Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Inne2013.02.16 23:33

Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko

 

Oceńcie panstwo działalność tego pana na naszym portalu.

 
Minęło ponad dwa tygodnie odkąd gościmy w/w pana na naszym, waszym portalu. Jak państwo wiecie na mnie zrobił ten pan od pierwszego dnia "kiepskie" wrażenie.
 
Napisałem w związku z tym, natychmiast art. na temat moich przypuszczeń co do pana Szmidta.

Ku przestrodze.

 

Wszystkim państwu pod rozwagę.

-http://polacy.eu.org/3317/ku-przestrodze-/

Dzisiaj zwracam się do panstwa internautów o dyskusję. Czy moje przypuszczenia były słuszne, czy pozbawione racji bytu. Tym razem nie będę wymieniał dokonań pana Szmidta na naszym portalu. Mam nadzieję, że panstwo czytali jego wypowiedzi.

Po odejściu pana bydzio, miał zapanować spokój na portalu.

Ja chyba cholera oślepłem, bo nie widzę nadal spokoju, a wręcz przeciwnie.

Wszystkie moje uwagi z pierwszego art. jak by się potwierdziły, doszło atakowanie osób a nie treści.  Najnowsze, już atak osoby w tyt. - http://polacy.eu.org/3442/o-co-chodzi-biednej-szpetce-paszkwilantce-/.

Wszystko bym zrozumiał na upartego. Nie mogę tylko zrozumieć, że to wszystko język prawie księdza (jakieś tam niskie święcenia), a już napewno wielkiego katolika.

Uprzedzę zarzut, że bronię pana p.e 1984. Pewnie tak - bo to ta osoba jest non stop atakowana w niezby inteligentny sposób jak by przystało w/w.  O treści w których się spieracie nie wnikam - czytam

Tym sposobem portal miał być rozsławiony na wszystkie strony świata przez pana Szmidta. A co jest panie Szmidt???.

Widzę, że pan p.e 1984 odpowiada, aż nazbyt dokładnie na wszystkie pytania. Pan nie.

Widzę, że nikt na takie zachowanie pana nie reaguje. Więc ja pytam internautów.

Moje zdanie pan i państwo znacie - zdanie podtrzymuję.

Przychodzi mi tutaj jak by z pomocą moim myślom ostatni koment pana p.e 1984

 Cytuję

"

Polacy.eu.org idą do piachu na życzenie administratora Muftiego  
p.e.1984, 2013.02.16 o 22:32
Oto mieniący się narodowym portal stał się tubą propagandową ewidentnego agenta izraelskiego, zakłamującego historię Polski i próbującego pozyskiwać wsparcie Polaków nie tylko dla agresywnych wojen Izraela i USA na Bliskim Wschodzie, ale i wmuszać Polakom potencjalnych żydowskich imigrantów pod pozorem "odwiecznego przymierza" oraz szafować w imieniu Polaków polskim mięsem armatnim. Wszystko to oczywiście pod płaszczykiem "wartości" "katolickich" i "konserwatywnych": +palmereldritch1984.wordpress.com

Wypowiedzi Szmidta fałszujące historię rozsiane są po całej sieci. Można sie dowiedzieć m.in. tego samego, co od pana Śpiewaka (Singera), czyli, że "żydokomuny" nie było, żydoubecja nie istniała, Polacy są zrzeszeniem grup etnicznych (a nie narodem!), w którym Żydzi są inną grupą etniczną. Polacy nie mają prawa do narodowego "My", bo to wymysł bolszewicki (albo jeszcze lepiej - samego Bermana: +palmereldritch1984.wordpress.com ). Marek Stefan Szmidt pluje z pełną pogardą w twarz każdemu polskiemu czytelnikowi - i usiłuje niszczyć tych, którzy się na jego kreciej robocie poznali.

Szmidta demaskuje specyficzna "troska" o rodzinę, doprawdy groteskowa (bo polegająca na zwiększeniu dostępności narkotyków i zlikwidowaniu policji antynarkotykowej, by "oszczędzić finanse rodziny" [sic!]): +palmereldritch1984.wordpress.com

Ogólnie pewne sprawy staną się jasne, kiedy przeczytamy inny tekst Szmidta: +img5.imageshack.us ( był tu: +webcache.googleusercontent.com ) i zastanowimy się, dlaczego Szmidt usunął na Nowym Ekranie wypowiedź, wciąż widoczną tu: +niepoprawni.pl Ale to nie koniec. Warto jeszcze spojrzeć, co Szmidt napisał o B'nai B'rith potem (zrzut ekranowy: +img41.imageshack.us ):
Marek Stefan Szmidt napisał: Wczorajsza "zaczepka" Loży Synów Przymierza, celem jej ośmieszenia, lub przedstawienia w bardzo negatywnym kontekście, przy braku reakcji Administracji na takie działania – pomimo zgłoszeń o nadużycie, - stanowi punkt szczytowy kampanii mającej na celu bankructwo Nowego Ekranu.
h++p:||marekstefanszmidt.nowyekran.pl/post/86468,podstawy-etyki-osoba-ludzka#comment_753967
Dlaczego bankructwo? Dlatego, że żadna firma powiązana z „kapitałem międzynarodowym” nie ośmieli się zainwestować złamanego grosza w działalność Portalu o „profilu antysemickim”.


Czekam, kiedy podobne mądrości zostaną zalecone tu (niekoniecznie w sprawie finansowania polacy.eu.org)."

Pozdrawiam państwa i proszę o panstwa zdanie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
!!! 

 
12227 odsłon  średnio 4,1 (12 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: portal, Polacy, Polska, inteligencja, Marek Szmidt, dyskusje.
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Toja, 2013.02.17 o 00:04
Witaj Zenonie!
Oczywiscie popieram Twoje zdanie.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Hindukusz-Milena, 2013.02.17 o 00:22
Zenon Jaszczuk,
W całości popieram i pozdrawiam
Milena
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 14:17
Hindukusz-Milena witaj.
Dziękuję za zabranie głosu. Widzę, że podobnie myślimy. Trochę Paweł Tonderski ma inne zdanie. I tak po koleżeńsku mówi abym zmienił portal. Mam nadzieję, że nie zrozumiał o czym piszę. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 13:43
Toja witaj.
Aż nie wiem co napisać. Bo jeśli mnie popierasz. To znaczy , że też widzisz co złego dzieje się na portalu. Mysle, że jest koniecznym, aby te sprawy uregulować i przejść do normalności. Oczywiście do sporów też, tylko na innej "kulturze". Pozdrawiam i dziękuję za głos.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Toja, 2013.02.17 o 14:47
Witam!
Ponizsza odpowiedz tego Pana sama mowi za siebie. Omijam takie typy z daleka.Do niczego to nie prowadzi.Schemat zawsze ten sam.Wielkie slowa,patriotyzm , kultura i elokwencja.Dorzucenie koniecznie blyszczacych dokonan,wysmienitego pochodzenia i"wszystkowiedzenia".Podparcie znanym autorytetem wspolczesnym plus historycznym,dorzucenie madrosci cioci czy tez sasiada.Jak rozmowca nadal nie potakuje to zaczyna sie osmieszanie,podkreslanie np.literowek,ogolne wyszydzanie i "niszczenie" przeciwnika.Dochodzi do tego nieukrywane juz chamstwo(kulture szlag trafia) i koniecznie wrzucenie czegos zwiazanego z czynnosciami ponizej pasa(np.wyproznianie lub seks,znana takich ludzi obsesja).Nie strace ani minuty mojego zycia na takich ludzi.
Serdecznie Wszystkich pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 16:46
Toja.
Ja to rozumię, że marudzę. Człowiek starej daty. A młodzieży z naszego portalu podoba sie taka postawa. Dla mnie typowa postawa. Dla nich mądrość, błyskotliwość i wiedza. Tak to jest jak ktoś dziadka nauczył trochę posługiwać sie internetem - a to nie moja epoka. Oczywiście epoka Orwella na którą ja się nie zgadzam. Oczywiście wężykiem, wężykiem bo jest zupełnie inaczej. Jak widzę po tym art większość naszych internautów jest zdroworozsądkowa. I to mnie podtrzymuje na duchu. Oczywiście zgadzam się z Twoim zdaniem Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
janekk, 2013.02.17 o 00:35
Zenon,
na mnie zawsze możesz liczyć,
szkoda że musimy tracić czas na zwalczanie żydowskiej agentury i to na wydawałoby się że na polskim portalu.
Jak mówi przysłowie " z kim przystajesz..." więc po czyjej stronie jest właściciel portalu?
Najlepszy jest brak podziałów ale pod warunkiem uznania żydowskiego punktu widzenia, więc Polacy możecie sobie wybrać kolor samochodu ale pod warunkiem że wybierzecie kolor czarny a nasi doradcy pomogą wam w tym wyborze :)
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 13:47
janekk witaj.
Dzięki, że i ty to widzisz. Proponuję zostawic Muftiego w spokoju. W końcu to wszystko jest na jego głowie. I nie raz ciężko jest to ogarnąć, jeszcze pracując.Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
janekk, 2013.02.17 o 19:12
"Proponuję zostawic Muftiego w spokoju. W końcu to wszystko jest na jego głowie. I nie raz ciężko jest to ogarnąć, jeszcze pracując"

cholender, ale mnie Zenek wzruszyłeś :(
a ja myślałem że Mufti siedzi non stop na portalu i to jest jego praca a nawet chwilami podejrzewałem że ma swoich zastępców bo z logicznego punktu widzenia czy można taką niezdyscyplinowaną gromadkę puścićw samopas?
(Jednego pomocnika nawet udało się namierzyć)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 19:58
janekk.
Aż tyle to ja o Muftim nie wiem. Nawet nigdy nie pytałem co robi. O pewne sprawy nie wypada pytać. Jeśli ktoś chce powie sam. No, o mnie to wiecie panstwo wszystko. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.17 o 00:46
Zenku, gdyby nie Ty i pare innych osob to juz dawno bym wy-pacal sie na SS czy u Maruchy.
Wywalmy MSS i MT i zaraz bedzie fajniej
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 14:20
MatiRani.
Możliwe, że spotkamy się na innym portalu. Bo oto dostałem propozycję od Pawła Tonderskiego...... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.17 o 16:34
Rzuc linkiem, prosze.
A tu cos dal Ciebie, czytaj spokojnie i ze dwa razy - warto moim zdaniem
serdecznie
Maciej
+marucha.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 17:27
MatiRani.
Link zbyteczny, bo jest koment Pawła j/n. Oto część :-)))
"Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko
Paweł Tonderski, 2013.02.17 o 11:54
Zenek z dobrego serca Ci to życzę, nie mam do Ciebie pretensji ani żalu.

