Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Świat2013.03.24 20:20

O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984

 

To nie tak, to fałsz i obłuda panie p.e. 1984.

 
Polacy nie są durniami, nie są Narodem naiwnym, nie są zaściankiem panie p.e. 1984. Polska leży w centrum Europy i nawet gdyby bardzo chciała być narodem durni to sąsiedzi na to nie pozwolą :-))) Nie wspominając o tzw światowcach. Poprostu wypisuje pan głupoty.
 

Bo niby to wszystko prawda w pańskim art, tylko tak nie do końca.

http://polacy.eu.org/3595/jak-wykorzystano-naiwnosc-polakow-by-zniszczyc-polski-przemysl-pozbawic-polakow-pracy-i-wygnac-ich-z-polski-0/

Po przeczytaniu skomentowałem -

 "

Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski  
Zenon Jaszczuk, 2013.03.23 o 00:02
Dałem piątkę jako drugi ze względu na to, że o tym sam pisałem wielokrotnie. Co prawda ta "naiwnośc Polaków" mi się nie podoba. To jest zbyt proste ujęcie i uwłacza nam Polakom.
Jak wiadomo w tzw polityce nic sie samo nie dzieje. Raczej wszystko jest zaplanowane i realizowane krok po kroku. Jak wiemy te operacje są przeprowadzane nie tylko na Narodzie Polskim. Pozdrawiam

A to pańska odpowiedż

"

Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski  
p.e.1984, 2013.03.24 o 16:25
Co prawda ta "naiwnośc Polaków" mi się nie podoba. To jest zbyt proste ujęcie i uwłacza nam Polakom. (...) Raczej wszystko jest zaplanowane i realizowane krok po kroku. Jak wiemy te operacje są przeprowadzane nie tylko na Narodzie Polskim.

Naiwność to najłagodniejsze słowo na to, co Polacy zrobili sami sobie/pozwolili sobie zrobić. Są granice tego, co można zwalić na "unych". Polskie warcholstwo i polska krótkowzroczność, naiwność durnota, polska dewocja - to wszystko zostało wykorzystane przeciw Polakom z maestrią. Przeciw narodowi mądremu i świadomemu nie udałoby się tak rozegrać jego niedostatków intelektualnych. Ilu jest "unych" i jakie polskie masy za nos wodzą praktycznie bez wysiłku?

A to moja odpowiedż-

-

Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski  
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 18:28

p.e 1984
Nie zgadzam się z tym wyjaśnieniem. No chyba jeśli potraktować to czysto teoretycznie. Praktyka jest zupełnie inna. Oczywiście nie będę się rozpisywał na te tematy. W zasadzie wszyscy wiemy jak jest. Ja będę się trzymał swojej wiedzy . A mianowicie realizacji planów krok po kroku przez - niech bedzie unych.
Bo rozumując idiotyzmem narodu, dojdziemy do wniosku, że świat jest zamieszkiwany przez samych durni. Jak pisałem - to nie dotyczy tylko Polski, a więc i świata. I unych nie trzeba milionów - możemy to sprawdzić na arenie światowej. Może kilka przykładów z brzegu w formie pytań (może być retorycznych);
Czy Amerykanie i reszta świata to kupa durni bo "uwierzyło" w wysadzenie wieżowców przez arabskich pastuchów. Moim zdaniem operacja zaplanowana, wykonana.
Czy napewno wywołanie IIwś to pomysł głupiego narodu niemieckiego. Moim zdaniem nie.
Czy przeprowadzenie rewolucji w Rosji to pomysł Rosjan, aby zniszczyc własny kraj. Moim zdaniem nie.
Czy bandycki napad na Jugosławię, Irak, Afganistan itd to pomysł durnych tubylców. Czy realizacja planów.
I tak można wyliczać do końca życia.
Przyjmując twoje rozumowanie to te wszystkie narody to idioci. A tam też nie ma milionów unych. Bardzo to płytko potraktowałeś. Jak byś zupełnie nie miał pojęcia o polityce swiatowej ( o co cie oczywiście nie posądzam).
Chcesz czy nie to musisz mi przyznać rację, że jakoś świat polityczny nie protestował przeciw likwidacji Polski. A jeśli nie, to dlaczego.
Może coś z humoru. Czy myślisz, że swiat zwariował i raptem uznał, że pedalstwo to małżenstwo ..... A tzw politycy wszystkich krajów na wyścigi tak zaczęli "myśleć". Chcieli? Musieli? Nic nie mają do gadania? To kto wymaga tego "małżeństwa"
Kiepskie to twoje tłumaczenie (choć pozornie takie naukowe, dostojne). Wal kawę na ławę, bo takiego tłumaczenia nie przyjmuję. Pozdrawiam"

Napisałem ten art, aby ludzie nie uwierzyli ci w te kłamstwa. Napisałem, aby inni się wypowiedzieli na ten temat. Oczywiście miło by było, aby pisać do rzeczy.

Sporo jak zaznaczyłem, pisałem na te tematy. Więc nie bedę bisował.

Z twojego wywodu wynika, że Polacy mogli Polskę uratować. Że też mi to do głowy nie przyszło!!!. W takim razie zapytam naiwnie - jaka Polskę??? Bo piszesz coś o Jaruzelskim, Gierku?!! To dla ciebie była polska Polska?!!

Nie chce mi się czytać drugi raz i twoim sposobem odpowiadać na wszystkie zdania. Jaruzelski dobry, a Balcerowicz zły itp. Przecież to ta sama mafia, to ta sama obca mafia okupacyjna od IIwś. Trudno mi zrozumiec jaki masz cel w tym art.

Może dodam jeszcze jedno pytanie retoryczne. Czy ty myślisz, że ta tzw Solidarność to wymysł nas Polaków czy unych. A wykonanych zgodnie pod dyktando okupanta sovieckiego. Choć zaplanowanego na wyższym poziomie niż soviet. Bo Rosji też zafundowano pierestrojkę. Mało tego - wszystkim demoludom. Ja wiem, że jestem tzw prostym człowiekiem i gdzież mi tam na uczone potyczki z tobą. Jednak jeśli możesz zejśc niżej to postaraj się odnieść do kilku tematów, pytań zadanych j/w .

Bo już nie będę pytał o " wykupujemy Polske i Węgry za grosze z :-))) " I o "dziwo" ten niby powstający monolit jewropejski nie broni Polski i Węgier przed likwidacją" A to w/g ciebie kolonie niemieckofrancuskie a nie Izraelskie.

Moja taka mała uwaga ( internauci o tym wspominali kilkakrotnie) nie podawaj tylu linków w art. bo tego nikt nie czyta. Niestety ja polemizuijąc z tobą powinienem to zrobić. Darowałem sobie jednak. Bo mnie chodzi o jeden konkretny temat - głupota .......jak w tyt. I proszę o konkretne odniesienie. A potem o głupotę innych narodów.

