Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2012.04.14 00:30

Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe

 

Organizujemy rewolucję!!!

 
Jak czytam wieści internetowe to widzę wszędzie rewolucjonistów. Już, już Polskę odzyskujemy, tylko........  Tylko ja nie mam pięć , ani piętnacie lat. Skąd się wzieli w Polsce rewolucjoniści pietnastoleni. Przepraszam najmocniej piętnastolatków nie interesujących sie politykierstwem.
 

Zacznę od wybitnych fachowców z Nowego Ekranu. Tam proszę państwa trwa wyliczanie szkodników w Polsce w ostatnim 20sto leciu. Jak już pisałem szkodnicy ci zostali wyliczeni przez pana Henryka Pająka w jego książkach właśnie ze 20 ścia lat temu. Nawet jest zasługa antypolska ( to oczywiste) Komorowskiego w drodze do prezydentury. Czyli z mojego punktu widzenia jest to temat zastępczy, mało wartościowy. Ja powiem bezwartościowy, ot powtórka starych wieści krórych jest pełno w internecie. Dla potrzeb mego art. nazwę ich rewolucjonistami.

Takich rewolucjonistów jest pełno w internecie. Oto mamy przedstawiony na naszym portalu następny plan rewolucjonistów z Konwentu Narodowego Polski - http://polacy.eu.org/2099/wywiad-koordynatora-ds-organizacyjnych-konwentu-narodowego-polaki-dla-srodowisk-narodowo-patriotycznych/. Nie będę opisywał moich odczuc, dałem tam mały koment. bez odezwu na naszym portalu ( napisał człowiek art. i widzę, że brak reakcji. Pomyślałem napiszę pierwszy, może coś ruszy, ruszyło) -

- "

Zenon Jaszczuk, 2012.04.12 o 21:12

Kawaleria Narodowa.
Piękny opis tego o czym my, zainteresowani losami Polski i Polaków wiemy od dawna. Będę nieskromny - proszę poczytac moje art. Długo śpicie panowie patrioci. Jak już pisałem pięknie opisane, tylko wyjścia z tej sytuacji brak kompletnie.
Sprawami Polski interesuje się (ja amatorsko)ile procent Polakow?!!. Jeden procent? A panstwo macie chciejstwo na zainteresowanie wszystkich Polakow. Brak realiów.
Chyba nie wierzycie w wybory?!! A wiec jak chcecie przejąć władzę?
To nie jest zabawa. Nawet gdyby. Kto gwarantuje za nowych ludzi władzy?!! Pan, panowie? Czy kałasznikow?!!
Polityki nigdy nie robi cały Naród, tylko jednostki.
Szukam konkretów już parę lat w sieci i nie widzę. I nie o deklaracje mi chodzi, tylko o czyny. Widzę, że mordercy Polaków i Polski mają się jak w jajku, a nie powinni. Nie piszę, aby pisać przeciw. To są moje tylko niektóre uwagi. Pozdrawiam" No nic tylko następni rewolucjoniści.

Aby było ciekawiej na Nowym Ekranie następna rewolucja - Referendum Obywatelskie – działanie poza systemem - http://marcowe.nowyekran.pl/post/59128,referendum-obywatelskie-dzialanie-poza-systemem. Poza systemem to my możemy flaszkę wypić czy w karty pograć. Jednak rewolucjoniści mają nadzieję, że "władza" przejmie sie ich referendum poza systemowym.

Oczywiście cała strona o codziennych manifestacjach rewolucyjnych i "katastrofie" smoleńskiej (proszę sprawdzić).

Doprawdy nie mam pojęcia do kogo są skierowane te wszystkie rewolucje. Bo jeśli do pachołków okupujących Polskę na rozkaz, to równie dobrze można pisać i demonstrować do i przeciw Hilerowi. Reakcja będzie taka sama. Już pisałem o tym, oni oleli to wszystko ciepłym moczem. No ale ja na polityce się nie znam, ani nie jestem wybitną wybitnością.

Może zobaczmy co na to wszystko inni hitlerowcy pod tym samym dowództwem co pachołki osadzone w Polsce.

A no!!! Na zachodzie bez zmian!!! Na wschodzie bez zmian!!! Podam ze dwa przykłady.

Redaktorzy amerykańskiego dziennika „New York Times” po raz kolejny błysnęli elokwencją i wiedzą historyczną. Najpierw kilkukrotnie pisali o „polskich obozach koncentracyjnych” tym razem odkryli nazizm w II RP. http://www.bibula.com/?p=55257 Nie będę rozwijał tematu bo wiele razy o tym pisałem.

A na wschodzie - Główny prokurator wojskowy Rosji Siergiej Fridinski oficjalnie potwierdził, że umarzając w 2004 roku śledztwo w sprawie Katynia strona rosyjska nie sformułowała żadnych zarzutów wobec Józefa Stalina i innych przywódców dawnego ZSRR.http://www.bibula.com/?p=55329

Czekamy na wyrok w Strasburgu. Zapytam naiwnie a Strasburg to co, to kto? A ue to co, to kto?To są tak poważne sprawy w niepoważnym świecie, że wstyd o tym pisać i tam się odwoływać.