Jednak jeżeli uważasz, że ten portal jest opanowany przez żydostwo, to moim zdaniem powinieneś przenieść się do pana "maruchy" albo na "stopsyjonizmowi", tam w zasadzie na okrągło piszą o żydostwie, i o ich zbrodniach dokonanych na Polakach, i słusznie, jednak moim zdaniem zapominają przy tym o tym, marginalizują ten temat, że żydostwo bez wsparcia rodzimych zdrajców i polskich kolaborantów, bez polskich komunistów rodzimych Polaków ......... " Pozdrawiam i poczytam link.
Ps.
Poczytałem, bardzo ciekawy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.17 o 17:29
hmm... bez wsparcia rodzimych zdrajców... co w tym jest. Ale tez w pierwszym Sowiecie bylo 495 eskimosów, 2 Ormian i 3 Rosjan... a w rzadzie polskawym ilu bylo Polaków?
Co do Gajówki to ciekawie jest:

Prezes Kaczyński, świadomie lub nie, postawił dramatyczną diagnozę – Armagedon gatunku

Posted by Marucha w dniu 2013-02-17 (niedziela)

Dziś trochę filozofii połączonej z biologią, a wszystko a propos stwierdzenia Jarosława Kaczyńskiego: „Trzeba sprawić, by posiadanie dzieci było modne”.

Naiwny nie jestem, dlatego nie będę prosił, żeby oderwać się od politycznych asocjacji, ale nawet z zachowaniem skojarzeń, warto przyjrzeć się dramatycznej diagnozie Jarosława Kaczyńskiego. Niepozorne zdanie wypowiedzianej na jednej z tysiąca imprez partyjnych, zawiera niesamowity ładunek pesymizmu i syntezę śmiertelnego zagrożenia.
+marucha.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 18:02
MatiRani.
Ciekawy art. jak większość. Ja bym nie przesadzał z tym odezwem Kaczynskiego. Po całkowitym zniszczeniu wszystkiego w Polsce. Dzisiaj taka odezwa "polityka" to śmiech. W sytuacji gdy tyle bezrobocia, tyle głodnych ludzi i dzieci. No, ale czymś trzeba punkty łapać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.17 o 17:44
Jest wiecej Zenku, jesli sie otaczamy gigantami to rosniemy a jesli karlami to malejemy.
Tu juz jest pustawo - MT jest sciagaczem w dól i powielaczem, MSS propagandzista dziwnym, P.E. wchodzi w dlugie pieriezgaworki na calych stronach i traci sie czas czytajac, ... Tobie tez doloze - co chwile wspominasz ze juz o tym pisales... grrrr... skad to moze wiedziec nowicjusz na portalu? A nawet stary wyjadacz tez nie moze pamietac wiekszosci napisanego...
Nie jestem do konca pewien ze portal jest opanowany przez hasbare, ale pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 18:09
MatiRani.
Co do mnie pewnie masz rację. Sam wiesz, że przez dwa lata trochę się tego napisało. Napewno to jest błąd "rozumowania" Bo jeśli napisałem, to wszyscy wiedzą, bo jeśli ja wiem, to inni sto razy więcej wiedzą. I tak się człowiekowi zdaje, że już wszystko wszyscy napisali. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
janekk, 2013.02.17 o 19:38
MR,
chciałem cię ostrzec że na portalu grasuje tornado więc nie jest to najlepszy moment na przeprowadzki (tornado ostrzega kulturalnie jak przystało na kulturalnego pana i katolika że mogą być potrzebne pieluchy więc chyba chodzi o czynność którą zwykle wykonuje się w kiblu pod warunkiem że się zdąży)

sorry ale nie mogłem się wyrazić zwięźlej bo Mufti już mi jeden post ocenzurował
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 20:16
janekk.
Odblokowałem, aby przeczytać. Dlatego obecnie jestem ja cenzorem :-))) No, ale ładniej nie potrafisz pisać ? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.17 o 21:55
Eh,..hmm... dlaczego nie jest to dobry moment?
oberwie mi sie jesli odejde? strace co napisalem? Zalamie sie ktos z zalu po mnie?
Mozesz przyblizyc?
serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
janekk, 2013.02.17 o 22:22
MatiRani,
nie chciałbyś chyba zostawić rodaków na pastwę tornada :)
tym bardziej że tornado się odgraża
ja spróbuję przeczekać atak tornada ale jakby był jakiś plan ewakuacji to dajcie znać
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wskazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.17 o 22:49
Janekk, zgoda, poznalem Zenka i Pawla i Christo i wreda i Ciebie i Hindkusz i Toje...dobrze, ale tez zostalem po chamsku potraktowany przez MT, swinsko, prymitywnie, podle i obelzywie... a u Maruchy jak Rysio mnie opierd-lil tosmy pogadalismy i jest ok, marucha sie na mnie bzdyczyl a teraz akceptuje, na innych portalach tez mnie zapraszano do pisania, jest róznica.
Poza tym , jak pisalem, z wielkimi rosniemy - z maly karlowaciejemy.
Chce rosnac i nie akceptuje ordynarnych jednostronnych sankcji.
Poki nie wróce do poziomu 5 bede w stanie konfliktu z MT - dla zasady.
A co do nawiedzonych, to ich trzeba ignorowac... jak Ci wleci mucha do salonu to nie wpadniesz w zlosc, nieprawdaz? Polata i wyleci...
Karawana idzie dalej...
serdecznosci
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wskazuje ze tracimy tu czas.... 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 23:20
zostalem po chamsku potraktowany przez MT, swinsko, prymitywnie, podle i obelzywie

Kłamstwa, oszczerstwa, obelżywości - lecą cały czas, z Pana strony.

Jest Pan rozbijaczem, niszczycielem. Nie tylko nie zadbał o portal, ale jeszcze zwyzywał inną opiekunkę od donosicielek. Wyzywa portal od hasbarskich, ale siedzi na nim jak przyklejony. Wyzywa twórców, opiekunów i jeszcze żąda przywrócenia rangi opiekuna?! Oczywiście nie trybem Zasad, tylko w komentarzach, żeby narobić jak najwięcej "bydła".

Pan jakiś jest przygłupi, nasłany, czy tylko bezgranicznie bezczelny?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wskazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.18 o 00:05
Mufti, widze ze sie wnerwiasz, to dobrze.
Uwazam ze jestes nedznym, malym, podlym kretaczem bez klasy póki nie udowodnisz czegos przeciwnego.
Nie akceptuje sankcji jaka na mnie nalozyles z pobudek osobistych - urazonej dumy. Prymityw.
Ja Ci zadawalem proste i szczere pytania na które kretacko odpowiadales.

Ok, czasami starasz sie poprawnie argumentowac, ale to jak z osa - czasami nie grzyzie, ale jest osa.
Nie jestem rozbijaczem, pólglówku, przeczytaj co pisze.
Nie wyzwalem portalu od hasbarskiego ale sformulowalem podejrzenia jaki mi nasuwaly Twoje kretynskie komentarze - mogles odpowiedziec szczerze i otwarcie a nie krecic.
Jestem bezczelny i arogancki ( patrz w lustro ) do ludzi, do których stracilem szacunek, a którzy POWINNI szacunku byc godni.
Ranga opiekuna sie wiaze z pewna latowscia przegladania komentarzy która mi jest przydatna i której mi brakuje. Jest strata mekliwa. I niezasluzona. Przeczytaj o czym pisze i co komentuje.
Poza tym:
KOMENTARZ BYL NIE DO CIEBIE, MUFTI, PO CO SIE WTRACASZ DO MOJEJ DYSKUSJI Z KIMS INNYM?
I na koniec:
Przynajmniej polowa aktywnych tu osób ma do Ciebie zal i zadre a wedlug Ciebie, to ja jestem rozbijaczem i niszczycielem... dobre. Zadufany w sobie megaloman, ot czym jestes.
Konkretnie, póki nie wróce do poziomu 5 ( moze byc bez przeprosin ) mam z Toba na pienku i wystawiam Ci za to rachunek. Platny w trybie natychmiastowym.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wskazuje ze tracimy tu czas.... 
Piotr Świtecki, 2013.02.18 o 00:08
Czy ktoś mi może wytłumaczyć, o co tu chodzi?

Ranga opiekuna sie wiaze z pewna latowscia przegladania komentarzy która mi jest przydatna i której mi brakuje. Jest strata mekliwa.

Z góry dziękuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.17 o 21:53
Dodac jeszcze trzeba KONIECZNIE, ze rosnie serce jak sie pisze z ludzmi SZLACHETNYMI a zrzyma sie czlek jak pisze z podlymi. Popatrz jak ladnie wziales moja krytyke - od takich mi sie uczyc i rosnac. Dziekuje.
z powazaniem
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 22:47
MatiRani.
Jak na jeden dzień to za dużo na tak małego człowieka jak ja pochwał.Oczywiście nie będę udawał, miło posłuchać dobrych słów. Inna sprawa czy na nie zasługuję. Ot zbieg pewnych okoliczności i moja troska o ten nasz portal. Tym bardziej miło jeśli ktoś bliski zwraca słuszną, konkretną uwagę. Wszak jestem tylko, aż człowiekiem omylnym i takim pozostanę. Bo jak czytam idealnych ludzi nie ma. A ja do ideau nawet nie startuję - ot jestem jaki jestem, jestem tylko sobą. Pozdrawiam MatiRani :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...] 
janekk, 2013.02.18 o 02:00
Wulgaryzm +www.sjp.pl
(Piotr Świtecki 2013.02.18 02:00)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć   ocenzurowany
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.18 o 01:03
Janekk, jakie tornado w pieluchach?
Czyz zloscic sie mozemy na komara? Na deszcz?

