Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.04.09 14:37 15:10

Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski

 

Wspomnienia Rudolfa Hoessa i bajkopisarstwo żydowskie na temat Auschwitz.

 
Kto jest oszustem? Komendant obozu Oswięcimskiego Rudolf Hoess, czy żydzi?! Czy dzisiaj siedzą oszusci żydowscy w więzieniach, czy naukowcy ujawniający tych oszustów?!
 
Temat rzeka. Nie wiadomo od czego zacząć, aby w kilku zdaniach zainteresować państwa tymi tematami.
Jak czytamy na Onet.pl żydzi masowo załatwiają paszporty i obywatlelstwo Polskie. Tyle szumu narobili w świecie na temat "antysemityzmu" Polaków, tyle szkalowania dobrego imienia Polski i Polaków, tyle oszustw w filmach, prasie, ksiązkach na temat Polski i Polaków.
Prosze sobie wyobrazić, że obecnie ci oszuści pchają sie do Polski. Co za piekna kultura żydowska. Jaki wielki "szacunek" do świata, do Polaków, do siebie samych. Czysta kultura pustynna pastuchów kóz.
Najciekawsze jest w tym wszystkim, że Polacy z tzw dawnego Związku Radzieckiego nie mogą dostać "paszportów" Polskich. Jakieś durne karty Polaka agentura dla nich wymyśliła.
Proszę sobie wyobrazić ile tysięcy żydów, morderców setek tysięcy Polaków wyjechało z Polski za granice i do Izraela po wojnie. Dzisiaj ci oprawcy ich dzieci i wnuki wracają do Polski jako Polacy. Jeszcze zapewne jako Polacy poszkodowani przez "nazistów", sovietów i Polaków.
Bajkopisarz żydowski by napisał "jadą żydzi do Polski znów wagonami, milionami". Jadą ci wymordowani, zagazowani w obozach, a szczególnie w Auschwitz i Birkenau.
Bo jak wiemy, że nic nie wiemy. Najpierw ich wymordowano sześc milionów w Auschwitz, potem co kilka lat ta wielkośc malała do pięciu, czterech, trzech, miliona żydów zamordowanych.
Chyba nikt sie nie zdziwi, jak za kilka lat przeczyta, że w Auschwitz żydów nie było wcale.
Tak się składa, że mam ksiązkę "Wspomnienia Rudolfa Hoessa, komendanta obozu Oswiecimskiego" wydanie drugie z 1960 roku przez Główną Komisję Badania Zbrodni Hitlerowskich w Polsce, aż nie chcę dociekać kto był szefem tej instytucji. Wystarczy, że opracowanie, wstęp i przypisy pochodzą od dr.Jan Shen.
Ile jest bajek w tej książce to wiedzą bajkopisarze żydowscy, czytelnicy tej książki, naukowcy, historycy itd. Ja jako czytelnik tej bajkoksiązki wiem o tym już dawno, ale nie chciałem pisać.
Wynika z tego, że komendant obozu nie wie ile ludzi zamordował, bo dzisiaj żydzi wiedzą lepiej od niego.
Niemiecki oprawca podaje więcej wymordowanych, a żydzi dzisiaj sie z nim kłócą, że mniej. To tylko jedna z ciekawostek. Jeśli ktoś jest zainteresowany powinien sam przeczytac ta książkę która można kupić w antykwariatach za grosze. Warto mieć taki "dokument".
Skłonił mnie do napisania tych kilku słów, artykuł na ten temat - +wiadomosci.onet.pl

Oraz drugi artykuł na stop syjonizmowi na temat Hoessa - Jak Brytyjczycy zdobywali zeznania Rudolfa Hoessa - +stopsyjonizmowi.wordpress.com

Tutaj link znaleziony przez kolege Adama 39 ze zdjeciami o tych którzy już tutaj są - +www.polskawalczaca.com

Pozdrawiam 
 
Bajki i nie bajki żydowskie. 