Zobaczcie panstwo na inne art, na bibuła.com. Bo już nie chce mi się wyliczać. Przestańcie błaznować. "Rewolucjonista" rewolucjonistom z rewolucyjnym pozdrowieniem. Religi i Jezusa w to nie mieszam, bo lada dzien zostanie to wszystko rozpracowane na naszym portalu- przepraszam, że bez mego udziału.

Pozdrawiam państwa pesymistycznie.

Pozdrawiam państwa.

 

 
 
Bóg, Honor, Ojczyzna. 

 
4368 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Protesty, manifestacje, rewolucjoniści, rząd, okupant, referendum, konwent, Strasburg, Katyń.
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Piotr Świtecki, 2012.04.14 o 01:24
Zenon.
Weź pod uwagę, że przeciętnie ludzie się tym nie interesują, a ci, co się interesują, są skołowani. Tym bardziej, że teraz jest dużo informacji - a jeszcze więcej dezinformacji.
Weź na przykład nasze Panie tu na portalu. Prawie wszystkie są za PiSem, za Kaczyńskim. Można tłumaczyć, podsuwać przed oczy, pokazywać - nie działa. Ja-ro-sław! Ja-ro-sław! - i koniec.
A że ludzie lubią sobie popisać, a nawet podemonstrować - no, to proszę bardzo, blogów zatrzęsienie, aż się gotuje od komentarzy i zapału, demonstracje poparcia i sprzeciwu też się organizuje, i dla młodych (na facebooku) i dla starych (w Radio Maryja) - trzeba jakoś pary spod kotła wypuścić, żeby się znowu 10-milionowa Solidarność nie zalęgła.
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Mufti, Zenon 
w.red, 2012.04.14 o 02:00
Wypisz wymaluj symptomy "prawicowej choroby". Z tym nie, bo ..(tu wstawcie sobie co chcecie). Z tamtym też nie bo..(jak poprzednio). Ten projekt jest do kitu, a jeszcze inny całkiem do doopy bo ..(tu powód też wpiszcie sobie sami). To jakim cudem ja się pytam cokolwiek może się zmienić ? :( Gdzie ta "burza muzguff" i jak doprowadzić do jej powstania by ludzie zechcieli widzieć dalej niż czubek własnego nosa ?
Do ludzi trzeba wyjść z praktycznych założeń i pobudzać ich do działania w sposób który są w stanie zrozumieć.
Idea CP jest bdb, ale nie porwie Kowalskiego nawet jeśli jeszcze ma pracę i nie zlasowali mu mózgu. Trzeba mu wytłumaczyć, że to on ma prawo do współtworzenia zasad w swoim domu - Polsce. I pokazać że rządzący od ponad ćwierćwiecza nie zrobili nic innego poza rozkradaniem swej Ojczyzny i zdradą oraz szemranymi geszeftami. Ludzie muszą uwierzyć że mimo wszystko jeszcze można coś zrobić dla siebie i kraju. I że muszą się zjednoczyć w walce o swój dom bo inaczej odbiorą im nawet prawo do życia. Dotyczy to i "prawicy", "lewicy" jak i "centrum" czy nawet bezideowców bez światopoglądu.
Nie idzie tu już nawet o zorganizowanie referendum, co o wyrażenie swego zdania w kwestiach podstawowych dla bytu swojego i państwa. Dlatego uważam że warto by ten projekt ruszył i to z kopyta. Muszą przekonać się tak jak więźniowie, że przy tej masie jaką stanowią strażnicy są bez szans. Bo nie da się przy każdym postawić strażnika z bykowcem.
Skończcie Panowie z tymi żalami, że nikt Was nie rozumie i nie czuje tak jak Wy. Pomyślcie raczej jak przekonać ludzi że są w stanie wyartykułować swoje zdanie. I potem zmusić rządzące bandy do liczenia się ze swoimi żądaniami. No chyba że uważacie to za niemożliwe. Wówczas polecam szachy, warcaby lub bierki.