Wystarczy "tornada" nie zauwazac i posmrodzi gdzie indziej.

Bo to nie jest prawdziwy wiatr, on tylko jest "in our mind eyes" ... jesli powiemy sobie, ze go nie ma, to zniknie.
pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
Piotr Świtecki, 2013.02.18 o 02:04
Typowy dla Żydów idealizm.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
MatiRani, 2013.02.18 o 04:45
?????
coraz nizej spadasz Wasc
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: pobiezna analiza inwestycja versus profit wslazuje ze tracimy tu czas.... 
Piotr Świtecki, 2013.02.18 o 09:16
Pan też zauważa, że "dialogowanie" z Panem i Pana kolegami nikomu i niczemu nie służy? :-)

Aaa, czyżbym właśnie został mianowany antysemitą?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Adam39, 2013.02.17 o 07:43
Zenek, piątka z mojej strony. Mam takie same odczucia. Popieram twoje zdanie. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 13:57
Adam39 witaj przyjacielu. No cóż dobrze, że większość z nas to widzi. Na mnie jak zwykle przypada ta gorsza część, ale ktoś musi o tym napisać. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Całkowicie popieram koalicje Anonimów 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 09:30
Zapraszam calą ekipę, do powtórzenia Swojego poparcia dla inwektyw prosto w Moje oczy.
Czekam na odważnych
:-)
MStS
No dalej' "bohaterowie narodowi"... Które się odważy?
Przyniosę pieluszki na zmianę' w przypadku gdy...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Całkowicie popieram koalicje Anonimów 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 14:02
Marek Stefan Szmidt.
No ja przedstawiam sprawę chyba prosto w oczy. Natomiast twoje wyjaśnienie - zagmatwanie...... ach
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Szanowny Panie Zenonie 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 18:16
Po tym, jak pokazał Pan bezinteresowne Człowieczeństwo receptą na nalewkę nasercową, nie pysknę na Pana żadną uszczypliwością :-)

Rozumiem Pańskie stanowisko w sprawach _ogólnych" i przyjmuję je do wiadomości.
Ma Pan prawo do własnych osądów i opinii.

Nie poczuwam się do żadnej winy, więc się nie tłumaczę.
A chyba nie oczwekuje Pan' że będę odpowiadał na zarzuty SzPetki, anonima, który Mnie zwyzywał od zdrajców Ojczyzny - bolszewickiej, jak mniemam.

Chętnie spróbuję kiedyś Pańskiego specyjału :-)
Pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Zenonie 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 19:53
Marek Stefan Szmidt.
Jak słusznie pan to pisze, nie jestem człowiekiem mściwym. Zdrowie, zdrowiem. Jak napisałem dostałem receptę za darmo, za darmo sprzedaję. Niech pomaga wszystkim ludziom. Tutaj nie ma nad czym się zastanawiać. Wszyscy wiemy, że żyje się raz. Wszyscy mamy jakieś rodziny, przyjaciół, znajomych. A byłem nawet w Warszawie na Saszerów - widziałem ludzi w róznym stanie. Tak sobie myślę zawsze, że człowiek żyje aby budować - wszystko. Szkoda, wręcz tego nie pojmuję, że są tacy co całe życie rujnują. I mam na myśli tzw naszych rządzicieli od pierestrojki. Tym powiem niech ich szlag trafi wszystkich. A my na portalu nazwijmy to dyskutujemy. Szkoda, że nie zawsze jest to dyskusja, ale to już nie moja siła działania... Zdrowia życzę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Zenonie 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 22:00
Blogosfera jest tylko wentylem upuszczającym "pary" nastrojom społecznym i nigdy nic z tego gadania nie wyjdzie
Dlatego zajmuję się "konspirą"
Jak będzie Pan w Warszawie, to zapraszam na herbatkę :-)
Pozdrawiam serdecznie
MSts
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Całkowicie popieram koalicje Anonimów 
Hindukusz-Milena, 2013.02.17 o 17:45
Marek Stefan Schmidt,
"Zapraszam calą ekipę, do powtórzenia Swojego poparcia dla inwektyw prosto w Moje oczy.
Czekam na odważnych
:-)
MStS
No dalej' "bohaterowie narodowi"... Które się odważy?
Przyniosę pieluszki na zmianę' w przypadku gdy..."

-A to dobre !
Niestety nic na to nie poradzę, że nie mam zaufania do pańskich intencji i nie podoba mi się pański zagmatwany(celowo?)styl.
Jeśli nie może Pan się pogodzić z moją i innych opinią, proponuję na znak protestu zawiesić swoją działalność blogerską na tym niewdzięcznym portalu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Szanowna Pani 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 18:20
Nie neguję Pani prawa do opinii.
Nie lubię tylko, jak Osoby anonimowe uprawiają sądy nad Moją Osobą
Jak Ktoś stawia jakieś zarzuty, to prosto w oczy, a nie sądy kapturowe :-)
Pozdrawiam Panią serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Całkowicie popieram koalicje Anonimów 
p.e.1984, 2013.02.17 o 21:30
Szanowny Panie Szmidt,

Każdorazowo po totalnej przegranej w polemice i zdemaskowaniu Pana metod oraz celów usiłuje Pan przedstawiać siebie jako "bohatera", co to wyzywa wszystkich na udeptaną ziemię - co ma dowodzić, że skoro nikt wyzwania nie przyjmuje, to polemizuje Pan ze strasznymi tchórzami. Problem w tym, że z Panem polemizują osoby, które pojmują, że aby kogoś pozwać trzeba posiadać zdolność honorową. Natomiast Pan dowiódł już niejednokrotnie, że takowej nie posiada.
Innym Pana motywem może być próba sprowokowania oponenta do ujawnienia jego tożsamości, aby cyngle z Mossadu (albo lokalny wymiar niesprawiedliwości w Polin) mogli się zająć uprzykrzeniem mu życia - sprawa konieczności zachowania anonimowości przez blogerów poruszających "niebezpieczne tematy" została omówiona tu: +palmereldritch1984.wordpress.com

Zapraszam calą ekipę, do powtórzenia Swojego poparcia dla inwektyw prosto w Moje oczy.
Niekoniecznie ktokolwiek jest zainteresowany oglądaniem Pana, nie mówiąc już o brudzeniu się. Polaków interesuje zneutralizowanie Pana jako (dość prymitywnego) dezinformatora, kłamcy i mąciciela, a nie - dokonywanie na Panu "aktów czynnego antysemityzmu". Na marginesie - czy w tekście pana Zenona ktokolwiek doszukał się jakichkolwiek inwektyw?

No dalej' "bohaterowie narodowi"... Które się odważy?
Odrzucenie Pańskiego wyzwania nie jest, jak widać z powyższego, kwestią odwagi lecz - dobrego smaku i szacunku dla samego siebie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
A PIT pokażesz? 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 22:26
:-)
manip
Propagowanie komunizmu i glotyfikacja hitleryzmu są w Polsce karalne
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: A PIT pokażesz? 
p.e.1984, 2013.02.17 o 23:00
Tyle, że ja ani komunizmu nie propaguję, ani hitleryzmu nie gloryfikuję.

Czyli - jak w Pana tekstach i w Radiu Erewań - nie samochody, tylko rowery, nie na Placu Czerwonym, tylko w okolicach Dworca Warszawskiego i nie rozdają, tylko kradną. Poza tym wszystko się jak zwykle zgadza, wielce szanowny Panie Marku Stefanie Szmidcie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Czyli PIT nie pokażesz 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.18 o 10:27
a dowcipy o Radiu Erewań były w modzie, jak byłaś młoda i .... szpetna
:-)
Zmiana tematu, ucieczka w agresję przeciwko pytającemu - stare zagrywki konfitury
:-)
Oczywiście, nie gloryfikujesz Jaruzelskiego i wprowadzenia stanu wojennego, nie wybielasz Stalina i hitleryzmu
:-)
Kto Cię nie zna, ten Cie kupi....
Targowico.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Całkowicie popieram koalicje Anonimów 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 22:17
Już to dyskutowaliśmy przy okazji namawiania na zobaczenie się "w realu", ale skoro z uporem powtarza Pan(i) to samo raz po raz, to i ja powtórzę: nie ma anonimowości w sieci. W najlepszym przypadku przypomina ograniczony dostęp do broni: Kowalski jej nie ma, ale mafiozi - bez problemu.
Kłaniam się!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.17 o 11:54
Zenek z dobrego serca Ci to życzę, nie mam do Ciebie pretensji ani żalu.

Jednak jeżeli uważasz, że ten portal jest opanowany przez żydostwo, to moim zdaniem powinieneś przenieść się do pana "maruchy" albo na "stopsyjonizmowi", tam w zasadzie na okrągło piszą o żydostwie, i o ich zbrodniach dokonanych na Polakach, i słusznie, jednak moim zdaniem zapominają przy tym o tym, marginalizują ten temat, że żydostwo bez wsparcia rodzimych zdrajców i polskich kolaborantów, bez polskich komunistów rodzimych Polaków nic, by w Polsce swoimi żydowskimi rękoma nie dokonali.

Przecież "Polacy" to portal otwarty i każdy na nim może pisać, każdy po zdobyciu odpowiedniej ilości punktów stażu może zacząć na "Polakach" zamieszczać swoje artykuły. Tak samo może zamieszczać pan Szmitd vel Detko, tak jak anonimowy pan p.e 1984.