 
3704 odsłony  średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: żydzi, paszporty, Auscwitz, Oświecim, bajkopisarstwo żydowskie, Rudolf Hoes, Brytyjczycy, kłamstwa.
Zenku.   
ratus, 2011.04.09 o 14:58
Bajki o bajkach.
Żydzi nie starają się o wizy, bo Polska z Izraelem podpisały umowę o ruchu bezwizowym.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenku. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.09 o 15:05
Ratus.
To pewnie przez nieznajomośc przezemnie przepisów. Chodzi o paszporty zapewne i obywatelstwo Polskie.Już poprawiłem, teraz dobrze? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zenku.   
ratus, 2011.04.09 o 15:50
Staranie się przez Żydów o polskie obywatelstwo ma prawdopodobnie źródło w oczekiwaniu, że owe obywatelstwo ułatwi starania o przechwycenie majątku. Myślenie o przechwyceniu majątku zaczęło się po ostatniej akcji dyplomatyczno - medialnej w temacie i spowodowało irracjonalne rozbudzenie nadziei.
Żydowie to w sumie nieszczęsny naród trwale zarażony myśleniem życzeniowym. Akcję "odzyskiwania majątków" rozpoczęły i prowadziły organizacje żydowskie z podobnym umocowaniem w dyplomacji, co związek zawodowy rzeźników w Zakładach Mięsnych w Ostrołęce. Polski Rząd taktownie, acz stanowczo wypiął się był na durnowate roszczenia, a Radek Sikorek nawet łaskaw był pokpiwać. Biedni Żydowie natomiast, skołowani rodzimą propagandą, szykują się na jakiś aberracyjny desant na polską własność, z czego nie wyniknie nic.
Huk medialny w Polsce ze strony żydofilnych mediów ma za zadanie sprawić wrażenie, iż żydowskie żądania stanowią jakąś realną zaszłość i stoją za nimi jakieś realne siły. Ale jest to bzdura.
Generalnie chodzi o to, by temat był w obiegu i żeby podgrzewać emocje zarówno wśród zacnych polskich Zenków, jak i wśród skołowanych Icków. Jak się robi cyrk, to zysk jest pewien choćby z biletów.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenku. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.09 o 16:00
Ratus.
Obyś miał rację. Ja to widzę inaczej. Ja widzę hucpę Sikorskiego umowioną z kahałem, pamiętaj że idą "wybory". Taki "gest" Sikorskiego ma wzmocnic PełO. Po wyborach wszystko ruszy od nowa. Pozyjemy, zobaczymy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenku.   
ratus, 2011.04.09 o 16:27
Ja nie muszę mieć racji. Od tego jest prawo. Według dekretów Bieruta, deklaracji zrzeczenia się obywatelstwa pod koniec lat 60-tych i umiejętnego wykorzystania instytucji zasiedzenia (przy pomocy instytucji państwowych) Żydowie nie mają czego u nas szukać.
Naszą powinnością jest pilnowanie, by rządzący nie wywinęli jakiegoś krzywego numeru. Ale do tego potrzebna jest wiedza i uświadomienie rządzącym, że kaczo - donaldzia napierdalanka nas nie otumania i patrzymy im na ręce chłodnym okiem.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenku. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.09 o 17:02
Ratus.
Aż sie usmiałem. Ratus sto razy zgoda. Tylko oni mają prawo i przepisy w d..e. Możesz mi wymienić instytucję która będzie pilnować prawa. Poczytaj jak żydzi kiedyś sami sprzedali a teraz odzyskali, cos tam chyba w Lublinie. Chyba, że zgadzasz sie ze mną, że dzisiaj na wszystkich wysokich stanowiskach rabotają przyszli więżniowe. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Instytucja.   
ratus, 2011.04.09 o 17:28
Jasne, że mogę wymienić taką instytucję i to najwyższego kalibru:
MY. Świadomi własnej tożsamości, dumni i nie kwękający Polacy
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Instytucja. 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.09 o 17:43
Ratus.
Przyjemnie posłuchać tego co mówisz. Daj Boże. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Czcigodny Ratusie 
w.red, 2011.04.09 o 18:08
Dróg dochodzenia własności jest bardzo wiele. Nie wszystkie z nich skutkują natychmiast (tu posunąłbym się do dygresji o ukochanej Wołodyjowskiego Anusi Bardzobohatej i jej igiełce). Jest też metoda opisana w modnym kiedyś żarcie "Kup Pan misia - oddaj Pan misia -Kup Pan misia - oddaj Pan misia". Zapewne "Radzio" może sobie kpić mając takie "zaplecze" jakie ma bo i w ich społeczności istnieje duże rozwarstwienie. Co nie zmienia postaci rzeczy, że gdy tylko nadarzy się sposobność nie omieszkają tym swoim maluczkim dopomóc. Że nie za darmo to jest też oczywiste. Ceną mogą być na przykład przyszłe głosy ziomków by stworzyć swój ziemski Eden na gruzach naszego państwa. A wtedy prawo może być całkiem odmienne i "prawo własności też". Pamiętasz jak pokpiwano z roszczeń Niemieckich ziomkostw ? Powoli, ale konsekwentnie realizują swój cel. Zaś "prawo" i "sądy" stają po ich stronie. Każde prawo by było skuteczne musi być egzekwowane a sądy obiektywne i orzekające zgodnie z nim. Jak jest u nas każdy wie dlatego nie będę tego roztrząsał. Dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo że obawy Zenka mają pełne uzasadnienie. Tym bardziej że robi się to po cichutku i bez medialnej wrzawy