Bo właśnie to naigrywanie się z Polaków - jak bym czytał gazetkę beznapletkę.

Mam nadzieję, że pan nie wierzy, że to rządzi rząd Polski po pierestrojce na czele z PO, PiS, SLD , PSL itd. Rzundy są te same od IIwś, a to tylko marionetki telewizyjne.

Pozdrawiam panstwa.

 
 
!!! 

 
5065 odsłon  średnio 4,7 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: UE, świat, europa, Solidarność, Polska, niemcy, Soviet, pierestrojka.
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.24 o 20:29
Szanowny Panie Zenonie,
pozwolę Sobie pogratulować Panu!

z wyrazami uszanowania
Marek Stefan Szmidt
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 20:37
No cóż panie Marku Szmidt - ja lubię konkrety. Dziekuję. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:39
Widzi Pan - ledwie zrobił Pan durnotę, już przysłali ... Orła Białego. Brawo!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Marek Stefan Szmidt, 2013.03.24 o 20:43
Ty, najwyżej oskubanego
:-)))))))))))))))))))))
PS. a co z Dziadkiem co cierpiał na świniowstręt i Raportem Macierewicza, o PITcie już nie wspominając?
Tatusia, UBowca - jako fakt oczywisty, nawet Ci odpuszczam... :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 21:16
No, cóż. Myślałem, że rozmawiamy na inny temat niż orzeł. Widocznie można i tak. Pozdrawiam i nie podejmuję tematu orła. Z panem Szmidtem rozmawiałem w innym art.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
MatiRani, 2013.03.25 o 02:37
pe1984 - w glupocie komentarzy chcesz dorównac Muftiemu? Ok, moze wygrasz Wasc z Muftim, ale na pewno przegrasz z wszystkimi myslacymi ludzmi na portalu.... warto zwyciezyc w takich zawodach?

;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 20:37
Moja taka mała uwaga ( internauci o tym wspominali kilkakrotnie) nie podawaj tylu linków w art. bo tego nikt nie czyta. Niestety ja polemizuijąc z tobą powinienem to zrobić. Darowałem sobie jednak.
Widzi Pan, mnie mało obchodzą "internauci" co "wspominają", że za dużo dostają do czytania. Ja nie piszę dla każdego, tylko dla tego, co zrozumieć chce.

Bo mnie chodzi o jeden konkretny temat - głupota .......jak w tyt. I proszę o konkretne odniesienie. A potem o głupotę innych narodów.
Jak ja mam z Panem dyskutować, jak pan swoimi reakcjami i deklaracjami dowodzi mojej racji? Jednoosobowo, ale Pan jest reprezentatywny. Dostał Pan wykład, z którego nic nie pojąwszy zareagował Pan jedynym, co liczni niestety Polacy potrafią, kiedy rzeczywistość umyka ich pojmowaniu - świętym oburzeniem.

Poniżej moja odpowiedź na Pana "zarzuty", której Pan nie przekleił.

Ja będę się trzymał swojej wiedzy . A mianowicie realizacji planów krok po kroku przez - niech bedzie unych.
Uważa Pan, że z narodem świadomym -- bądź z narodem, na czele którego stoją świadome elity, bądź z narodem, który słucha swoich świadomych elit, nawet jeśli te nie są u władzy taki numer byłby możliwy? Wolne żarty. Taki numer jest możliwy tylko kiedy przeciwnikiem jest ciemna masa.

Bo rozumując idiotyzmem narodu, dojdziemy do wniosku, że świat jest zamieszkiwany przez samych durni.
Ogólnie jest to trafna diagnoza. Niekiedy jednak ci durnie potrafią się z durnoty otrząsnąć - np. w Wenezueli, na Kubie. W Polsce niestety nie, czego efekty oglądamy od 1980 r. Mądry naród wywiózłby wtedy prowokatorów na taczkach i rozumiał, że jeszcze nie pora. Ale właśnie o przepięcie przed czasem w 1980 chodziło. I o zamknięcie pułapki zadłużeniowej, bo sabotowany Solidurnością przemysł nie dostarczył produkcji niezbędnej do spłaty odsetek od kredytów.

W warunkach geopolitycznych, jakie pojawiły się w 1989 r. i trwają do dziś Polaka mogła lawirować jak Białoruś Łukaszenki lawiruje dotychczas, a mogła dać się zdewastować gospodarczo i demograficznie, jak to się stało. Wszystko zależało od decyzji podejmowanych przy urnie przez naród polski - i wysiłku dokonanego przez ten naród w celu osiągnięcia samoświadomości / zorientowania się, gdzie leży jego interes. Żaden spisek się nie powiedzie, jeśli naród odrobił swoją narodową pracę domową. Ciemną masę oszwabi każdy, nawet taki niezbyt rozgarnięty potomek koczowniczego plemienia jak Kuroń/Michnik/Bujak/Modzelewski itp. itd.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 21:06
Lubię jeden temat i o nim dyskusję. Postaram się jednak odnieśc do wszystkich.
Jak pan pisze, znając głupotę ludzi świata a tym bardziej Polaków zły z pana nauczyciel. Pan powinien dotrzeć do jak najwiękrzej ilości internautów a nie tylko do tych co chcą zrozumieć. Dlatego pozostanę przy moim zdaniu - jeden, dwa linki. Ja wiem z obserwacji, że ludzie tasiemców nie czytają. Co innego tasiemce telewizyjne. Zapewne dlatego tam zostały przeniesione w celu ogłupiania narodów.

No,ja jak raz nie jestem oburzony. Ja tylko chcę spokojnie podyskutować, ale jak rozumię z w/w oburzonego ja nic niepojmuję. Czyli zakwalifikowany pełny ciemnogród. Można i tak - co to znaczy spokojny wykładowca.
Ja to wszystko synku przeżyłem na własnej skórze i brałem w tym udział. Pisałem kiedyś, że za Wałęsę oddałbym życie. Dzisiaj bym wziął jego życie bez mrugnięcia okiem. Nie wiem czy wiesz, ale ja jestem tym wychowankiem Gierka, Jaruzelskiego, tych twoich pupili. Popatrz co oni zrobili z ludzi :-)))
Dlatego w dalszej części jest częściowa zgoda- tylko proszę mi pokazać te świadome elity
"Uważa Pan, że z narodem świadomym -- bądź z narodem, na czele którego stoją świadome elity, bądź z narodem, który słucha swoich świadomych elit, nawet jeśli te nie są u władzy taki numer byłby możliwy? Wolne żarty. Taki numer jest możliwy tylko kiedy przeciwnikiem jest ciemna masa."
Faktycznie, szkoda, że nie jesteśmy Wenezuelą. Zapewniam jednak, że "naszego" Chaweza nie otrują :-))) . No i ten koniec świata z powodu odsetek, czy pajaca, marionetki Kuronia, Michnika, czy Modzelewskiego. To nie są poważne odpowiedzi. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 21:37
Jak pan pisze, znając głupotę ludzi świata a tym bardziej Polaków zły z pana nauczyciel. Pan powinien dotrzeć do jak najwiękrzej ilości internautów a nie tylko do tych co chcą zrozumieć.
Widzi Pan po sobie, że dotrzeć do co poniektórych nie sposób. Ja i tak docieram do znacznie większej liczby osób niż mam obowiązek wobec narodu polskiego. To, co każdy Polak z tego wynosi to jest stopień realizacji jego części obowiązku wobec narodu. Ja nie mam obowiązku pojmować za innych tego, co łopatologicznie wyłożyłem.