pozdrawiam nocnie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 16:14
w.red witaj.
Można rzec, wszystko jest, tylko wodza brak. Mozliwe, że jestem ślepy. Kto z przedstawionych ma porwać tłumy? Dla przykładu; ktoś się podpisuje pod jakąś organizacją Marzec czy Kwiecień. Mnie to nic nie mówi. Nie umieją siebie przedstawić czy co? Ja się nie żalę, raczej staram się widzieć realnie. Pisanie na portalu nie zmobilizuje ludzi wodzowi. Należy uczyć się od "historii". Ja wroga oceniam lepiej, on nie jest taki głupi, że nie wie jaki bedzie wynik referendum poza systemem. To może i wybory przeprowadzić poza system. Wszystko przegłosować poza systemem. Po to tylko, aby jeszcze raz zmarnować czas i zobaczyc istniejący fałsz i obłudę. Myślałem, że my o tym wiemy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.16 o 13:54
wrzuciłem temat referendum w linkach i cytatach. Zostałem na tą imprezę zaproszony, bo znam organizatora. Znam i wiem, że od ponad 20 lat robi akcję na rzecz JOW i jakoś nic nie wychodzi. I z tym będzie tak samo. Prawdopodobnie. Chyba, że się to wykorzysta jako motyw by pokazać ludziom, że należy tworzyć jakieś państwo równoległe. Wtedy może powstanie przynajmniej jakaś Polska podziemna :-)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.16 o 16:16
Leszek.
Co prawda to smutne, ale potwierdzasz moje widzenie. Nikt, nic nie zrobi. Brak determinacji. Kompletne niezrozumienie sytuacji okupacyjnej Polski przez miedzynarodówkę. Pisałem gdzieś o tym więcej. Wszyscy posłowie powinni mieć naszą "ochronę". Ustalamy w miejscu zamieszkania jak ma głosować. Jeśli nie dotrzyma słowa składa mandat i na to miejsce wchodzi następy itd, itd To by była forma "demokracji demokratycznej" pilnowanej przez "wyborców" czyli panstwo podziemne. Czytam często, że można dostać po mordzie. Kto nie wystąpi na ryngu niech nie pieprzy o zwycięstwie, a tam leją się po mordach. Obecne ruchy są wszystkie pozorowane, stoją na pozycjach przegranych. W tej sutuacji odechciewa się nawet pisać na te oczywiste tematy. Jak pisałem, nie ma wodza, nie ma nic. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Piotr Świtecki, 2012.04.16 o 21:14
No jak to nic nie robi? A kto tupie w "miesięcznice" i krzyczy Ja-ro-sław! Ja-ro-sław!? I zajmuje się zamachem smoleńskim, uj, jak się zajmuje już drugi rok? A kto w najbliższą sobotę wyjdzie na ulice Warszawy ratować Ojca PiSiora-Dyrektora i wolność prawdziwie i całkiem niezależnych mediów niezmiernie prawicowych? Aj, jakie narodowe poruszenie! Dwa miliony podpisów! I jedyne prawdziwe polskie patrioty z PiSu i okolic też tam będą. A że filosemici, z odpowiednimi środowiskami zżyci, a że masoni? Ale co też ja mówię! Przecież brata mu zabili! Ruskie! To on na pewno taki patriota, że ho ho! No i nie Tusk, a jak nie Tusk i nie PO, no, to już na pewno Polacy...
Ehh...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.16 o 21:44
Mufti.
Ale to już było i czas aby się skończyło. To nic, w wyborach wybierzemy samych Polaków:-)))Zawsze psioczą na głupi Naród Polski, że żle wybrał. Wiem, że ja to się czepiam wsztstkiego, ale czytam na Onecie o Francji. A tam też żle wybiorą, bo mają Sarkozego(wiemy kto zacz), ale rywala ma :-))) Holand, sorki u nich Holande. Zapewne się mylę. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Piotr Świtecki, 2012.04.16 o 23:47
Trochę mnie poniosło, przepraszam Ojca Doktora Rektora Dyrektora za tego "PiSiora". W sumie dużo zrobił. Najwięcej. Tylko że te Radyja Maryja psu na budę się jak widać zdały.
No i prezydent Lech Kaczyński też sporo zrobił. Aż się ma ochotę zacytować prezydenta Wałęsę: "I kto to posprząta?"
O Tusku i ferajnie nie mówię, bo to oczywiste nawet dla odurzonych PiSem kobiet i dzieci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.17 o 15:01
Mufti.
Jeszcze kiedyś słyszałem Rydzyka jak mówił, że musimy wybrać mniejsze zło. Niby stąd te kaczki. Tylko od kiedy to ksiądz wybiera mniejsze zło zamiast prawdy. jak już nie raz pisałem. Czy dzisiaj są księża, czy oni wierzą w Boga/ Ja wątpię. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.16 o 14:07
Idee praktyczne się czasem pojawiają, ale pozostają generalnie bez odzewu.
Obserwuję to od młodości i widzę, że teraz jest już ordynarny skok na kasę ze strony możnych, zupełnie jakby czuli, że okręt tonie i chcieli się z niego ewakuować nakradłszy najpierw jak najwięcej. Ze strony "szarego Kowalskiego" jest coraz częściej bezsilna wściekłość, determinacja by stąd jak najdalej uciec i nadzieja, że tym sk-synom jeszcze się noga powinie i KTOŚ im dop-li.
Otóż NIKT im nie dopie-li, bo spokojnie się spakują i uciekną na upatrzone pozycje gdzieś w świecie. Panują nad sytuacją, mają pieniądze, służby, i są zorganizowani i zdeterminowani. Reszta jest podzielona, skłócona i najwyżej rzuci się do gardła sobie nawzajem. Ludzie niewiele wiedzą, a ich nienawiść zwłaszcza teraz w dobioe postępu psychologii, socjologii i nauk pokrewnych można sterować tak by jedni wrogowie niszczyli drugich.
Jest prawie dokładnie tak, jak ponad 200 lat temu, kiedy jedna opcja brała od carycy i jej zdawała sprawozdanie a druga opcja -- patriotyczna -- to byli utrzymankowie Prus. A Rosja i Prusy akurat współdziałały, więc jakieś rachuby polityki klasycznej że aby pokonać X trzeba się związać z jego przeciwnikiem -- Y -- można między bajki włożyć. Bo teraz ci co nas trzymają za twarz są znów w sojuszu ze sobą.
Dawniej było tak, że 5 niewolników robiło na 1 pana. teraz jest postęp i wystarczy, że 5 panów ma 1 niewolnika.
Czy to się zmieni? Jestem pewien, że nie, dopóki nie zmienimy się jako Naród. Co się musi stać by do tego doszło? Ja obstawiam, że kataklizm. Myśle, że najlepsze co możemy zrobić to się na niego przygotować by nie zginąć marnie. A co dalej to czas pokaże. Może jak ludzie przetrwają, zmienią optykę i zechcą coś robić w chaosie, który nadciąga, to szansa będzie. Ale wszystklie przywołane czynniki muszą zaistnieć.
tak to widzę niestety.
pozdrawiam,