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.09 o 17:27
Konkretne działanie -
- Nasze dzieci nie będą Polakami. Inicjatywa - OKOP
zib1, 11 kwietnia, 2011 - 14:33 Kraj odklamywanie historii Okop Polska sprzeciw
- +niepoprawni.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Hanys, 2011.04.11 o 18:08
Gwoli ścisłości Rudolf Höss nie był ostatnim komendantem Oświęcimia, lecz przedostatnim. Jego następcą i ostatnim komendantem Oświęcimia w okresie od grudnia 1943 do stycznia 1945 roku był niejaki Richard Baer.
Poszukiwany przez prokuraturę wojskową R.Baer ukrywał się, pracując w okolicach Hamburga jako robotnik leśny aż do 1963 roku, gdy go schwytano. Nie chciał się do niczego przyznać, a zwłaszcza do istnienia komór gazowych w obozie, którym kierował. Był przeświadczony, że wkrótce sprawa się wyjaśni i wyjdzie na wolność. Mimo, iż dochodzenie w tzw. procesie oświęcimskim oficjalnie zakończono w październiku 1962 roku, z otwarciem samego procesu czekano aż do października 1963 roku, zapewne także (a może głównie) ze względu na zeznania, które spodziewano się wydobyć od Baera. Niestety Baer był wyjątkowo uparty, do niczego nie chciał się przyznać, ani niczego nie chciał podpisać, i podczas każdego przesłuchania stanowczo twierdził, że za swojej bytności w obozie nigdy nie widział komór gazowych. Mimo doskonałego zdrowia, mając lat 51 w dniu 17 czerwca 1962 roku nagle w celi więziennej poczuł się tak źle, iż zameldował o tym wartownikom, wzywając pomoc medyczną, lecz zanim lekarz zdążył pojawić się w jego celi, Richard Baer już nie żył. Żona odwiedzała go w więzieniu we Frankfurcie po raz ostatni zaledwie na dwa tygodnie przed jego gwałtowną śmiercią. Widziała go w doskonałym zdrowiu, przekonanego, że na pewno wkrótce wyjdzie z więzienia. W świadectwie obdukcyjnym zapisano jako przyczynę zgonu słabość serca. Niestety wkrótce ciało szybciutko skremowano i nie było już możliwości wykonania ponownej obdukcji. Wg gazety Deutsche Hochschullehrer-Zeitung nr 3, 1963, str.29, w wynikach z badań obdukcyjnych był m.in. taki oto zapis: „W całości sprawy nie można jednak wykluczyć podania bezwonnej, nieżrącej trucizny” (bei der Gesamtlage kann jedoch die Einnahme eines nich riechenden und nich ätzenden Giftes nich ausgeschlossen werden). Koniec cytatu. Nota bene adwokat Eberhardt Engelhardt z Norymbergii w dniu 12 listopada 1973 roku wystosował do prokuratury we Frankfurcie n.Menem pismo, cytując w nim ten fragment świadectwa obdukcyjnego i twierdząc, że R.Baeer został otruty. Prokuratura zaprzeczyła jego wnioskowi, ale co najdziwniejsze nie zanegowała treści świadectwa obdukcyjnego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 18:23
Hanys.
Ja nie pisałem, że byl ostatnim. A chyba było ich trzech. A temu co piszesz zaszkodziły braki w zeznaniach komór gazowych. Przy pewnej nacji ludzie gęsto "umieraja" wcześnie w więzieniach - taka "moda". Ciekawe uzupełnienie o ostatnim "dyrektorze" obozu zagłady. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Adam39, 2011.04.11 o 19:12
Hanys ciekawe, o Baerze nie słyszałem, widocznie to nazwisko nie było specjalnie nagłaśniane. Bo i po co. Przecież mogło by wzbudzić jakieś niedowierzania dotyczące przyjętej oficjalnej wersji opartej na wymuszonych, okazuje się, zeznaniach Rudolfa Hoesa. Według niektórych bajkopisarzy, jak ich nazywa Zenek, lepiej przykryć zasłoną milczenia niewygodne fakty a dowody zniszczyć. I to jest właśnie problem z bajkopisarzami spotykany codziennie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 20:55
Adam39.
Zacytuje Ci z tej książki.
"Obfite materiały dokumentalne zebrane przez raDZIECKĄ nADZWYCZAJNĄ KOMISJĘ pAŃSTWOWĄ ORAZ PRZEZ gŁÓWNĄ kOMISJĘ bADANIA zBRODNI hITLEROWSKICH W pOLSCE DOWODZĄ, ŻE "WYDAJNOŚĆ" komór gazowych w Brzezince wynosiła około 60 000 ludzi w ciągu 24 godzin."