Dlatego pozostanę przy moim zdaniu - jeden, dwa linki. Ja wiem z obserwacji, że ludzie tasiemców nie czytają. Co innego tasiemce telewizyjne.
Niech więc do tych tasiemców telewizyjnych wrócą. Jak u kogoś brak dobrej woli to i Herkules nie wydoli.

No,ja jak raz nie jestem oburzony. Ja tylko chcę spokojnie podyskutować, ale jak rozumię z w/w oburzonego ja nic niepojmuję. Czyli zakwalifikowany pełny ciemnogród. Można i tak - co to znaczy spokojny wykładowca.
Szanowny panie, opluwa pan ważny tekst, bo coś się panu w głowie poplątało. Miałem o panu lepsze zdanie, widać niesłusznie. Moja wina.

Ja to wszystko synku
Dziękuję za naturalizację, nie skorzystam. I proszę się tego trzymać.

Ja to wszystko przeżyłem na własnej skórze i brałem w tym udział. Pisałem kiedyś, że za Wałęsę oddałbym życie.
Dlatego zarzut sformułowany przez K. Rękasa pana tak ubódł. Jest po prostu trafny. Wypominanie frajerstwa, durnoty i przyłożenia ręki do zgnojenia przez Żydów własnego narodu ma boleć.

Nie wiem czy wiesz, ale ja jestem tym wychowankiem Gierka, Jaruzelskiego, tych twoich pupili. Popatrz co oni zrobili z ludzi
Jeśli twierdzi pan, że to moi pupile, niczego pan nie pojął. Ale ja się powtarzam. Widzi pan?
Co zrobili? Gierek postawił to, co wyście rozpieprzali - i co Polacy do dziś dają rozpieprzać. Jaruzelski powiedział w 1981 waszemu, prowadzonemu za nos przez Żydów lokalnych i zaoceanicznych (przy pomocy BND, STASI i kościoła katolickiego), rozpieprzaniu Polski basta - bo mu Breżniew kurek zakręcał i już niemal na plecy czołgami wjeżdżał. W 1980 rozdano karty na 1989. Po sejmie kontraktowym były wolne wybory. I tu naród polski mógł wybrać. Białoruś wybrała inaczej. Polski naród miał więcej rozumu, dlatego dziś jest w tym miejscu, że musi się pan obruszać ma tekst ciut zbyt prawdziwy dla pana.

No i ten koniec świata z powodu odsetek, czy pajaca, marionetki Kuronia, Michnika, czy Modzelewskiego. To nie są poważne odpowiedzi.
Pan przeczytał coś innego niż napisano. I to niby jest poważne?

Proszę przeczytać komentarze pana Szmidta tu i w tym drugim miejscu i puknąć się w czoło, jak już do pana dotrze. Bo skoro nie potrafi się pan zorientować z wykładu skąd wiatr wieje, to może da pan radę po tym, w którą stronę dym zwiewa.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 22:34
Aż strach polemizować z panem w tylu tematach. Może pan napisze 1. Z czym to pan chciał dotrzeć przez ten art.Właśnie do takiego mohera jak ja - słownie, jeden konkret. Opisał pan to, co tysiące razy zostało napisane. Ja cały czas o tym piszę. Tylko pytanie zasadnicze co dalej. Mędrzec się znalazł - wódz. A my szukamy wodza.
Opluwam ważny tekst wodza?!! Wodzu - zacytuj gdzie opluwam, gdzie???
Synku napisałem z racji wieku. Chyba że to p.e 1984 to "Rok 1984" Orwela.
Ja Rękasa nie czytałem. Natomiast opisałem kilkakrotnie tą pierestrojkę. Nigdzie, nigdy nie napisałem, że jestem dumny, tylko wręcz odwrotnie. I to jest mój ból, ja sobie z nim poradzę bo jestem sobą i nigdy niczego nie grałem. A żydzi to dzieciaku rządzą w Polsce od IIwś. Wcześniejszą historię pomijam .Przypomnę ci dzieciaku, że to Kiszczak tzw generał ze stajni Twego Jaruzelskiego prowadził za rączkę Kuronia, Michnika itd i całą pierestrojkę. Gierek niczego nie budował dzieciaku, to ja budowałem i moje pokolenie. I to było zaplanowane oszustwo. Ta tzw pierestrojka była zaplanowana dużo wcześniej niż przeprowadzona (dzisiaj o tym trochę wiemy). Polskę zniszczyli w czasie wojny. Potem pozwolono nam ją odbudować, aby taką przejąć. No, ale tutaj robisz groch z kapustą, więc nie będę opisywał całej historii. Ja gdybym wiedział skąd wieje wiatr, to bym napisał wprost. Nie bój się dzieciaku i napisz. Wtedy może pogadamy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Piotr Świtecki, 2013.03.24 o 22:40
No i zobacz, Zenon, że tu się z doc. Kosseckim zgadzasz. Wrzuciłem dziś w notatkach, że "komuniści" już w latach '70 kierowali się ku "liberalizmowi".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 22:49
Mufti.
Oczywiście, że się zgadzam. Czytałem o tym wielokrotnie.
Nie nadaję się już do kłótni. Oto wódz p.e 1984 odkrywa, że budują nam judeopolonię. Jak ja mam dzieciakowi wytłumaczyć, że dawno o tym pisałem. Ale to on jest odkrywcą wszystkiego. Na dodatek jakiś nerwowy i bez konkretów. A może ja jestem ślepy i przeoczyłem te konkretne posunięcia, propozycje. Widzę, że wierzy w wybory :-))) Ciekawy jestem na kogo sawia obecnie, ale widocznie się wstydzi, bo nie widziałem osoby, parti, medrców. :-))) Ostry gość :-)))Szkoda, że pływak. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:44
Jak durniowi wytłumaczyć, że są teksty diagnozujące sytuację i są teksty zawierające recepty - i że właśnie przeczytał tekst analizujący rzeczywistość a nie - traktujący "o naprawie rzeczypospolitej"? Jak durniowi wytłumaczyć, że większość Polaków nawet nie wie, co się w Polsce dzieje - i że teksty diagnostyczne służą właśnie do pokazania tym ludziom, w jakim bagnie tkwią ich naród i(coraz mniej) ich państwo?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 23:54
No proszę bardzo. Inteligent się ujawnił. A przed chwilą pisałem, że jesteś neptek i twoja inteligencja się ujawni. Jaka błyslawiczna realizacja. Spokojnie panie kolego, zrób siusiu, przewietrz się, napij wody. Głowę wsadz między kolana i zaciśnij z całej mocy. Inaczej może ci czerep rozerwać. Pozdrawiam i zdrowia życzę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.25 o 00:06
I jak zwykle nie dotarło do pana. Norma. Może pan powinien przetestować na sobie swoje porady - i po tym sprawdzić w lusterku, czy siebie nie opisał.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.25 o 00:27
Jak to mawiają - kochany, mamy czas, jeszcze sam się przdstawisz całkowicie, co potrafisz. Poprostu żle trafiłeś z tym swoim inteligentnym jezykiem. I takie coś robi za generała. Odpocznij, pogadamy jutro. Pozdrawiam szanownego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
MatiRani, 2013.03.25 o 02:34
Zenku, Drogi Zenku, chyba przez ta milosc do miodu jestesmy nastrojeni na zblizonej czestotliwosci!
( przywiozlem sobie nowy, chalupniczy, akacjowy, z woskiem tu i ówdzie, juz twardy )
Podrzuce to co napisalem do Pe184:
>>pe1984 - sorki, nie dogadamy sie...
1. malo wiesz o swiecie a juz o Kubie czy Wenezueli to zupelnie nic.
2. glupio piszesz i o duzo za duzo - slowociek ocieka i wycieka samozachwytem nad samym soba
3. obrazasz Polaków popelniajac kardynalny blad szkalowania ofiary zamykajac dzioba o oprawcach
4. manipulujesz niecnie stawiajac Bialorus ( dorby przyklad ) obok Wenezueli czy Kuby ( fatalny przyklad ) i obok karnego obozu pracy jakim jest Korea Pld ( zupelnie kretynski przyklad )
tyla nara... spoko... mysl troche szerzej, dluzej i glebiej i z czasem sie poprawisz ;-)
vogue galère>>