ps. można jeszcze spróbować czegoś czego tamci się nie spodziewają: po prostu zacząć uparcie działać dążąc do konkretnego celu, organizując wszystko od początku i nie przejmując się tym, że będą rzucać kłody pod nogi, zastraszać intrygować, podkładać swinie itp. Ale musiałoby być kilkunastu ludzi którzy sobie obiecają, że się nie będą zrażać chcoćby nie wiem co...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
w.red, 2012.04.16 o 15:48
Bardzo na rzeczy jest to porównanie do czasów rozbiorowych. Z tym że w moim oglądzie jest to o tyle inaczej. Że do tych dwojga doszlusował "ten trzeci" co to wszystkich "godzi" i który we krwi ma "tanio kupić-drogo sprzedać". A najśmieszniejsze jest to, że w istocie tych dwoje z tego tercetu o zdawałoby się największym w nim znaczeniu są już całkowicie pod wadzą tego trzeciego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.17 o 11:15
Ten trzeci został w tej metaforze rzecz jasna uwzględiony, jako rozgrywający tych dwóch wspomnianych.
Nie jest dobrze. Jesteśmy skonfliktowani, osłabiani na zdrowiu i woli, na rozmaite sposoby. Ostatecznie mogą tu zrobić jakiś scenariusz jugosłowiański. Dla Polski tradycyjnie dobry jest w takich sytuacjach scenariusz jakiejś globalnej czy regionalnej rozwałki status quo. Ale w 1918 Polacy byli przytgotowani. Teraz, no nie wiem. Większość luda nienawidzi żydów ale sami chcieliby być tacy jak oni. Wojny oduczyły nas bojowego zapału bo, jak sam zauważyłeś kiedyś, ponieśliśmy zbyt duże styraty. Typowa rodzina ma 1-2 dzieci, więc rodzice za zadne skarby nie nastawiają ich bojowo -- nie chcą stracić (prawie) jedynych pociech. religijność zorganizowana rozkłada nas na dokładkę.
aha, no i przez świat wirtualnyu zatracamy potrzebę i NAWYK do spotykania się w realu, zaś możliwość wygadania się sprawia, że wielu z nas lżej i notywacja do dzialań spada.