Przecież nikt nikogo na "Polakach" nie trzyma na siłę, tak jak nikt na siłę nikogo tutaj na nasz portal nie ściąga.

Piszesz o żydowskich zbrodniach, o żydowskim panowaniu w Polsce, ja też jestem przeciwny ich żydowskim kłamstwom i ich syjonistycznej propagandzie, jestem przeciwny ogłupianiu Polaków i zawsze będą, aż do mojej śmierci. Ale czy przypadkiem nie zapominasz o tym, że w szeregach UB, SB, MO ZOMO, utrwalaczy władzy ludowej, w prokuraturze wojskowej, tak jak i w Informacji Wojskowej służyło tysiące Polaków, którzy również brali w tym wszystkim swój osobisty udział.

Najpierw brali udział w mordzie na Polsce i Polakach, a dzisiaj udają polskich patriotów i polskich nacjonalistów? Czy to co ci ludzie czynią nie jest, nie przypomina tego, co się działo w Polsce opanowanej i przez sowieckie i polskie żydostwo oraz przez polskich komunistów?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 14:12
Paweł Tonderski.
Chyba bardzo żle mnie przeczytałeś. Ja mam to we krwi, że piszę konkretnie. Z poruszonych przez ciebie tematów, nawet nie ruszałem. Piszę o panu Szmidtcie i jego zachowaniu. Konkretniej się nie da. Jak widzisz nie krzyczę, nie domagam się, nie wyrzucam. W zasadzie czytając pana Szmidta nie wiem czy to pisze facet czy jakiś kosmiczny byt. Często czytam, że to napisała myśl konserwatywna. Ja nie sledzę na tyle prawd historycznych czy dzisiejszej polityki przedstawianej przez myśl, aby tropić prawdziwośc przekazu. Widzę z całokształtu, że ta myśl jakaś taka nie nasza. Myślę, że dobrze to wychwytuje pan p.e 1984. I ja się z nim zgadzam. Bo o takim pisarstwie zaznaczałem przypuszczeniowo już w pierwszym art. dotyczącym pana Szmidta. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.17 o 23:05
Tak Zenek zgadłeś, nie rozumiemy się, bo komuchy dla kasy najpierw zwąchiwali się z żydostwem, a potem udawali wielkich polskich patriotów.

Polacy już to przerabiali wielokrotnie po 1945 roku. Widzę że dla Ciebie, najważniejsze jest, aby walić w żydostwo, nieważne kto to czyni, i kim był ten człowiek za komuny. A dla mnie jest to bardzo ważna sprawa, najistotniejsza. Mnie nie po drodze z ludźmi, którzy razem z żydostwem w czasie komuny w Polsce mordowali tych najlepszych z najlepszych spośród polskiego narodu,

Z nimi masz zamiar tworzyć te akowskie piątki i pójdziesz z nimi do lasu, chciałbym tego doczekać, żeby tylko z tego nie wyszła jakaś druga Gwardia Ludowa.

To nie jest moja droga, wybacz, a Ty jesteś już na tyle dojrzałym i doświadczonym mężczyzną, że chyba powinieneś wiedzieć co czynisz.

Nie mam zamiaru robić dla nich za dyżurnego antysemitę, podczas gdy oni będą się za moimi plecami dogadywali z żydostwem z Izraela, tak jak to miało miejsce kiedyś u Tejkowskiego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 23:16
Paweł Tonderski.
Wprost przeciwnie, to jest bardzo istotne.
"Polacy już to przerabiali wielokrotnie po 1945 roku. Widzę że dla Ciebie, najważniejsze jest, aby walić w żydostwo, nieważne kto to czyni, i kim był ten człowiek za komuny. " Nie wiem kogo masz na myśli, kogo niby ja popieram co mordował za komuny... Możesz jakoś sprecyzować. .
Jeszcze raz - ja piszę o panu Marku Szmidtcie. Nie przypominam sobie, abym nawet jemu gdzieś wypominał, że jest żydem. Bo tego nie jestem pewien na sto procent. Odbieram jak byśmy pisali o czym o kim innym. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.17 o 23:22
Zacznijmy od tego, że ja nie mam zamiaru w ogóle od dzisiaj wchodzić w polemikę z panem p.e. 1984 i tyle, dopóki ten pan się nam nie przedstawi z imienia i nazwiska. Niech napisze kim jest, skąd jest i poda swoje prawdziwe imię i nazwisko, wtedy zacznę od nowa dyskutować. Tak jak i pan jannek niech się określi...

Z komuchami udającymi polskich patriotów i polskich nacjonalistów nie chcę mieć nic do czynienia, ze mnie nie zrobią dyżurnego antysemity... Niech sobie szukają innych frajerów...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 23:32
Paweł Tonderski.
Nie znam ani pana p.e 1984 ani jankka. Nie wiem kim są, ani co robili czy robią. Ja w tym art. nie odnoszę się osobowo do ich zasług, ani przewinień. Piszę o ................. że to mnie musicie wypierdo... Bo znów mam własne zdanie na tematy napisane jak byk na wszystkich stronach naszego portalu. Tak jak przedtem nie broniłem bydzia, tak obecnie nie bronię jankka, p.e 1984, ani Szmidta. Kogo kur... mam bronic w/g jaśnie oświeconych?????
Przewietrzcie się albo popijcie tak po męsku. Bo pie.... jak stare dewotki. Zaznaczam, że nie wypiłem nawet pięćdziesiątki. !!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Piotr Świtecki, 2013.02.18 o 11:39
Zenon. Ja Ciebie przestaję rozumieć.

O co Ci chodzi? Do kogo masz pretensje i o co KONKRETNIE? Bo jakieś niewyraźne to Twoje pisanie. KONKRETNIE - do kogo i o co?

O co Ci chodzi z p. Szmidtem? Skąd ta troska i te teksty poświęcone wyłącznie p. Szmidtowi? Naprawdę nie masz ważniejszych rzeczy? Przeszkadza Ci jego maniera pisania? Czy on sam? Bo jeśli przeszkadza Ci to, co pisze, to może się odnieś do treści. A nie jakieś mało smaczne memłanie półgębkiem, a do innych osób też aluzje i podgryzania, ale jakoś mało "konkretnie".

Miałem sporo zaufania do Twojego "nosa", intuicji i do równowagi. Ale po cyrkach z p. Bydziem zacząłem wątpić. A to, co się teraz dzieje, tylko te wątpliwości podsyca.
Szkoda.

Jak zobaczyłem, że to Ty ocenzurowałeś komentarze p. Szmidta, to był lokalny koniec świata.

W ogóle się zrobił magiel i wiejska zabawa. Zajmowanie ludźmi, źdźbłami w cudzym oku, nie sprawami. ŻENADA I WSTYD. Prawdziwi Polacy. Nie potrafią budować, nawet się dogadać nie potrafią. Ale wiadomo - winni Żydzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.18 o 21:20
Witaj Mufti.
Ja już pisałem, że obecny Mufti jest podrzucony. Poczekam na tego prawdziwego, dawnego. A więc odpowiadam podrzutkowi. O dziwo ostatnie tylko wyśmiewanie personalnie p.e 1984 przez pana Szmodta jest ok. Czyli pan p.e 1984 jest kobietą, agentem, komuchem. Jeśli to popierasz, ten język mogę zrozumieć. Tylko dlaczego dostajesz białej gorączki jak na tej samej zasadzie ciebie nazywają żydem, hasbarą. Sam jestem ciekaw twego metnego zapewne wyjaśnienia. A może chcesz aby i ciebie nazywać panią , agentem, komuchem a nie żydem. To napisz. Może internauci to podchwycą. Nie wspominam o tym co pan Szmidt przemyca w tekstach. Dzisiaj rozumię, że to Paweł Tonderski go zaprosił i jest to gwarant uczciwości.Już nie pytam ciebie, czy ty nie widzisz co ten gościu wypisuje. Widocznie nie. Ale może widzisz, że w pierwszym moim art o panu Szmidcie miałem poparcie mego widzenia ( nie chce mi się zaglądać ile osób) Przy drugim art. jest zgoda z tym co piszę już jedenaście - 11 osób. A ty jesteś człowiekiem inteligentnym. Więc chociażby z tego względu zapytam , co ci się stało. Wpadłeś pod pociąg, czy gorzej??? Gdzieś staciłeś inteligencję???
Chyba tak, bo Wycieczka do jad wszem była dedykowana tobie. Reakcji zero. Pozostaje mi powiedzieć życzę powodzenia panom trójcy z panem Szmidtem. Z panem Szamidtem nie rozmawiam, dlatego kochany kolego, że - wszystko napisałem w pierwszym art. drugi jest podsumowaniem. Ależ Mufti, nic się nie stało, nic się nie stało. Z tego wzgledu daję znów spokój panu Szmidtowi. Może podsumuję za miesiąc. Myślałem, że tyle mi wolno. Pozdrawiam i życzę owocnych dyskusji a nie gówniarstwa.
Ps. Ocenzurowałem wypowiedzi przez kogoś zgłoszone. Nie mogę coś ich znależć. Podaj mi gdzie są i zdejmę cenzurę. Niech się ludzie ciebie uczą, co cenzurować i komu, a co nie i komu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko   
esperance, 2013.02.18 o 22:20
Zenek! Nie rób Muftiemu zarzutu z obojętności wobec zagrożonej czci nowo przybyłego p.e.1984 po tym, jak nie przeszkadzają Tobie i towarzystwu ordynarne odzywki MatiRani et consortes, trwające już dwa miesiące! Obawiam się, że ten Mufti, którego znałeś, został ZABITY.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.18 o 22:33
esperance.
Witaj. Jak zobaczyłem twój głos, pomyślałem, że zapytam o potwierdzenie przez Ciebie, że Mufti napewno żyje.Bo widzę, że to nie on pisze. Otwieram koment i czytam, że został zabity. A więc prawidlowo się domyślałem, pisałem zresztą o tym kilkakrotnie, że poczekam na prawdziwego. A traktowałem nasz portal jako odskocznię, jako zabawę. A tutaj ludzie giną. Po co mi to potrzebne. Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko   
esperance, 2013.02.18 o 22:36
Zenek, nie udawaj, że nie rozumiesz. Nie klucz.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.18 o 22:39
esperance rozumię i nie mam ochoty z nikim się kłócić. Idę na chwilową emigrację wewnętrzną od pisania art. Może o to chodziło w tym wszystkim. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko   
esperance, 2013.02.18 o 22:42
Na pewno nie chodziło o czynność pisania.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.18 o 22:50
esperance. Znasz mnie i wiesz, że ja lubię rozmawiać z ludzmi, ze wszystkimi ludzmi. Jednak trudno mi sie odnosić do dąsów nie opisanych. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko   
esperance, 2013.02.18 o 22:59
O czyje nieopisane dąsy Ci chodzi? Mufti zapytał konkretnie - zbyłeś go. Zbyłeś moje "Nie rób Muftiemu zarzutu z obojętności wobec zagrożonej czci nowo przybyłego p.e.1984 po tym, jak nie przeszkadzają Tobie i towarzystwu ordynarne odzywki MatiRani et consortes, trwające już dwa miesiące!" udając, że nie rozumiesz, co odmieniło Muftiego. Reszta moich dąsów to urządzenie przez Ciebie wieloetapowej nagonki na jednego człowieka, ze zwoływaniem uczestników do polowania. A co innego było obwieszczane jako Twoja żelazna zasada. Co się stało?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.17 o 23:30
Pawle, moze nam napiszesz którzy byli ci Polacy zeszmaceni i podli jak kleksy?