Oraz na jego program dla Polski:
<<Mieszankę etatyzmu narodowego z ordoliberalizmem/korporacjonizmem narodowym. Przymiotnik narodowy jest tu nie bez znaczenia, bo ukierunkowuje politykę gospodarczą i cel gospodarowania na konkretny etnos.
odpowiedz zgłoś naruszenie

Re: Jak wykorzystano naiwność Polaków, by zniszczyć polski przemysł, pozbawić Polaków pracy i wygnać ich z Polski
MatiRani, 2013.03.25 o 02:24
No to juz niech bedzie troche dluzej... polskimi slowami, nie chinszczyzna... jak cos sie komplikuje górnolotnie to nic dobrego nie zapowiada.
To ma byc dla jelyt czy dla Narodu?
Jelyty prawie odbytowe cwiercintelygentne i tak sluchaja massmendiów oficjalnych ale bardzo kolorowych a naród na takie dziwolagi nie zaglosuje ...>>

Co Ty, Zenku, na to?
pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:08
Aż strach polemizować z panem w tylu tematach. Może pan napisze 1. Z czym to pan chciał dotrzeć przez ten art.Właśnie do takiego mohera jak ja - słownie, jeden konkret.
Jak nie dotarło, bo pan wszystko wie tylko musi się zachłystywać nad określeniem durnoty Solidurniów durnotą, to ja nie mam nic do dodania. Ja napisałem same konkrety.

Opisał pan to, co tysiące razy zostało napisane. Ja cały czas o tym piszę.
Pan pisze o tym jak głupiec dla głupców. Ja próbuję trochę podnieść poprzeczkę i spotykam się z niezrozumieniem. Więc może ma pan rację co do metody. Ale mi nie smakuje jak za głupio i bez podparcia się liczbą, faktem cytatem. Wiem, że od tego niektóre główki puchną. Na to poradzić nie idzie.

Tylko pytanie zasadnicze co dalej. Mędrzec się znalazł - wódz. A my szukamy wodza. Opluwam ważny tekst wodza?!! Wodzu - zacytuj gdzie opluwam, gdzie???
Proszę sobie poszukać gdzie. Pan doskonale wie. Ja się na wodza nie kreuję. Napisałem diagnozę sytuacji o kilka szczebelków lepiej niż jest w pana zasięgu mentalnym, proszę za to na mnie nie ujadać.

Synku napisałem z racji wieku. Chyba że to p.e 1984 to "Rok 1984" Orwela.
Brawo. Gratuluję usłyszenia o tej książce. Jeszcze jedno synku i zacznę się do pana zwracać poprzedzając synku zawodem.

A żydzi to dzieciaku rządzą w Polsce od IIwś. Wcześniejszą historię pomijam .Przypomnę ci dzieciaku, że to
Rewelacja. Proszą sobie oszczędzić dzieciaków, bo pojadę od części ciała specyficznej dla płci męskiej. Pan pewnie zwyczajny, ale ja nie lubię i dlatego jeszcze nie piszę.

Kiszczak tzw generał ze stajni Twego Jaruzelskiego prowadził za rączkę Kuronia, Michnika itd i całą pierestrojkę.
Tak, to fakt historyczny. Tylko bez polskich oszukanych mas Kuroń i Michnik mogliby sobie kabaret prowadzić, a nie lemingów na klif. Tym razem proszę zaniechać używania określania Jaruzelskiego z wykorzystaniem zaimka dzierżawczego "mój". Nie jest to uczciwe ani uzasadnione - kiedy napiszę o Jaruzelskim z wykorzystaniem tegoż, będzie miał pan prawo.

Gierek niczego nie budował, to ja budowałem i moje pokolenie.
Dodajmy - "I ja rozpieprzałem i moje pokolenie. Bo daliśmy się nabrać żydowskim kuglarzom. Rozumu nie mieliśmy. A tych co rozum mieli tośmy sekowali w zakładach pracy i towarzystwie" (piszę o tych, co otwarcie protestowali, a nie o kapusiach UB - Solidurność też gnoiła ludzi "niepokornych").

I to było zaplanowane oszustwo.
Co konkretnie?

Ta tzw pierestrojka była zaplanowana dużo wcześniej niż przeprowadzona (dzisiaj o tym trochę wiemy).
Pytanie tylko co konkretnie było zaplanowane, a co wyszło przy okazji. I co który ośrodek planował. A tych ośrodków było kilka. Więc istnieje ryzyko że niczego pan nie wie ani ci pana "my".

Polskę zniszczyli w czasie wojny. Potem pozwolono nam ją odbudować, aby taką przejąć.
A jakby postanowili nie odbudowywać, to by dalej stała jak w 1945. Jasne.