Dzisiaj wiemy, że do spalenia jednych zwłok potrzeba około jednej godziny.
Z tego co tutaj pisze, moje wyliczenia wychodzą takie.
Jeśli jak piszą komory gazowe mieściły jednorazowo 3 000 tyś ludzi a gazowano 60 000 tyś na dobę, czyli gazowano~` 20 x na dobę. Czy to nie jest czysty idiotyzm. A przelicz spalanie.
Sorki za pismo. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Piotr Świtecki, 2011.04.11 o 21:04
Hmm... Zenon. Z tego wychodzi, że 6 milionów to jest gruuubo zaniżona liczba. Żebyś nie wykrakał...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 21:14
Mufti.
W bajkopisarstwie nie ma problemu. Dołoży się te 6 mln z 1919 roku cośmy wymordowali.:-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.11 o 22:54
Mufti.
Nie piję do Ciebie. Tylko musiałem na kogoś napisać, aby nie pisać na siebie.
Policzyłem dzisiaj "nas". W ciągu doby 58-60 razy ktoś coś wpisał w naszym portalu. Własnych nie liczyłem, pewnie z dziesięć. Panie panowie to jest jałmużna a nie praca na portalu. Ja wiem,że obce żony są ładniejsze, mądrzejsze, takie wspaniałe. Jednak w pewnym wieku czas gdzieś sie zadomowić i przestac się ku...ć. Może weżcie się do roboty, czy wolicie portale agenturalne, zaśmiecone nie miłosiernie. Przepraszam napuszonych z góry. Dopiska po pewnym czasie. Jak kochacie dziewczyny w tym czasie to sorki, ale jak żrecie pasze telewizyjną to .....Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Paweł Tonderski, 2011.04.12 o 01:04
Panie Zenonie koniec roku podatkowego na dodatek mam kontrolę z ZUS-u a trzeba w między czasie jeszcze listę płac zrobić, ZUS i wysłać VAT za bieżący miesiąc oraz obliczyć podatek dochodowy.
Czasem coś skrobnę na innych portalach, ale generalnie nie mam czasu, aby się nad czymś konkretnym skupić oprócz pracy...Czytam oceniam..Jestem z Wami duchem...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Jadą żydzi "wagonami" jadą tysiącami, do antysemickiej Polski 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 03:57
Paweł Tonderski.
Oczywiście wiem, że ludzie mają własne zajęcia.
Ciekawe czy kiedyś doczekacie nie kontroli, tylko przyjechał ktoś z ZUSu, z Urzędu Skrbowego zapytać w czym mogą pomóc. i pomogą konkretnie, aby wszystko grało. To tak nie wiele, a sto osiemdziesiąt stopni. Tylko czy oni dojdą kiedyś do tego, co czemu służy. Pozdrawiam i powodzenia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
w.red, 2011.04.12 o 14:22
Może nie powinienem Zenku ale napiszę i właśnie dlatego że Cie lubię.
Rozumiem że do Żydów można czuć awersję, wstręt a nawet nienawiść. Bo tak jak większość tutaj uważam że jest za co. Tak wcześniej jak i teraz. Rozumiem że można starać się poznać prawdę z lat II światowej. Ba, jestem w stanie zrozumieć nawet pewną sympatię dla Hitlera. Ale do cholery nie twórzmy tu alternatywnej historii !!
Opowiadając jacy to wspaniałomyślni byli "nordycy" po najeździe w '39r !
Wkrótce pewnie przeczytam, że obozy koncentracyjne, wywózki, deportacje, łapanki i zbiorowe egzekucje to wymysł sowietów. By zszargać dobre imię teutońskiej dziewicy !
No , kurczę, szlag mnie trafia. Powiewa mi to kim był ostatni komendant Oświęcimia, Treblinki czy innego obozu. Tak jak powiewa mi czy go rozstrzelali, powiesili czy zrobił to sam. Krótka piłka. Zasłużył i otrzymał to na co sobie "zapracował".
Normalnie nie mogę zdzierżyć! To co Zeniu, formacja SS to była grupa harcerzy których dobre imię i "niezaprzeczalne osiągnięcia" uparto się podważyć ?
Może by mnie to tak nie bulwersowało gdyby takimi dyrdymałami zajmował się kto inny. Ale Ty ?