Nie uraz sie, bardzo prosze, wiesz ze jestem zimny ,prawie-naukowy umysl ( dran? ) lecz fanzolenie typu "Polacy tez" to jest francowata propaganda sjonistyczna.

Ja mówie, ze eskimos Szechter okradal, mordowal i torturowal Polaków.
To napisz, prosze, jaki Polak byl równie podly jak on.

Bo to nie jest tak, ze Polacy czy Zydzi sa zli, to jest tak, ze Skubaczewski i Borman to przestepcy.
Ja tam znam róznych Bronsteinów, Gutmanów, Lewartowów co szkodzili mojej Polsce... natomiast Kowalskich znam malo....
Ignorant? Slepy? Moze... ale faktami do czegos dojdziemy o ile forma nie przerosnie zawartosci - to prztyczek w nos do egzaltowancy pismaków zarzucajacych oponenta lawina slów bez tresci.

( chyba nie rozumiem co chciales powiedziec... ale potraktuj to jako haczyk z przyneta na pieriegaworke ciekawa )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.18 o 00:05
To SOBIE niech pan ZOBACZy, KTO BYŁ W KOMITETACH CENTRALNYCH, kim byli piersi sekretarze partii... SAMI ŻYDZI? Ilu Polaków należało do PZPR-u, to byli sami żydzi? Kto chodził na pochody pierwszomajowe, albo wiece poparcia dla Partii, kto poszedł słuchać przemówienia Gomułki pod pałacem imienia Stalina w Warszawie? Kto zakładał komunistyczne harcerstwo i ZSMP, a wcześniej ZMW, ZMS albo HUFCE Pracy... Kto stanowił kadrę kierowniczą w zakładach pracy, kim byli kierownicy w biurach, kto pracował w komunistycznych ministerstwach, kim byli ludzie ze Stronnictwa Demokratycznego i ZSL-u? Zapewne sami żydzi?

Kto służył w ZOMO, w UB, MO, Informacji Wojskowej, kto zamordował księdza Popiełuszkę i innych księży patriotów, też żydzi?

Kadra dowódcza w UB to procentowo większość żydzi, ale czy zwykli funkcjonariusze, to też byli żydzi, a ci pozostali oficerowie? Niemcy też tylko wykonywali rozkazy, tak się dzisiaj tłumaczą... Kto stał w plutonach egzekucyjnych, kto strzelał tysiącom Polaków w tył głowy, kto potem ich ciała zakopywał w bezimiennych mogiłach, kto służył w jednostkach zwalczających podziemie patriotyczne, sami żydzi, kto brał udział w sądach doraźnych i w obławach na żołnierzy NSZ, AK i WiN-u? Kim byli żołnierze należący do jednostek utrwalaczy władzy ludowej albo, kto należał do ORMO?

Żydów było za mało, aby to wszystko mogli sami czynić...

A i jeszcze panu napiszę to, że bardzo mnie się nie podoba to, co pan czyni na tym portalu...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.18 o 00:28
Ja nie mam SOBIE tego zobaczyc
PAN MASZ mi to napisac.

Nie podoba sie - nie czyta - i spokój - karawana idzie dalej

I co sie Panu, konkretnie, nie podoba z tego, co czynie na portalu?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.18 o 00:36
Przecież są książki, jest prasa z tamtych lat, są wydawnictwa historyczne, wystarczy do nich zajrzeć.

Pan uwielbia listy z nazwiskami, wystarczy je wyprodukować. Tylko, że trzeba sprawdzić dokładnie, kim kto był, i nie szukać u kogoś żydowskich przodków (korzeni) w szóstym albo ósmym pokoleniu wstecz.

Bo to jest tak samo wiarygodne jak to, że w PZPR-e byli sami żydzi. Generał Skalski wypowiadał się na temat polskiej swołoczy, która go maltretowała, gdy odbywał karę wiezienia w ubeckich mordowniach opanowanych przez żydostwo. Jednak będąc Polakiem po prostu nie chciał o tym dokładnie pisać, bo to okropne, że obok zwyrodnialców żydowskich w tej czarnej ohydnej robocie uczestniczyli również Polacy. Polak nie powinien pisać źle o innych Polakach, ale morderców, kolaborantów, polskich komunistów trzeba rozliczyć z ich zbrodni dokonanych na własnym narodzie, bez tego żadnej wolnej i suwerennej Polski nigdy nie będzie, ponieważ to są ludzie bez honoru i bez żadnych zasad moralnych etycznych i wiary.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.18 o 01:06
....morderców, kolaborantów, polskich komunistów trzeba rozliczyć z ich zbrodni dokonanych na własnym narodzie...

Pelna zgoda.

Ale czy mam to robic ja? To ktos inny o tym pisze, wiec niech ten ktos ich rozlicza. Ja mam swoja misje uswiadamiania Polakom zródel naszego nieszczescia. Misje dotyczaca spraw, które caly mainstream odpycha na margines aby nie wyszly na jaw, nie zagniezdzily sie w swiadomosci mas.
Prosze, Pawle, nie wymagaj ode mnie pisania na temat, który mnie nie pasjonuje. Zrozum, ze nie moge pisac o wszystkim. Pisze o pewnej dzialce, na której sie znam i tylko to, co uwazam za prawdziwe.

Ja bym chcial , na przyklad, rozliczyc morderców Ratajczaka. Swego czasu napisalem o pierwszej czwórce ktora przyczynila sie do poczatku jego drogi krzyzowej. Poprosilem szanownych dyskutantów o wyluskanie nastepnej morderczej czwórki.. i dalej czekam.

Mysle, ze troche sie poddajesz atmosferze nagonki na mnie i nie czytasz tego co pisze tylko to co myslisz ze pisze.

Na zakonczenie, brak mi "konstruktywnej krytyki" o która prosilem: I co sie Panu, konkretnie, nie podoba z tego, co czynie na portalu?
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Hindukusz-Milena, 2013.02.18 o 14:04
Paweł Tonderski,
Przedstawię pokrótce mój punkt widzenia na poruszane przez Pana tematy:
-Czy we władzach PZPR byli sami Żydzi ?
Zapewne nie, ale na stanowiskach kierowniczych stanowili większość.Polecam ciekawą pozycję:
+users.elartnet.pl
-Kto chodził na pochody pierwszomajowe ?
W większości przymuszani szantażem ludzie(młodzi, że wylecą ze szkoły a starsi, że stracą stanowisko,przyzwoite zarobki gwarantujące utrzymanie rodziny itp). Oczywiście pewną część stanowili też bezmyślni "pożyteczni idioci "których nic nie interesowało poza zaspokojeniem bieżących potrzeb egzystencjalnych i do polityki podchodzili bezrefleksyjnie. Sporą grupę tworzyli oportuniści w rodzaju dzisiejszych celebrytów,których kariera zależała od łaski "przywódców narodu". Podobnie z członkami PZPR, gdzie z czasem zapisywano się nie tylko ze względów koniunkturalnych ale też na zasadzie owczego pędu. Np gdy studiowałam na pierwszym roku do SZSP(Socjalistyczny Związek Studentów Polskich)nie zapisało się tylko kilka osób(wśród nich ja) na około 100 studentów. Gdy powstał NZS wszyscy się "po prostu przepisali". Nawiasem mówiąc wtedy właśnie poczułam,że zmiany ustrojowe w Polsce mogą właśnie mieć taki fasadowy charakter.
-Kto zabił księdza Popiełuszkę ?
Tak naprawdę przecież nie wiemy. Dla mnie najważniejsi sprawcy to ci, którzy wydali rozkaz a ci nie zostali ujawnieni i ukarani. Jakiej narodowości jest sam Piotrowski też nie wiem,bo skąd.
Myślę, że zawsze w historii Polski była mała (ok.10%) świadoma grupa gotowa do poświęceń dla Ojczyzny. Ta grupa wywodziła się z określonego środowiska, które stanowiło zaplecze dające jej poparcie dla działań. Większości zgnębionym uciążliwościami dnia codziennego ludziom, los współczesnej Polski jest równie obojętny jak chłopom z noweli Żeromskiego"Rozdziobią nas kruki i wrony". Podobne zainteresowanie Polsce okazują rozmaici karierowicze korporacyjni lub inni(japiszony, lemingi)którzy dobrze wiedzą, gdzie są konfitury więc ochoczo plują na własną Ojczyznę ku uciesze "salonów"
Jak określić podobno polską rodzinę, która posyła dzieci do żydowskiego przedszkola i szkoły ? Ci ludzie uważają, że posiadanie wypasionego mieszkania i samochodu czyni z nich elitę.
Dlatego niezbędna jest solidna praca nad odrodzeniem polskiej świadomości. Skoro udało się pod zaborami, uda się i teraz.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.19 o 04:26
Witam i pozdrawiam.
Przemilczano Twój post, HS, przemilczano...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.19 o 10:44
O czym mam dyskutować, mam dzielić włos na czworo? Komuna to żydostwo, a polscy komuniści to zdrajcy Polski, to goje, którzy służyli żydostwu, a teraz całą winę chcą zrzucić za to na komunistyczne żydostwo. O tym chcesz dyskutować? Bardzo proszę, możemy.