No, ale tutaj robisz groch z kapustą, więc nie będę opisywał całej historii.
Konkretnie gdzie i jaki groch z kapustą?

Ja gdybym wiedział skąd wieje wiatr, to bym napisał wprost. Nie bój się i napisz. Wtedy może pogadamy.
Doskonale pan wie, że Szmidt to żydomasoński agent wpływu - to za bardzo bije po oczach, żeby nawet pan tego nie dostrzegł. Przeciętnych lotów agent, ale cwany. Więc jak się pan gubi w niuansach to może pan patrzeć na Szmidta i wiedzieć, że trzeba na odwrót. Mam nadzieję, że to jest dostatecznie jasno jak dla pana.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 23:16
Faktycznie, same konkrety i fakty. Pełno tego wszędzie tylko rozwiązań brak. A tak po formie wypowiedzi i inteligencji oraz odpowiedzi na konkretne pytania stawiam, że pan Szmidt i pan p.e 1984 to jedna i ta sama osoba. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:26
Trafił pan w samo sedno. Jesteśmy więc ze Szmidtem zdemaskowani i bezrobotni. Chylę panu mycki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 23:08
Popatrz dzieciaku. Ja pisałem wielokrotnie o tych sprawach. Znalazłem koment internauty. To są konkrety. Napisz jak je realizować "
Chrystusa sataniści cholerni…

piter
24 Marzec 2013 o 21:07 | #3
Cytat

* * * M E M O R I A Ł * * *

Program naprawy POLSKI

Aby POLSKA …była Polska

I. W trybie nadzyczajnym i natychmiastowym powołać Trybunał Narodowy

II. Zamknąć szczelnie wszystkie granice państwowe (celem uniemożliwienia ucieczki zdrajcom i zbrodniarzom)

III. Zawiesić Konstytucję do czasu ustanowienia nowej, właściwej poskiej racji stanu – opracować i ustanowić nową Konstytucję POLSKĄ , w polskiej Konstytucji nie może być kwestii sprzecznych i niezgodnych z interesem polskim,

IV. Ogłosić ‘Stan Wyjątkowy’ na terenie całego kraju (do czasu ustanowienia nowej Konstytucji, oraz usunięcia i unieszkodliwienia wrogich Polsce elementów)

V. Ustanowić równe prawa, obowiązki i przywileje dla wszystkich obywateli, (wszyscy są równi i nie ma “równiejszych”) i legalnie zamieszkujących osób, bez wyróżniania na tak zwane “mniejszości”, itp.

VI. Zaostrzyć prawo karne, przywrócić “karę śmierci”, za zdradę, zbrodnie i tak zwane “afery gospodarcze” – grabież majatku narodowego, karać najwyższym wyrokiem, bez możliwości odwołania, czy przedawnienia.

VII. Aresztować w trybie natychmiastowym, wszystkich winnych zdrady stanu i zbrodni przeciwko narodowi i państwu polskiemu od 1944 roku do dnia dzisiejszego

VIII. Oskarżać i osądzać przed Trybunałem Narodowym wszystkich winnych zdrady i zbrodni, przeciwko polskiej racji stanu, przeciwko narodowi i państwu polskiemu.

IX. W zależności od ciężaru przewinienia, odbierać zagrabiony majątek, pozbawiać praw publicznych, odbierać odznaczenia i tytuły, degradować, skazywać do kary śmierci włącznie, mniej groźnych wypędzać z kraju, bez możliwości powrotu czy przedawnienia.

X. Odebrane majątki i własność – przekazywać do kasy skarbu narodowego

XI. Unieważnić i zdelegalizować wszelkie porozumienia, umowy, transakcje, sprzedaże, prywatyzacje niezgodne z polskim interesem narodowym

XII. Zdelegalizować na zawsze, uznać za przestępcze i zbrodnicze wszelkie organizacje, partie, fundacje działające na szkodę polskiego interesu narodowego i państwa polskiego – komunistyczne, socjaldemokratyczne, lewicowe, nazistowskie, masońskie itd.

XIII. Zdelegalizować, zlikwidować i pod groźbą ciężkiej kary zabronić wszelkiej wrogiej, antypolskiej, antynarodowej, antykatolickiej propagandy ; (np.: komunistyczne, masońskie, socjaldemokratyczne, wszelkie judaizujące, lewackie i lewicujące ‘wariacje’, żydowskie) itp., itd.

XIV. Odagenturalizować, odżydzić i odkomunizować Polskę i Kościół Katolicki, armię i policję, wszystkie urzędy państwowe i publiczne, banki, szkoły i uczelnie, itd.

XV. Zdelegalizować i zabronić pod groźbą ciężkiej kary: pornografii, prostytucji, lichwy, aborcji, związków homoseksualnych (aborcje dopuszczać tylko w szczególnych przypadkach: gwalt, groźba – śmierć matki, ciężkie uszkodzenie płodu, itp)

XVI. Ustanowić prawo i zbudować system ochrony – potrzebującym i słabszym, w zależności od potrzeb (dzieci i młodzież, kobiety w ciąży, samotnie wychowujący dzieci, chorzy, inwalidzi, niepełnosprawni, renciści, emeryci, starcy, itp.)

XVII. Odkłamać historię Polski, usunąć i zniszczyc z bibliotek, księgarń i szkół kłamliwe podręczniki i książki; wybrać do opracowania uczciwych i nie lewicujących naukowców, historyków, historiozofów itd. i napisać prawdziwą historię Polski, bez ‘tabu’, fałszów, przemilczeń i pomijania

XVIII. Ustanowić prawo i zbudować według jak najlepszych wzorów system szkolnictwa, nauki i oświaty obejmujący cały kraj

XIX. Pod groźbą ciężkiej kary zabronić wszelkich samosądów, niszczenia mienia, rozbojów, kradzieży, itp.

XX. Zlikwidować wszelkie organizacje przestępcze, pozbawiać praw i majątku, w zależności od ciężaru przewinienia, zbrodni, karać do kary śmierci włącznie

XXI. Nawiązać bliską współpracę i prowadzić politykę zbliżania i otwarcia, ze wszystkimi państwami narodów słowiańskich, słowian zachodnich: Czesi i Słowacy (i my-Polacy), słowian południowych: Słoweńcy, Serbowie i Chorwaci, Macedończycy i Bułgarzy, słowian wschodnich: Ukraińcy, Białorusini – po uprzednim uregulowaniu granic, (wyłączając Rosję, aż do czasu całkowitego odrzucenia komunizmu, zadośćuczynienia i nawrócenia), a także z Irlandią, Portugalią, Włochami, Hiszpanią, Meksykiem, Argentyną, Brazylią, Peru, Chile itd.