wychodzę zajarać bo mi się ręce trzęsą :/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 14:58
W.red. Witaj.
Nie wiem dlaczego Ci sie ręce trzęsą. Bo ja sie śmieję. Red napisz mi konkretnie co Ci się nie podoba. Gdzie Ty widzisz, abym ja chwalił Niemców. Ja jak już gdzieś pisałem, nasza historia najnowsza jest całkowicie zakłamana. Podaję cytat z książki pisanej przez "mędrców" na podstawie wspomnień mordercy. On mówi, że wymordował 2,5 mln ludzi. Żydzi dzisiaj piszą, że milion. Ja tylko ukazuję bajkopisarstwo. Nic po za tym. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
w.red, 2011.04.12 o 16:29
Ponisło mnie i nadal ponosi jak kto usiłuje wybielać morderców (obojętne spod jakiego znaku by byli). Ale nie dostrzegasz paralelli - trudno, tłumaczył nie będę.
Zaś co do opowieści takiego czy innego z nich nie nasuwa Ci się analogia do żartu o "wędkowiczach" przechwalających się co który i jakiej wielkości złapał ? W tym przypadku raczej jest podobnie. Wiesz jakie było ostatnie życzenie Hoessa ?
Przyjąć judaizm. A wiesz co odpowiedział pytającym go o powód żydom ?
Jeśli już mają kogoś dziś powiesić niech to będzie jeszcze jeden żyd.
To oczywiście żart, ale takie specyficzne humoru było zarówno po stronie Niemców jak i po drugiej. Wynikało to zaś z tego że życie takie czy inne nie miało w sumie wartości (takie swego rodzaju "odpchlenie" umysłu by nie ześwirować wśród tych okropieństw). Na koniec, jaka by była różnica gdyby Hoes przyznał się do zabicia 50 a nie np 25000 ludzi. Żadna, bo wyrokiem tak czy siak byłaby "czapa". Nie trzeba było na nim niczego wymuszać bo ilość była mu obojętna. "Bajkopisarstwo" też nie było przypisane jednej nacji. Bo po każdej ze stron rozwijało się wedle potrzeby.
Na przykład u Rosjan, gdzie dzielny wojak jednym "patronem" rozwalił 5 "tanków" i wziął do niewoli batalion piechoty z generałem na okrasę.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Paweł Tonderski, 2011.04.12 o 17:22
Pan hanys to znany piewca oręża niemieckiego i jego bohaterów z SS, gestapo oraz Waffen-SS, którzy w pierwszych miesiącach po wkroczeniu do Polski zachowywali się jak banda barbarzyńców, w tym szale mordów zabijali wszystkich, których mieli na swoich listach śmierci, które przygotowali na miesiące przed wkroczeniem do Polski, zresztą tak się zachowywali w Polsce do końca wojny. W tym szale mordowania Polaków- Słowian-podludzi zabijali nawet takich, którzy skłonni byli z nimi wejść w sojusz militarny, na przykład ludzie z NOR-u rozstrzelani przez Niemców w Palmirach, tak samo zresztą zachowywali się Sowieci względem nas Polaków.