Podjudzaj dalej, podjudzaj. :)))))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
MatiRani, 2013.02.19 o 15:49
Na Eskimosów zawsze - sa winni a kary na nich nie ma.
;-))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.19 o 12:28
To pani tych ludzi, którzy popierają PO też będzie tak tłumaczyła, po latach? Dobrze, że jeszcze nas nie wsadzają do więzień w takich ilościach, jak za komuny. A tak na marginesie dodam, że w Polsce w tamtych czasach byli też tacy Polacy, co ich chcieli żydobolszewicy przymusić, torturami i kulką w tył głowy, przymuszali i to bardzo, ale oni i tak nie poddali się, nie ugięli się pod ich komunistycznym i żydowskim terrorem. Pani tutaj często pisze o żołnierzach wyklętych, oni się nie poddali, tych ludzi trzeba gloryfikować, a nie takich, którzy dla korzyści finansowych i innych, dopuszczali się świństw, zdrady ale także i mordów politycznych oraz zwykłych kryminalnych i do dzisiaj dzięki temu mieszkają w cudzych domach i majątkach, które zagrabili bezprawnie dla siebie...

Pani z łaski swojej poszuka wpisy pana lub pani p.e. 1984 na temat żołnierzy wyklętych, na temat Kurasia i jego Ogniowców, albo co ten pan lub pani wypisuje na temat AK, że oni w tamtych latach mogli przeżyć, bo mieli taki wybór, no ale, że byli głupi to zginęli, jeszcze ich do tego podjudzali żydzi. A ich walka w tamtych latach to była głupota, i że oni byli manipulowani przez żydostwo. To co ten pan pisze to w zasadzie to samo co kiedyś pisała o tamtych odważnych ludziach ubecja, na przykład Machejek i Wałach. Ci dwaj panowie, ubeckie kreatury też byli żydami?

Tak się właśnie dziwnie składa, że ci ludzie (żołnierze wyklęci) przede wszystkim w tamtych latach walczyli z komunistycznym żydostwem. :))))

Teraz w dzisiejszej Polsce wielu z tych tzw. komunistycznych "narodowców" kolaboruje z PO. A niby, kto to jest ta PO, moim zdaniem ubecja, WSI, peerelowskie służby specjalne, komuniści, masoneria i żydostwo, można tych ludzi śmiało nazwać obecną ŻYDOKOMUNĄ.

I to ma być ten wzorzec dla młodych Polaków, w takim duchu mamy ich wychowywać i mamy im dawać takie przykłady do naśladowania? Co pani o nich napisze za dwadzieścia lat, że oni w Polsce budowali drogi, stadiony i Orliki?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Hindukusz-Milena, 2013.02.19 o 14:00
Paweł Tonderski,
Ja nie usprawiedliwiam wszystkich ale staram się rozróżnić w tej masie popierającej kiedyś komunę ( dziś PO,SLD i RP) sporą część, którą możnaby pozyskać przy umiejętnym zorientowaniu się w przyczynach ich postaw.
Jeśli będziemy wszystkich w czambuł potępiać to możemy sobie pogwizdać na ich poparcie w przyszłości.
Pan myśli o odzyskaniu Polski czy tylko tak sobie zamierza tu pisać dla samego pisania ?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Piotr Świtecki, 2013.02.19 o 14:16
Od czegoś trzeba zacząć. Na przykład od p.e.1984. Proszę zacząć "pozyskiwanie" :-) Powodzenia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.19 o 14:45
Proszę pani, ale ja mam tych którzy kiedyś popierali komunę, potem SLD, UW, UD, KLD, PSL, SLD, LiD, AWS, a dzisiaj PO i Ruch Palikota, w głębokim poważaniu, ponad połowa polskiego Narodu w ogóle nie chodzi od lat na głosowania, tych trzeba obudzić, a tych, którzy do tej pory popierali komuchów, trzeba ignorować. :))))

Z nimi nic pani dobrego dla Polski nie zbuduje, zwłaszcza z tymi, którzy w okresie stalinowskich i bierutowskich czystek widzą coś dobrego co przyniosło dla Polski jakiekolwiek korzyści, albo w tym, co czynił WRON razem KOR-em oraz generał Jaruzelski i jego ludzie. Bo to, że Jaruzelski dogadał się z KOR-em z żydostwem, dzisiaj jest już pewne!

Oczywiście, że zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko, co było w PRL-u było złem, jednak Polakom odebrano możliwość stworzenia innej Polski. Wszystko co było czynione w tamtej Polsce było robione pod dyktando komunistycznego żydostwa i polskich komunistów, którzy służyli wiernie, jak psy sowietom.

Dzisiaj w Polsce jest podobnie, zmieniły się tylko stolice państw, do których jeżdżą "nasi" przywódcy spowiadać się ze swojej antypolskiej roboty, zmieniły się tylko flagi, którym oddają cześć i tyle...

Wiem o tym doskonale, że była wielka przepaś w II RP, że były różnice klasowe, że była okropna nędza i bieda, że nasze polskie elity, zamiast zająć się narodem balowały i były częstymi gośćmi na salonach całej Europy, jednak tamte elity, były na wskroś inne od dzisiejszych i nieporównywalnie lepsze od elit komunistycznych, które były z nadania morderców Polaków, którzy do dzisiaj tak naprawdę dzierżą władzę w Polsce nad wszystkim i opływając przy tym w luksusy, ci ludzie swoje dzieci wychowują bez polskości, bez patriotyzmu, dla tych ludzi liczy się tylko kasa i nic więcej...

Nie można moim zdaniem porównywać II RP do epoki Bieruta i Bermana, Gomułki, który mordował swoich kolegów z PPR-u, polskich komunistów w 1943 roku, miał żydówkę za żonę i kazał strzelać do Polaków, z epoką Gierka, potem Jaruzelskiego i Kiszczaka oraz z epoką Rakowskiego, do polski pozaborowej, gdzie jednak polskość i wychowanie w tym duchu było jedną z najważniejszych spraw dla tamtych elit. Poza tym przypominam, że wśród polskich elit II RP byli różni ludzie, byli też tacy, którzy całe swoje życie poświęcili dla Narodu i Polski, żeby długo nie szukać na przykład tacy ludzie, jak Zofia Kossak Szczucka, Mosdorf, Rybarski, Doboszyński i tysiące innych, których komuna i żydostwo chcieli i nadal chcą wymazać z pamięci Polaków i z polskich kart historii...


Poza tym, w II RP byli narodowcy, których prześladowano, było prawdziwe Stronnictwo Ludowe, przy tym trzeba o tym pamiętać, że w tamtych czasach mieliśmy w Polsce wiele mniejszości narodowych, żydów, Ukraińców, Litwinów, niemieckich żydów, Polska była po 123 latach zaborów, była biedna i rozgrabiona, przypominam również o tym, że na terenie Polski przebiegała linia wojny pomiędzy Niemcami i Rosjanami (I wojna światowa), że Polska była zniszczona i ograbiona...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Hindukusz-Milena, 2013.02.19 o 15:23
Paweł Tonderski,
Ja to wszystko wiem o czym Pan pisze. Należy to oczywiście jak najczęściej przypominać bo może w ten sposób uda się dotrzeć do części tych, którzy wiedzę czerpią z sieci. Książek na ten temat jest pełno ale drogie a w szkołach raczej niewiele na ten temat, bo program został odpowiednio przykrojony.
Wiem także, że Polacy po II wojnie odbudowali kraj, zbudowali przemysł, szkoły, szpitale z ogromnym wysiłkiem wierząc, że to będzie służyło im i następnym pokoleniom.Ci ludzie budowali to wszystko dla swoich dzieci a nie dla władzy komunistycznej. Większość potencjału gospodarczego Polska straciła w czasie akcesji do UE i nadal traci. Tymczasem naród jest ciągle oszukiwany i rozgrywany(tym łatwiej, że większość ma znikomą wiedzę o historii najnowszej)napuszcza się jednych na drugich a brak jakiejś spójnej myśli, drogowskazu który pozwoli uchronić się od ostatecznego upadku.
Co do obudzenia tych, którzy dotąd nie głosowali - nie bardzo rozumiem. Sama obecnie nie zamierzam głosować bo nie mam na kogo.Podobno śp.Anna Walentynowicz zalecała bojkot wyborów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.19 o 15:40
To tutaj zgadzam się z panią, że bojkot dla Polaków, to w dzisiejszej sytuacji Polski to najlepsze rozwiązanie, ja mam na myśli, jednak taką chwilę, gdy będę miał już na kogo zagłosować, ale na pewno nie będą to ludzie, pokroju Romana Giertycha, czy Wierzejskiego, koncesjonowanych narodowców albo tych z Zadrugi i tych od Moczarowców.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Hindukusz-Milena, 2013.02.19 o 15:47
Paweł Tonderski,
Tak więc bojkot.
Chodzi tylko o to, by objął większość uprawnionych do głosowania.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
p.e.1984, 2013.02.17 o 21:59
Panu, Panie Pawle umknęło, kto organizował stalinizm w Polsce, a kto był wykonawcą. Inna sprawa, że komuniści zbudowali praktycznie od podstaw polski przemysł, wykształcili miliony , dali im pracę i dach nad głową, zelektryfikowali wieś, przeprowadzili reformę rolną, której przez cały okres międzywojenny przeprowadzić się nie dało. Zdobyli poparcie ludzi, którzy pamiętali z II RP bezrobocie, nędzę, brak dostępu do wykształcenia, opieki medycznej i głód na przednówkach.
Dam Panu do przemyślenia dwa wykresy:
+szczesniak.pl
+szczesniak.pl
Ogólnie - moim zdaniem został Pan uwarunkowany przez żydowską propagandę na niedostrzeganie w PRL niczego poza "kolaborantami". Jest Pan ślepy na to, że opór Polaków oznaczał tylko morze krwi. Żydzi sami by nie rządzili. To rządziliby żydosowieccy generałowie z NKWD. W Grecji ELAS kontrolował praktycznie cały kraj. Anglia złamała wolę narodu greckiego i zainstalowała podporządkowany sobie monarhistyczny reżim. Angielski podbój Grecji był krwawy i brutalny, skończył się sukcesem mimo dominacji wśród społeczeństwa poparcia dla ELAS. AK nie kontrolowało terytorium, nie miało broni. W co Pan chce pakować w swojej wyobraźni naród polski po roku 1945? W kolejny okres zbliżony do stanu po powstaniu styczniowym?