Tak jak pisałem, grunt to nie dać się wykończyć, bo ku temu idzie.
I tak jak pisałem, można spróbować zainicjować działania publiczne, ale należy się liczyć z rozwalaniem od środka przy użyciu wszelkiego arsenału środków od plotki po agenturę. Wreszcie mogą nas rozklepywać zastraszając np. tym, że jak kto ma kredyt hipoteczny to mogą dawać nakazy natychmiastowej spłaty, mogą zastraszać, czy nawet grzebać ci przy aucie. Tak się np. zastanawiam z kim trzymają mafie i komu służą. I czy jest kogo wystawić naprzeciw. Jak znajdziesz takich co się tego nie boją, to bierz i robimy coś. Ale się obawiam, że najpierw ten system musi się rozpaść a dopiero potem możesz coś robić.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.16 o 16:24
Leszek.
Sam widzisz nagonkę na Łukaszenkę. Ludzie piszą, co te gnidy zamocowane w Polsce chcą od Białorusi. Nie będę tego tłumaczył. Kto chce wiedziec, zrozumieć niech przeczyta, przeanalizuje książkę pana Leszka Szcześniaka - Judeopolonia. A kto leniwy niech zobaczy mapę judeopoloni w internecie. No, ale to ja jestem porąbany a w Polsce jak wiemy chodzi o dobrobyt Polaków, na Ukrainie o to samo. A na Białorusi o demokrację zainstalowaną jak w Polsce. !!! Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.17 o 11:01
Zenek, ja myślę, że układ jest taki, że albo Polska bierze na siebie rozmontowanie Białorusi by potem przejęły ją une, i wtedy mają swoje państwo, a my jednak pozostajemy Polską, przynajmniej teoretycznie, albo rzeczywiście zainstalują się u nas ...
Nie wiem czy gorsza dżuma czy cholera, ale to jest powód dla którego wspieranie Białorusi w Polsce gwarantuje ci zainteresowanie, które czasem objawia się próbami samobójczymi przy otwartych oknach i stojących rusztowaniach.
Wiem o co chodzi -- jedziemy z nimi na jednym wózku.
Pisałeś w innym komentarzu, że kto nie stanie w ringu, nie wygra. Pokaż mi kto chce stanąć w tym ringu, bo juz prawie wszyskie "dobre chłopaki" w mieście i na wsi skanalizowane w gangi i biznes.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.17 o 14:45
Leszek.
Oczywiście z pamięci nie podam trafnie danych o judeopoloni. Projekty zydowskie btly juz przed Iwś i kontynuowane z Hitlerem. Miał to być teren od Bałtyku po m Czarne. Powiedzmy od Rygi przez Wilno, Pińsk, Warszawę, Lublin, Odessę. Lublin jako Lubeland miałbyć stolicą. Tereny żydowskie pod protektoratem niemieckim. Oczywiście z niewolnikami po kilka milionów Polaków, Ukraińców, Białorusinów. Piszesz o reszcie Polski Polskiej. Tutaj się nie zgadzam bo jest aktualne Drang nacht Osten. Jak widzisz już odrywają od Polski Śląsk i Kaszuby. Potem poleci dalej. Myślę, że wszarze zademonstrowali nam już wejście niemcow do Warszawy w Dzien Niepodległości pod okiem i przywództwem tzw rządzących z resortami siłowymi włącznie. Ja na tej podstawie twierdzę, że Polski już nie ma. A to co jest to tylko teoria. Obym nie miał racji. Jednak zachowanie Polaków raczej potwierdza moje widzenie. A jak czytam, wszyscy chcą walczyc o Polskę tylko bez "siniaków". Ja nie znam takiej walki. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.17 o 22:14
tak, tak, ale ja pisałem, ze pozostajemy Polską teoretycznie... Przecież widzimy co się dzieje. Mieszkałem na Mazurach kilka lat i powiem Ci, że to jak tam swoi traktują swoich gwarantuje, że Niemcy zostaną powitani chlebem i solą, a kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców będzie tam administracją.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.18 o 06:21
Leszek.
Wiem, wiem, że pisałeś teoretycznie. Po coś fałszują historię OUN UPA. Widocznie będą nadal wykonywać rezanie w judeopoloni jako resort siłowy pod okiem żydostwa. A i Litwini robią co chcą i jakoś nikogo to nie interesuje, ani okupantów Polski ani tzw UE. Wiem, ze kiepsko to widzę. Może coś się zmieni, raczej trzeba liczyc na cud. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.18 o 10:07
No nie jest dobrze a będzie jeszcze gorzej.
cud...
1 był ok 1704 r, mimo wejścia na stałe do Polski obcych armiii, które wokoło były 20x liczniejsze niż nasza. Cud trwał ok. 90 lat, bo tyle jednak istnieliśmy jako teoretycznie niezależny kraj.
2 był w 1918-20 kiedy wyłoniliśmy się jako niepodległy kraj mimo ambicji niemieckich, rosyjskich i żydowskich. Trwał 20 lat
3 ok 2005, kiedy był prawicowy, "niezależny" prezydent i prawicowa, "niezależna" od zagranicy koalicja. Trwał 2 do 4,5 roku