Pan hanys ma bardzo dużą wiedzę historyczną, jednak bliżej mu do morderców Polaków niż do nas samych ...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 17:39
Paweł Tonderski.
Masz rację. Tylko co ja napisałem rozmawiając z Hanysem. Widocznie mało mnie znasz. Ci co mnie znają dłurzej chyba widzą jak rozmawiam. Facet nie bez kozery podpisuje się Hanys. Widze od początku jego kierunek. Natomiast nie widze powodów, abym z nim nie rozmawial, czy wyrzywał się na nim. Kto chce to widzi, że ja od początku nie wchodzę z nim w jakieś zarzarte dyskusje, czy polemiki. Wybaczcie chłopu ciemnotę. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Paweł Tonderski, 2011.04.12 o 18:26
Panie Zenonie, bo to jest właśnie ten dylemat, moim zdaniem bardzo ważna sprawa. Jak powinniśmy się zachowywać w momencie, gdy jeden wróg Polski gra nami przeciwko drugiemu wrogowi Polski? Tak było zaraz po odkryciu przez Niemców grobów naszych oficerów w Katyniu.


Osobiście zawsze czytam wiadomości, które nam przedstawia pan hanys z wielką ciekawością, bo zazwyczaj to co ten pan pisze jest prawdą, jednak trzeba o tym pamiętać, że Niemcy w czasie wojny nie zawahaliby się nad wykonaniem rozkazu mówiącego, że trzeba wymordować wszystkich Polaków. Trzeba również o tym pamiętać, że pan hanys wszystko co nam przedstawia, jest interpretowane w sposób korzystny dla niemieckich bohaterów, którzy walczyli z bolszewizmem i komunizmem, no i z katolikami, którzy byli przecież zawsze opętani przez zły Watykan.