Niechże się Pan opamięta. I zalecam ponowną lekturę +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 22:13
Manipulacja beznadziejnie niskiej próby. Niedobrze się robi, jak się Waszej Tajności odbija tekstami w stylu "myśmy was wykształcili, a wam się ustrój nie podoba?!" Proszę porównywać Zachód i PRL. Poza tym z Pana/Pani turańskim uwarunkowaniem cywilizacyjnym Pan(i) po prostu Polaków nie rozumie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
p.e.1984, 2013.02.17 o 22:51
Pana manipulacja jest beznadziejnie niskiej próby. Proszę porównać skalę zniszczeń materialnych w PRL i na Zachodzie, poziom strat ludzkich, ubytek kapitału ludzkiego (inteligencja wybita, trwała emigracja), startowy poziom cywilizacyjno-przemysłowo-infrastrukturalny etc. etc. Proszę sobie oszczędzić standardowych "turańskich" durnot. Dysputy "cywilizacyjne" zostały podrzucone Polakom w celu ogłupiania ich i sprowadzania każdej dyskusji na manowce. W dyskusjach o sprawach narodowych należy patrzeć tylko w interes narodowy i racjonalne porządkowanie takich obszarów życia narodu jak polityka wewnętrzna i międzynarodowa, gospodarka i demografia (nie chodzi tu o eugenikę, tylko o zapewnienie warunków bytowych i bezpieczeństwa dla rodzin, patrz +myslnarodowa.wordpress.com ).

Przypominam, że osobom na pewnym poziomie nie przystoi zwracanie się do dyskutanta w sposób wyszydzający. Niezależnie od moich poglądów o Panu - ja w ten sposób nie postępuję.

Co się tyczy rozumienia Polaków - to raczej Pan ich nie rozumie, czego dowodzi incydent, którego efektem jest niniejszy wątek.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 23:13
No tak, ja niewątpliwie nie rozumiem Prawdziwych Polaków, takich Najprawdziwszych (z Rodowodem).
Z wzajemnością zresztą.

Druga sprawa: nie odróżnia Pan(i) zwracania się pieszczotliwego od szydzenia. Pana/i strata.

Chwalba/usprawiedliwianie komuny uprawia Pan(i) tak sztampowe, że żal. Np. o to, żeby polska inteligencja "nie odrosła" to już żeście zadbali ręka w rękę ze Starszymi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Paweł Tonderski, 2013.02.17 o 22:22
To pan zapomina i wszystko, jak przystało na komunistę trywializuje, pan zapomina o tym, że przed epoką PRL-u w Polsce, tzw. epoką socjalizmu z ludzką twarzą, był okres stalinizmu, który wyrył się w pamięci Polaków na dobre i odbił na Polakach swoje piętno...

Okres międzywojnia w Polsce to w zasadzie nieustająca walka Polski o przetrwanie bytu państwowego, powstania, wielkopolskie, śląskie, wojna polsko bolszewicka, niewypowiedziana wojna z Litwą i Ukrainą, przewrót majowy, potem cła zaporowe i embargo na polskie towary ze strony Niemiec, a poza tym Polska była po 123 latach zaborów.

W jaki stan po powstaniu styczniowym, kiedy na narodzie polski prowadzono w Polsce po 1945 roku przemyślaną eksterminację polskiej inteligencji, duchowieństwa, polskiej szlachty, ludzi związanych z patriotycznym podziemiem, mordowano i więziono ludzi związanych z przedwojennym ruchem narodowym, sanacją, z NSZ, AK i WiN-em, ze stronnictwem ludowym, niszczono wszystko co polskie, a polski naród systemowo upadlano.

A pan ciągle o tym samym, że komunizm i żydokomunizm, to nic złego.

Ten opór Polaków nie brał się z niczego, po prostu Polakom nie pozostawiono innego wyboru, mogli walczyć albo być mordowanymi w ubeckich katowniach albo mogli czekać na wywózkę na daleki wschód Rosji na pewną śmierć. Jakie uwarunkowania? To pana uwarunkował w Polsce komunizm, którego trzyma pan się pazurami, bo dzięki komunizmowi, wszystko to co pan osiągnął i posiadł ma pan dzięki niemu...

Jacy sami żydzi, w Polsce ta władza należała, wtedy po równi i do żydostwa i do Polaków komunistycznych zdrajców i kolaborantów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
p.e.1984, 2013.02.17 o 22:40
Zalecam ponowną lekturę +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Leszek, 2013.02.17 o 20:40
Nie chcę się wdawać w napaści osobiste. Pisałem już, że śmieszy mnie gadanie typu "Moja Osoba" czy Konserwatysta duże K, jakby był jakimś uber-Korwinem. Może już trochę zastanawiać nawoływanie by bloggerzy używający nicka się przedstawiali. Ja tu się nieraz przedstawiłem, ale uważam, że każdy ma prawo postępować w tej materii jak chce, a takie nawoływania uważam za próbę zastraszania. I dalej uważam, że ktoś kto cokolwiek o świecie wie, niewiele rozumie z tego co ten pan pisze. Mnie się wydaje, że pan Szmidt tak w zasadzie się wypowiedział kim jest pisząc B*g o Bogu. Tak robią w Polsce żydzi lub mesjanistyczni żydzi, a wiem to bo wielu takich próbowało się wkręcić w ruch braci polskich. Czy pan Szmidt jest żydem obrzezanym czy politycznym przyjacielem żydów nie wiem. Wydaje mi się jednak, że trzeba mu zapisać na plus, że się nam przedstawił.

Nie wiem. Myślę na głos: skoro na nowym nowym ekranie pisuje po lewej stronie to widocznie to środowisko uważa z jakichś powodów, że należy być dla Żydów miłym. Może jakieś naciski Kościoła? Ale też pan Szmidt przekonuje do swej sprawy tak średnio skutecznie, więc ja już sam nie wiem. Za to wiem, że jest autorem co drugiego wpisu a polacy.eu.org stali się polem bitwy między sympatykami a wrogami tego pana. Tak patrząc z zewnątrz wygląda to trochę śmieszno i straszno.
pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 21:00
Leszek witaj i dziekuję za zabranie głosu. Jak to się w Polsce mówi, jaki jest koń każdy widzi. A że nie wszyscy? Jak widzisz ja też staram się nie atakować człowieka. Ja tylko piszę co widzę. Widocznie musimy narazie z tym żyć. Chyba, że pan Szmidt bez zbędnych pieluch podejmie męską decyzję i jednak skorzysta z dorobku cywilizacji - naszej cywilizacji. Chyba, że nie może podejmować decyzji co do swojej osoby. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Szanowny Panie Leszku 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 22:12
Z powodów ważnych dla Mnie, "Nie wzywam Imienia nadaremno"...
Anonimowa w necie może pozostawać Osoba, która nie wyzywa innych od zdrajców. Wtedy jest jawną agenturą.
Nie prosiłem nE o publikacje na lewej stronie, to decyzja ŁŁ
Na nE już nie publikuję...
W Jak zdelegalizować Roberta Winnickiego napisałem, że pomówieniem o antysemityzm można rozbić Ruch Narodowy
Mylenie tego z filosemityzmem jest sprawą interpretacji, a nie Moich intencji.
Pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Szanowny Panie Leszku 
p.e.1984, 2013.02.17 o 22:38
Nad wyraz wzrusza wszystkich Pana troska o to, by Ruch "Narodowy" ( +palmereldritch1984.wordpress.com ), nie mylić z ruchem narodowym, przypadkiem się nie zbrukał straszliwą myślozbrodnią "antysemityzmu". Każdy postrzega to jako Pana niebotyczną zasługę dla narodu polskiego (zaraz zaraz, jakiego narodu polskiego, przecież Pan nie uznaje takowego bytu: +palmereldritch1984.wordpress.com ). Znajduje się Pan w znakomitym towarzystwie pana Terlikowskiego i pana Ziemkiewicza oraz Jarosława Kaczyńskiego, który również z niebotyczną troską i iście ojcowskim niepokojem pochyla się nad rodzącym się w bólach młodzieżowym klonem PiS-u pod nazwą Ruch "Narodowy".
Szerzej o naturze porywającej walki Jarosława Kaczyńskiego i innych Autorytetów Moralno-Intelektualnych o oczyszczenie (z wrażego elementu) polskiego ruchu narodowego oraz Ruchu "Narodowego" można przeczytać tu:
+palmereldritch1984.wordpress.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Kochana SzPetko 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.18 o 10:48
rozumiem, że wyrabiasz "wierszówki", ale pomyśl logicznie, czy Osoba konserwatysty dążąca do obalenia "systemu pojałtańskiego" wraz z jego "państwem prawa", może w jakikolwiek sposób być powiązana z panami wymienionymi przez Ciebie, system ten tworzącymi i zainteresowanych jego utrzymaniem? (Pan. Z honoraria autorskie, Pan K. 38 mil złotych dotacji rocznie)

Przecież taka głupia to już nie jesteś...