Myślisz, że czwarty będzie? Zważywszy, że czas trwana tych cudów maleje geometrycznie?
Jest pytanie czy Polacy umieją wyciągać wnioski. Przysłowie twierdzi, że i po szkodzie nie. A ponoć do trzech razy sztuka.
Swiat generalnie jest niesprawiedliwy, ale czasem się zdarza, że dostajesz to na co zasługujesz. Jest pytanie na co zasłużył sobie nasz Naród po całości? Czy ma na tyle oleju w głowie, by rozumieć, że w dramatycznym położeniu trzeba być maksymalnie zdyscyplinowanym, pracowitym i bystrym żeby przetrwać?
W przyrodzie nic nie ginie. Jak jeden organizm umiera, jest zjadany przez inne, które jakiś czas jego kosztem utrzymują swoje własne czynności życiowe. Polacy jako komórki pożywienia mogą już teraz spełnić taką funkcję, bo Polska jako niezależny organizm polityczny już nie istnieje.
pozdrawiam,
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Christophoros Scholastikos, 2012.04.18 o 10:07
Wiesz Leszku, z tymi cudami to jest tak, że nigdy nie wiadomo kiedy i jak. Matematyka tu zawodzi. Po za tym, w Polsce mamy tylu cudaków, że nie ma siły by jakieś cuda, się nie działy. Mamy też cyrkowców i na razie dzieją się cyrki..
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Leszek, 2012.04.18 o 10:14
Oczywiście, cud się może zdarzyć zawsze i wszędzie, i tu jest problem, bo kolejne pokolenia Polaków tak się do cudów przyzwyczaiły, że uczyniły z oczekiwania na cud wyznacznik narodowej polityyki...
nadzieja umiera ostatnia :-)
pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Christophoros Scholastikos, 2012.04.18 o 10:24
Ano prawda. Bez dwóch zdań. I jeszcze prowokowanie cudu prezentowaniem swojej bezradności i infantylności. Taki patriotyzm trzeba obśmiać i brać sprawy w swoje ręce. Jednak pamiętając, że cuda się zdarzają. Na tej szerokości geograficznej nie tak rzadko :-).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mufti, Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.18 o 10:20
Leszek.
Może z głupoty, może nie, ale ja mam cichą nadzieję. Polska przeżyła już wszystko. A jednak w jakiejś formie zawsze powstawała. Dzisiaj znówe świat nam wystawił taką rolę. Jak wiesz pachołki znajdą się zawsze. Jeszcze komuś bedzie potrzebna Polska rozdzieląca Rosję i Niemcy. Narazie aktualny Rybentrop-Mołotow. Gdzieś dzisiaj czytałem znow powstaje wielki ośrodek wojskowy niemiecko-Soviecki w Rosji. A to jest powtórka z przed II wś. Jak kiedyś pisałem, że wojska niemieckie "trenowały" w Rosji przed IIws, to oniemal durniem zostałem. Myslę, że dzisiaj o tym ludzie już wiedzą. Niemcy też wiedzą, że z I i II wś zostali wpuszczeni w maliny. Tylko czy niemcami rządzili i rządzą niemcy?!! Geopolityka - rząd światowy i inne układy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 15:58
Mufti.
Myślę, że to pełna odpowiedz- na wszystkie rozczłonkowane demonstracje i dla niektórych o dziwo, pod okiem tzw Solidarności- "trzeba jakoś pary spod kotła wypuścić, żeby się znowu 10-milionowa Solidarność nie zalęgła." Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
MatiRani, 2012.04.14 o 02:06
Sluszna racja. Blablanie wszedzie. My to juz wiemy. Oni ... tego nawet nie chca wiedziec.
Bojkotowac. Wszystko wraze: wybory, polityków, banki, supermarkety, stacje benzynowe, massmeRdia... bez naszych glosów/pieniedzy zdecha sami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 16:19
MatiRani.
Właśnie o to mi chodziło - "Sluszna racja. Blablanie wszedzie. My to juz wiemy. Oni ... tego nawet nie chca wiedziec." Widocznie nie jasno dla wszystkich się wyraziłem. Są tacy co chcą tą oczywistość jeszcze sprawdzać. Z nadzieją, że one fajne chłopcy tylko nie wiedzą co robią, my im powiemy i będzie cacy :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
MatiRani, 2012.04.15 o 02:58
Ja mysle, ze sie wyraziles jasno, tylko moze ja , skrótowiec leniwy i zawziety, nie napisalem obszerniej o co mi chodzilo... dobry artykul, niewatpliwie.
serdecznie
P.S. ... powtarzanie dalej jest matka wiedzy, czy juz nie?
;-))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.15 o 11:53
MatiRani.
Dobrze zrozumiałeś. Dzisiaj szperam w internecie i oto co znalazłem. To jakby potwierdzenie moich słów, przez tego samego przeciw komu urządza się codzienne marsze. Cytuję " Możecie
krzyczeć przez cały rok, nie zakrzyczycie prawdy- rozkręcał
się szef Platformy."Oczywiście prawdy Tuska!!!
Całość - +mkkwola.nowyekran.pl.
No comment- Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
MatiRani, 2012.04.15 o 17:02
Protokoly "medrców" Sjonu: mów, obiecuj, a rób cos zupelnie innego. Ludzie tego nie zauwaza, nie przypona... ( poza NIELICZNYMI wyjatkami )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.15 o 18:10
MatiRani.
Na dobrą sprawę ile osób czytało "protokoły....."Myslę, że jednostki. Jak jeszcze 10-20 lat temu mowiłem o tym wszystkim to znajomi mieli mnie za wariata np o współpracy NKWD-Gestapo. Czy o ćwiczeniach wojskowych niemców w Sovietach itd. Dzisiaj o dziwo film można zobaczyć o tym na onecie.W zasadzie ten film też jest manipulacją bo kto wie kto to jest soviet-NKWD czy niemiec-gestapo i kto tym wszystkim zarządzał. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Jacek, 2012.04.14 o 21:21
O, właśnie,dobra myśl.
Możemy bojkotować to co się nam nie podoba lub jest
przeciwko nam.
Już wcześniej pisałem o bojkotowaniu supermarketów ale jakoś tak ciężko...
Przecież tam jest o 3 gr taniej, podpowiadają.
Patriotyzm wymaga ofiary.
Z bankiem BZWBK pożegnalem się 2 lata temu.
Tankuję w Orlenie.
TV a tym bardziej N nie oglądam, kit niech przeznaczą do okien, będzie lepszy pożytek.
G..a nie kupuję i nie czytam.
Wybory- kto zagwarantuje ich uczciwość?
Politycy- kukiełki na sznureczku (czyim, każdy wie)
Został nam na koniec jednak raj- społeczeństwo obywateskie.
Zostaniemy upodmiotowieni i wszystko będzie ok. Tak?
Tylko na ten raj nie dam się nabrać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Leszek, 2012.04.16 o 13:51
obawiam się, że nie wiesz, iż pieniądze sobie zawsze od ciebie wyciągną, bo płacisz podatki. I nawet jak będziesz prowadził handel wymienny i jeździł na szmuglowanej benzynie, to najwyżej to zdelegalizują jak przybierze to zbyt dużą skalę. A w ostateczności będą żyli pieniędzy sąsiadów tych bliższych i dalszych. Chyba trzeba wzbogacić pomysł o nowe formy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
MatiRani, 2012.04.17 o 02:15
ZYDZI I ZLODZIEJE I POLITYCY MYSLA INACZEJ: wyciagnij z kieszeni poddanego co sie da jak szybko sie da, dla mnie zysk dla niego strata.
Wiec, myslac odwrotnie: zaoszczedz dzis to co mozesz i nie daj zarobic gadom - dla Ciebie zysk, dla nich strata.
Teraz pomnóz to przez 40 milionów i masz wygrana wojne.
Nie jest opcja nic nie robic, nie jest opcja dac sie ugotowac w akwarium, wolno podgrzewanym, jak zaby. Mamy w koncu troche wiecej neuronow niz one i wcale nie mniej niz BanKsterzy...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Leszek, 2012.04.17 o 10:53
przede wszystkim nie wolno brać kredytów! O ile wiem, cały ten układ polityczny ciągnie z zamówień publicznych, dotacji unijnych i wydatkowaniu pioeniędzy budżetowych. Dodałbym też, że kreacja pieniądza na rynku to domena banków prywatnych, więc w ostateczności, rozdadzą sobie kredyty, których nie spłacą, a potem BFG będzie to bankom wyrównywał z pieniędzy budżetowych. Jak w budżecie nie będzie pieniędzy to nie zapłacą nauczycielokm, lekarzom, bezrobotnym, ale dla nich wystarczy. Spokojnie! Jak nie starczy na wyrównywanie strat banków na lewe kredyty (dla swoich) to najwyżej stracisz lokaty, albo -- jak w Argentynie -- dostaniesz 10% tego co miałeś.