Niestety, a my Polacy znajdujemy się pomiędzy młotem a kowadłem. Dlatego dobrze jest, gdy dzięki takim ludziom jak pan hanys poznajemy historię interpretowaną przez Niemców. ;)) Ale nie dajmy się zwieść, prawie do końca 1942 roku Niemcy w Polsce mordowali tylko Polaków, przy tym w zasadzie nie ruszali w ogóle polskich żydów, wtedy jeszcze nie zapadła decyzja o tym, co ma się stać z biedakami pochodzenia żydowskiego mieszkającymi w granicach II RP, jednak losy Polaków-Słowian były już wtedy przypieczętowane i zatwierdzone. Słynne spotkania NKWD i gestapo w Zakopanem, na temat zaplanowanej eksterminacji narodu polskiego, nie żydowskiego tylko POLSKIEGO, do liczby 3 mln, którą chcieli wspólnie osiągnąć w 1975 roku. Tak jak Niemcy tak i Rosjanie, ludzie którzy dzisiaj nimi rządzą nie chcą przyznać się do swoich planów względem narodu polskiego, do ich wspólnego zaplanowanego ludobójstwa, które miało się odbyć na Polakach, a przy tym trzeba pamiętać o pieniądzach, które dzisiaj za tym wszystkim stoją, jednak ze słabym nikt nie chce rozmawiać, a my Polacy jesteśmy słabi jak jeszcze nigdy w naszej chwalebnej historii. Została nam tylko historia, kamienne orły na naszych kresach, honor i pamięć o naszych pomordowanych, zakatowanych, powieszonych i rozstrzelonych tylko za to, że urodzili się Polakami...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 18:32
Pawel Tonderski.
Cały czas się zgadzam. Nawet gdzieś napisałem, że może się okazac, że ani jeden żyd nie zginął- zależy od kasy. Panowie, jeśli ja z kimś rozmawiam nawet kontrowersyjnym, to nie znaczy, że zmieniłem własną wiedzę na ten temat.
Paweł jakis czas temu namalowałem trzy identyczne obrazki, nic szczególnego - góra, kilka drzew i chatka przy drodze. Jednak obrazek jest malowany odcieniami jednego koloru.
Pierwszy w czerwieni, drugi w czarne szarości, trzeci niebieski.
Dałem tytuł z pozoru banalny - Pejzaż narzucony Polsce , Trzy kolory czerwony.
Pomyśl, jeśli zechcesz rozwinę sam, co mam miałem na myśli. :-))) I one wiszą mi nad głową na ścianie. Bym pokazał, ale nie wiem jak wkleić. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: piewca oręża... 
Hanys, 2011.04.12 o 23:26
Masz rację, Panie Tonderski. Od dzisiaj przestaję być piewcą "bohaterów SS". Nie chcę, by wydrapano mi oczy za przewrotny nick Hanysa i "bliskość do morderców Polaków". Chcę teraz być piewcą "wielkiego patrioty polskiego" Józefa Piłsudskiego, ps. Ziuk:
+www.starwon.com.au
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: piewca oręża... 
Piotr Świtecki, 2011.04.12 o 23:47
Pudło.
Nawiedzonych PiSudczyków, przepraszam, piłsudczyków Pan tu raczej nie znajdzie.
A szkoda :))
Proponuję otworzyć temat na blogu, nową notką. Na pewno ktoś się skusi na dyskusję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: piewca oręża... 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.13 o 09:17
Hanys Witaj.
Ja chętnie poczytam o Ziuku. Wiemy, że oficjalna historia na jego temat jest zakłamana. Specjalnie się nim nie interesowałem. Co nie co wiem spod lady. Ja nawet bym zadał "kontrowesyjne" pytanie fachowcom. Czy rezygnacja w ostatniej chwili z dowodzenia (zrzeka się w ręce prezydenta) i ucieczka do żydóweczki w góry, nie była z kimś uzgodniona. Tym sposobem armia bolszewicka miała przejść przez Polskę do Niemiec. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piłsudski i Beseler 
Hanys, 2011.04.14 o 18:03
Proszę bardzo. Służę pomocą.

Na przykład z okazjonalnych felietonów na blogach Rajcy i Mikkego można dowiedzieć się sporo ciekawych rzeczy o bitwie warszawskiej (tzw. cud nad Wisłą, patrz masoński herb miasta Radzymina) i o życiorysie Piłsudskiego:
+waldemar-rajca.blog.onet.pl bitwa warszawska
+korwin-mikke.blog.onet.pl

Arcyciekawa postać, gen. Tadeusz Rozwadowski - napewno znasz jego nazwisko „spod lady” - nie zasłużył do tej pory, jeśli się nie mylę, nawet na ulicę swego imienia w Warszawce! Patrz np.:
+www.historia.org.pl