Poza tym wyjaśnij Czytelnikom (Mnie nie musisz :-) dlaczego nie opublikujesz tych wiekopomnych dzieł, do których tak namiętnie produkujesz odsyłacze?

Przy okazji opowiedz co robiłaś jeszcze wiosną ub. roku i gdzie pracowałaś...

I wytłumacz - koniecznie na 6 stron A0 - dlaczego nie pokażesz Czytelnikom PIT-u?
Napisz, jak to Twoją, bezcenną "narodowo" 0sobę musisz chronić przed prześladowaniami...

No i wklej Twój prześwietny artykuł z 13 grudnia, który wywaliłem z niepoprawni.pl za gloryfikację stanu wojennego i dzieła Jaruzelskiego :-)

Skoro już jestem "przy temacie" to napisz w wyniku jakiego, hasbarskiego spisku, podły Józek Darski wywalił Cię z naszeblogi.pl :-)

PS. dzięki Tobie wspinam się na Olimp złośliwości, gdyż wymyśliłem nowy neologizm: 0soba, czyli zero+soba, którym Cię powyżej uhonorowałem :-)

buziaczki, papaczki, ale z daleka, bo pachniesz WSIą...

PS2. no i nie udawaj, że nie próbujesz skompromitować Polacy.eu.org przemycając w komentarzach (jeszcze nie na stronie głównej) karalną propagitkę komunistyczną...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Panie Zenonie, dziękuję za podjęcie tego tematu! 
p.e.1984, 2013.02.17 o 21:15
Szanowni Państwo, Panie Zenonie,

Niezależnie, czy się Państwo zgadzacie z moimi poglądami, czy nie, macie Państwo pełną świadomość, kiedy dyskusja jest uczciwa i kulturalna, a kiedy nie. Różnice poglądów są sprawą akceptowalną, tak długo, jak długo każda ze stron argumentuje uczciwie. W momencie, gdy ktoś cynicznie zakłamuje historię, by urabiać czytelnika pod określony cel - bądź nieuczciwymi chwytami stara się zdyskredytować drugą stronę trudno mówić o dobrych intencjach. Z taką sytuacją mamy do czynienia obecnie, przy dość zadziwiających bądź rozczarowujących reakcjach części osób. Portal zaczął być wykorzystywany w antypolskich celach, przez osoby mające w pogardzie prawdę i wszelkie normy etyczne, co może zaszkodzić jego reputacji, ale też - wyrządzić nienaprawialne szkody w świadomości polskich czytelników.

Mimo, że jestem zarejestrwany od ponad roku nie udzielałem się dotychczas prawie wcale - głównie ze względu na aktywność na innych serwisach. Tam, po znanym Państwu tekście +palmereldritch1984.wordpress.com , w którym wytknąłem panu Szmidtowi fałszowanie historii, zorientowane na urabianie Polaków do działań w interesie Izraela, stałem się obiektem niewybrednych ataków, które trwają do dziś. Pan Szmidt do atakowania mnie, z braku faktów - stosuje własne konfabulacje +palmereldritch1984.wordpress.com. Jednocześnie stara się, wykorzystując emocjonalny antykomunizm, zaszczepiony w ostatnich dziesięcioleciach Polakom, atakować mnie jako komunistę (trik jak z psami Pawłowa - Polacy usłyszawszy 'komunista' włączają emocje, wyłączają myślenie - tak zostali uwarunkowani). Obok "komunizmu" jestem też atakowany w dość głupawy sposób - "rozporkowo" +img853.imageshack.us +wop.nowyekran.pl (metoda znana skądinąd, prosze spojrzeć na ilustrację na dole tej strony - mozna też przejrzeć inne teksty +lukrecjasugar.wordpress.com )
Ten styl wypowiedzi Państwo poznaliście w dyskusji pod moim tekstem +polacy.eu.org

Do interwencji w Państwa miejscu spotkań skłonił mnie pan Szmidt, który stwierdził buńczucznie w jednej ze swoich odpowiedzi na moje teksty demaskujące naturę jego działalności, że zdołał Państwa ogłupić:
Marek Stefan Szmidt napisał:
> przypominam, że na Polakach.eu.org
> "trzymają Cię" za Żydówkę.
> Więc nie omieszkaj skierować Swojego narodowo-
> komunistycznego gniewu w "tamtą stronę". :-)
___________
Źródło: +blogpress.pl


Niniejszy wątek przekonał mnie, że póki co większość osób wypowiadających się na polacy.eu.org nie dała się oszukać panu Szmidtowi. Państwa postawa niezmiernie mnie cieszy, niezależnie od tego, czy zgadzamy się, czy nie w innych kwestiach.

Serdecznie Państwa pozdrawiam

P.S. Zagłosowałem na tekst, stąd ocena
(1 + 2 + 5 x 8 ) / 9 = 4,3
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Panie Zenonie, dziękuję za podjęcie tego tematu! 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 21:30
p.e 1984.
Dziękuję za głos. Znacie panstwo mój pogląd na tą sprawę. Jestem za tym wszystkim i niech ten pana cytat będzie mottem. Bo nie jest moim celem , aby kogoś atakować dla samego atakowania. A i miło jestem zaskoczony tyloma głosami oddanymi na "moje widzenie sprawy". Nie mogłem tego się spodziewać pisząc art. Dziękuję państwu i cieszę się, że jeszcze dzięki Bogu potrafie myśleć, a nie kombinować co i jak napisać. Moje motto - pisz prawdę to nikt nigdy cię nie złapie na kłamstwie. I tak się staram pisać. A piszę i ten art, aby - (z wypowiedzi pana p.e 1984 "
Niniejszy wątek przekonał mnie, że póki co większość osób wypowiadających się na polacy.eu.org nie dała się oszukać panu Szmidtowi. Państwa postawa niezmiernie mnie cieszy, niezależnie od tego, czy zgadzamy się, czy nie w innych kwestiach." Pozdrawiam pana i państwa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Propagowanie komunizmu i hitleryzmu są w Rzeczpospolitej Polskiej karalne 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 22:23
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Propagowanie komunizmu i hitleryzmu są w Rzeczpospolitej Polskiej karalne 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 22:28
Najważniejsze, że wali w Żydów! Reszta nieważna.
Mogłaby jeszcze mieć Matkę Boską w klapie. To uwiarygadnia na 1000%.
I dziwić się, że od tylu lat jest, jak jest...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Likwidacja Polacy.eu.org? 
Marek Stefan Szmidt, 2013.02.17 o 22:41
Publikacje enucjacji SzPetki może zakończyć się zamknięciem Polacy.eu.org po oskarżeniu o propagowanie komunizmu i wybielanie stalinizmu.
Delatorem będzie oczywiście sama SzPetka, oburzona w realu taka działalnością
Niestety...
Pozdrawiam Pana serdecznie
MStS
PS. Ona wie, że Ja wiem, więc tak zaciekle stara się Mnie zdołować - ale nic z tego, nie takie mendy próbowały :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
Piotr Świtecki, 2013.02.17 o 22:43
Zdaję sobie z tego sprawę - w przeciwieństwie, obawiam się, do większości pozostałych Kolegów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
janekk, 2013.02.17 o 22:57
MT,
no i wszystko jasne, a więc chłopcy zakończcie to żałosne widowisko
przeca się doskonale rozumiecie a widoków na poprawę "większości pozostałych Kolegów" BRAK!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
Piotr Świtecki, 2013.02.18 o 02:04
A Pan nie miał już dawno wynieść się na portal pana Bydzia? Taki Prawdziwie Polski, nie jakąś hasbarską podróbkę? Pomóc? Czy nadal Pan będzie traktował Polaków jako spluwaczkę?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
janekk, 2013.02.18 o 21:10
Mufti T.,
nigdzie nie miałem się wynosić a tym bardziej na portal pana Bydzia
może rozważałem taką możliwość w prywatnych wiadowościach ale to by oznaczało że Mufti przegląda cudzą pocztę
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
MatiRani, 2013.02.19 o 04:30
MT etyki nie zna... albo jest bardzo mlody albo nigdy nie dorósl.

( MT - ja, MatiRani, pisze do Janekk, nie mieszaj sie do konwersacji miedzy 2 osobami na NASZYM portalu - bo to nie TWÓJ portal, nie TWOJE miejsce, tylko nasze, jesli myslisz inaczej, to jestes chory - albo.... )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
Piotr Świtecki, 2013.02.19 o 14:08
Naprawdę nie po to istnieją Polacy.eu.org
"Wasze" miejsce przypomina latrynę.
Coś "Wam" niemnożko pogibałoś.
Gratuluję sukcesu, życzę wydatnej glorii męczeństwa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
MatiRani, 2013.02.19 o 15:47
niepowazne
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Likwidacja Polacy.eu.org? 
Leszek, 2013.02.17 o 23:08
czy ja śnię? propagowanie komunizmu? Stalinizm? Jak kto chce uderzyć, to zawsze coś znajdzie ale to jakiś śmieszny argument
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Pan Marek Stefan Szmidt vel Detko 
Zenon Jaszczuk, 2013.02.17 o 23:37
Dobrej nocy i dobrego dnia za wodą wszystkim panstwu życzę. Dobranoc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…