj nie liczą się fakty tylko geszeft. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czyje obozy koncentracyjne? Czyje obozy zaglady? 
Zenon Jaszczuk, 2012.01.17 o 19:53
Jesteś "antysemitą" jeśli - "wierzysz, że człowiek o nazwisku dr Rudolph Kastner, ważny urzędnik wcześniej zatrudniony przez Światową Organizację Syjonistyczną konspirował z nazistami w poddawaniu europejskich żydów prześladowaniom i cierpieniu po to, by zrealizować program stworzenia ‘ojczyzny żydów’ w Palestynie"
Całość - +stopsyjonizmowi.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…