Trzeba nauczyć się żyć na swoim i polegać na pracy swych rąk oraz niewiele potrzebować. To podstawa i wtedy ci naskoczą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
MatiRani, 2012.04.17 o 14:15
Tyz prowda. Tem bardziej, ze kredyt jest tworzony z powietrza, a ludzie splacaja realnie wyrobiony, wytworzona ich praca róznice, czyli interes. w Polsce pare lat temu tworzono ze zlotowki depozytu oszczednosciowego, 35zl pozyczek dla innych, po oddaniu pozyczek pieniadz znikal ( ten stworzony out of thin air ), a zostawal zysk dla banku, zupelnie namacalny. W ten sposob niewoli sie ludzi i narody. BanKsterzy na uslugach KorporatoKracji albo na odwrót.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Christophoros Scholastikos, 2012.04.14 o 11:57
Zenek, po pierwsze śmiesznie brzmi biadolenie, że ludzie piszą i komentują, ujęte w formie tekstowej notki pod którą ludzie komentują.
Po drugie, kto tylko pisze i nie wychyla się za wirtualną rzeczywistość może być sfrustrowany, tyle, że każdy może działać też ponad blog.

Po za tym osobiście nie rozumiem frustracji, że coś się dzieje, że ludzie manifestują. Takiego przebłysku nadziei, że spora część manifestacji nie wykrzykuje jarosłowowania, nie dostrzega się?

Wreszcie uwaga, że nie weźmie się udziału w tym, że ktoś pisze lub napisze o Jezusie, zdaje mi się bez sensowna. Podpisujesz swoje notki Bóg - Honor - Ojczyzna. Ktoś ma może bardziej profil MuftiHonor, ktoś bardziej ZenoOjczyzna, a inny bardziej ScholastiokosBóg. Czy portal i społeczność na tym traci czy zyskuje?