XXII. Rewizja i rewindykacja granicy wschodniej, restytucja ziem południowych Kresów Wschodnich – polskie ziemie południowych Kresów Wschodnich z Lwowem muszą wrócić do Polski (!), bez względu na jakiekolwiek wcześniejsze (nielegalne, zdradzieckie i zbrodnicze) ustalenia i umowy międzynarodowe.

XXIII. Zdelegalizowanie, Rewizja i rewindykacja wszelkich umów międzynarodowych, dokonanych od 1943 roku, do dzisiaj

XXIV. Postawić w stan oskarżenia i żądać wielomiliardowych odszkodowań za zniszczenia, potworne pogromy, ludobójstwa, zbrodnie przeciwko narodowi i państwu polskiemu, od Rosji, Niemiec, Izraela, Ukrainy, a także za zdradę i złamanie paktów i umów międzynarodowych od Anglii, Francji, USA.

XXV. Odbudowa Niepodległego i Suwerennego, Praworządnego, Chrześcijańskiego Państwa Polskiego.

XXVI. Ustanowić prawo, zbudować i rozwijać system społdzielczości, rzemiosła, iniciatywy indywidualnej,

XXVII. Zbudować silne państwo, kontrolujące emisje i przepływ pieniędzy

XXVIII. Utworzenie Unii (oczywiście o ile i na ile będzie to możliwe) – Federacja Państw Słowiańskich.

kolejne ekipy żydłactwa odliczają następne fazy “Rzeczpospolitej” – ale tak naprawdę III Rzeczpospolita jeszcze nie powstała, wszystkie twory, które powstawały od 1944 roku do chwili obecnej, to tylko kolejne przepoczwarzanie się żydo-PRLu, nie mające nic wspólnego, z Wolną i Niepodległą Rzeczypospolitą Polską.

Nie możemy budować Czwartej Rzeczypospolitej skoro nie mamy i nigdy nie mieliśmy Trzeciej…

III Rzeczpospolitą będziemy mieć wtedy, kiedy stworzymy konsekwentną i pełną ciągłość z niepodległą i suwerenną II Rzeczpospolitą

- nigdy nie było rozliczeń okresu PRL

- nigdy nie było oficjalnego rozliczenia i osądzenia winnych zbrodni

- nigdy nie było oficjalnego rozliczenia i osądzenia systemu stalinizmu i komunizmu

- nigdy nie było oficjalnego rozliczenia i osądzenia zbrodniczych organizacji: PPR/PZPR, MBP, UB/SB

Od 1989 roku mamy ciągłe przebudowywanie systemu na strukturach PRL, na strukturach PZPR i SB, co jest podstawową cechą “polskiej” transformacji, tak w obszarze polityki i gospodarki, jak i w obszarze moralno-psychologicznym.

Tajne układy w Magdalence, “okrągły stół” i “Gruba krecha” pozwoliły bezkarnie ujść zbrodniarzom i przepoczwarzyć się z bandytów, marksistów, stalinowców, sb-eków i komunistów w krwiożerczych i antypolskich “kapitalistów”, oni za swe zbrodnie teraz są opływającymi w dobrobyt kanaliami, a Polacy dalej bici są w dupę, są upokarzani i zmuszani do emigracji za pracą, lepszym życiem i chlebem, …

Konieczny jest proces oczyszczenia aparatu państwowego, społecznego, lustracja, także gospodarcza – dekomunizacja, deagenturalizacja i odżydzenie pod każdym wzgędem, wszelkich struktur społecznych i państwowych

- Nowa Konstytucja Rrzeczypospolitej Polskiii

- Weryfikacja i oczyszczenie systemu politycznego i prawnego

- Weryfikacja i oczyszczenie systemu polskiej armii i policji

- Weryfikacja i oczyszczenie systemu polskiej kultury i sztukiki

Polityka własnościowa i związana z tym cała problematyka gospodarki.

Dotychczasowy model transformacji zakładał bandyckie przejmowanie majątku narodowego poprzez zawłaszczenie przez ludzi komunistycznej, PZPR-owskiej i SB-ckiej nomenklatury.

Ten proces musi być zatrzymany i odwrócony!!

Powyższe punkty, zawarte w Memoriale, są tylko działaniem wstępnym, niezbędnym i koniecznym dla przeprowadzenia naprawy, odbudowy i odrodzenia niepodległego i suwerennego państwa Polskiego, bez spełnienia powyższych punktów nie może być mowy o jakiejkolwiek naprawie i jakichkolwiek zmianach na lepsze

mądrzy powinni zrozumieć, …a o zdrajców, głupców, “europejczyków”-folksdojczy, oportunistów i ignorantów zdanie nie dbamy …i pogardzamy

Trzeba to powiedzieć głośno, wyraźnie i jasno:

bez zbrodni Katynia, Miednoje, Charkowa, bez deportacji, wyniszczenia i odebrania nam Kresów Wschodnich, ludobójstw dokonanych przez żydobolszewie, przez NKWD, KGB, UB, SB, nie było by 45u lat PRLu, nie było by Bierutów, Gieremków, Kwaśniewskich, Michników, Urbanów, Jaruzelskich, Wałęsów, Kociołków, Mazowieckich, Kiszczaków, Tusków, Kuroniów, Bermanów, Borowskich, Rokitów, …itd., nie było by szamba żydokomunizmu, niszczącego i pożerającego wszystko co Polskie, patriotyczne i narodowe, nie było by ‘Magdalenki’ i masońskiego ‘okrągłego stołu’, nie było by przewrotnego żydo-liberalizmu, ‘poprawności politycznej’, żydo-tolerancji, pseudo-kultury sodomizmu i pederastwa, żydo-ekumenizmu i katolewicy, nie było by agenturalności i zdrady, nędzy i bezrobocia, ‘unii żydoeuropejskiej’ i folksdojczy – ‘żydoeuropejczyków’ …

…a co by było, … była by Wolna, Silna, Niepodległa, Chrześcijańska i Dostatnia

III Rzeczypospolita Polsk'
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.24 o 23:38
Napiszę panu krótko. Bez przedstawienia Polakom diagnozy wszelkie "memoriały" może pan zwinąć i sobie schować w niedopowiedzenie. To samo cała masa podobnych panu "naprawiaczy" z ich listami punktów (takich "punktowców" jest całkiem sporo, więcej niż się panu zdaje - to chyba z wiekiem przychodzi samo). Na chwilę obecną kluczowe jest zadanie odrodzenia świadomości narodowej - to jest etap pracy Ligi Narodowej (czyli w procesach narodotwórczych jesteśmy cofnięci mniej więcej 120 lat). Jak dostatecznie wielu Polaków będzie wiedziało, co jest zgodne z interesem narodowym a co nie, będzie możliwe zwycięstwo narodowego obozu w ramach demokracji. Bez tego zawsze wygra Żyd pod flagą PO, PiS, SLD czy innym aktualnie wykreowanym do tumanienia gojów szyldem.