Postuluję byśmy ustalili długofalową strategię działania. Bo nie da się zbawić Polski pisząc lub mówiąc, że wszyscy inni zbawiają źle. Jest kwestia kontaktów, budowania wzajemnego zaufania, łączenia się i spotykania przy słusznych sprawach. Przy okazji samo przez się, promowanie Polskiej Cywilizacji, jako naszej ukochanej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 16:27
Christo.
Ja nie śmiem dyktować, kto i co ma pisać. A, że kij w mrowisko lubię wsadzić - większy ruch to powoduje. W mrowisku jak i ulu pszczelim mobilizuje to prawie całą społeczność. obawiam się, że nam to nie grozi. Jak daleko my jesteśmy od tych wspaniałych pszczół i mrówek. Co za jednomyślność, jeden o biadoleniu, drugi o żalach. A mnie naprawdę o co innego chodzi. Pozdrawiam.
Jest coś takiego - nie czas załować róż gdy płoną lasy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
w.red, 2012.04.14 o 18:11
A ja nadal nie rozumiem. Na dobrą sprawę można by zapytać:
"czego do q... nędzy tak naprawdę chcesz" ?
Mamy na portalu omawiać cele, strategię czy struktury organizacyjne mogącej powstać organizacji ?
Toż na drugi dzień miałbyś pod drzwiami AT z prokuratorem i ekipą tusk vision network.
Wybrzydzasz na pisanie o sprawach "nieważnych", a czy takie w ogóle są ? Nawet w powstaniu Baczyński pisał wiersze i powstawały "gazetki". A to przecie bezpośrednio nie oddziaływało na okupantów. Ja tutaj swoją rolę postrzegam jako jednego z wielu rybaków starającego się napełnić sieć. Bo żeby armia mogła zwyciężyć to najpierw musi powstać. Kiedyś wydawało mi się, że na samo hasło "Ojczyzna ginie" ramię w ramię stanie stanie każdy Polak. Dziś to już nie jest tak oczywiste bo zostaliśmy podzieleni. Nie powstaną jak podczas II Światowej, czy wcześniej we Włoszech nasze siły zbrojne "na uchodźstwie". A i okupant nie przeprowadził akcji militarnej. Dlatego jest nam dużo ciężej zrobić cokolwiek sensownego.
Nie wiem i chyba tak naprawdę nikt nie wie co może "zdetonować" społeczeństwo w taki sposób by pozbyć się kretów. Dlatego należy próbować każdej możliwej drogi.
Przy czym ten ostatni pomysł Pana Marca nie jest zły. Dlaczego go nie wesprzeć (tym bardziej że każdy ma szansę by zaproponować własne pytania).
Nic nie zostało i nie zostanie nam dane na tacy. Życie to nie restauracja typu "fast-food".

pozdro
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 20:27
w.red.
Dobrze wiesz czego chcę. Nawet ci wszyscy piszący tego chcą. Tylko nikt nie potrafi wypisać recepty. Oczywiście niech ludzie organizują te pochody i setki jesli nie tysiące organizacji. Tylko to Polski nie uzdrowi. Powiem, że wróg działa a my się bawimy. Myslę, że 23 lata zabawy ze śmiercią Polski to jak na życie człowieka szmat czasu. Chcę tylko podkreslić, że te drogi prowadzą do nikąd, czyli dalszej zagłady. Dla mnie codzienne pochody uliczne są śmiesznością. To jest jednak tylko moje zdanie. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Christophoros Scholastikos, 2012.04.14 o 20:36
Zenek!!! Daj receptę! Sposób! Jak nie masz, to nie krytykuj bo to nie pomoże. Żeby nowa roślina mogła się rozwinąć, to potrzebne są warunki. Jednym z nich jest nadzieja, a nie beznadzieja! Drugim wiara w sukces! Kolejnym zespół. Zeniu, po kolei, cegła do cegły.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 21:00
Christo.
Nawet nie wiesz jak chcę trafić na mądrego 'medyka". A że takowego nie widzę, to nie wina wzroku.
:-))) To nie powinno być śmieszne, jednak pierdzieć jeszcze nam pozwalają, bo "Prezydent Sopotu zakazał 10 kwietnia użycia syren" +www.bibula.com .
Liberte, humanite i nie pierdzicie. Dla mnie to jest straszne, ale ja widzę po swojemu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
w.red, 2012.04.14 o 23:28
Oczywiście że wiem i większość tu piszących też wie. Tylko że to nie jest takie proste. A poza tym ilu będzie gotowych poświęcić się dla dobra sprawy ? I nie chodzi tu o jakieś heroiczne czyny. Lecz o skazanie swoich najbliższych na to z czym się będzie to wiązać ( a akurat jestem pewien że konsekwencje takiego wyboru będą wymierzone najpierw przeciw nim). I dlatego to jest takie trudne. I należy o tym pamiętać. Zresztą Zenku sam dobrze zdajesz sobie sprawę o co mi w tym wszystkim chodzi. Bo przeżyłeś już nie jedno a widziałeś drugie tyle.

Dobrej nocy i niech przyśni Ci się także "orła cień"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 23:35
w.red.
Dobrej nocy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Christophoros Scholastikos, 2012.04.14 o 20:30
Wredzie, masz u mnie piwo przy najliższej okazji. Zenek Ty też ;-).
Pozdrawiam serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.14 o 21:02
Christo.
Piwo zawsze wypijemy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
J.Ruszkiewicz - SpiritoLibero, 2012.04.16 o 20:25
A co ja mam Ci Zenek powiedzieć....
Jestem za. A nawet przeciw...
Też męczą mnie wypociny różnych takich.
Ale niech sobie pogadają.

Pozdro. SL
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jestem za a nawet przeciw- wieści internetowe 
Zenon Jaszczuk, 2012.04.16 o 20:40
Spirito.
Witaj, witaj. Ja już dwa dni nie mogę mówić. Gęba kwadratowa od zęba . Niech to szlag trafi :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…