Po przeczytaniu tego "memoriału" widzę, że może jednak dla pana najlepszym zajęciem jest pisanie podobnych "memoriałów". Niech Pan machnie jeszcze z 500 postulatów w ten deseń. Albo 1500. Same słuszne i zbawienne postulaty. Pan nimi zarzuci Żydów i oni sami uciekną zmiażdżeni bijącą z tych punktów prawością i sprawiedliwością. Wiem, że mało dosłownie napisane jak dla pana, ale może pan coś wyekstrahuje.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.24 o 23:48
Na chwile obecną. "Na chwilę obecną kluczowe jest zadanie odrodzenia świadomości narodowej - to jest etap pracy Ligi Narodowej. Jak dostatecznie wielu Polaków będzie wiedziało, co jest zgodne z interesem narodowym a co nie, będzie możliwe zwycięstwo narodowego obozu w ramach demokracji."
Widzę, że zadanie nie wykonalne. Wszak sam pan twierdzi, że społeczeństwo to motłoch i pan pańskimi metodami nie uświadomi nikogo. Tego jestem pewien. Ja o Polakach mam inne, lepsze zdanie. Jednak jak widzę tą pańską napastliwość, nerwowośc ... to sądzę, że jest pan przeuczony. Coś z tego - bacz, abyś od swej mądrości nie zwariował.
Pokaż w całej obfitości swoją inteligencję i wal poniżej pasa. Ja jestem spokojny, nie jesteś w stanie mnie zdenerwować, a tym bardziej doprowadzić mnie do twego stanu ubliżania. Jesteś poprostu neptek o wielkim mniemaniu o sobie.
Osobiście jestem przeciw takim duperelom jak to tzw memorandum. Chodzi mi tylko o wyliczenie często trafnych zagadnień.
Planować to możesz sobie sam, bo twoje plany się ziszczą pod warunkiem, że żydzi obsadzą soimi ludzmi. Reszta to duperele. A żydzi na ich s..... ze śmiechu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
p.e.1984, 2013.03.25 o 00:13
Widzę, że zadanie nie wykonalne. Wszak sam pan twierdzi, że społeczeństwo to motłoch i pan pańskimi metodami nie uświadomi nikogo.
Nie. Moimi metodami nie uświadomię debila, któremu się nie chce sięgnąć do paru ważnych linków. I którego głowa boli jak ma treść podaną w więcej niż jednym zdaniu. Są treści dla oficerów i są treści dla szeregowców. Pisaniem na poziomie szeregowca nigdy się nie wyedukuje kadry oficerskiej. Bez kadry oficerskiej nie ma drogi naprzód.

Tego jestem pewien. Ja o Polakach mam inne, lepsze zdanie.
A ja po dialogu z panem widzę, że o niektórych można mieć o wiele gorsze, mimo pierwszego korzystnego wrażenia. Do kształtowania zdania o Polakach najlepiej nadaje się analiza drogi, którą przebyli od 1980 do 2013. Analiza tej drogi nie kończy się dla mądrości narodu polskiego laurką.

Jednak jak widzę tą pańską napastliwość, nerwowośc ... to sądzę, że jest pan przeuczony.
Raczej zawód pana osobą. Ale nie pierwszy pan i nie ostatni. Głupota nawet na granicie korzeń zapuści, to i nie dziwota, że powszechna.

Coś z tego - bacz, abyś od swej mądrości nie zwariował.
Pokaż w całej obfitości swoją inteligencję i wal poniżej pasa.

Pan sobie na poniżej pasa dobrze zapracował, doskonale wie pan czym i jak. Także marnowaniem mojego czasu na takie gówno jak ten tu pana wątek - miałem nadzieję, że do pana coś dotrze, ale jest tylko gorzej. Już się poprawiam, bo widzę że nie ma z kim , o czym ani po co.

Ja jestem spokojny, nie jesteś w stanie mnie zdenerwować, a tym bardziej doprowadzić mnie do twego stanu ubliżania. Jesteś poprostu neptek o wielkim mniemaniu o sobie.
To jest właśnie jak się panu nie udało dojść do ubliżania. Ale pan to robi od dłuższego czasu. Pewnie nawet o tym nie wiedząc.

Reszta pana wypowiedzi jest mentalnie nieczytelna więc nie komentuję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - w odpowiedzi p.e. 1984 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.25 o 00:20
No proszę, czyż nie pisałem, że wódz i to prawie generał dla oficerów. Tylko słownictwo prosto z rynsztoka. Ale to się poprawi w wyższych swerach a z motłochem to pełna jazda gnojówką wyniesioną zapewne z zacnego domu. Bo chyba nie nabyta ta inteligencja. Jak to u nas gadają - cham pozostanie chamem na wieki wieków amen. A parobka już masz do podcierania pupci. Jak pan szanowny widzi, ja tak mam, nawet nie wiem, że ubliżam już drugiemu inteligentowi. Ot tak szpileczką po troszeczkę. Inteligencja wymaga trzymania emocji na wodzy, ale to pana nie dotyczy. Pozdrawiam szanownego
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
...w Katyniu: “ZSRR nie było stać na wyżywienie dwudziestu tysięcy darmozjadów... 
MatiRani, 2013.03.25 o 03:21
Zenku, znalazlem cos takiego: elha :
Gdy syn Wandy Nowickiej /działacz ekstremalnej organizacji komunistycznej/ powiedział o wymordowaniu polskich oficerów w Katyniu: “ZSRR nie było stać na wyżywienie dwudziestu tysięcy darmozjadów. Wystarczyło już tej bezczelności z czasów sanacji, gdy robotnicy i chłopi ich żywili. Z powodów dyplomatycznych nie można ich też było zmusić do działalności produkcyjnej. Nie można też było liczyć na ich reedukację”.
Mamusia, która wychowała takiego gagatka, oświadczyła publicznie, że jej “syn ma prawo do lewicowych poglądów”, tym bardziej, że “jeżeli ktoś nie był komunistą za młodu, ten nie będzie przyzwoitym człowiekiem”.
Wszystkich tych, którzy próbowali w naszym parlamencie zapytać panią Nowicką o wypowiedź jej syna, poseł Biedroń uznał za “stwierdzenia niegodne parlamentu”,
Palikot zaś – za atak “haniebny i poniżej jakichkolwiek norm”. Liberalni dziennikarze nie tylko nabrali wody w usta, ale dalejże bronić na wyścigi kobiety, która kandydowała wówczas na stanowisko wicemarszałka Sejmu. Np. Joanna Podgórska z “Polityki” uznała, że pytanie pani Nowickiej o wypowiedź jej syna “jest kuriozum zupełnym”. Wtórowali jej Magdalena Rigamonti w wywiadzie przeprowadzonym z p. marszałek dla “Newsweeka”.

coby sie nie zgubilo...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności ?? Raczej o perfidii pasozytów!!! 
MatiRani, 2013.03.26 o 19:26
Janusz Antoni Lewandowski – ps. „Megapaser”

Urodził się 13 czerwca 1951 w Lublinie. O ile wierzyć danej pochodzącej z kartoteki ludności Polski przy Centralnym Biurze Adresów MSW – jego prawdziwe imię i nazwisko brzmi – Aaron Langman. Tytuł magistra ekonomii uzyskał w roku 1974 na Uniwersytecie Gdańskim, a 10 lat później doktoryzował się na tym samym uniwersytecie. W latach 1974-1983 był tamże nauczycielem akademickim. Później pracował w Polskich Liniach Oceanicznych i był także wykładowcą na amerykańskim Uniwersytecie Harvarda.

+niepoprawni.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności ?? Raczej o perfidii pasozytów!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.26 o 20:28
MatiRani.
Ja to wszystko pamiętam. No i telewizornię wtedy oglądałem czekając na obiecany cud prywatyzacji. No i tym sposobem durne społeczenstwo zrobiono w bambuko jak pisze p.e. szkoda na to słów aby z kimś takim na te tematy kłocić się. Bo dyskutować to to nie potrafi. Co można wywnioskować z tych pierdól. A no, że cała rodzinka bliska i daleka tego mędrca, to sami durnie jak wszyscy Polacy. Ja czasami piszę, że to solidarnośc pomagała, likwidowała Polske. A on ma na myśli "Solidarność". O ile pamiętam to "Soliarnośc" została zlikwidowana bardzo szybko w strachu przed społeczeństwem ( to było ponad 10 000 000 ludzi. Potem komuiści powołali tzw solidarnośc calkowicie składającą się z TW, agentury wszelkiej maści. I ta pokraka trwa do dziś. To oni niszczyli wszystko co polskie. Tylko do tej ich solidarności należało bardzo mało normalnych ludzi. Co widac i dzisiaj. Tylko czy warto takiemu neptkowi takie sprawy tłumaczyć, jak to się rzuca jak ..... w klozecie i uchodzi za inteligenta? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności ?? Raczej o perfidii pasozytów!!! 
MatiRani, 2013.03.26 o 21:20
Zauwaz, Zenku, ze i w Rewolucji Hiszpanskiej, w La Guerra Civil, obie skrajne strony zaciekle zwalczaly wszekie objawy ruchu oddolnego, wszelkie spóldzielnie produkcyjne, czy guerillas/guardias nie nalezace do frankistów czy sowieckich komunistów.
Priorytetem bylo niszczenie wolnej ekspresji ludu organizujacego sie spontanicznie.
Do tego stopnia, ze doborowe jednostki uzywano w walce z "wrogiem-ludem" a na front wysylano gamoniów ze strzelbami mysliwskimi. Tu widac jak to prawica i lewica sobie pomagaja przeciwko nam.
( jest to oczywiste, jesli wiemy, ze obie strony pracuja dla tych samch sterujacych z The City w tym , konkretnym przypadku )

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności ?? Raczej o perfidii pasozytów!!! 
Zenon Jaszczuk, 2013.03.31 o 11:58
MatiRani.
Właśnie tutaj jest pies pogrzebany - obie strony działają przeciwko nam. Ja dodam, że lewica, prawica i środek działają przeciwko nam. Niestety są jeszcze naukofcy co wierzą w wybory :-))) Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: O naiwności i głupocie Polaków - 
MatiRani, 2013.04.08 o 00:45
po tzw. Potopie Szwedzkim, w Sejmie stanął pomysł ekspulsji Żydów z Polski za ich masową kolaborację ze Szwedami. Niestety pomysł nie przeszedł.
***
Swoim tylko pobytem zydzi robia wiecej zlego, anizeli cala zaciezna armia wraz ze wszystkimi tworcami i producentami razem wzieta. Zatrzymywac “ich”, to tak, jakby samego diabla trzymac we wlasnym domu…
Kto wiec powie, ze zydzi uczynili cos dobrego dla nie-zydow na przestrzeni naszego czasu ziemskiego???
Kto wiec udowodni, ze zydzi wlasnymi rekami cokolwiek zbudowali, wyprodukowali czy stworzyli???
========================
jasiek z toronto
***
Tylko w Europie i Rosji żydzi byli wypędzani 47 razy w ciągu ostatniego tysiąclecia:

Mainz, 1012
Francja, 1182
Górna Bawaria, 1276
Anglia, 1290
Francja, 1306
Francja, 1322
Saksonia, 1349
Węgry, 1360
Belgia, 1370
Słowacja, 1380
Francja, 1394
Austria, 1420
Lyon, 1420
Kolonia, 1424
Mainz, 1438
Augsburg, 1438
Górna Bawaria, 1442
Niderlandy, 1444
Brandenburgia, 1446
Mainz, 1462
Litwa, 1495
Portugalia, 1496
Neapol, 1496
Nawarra, 1498
Norymberga, 1498
Brandenburgia, 1510
Prusy, 1510
Genua, 1515
Neapol, 1533
Włochy, 1540
Neapol, 1541
Praga, 1541
Genua, 1550
Bawaria, 1551
Praga, 1557
Państwo Papieskie, 1569
Węgry, 1582
Hamburg, 1649
Wiedeń, 1669
Słowacja, 1744
Mainz, 1483
Warszawa, 1483
Hiszpania, 1492
Włochy, 1492
Morawy, 1744
Czechy, 1744
Moskwa, 1891

Powyższe zaczerpnięto z „Synagogi Szatana” Andrew Carrington Hitchcocka.

Czy Henry Ford, legendarny producent samochodów, znalazł część odpowiedzi na przyczynę żydowskich wypędzeń?

„Żydowskim talentem jest życie z ludzi, nie z ziemi, ani z produkcji, ale z ludzi. Niech inni uprawiają ziemię, żyd, jeśli będzie w stanie, będzie ciągnął zyski z rolnika. Niech inni zajmują się handlem i przemysłem; żyd będzie eksploatował owoce ich pracy. To jego szczególny talent. Jeśli użyjemy tu słowa „pasożytniczy” do opisania go, to będzie to trafne określenie.”

„Żydowska nacja jest jedyną która posiada sekrety pozostałych… nie ma na świecie rządu tak im poddanego, jak w Ameryce. Brytyjczycy zrobili to … Niemcy zrobili to… wtedy, gdy w rzeczywistości zrobił to międzynarodowy żyd.”

„Amerykanie są (znani jako) wstrętni, chciwi, okrutni ludzie. Dlaczego? Ponieważ żydowska władza-pieniądz jest tutaj skoncentrowana.”

Henry Ford „Międzynarodowy żyd”

+ussus.wordpress.c
***

A my mamy Muftiego semite który ich broni - a Polaków wini.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…