Tutaj co nieco o kulisach powstawania państwowości polskiej u schyłku I WŚ:
+waldemar-rajca.blog.onet.pl
Zwróć uwagę na skromną wzmiankę w powyższym felietonie Rajcy, którego lubię czytywać, a nieraz z nim nawet polemizuję, na nazwisko innego generała, tym razem niemieckiego, gubernatora rosyjskiego Królestwa Polskiego Hansa von Beselera. Moim skromnym zdaniem to głównie tej postaci zawdzięczamy niepodległość i polską armię (PSZ, Polska Siła Zbrojna = polnische Wehrmacht, sic!). Inaczej, tak jak prawie zawsze w dziejach polskości bywało, kolejne powstania (o ile by do takowych doszło w okresie międzywojennym), utopiono by we krwi, i tyle byśmy mieli z tego wszystkiego! Nota bene pochowano go na cmentarzu inwalidów w Berlinie i chyba nawet pies z kulawą nogą o nim nie pamięta, no może, poza mną.

A tutaj trochę więcej o gen. Beselerze, ale z perspektywy oficjalnej historiozofii:

+dziedzictwo.polska.pl

+dziedzictwo.polska.pl
Życzę miłej lektury i pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Piłsudski i Beseler 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.14 o 18:35
Hanys.
Dzięki. Poczytam w wolnej chwili. O Rozwadowskim wiem z pod lady. Kiedyś wpadła mi książka o ile pamiętam Kochanowskiego, ale nie tego naszego słynnego Pisarza. To był facet który był jak by "zaopatrzeniowcem" przy "kawałku" armi w I wś, przed powstaniem Polski z niewoli. On prowadził pamiętniki i potem to wydał jako książka. Stąd wiem, że walczył tam Ziuk jako szef oddziału Polskiego pod rozkazami Niemców na terenach dawnej wschodniej Polski. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 17:46
W.red.
Sorki. A gdzie ja piszę, że inne strony podawały prawdę. Jeśli historia ma nie byc bajkopisarstwem, to ilośc i wszystko inne ma znaczenie. Znaczenie podstawowe, bo albo jest prawda, albo kłamstwo.
W.red. Jeśli dla Ciebie nie ma znaczenia, to "fakt" prasowy jest faktem rzeczywistym. Bo 6 mln nie zginęło w 1919 roku, ale kilku żydów napewno - jeśli to jest bez znaczenia !!!
"1) W 1919 r. Martin Glynn, gubernator Stanu Nowy Jork, opisywał w swoich publikacjach “holocaust sześciu milionów Żydów i 800 tys. żydowskich dzieci”, spowodowany przez “tyranię wojny i pragnienie żydowskiej krwi” w Polsce i na Ukrainie. W tym samym czasie The New York Times oraz inne żydowskie media donosiły, że Żydów palono całymi tysiącami żywcem w synagogach (później się okazało, że Żydzi wraz ze swoimi synagogami przetrwali nietknięci I wojnę światową). Dlatego też, tacy przywódcy jak Roosevelt, Churchill, Eisenhower czy Pius XII, pamiętając o tej fikcji, byli ostrożniejsi i nie wspominali już o 6 milionach ofiar Holocaustu przez duże “H”, które miały zginąć w czasie II wojny światowej, zwanym również Hubrn w jiddisz lub Shoa po hebrajsku"
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon   
Mik, 2011.04.12 o 18:48
Zeniu.
Kopa i Mendel to moze byc dwoch,a moze tez byc 75.Wszystko zalezy od sytuacji.Podobnie jest z Zydami,tymi najgorszymi bydlakami i tymi,ktorzy sa normalnymi ludzmi.Obcuje z nimi i wiem co pisze.Powtarzam.Mam wsod Zydow lepszych przyjaciol niz wsod Polakow.Jedynym problemem jest to,ze gdy bydlaki dorwa sie do mozliwosci,to zabija wszystko i wszystkich.
Podobnie jak w kazdym innym narodzie.Pozwalamy im na to,to przyjezdzaja niczym stonka i niszcza nasz kraj.
Zapewniam Cie,ze to tylko kanalie,a nie Zydzi,umiejacy
dobrze manipulowac antagonizmami.Ilu tutaj jest takich,ktorzy graja na naszych uczuciach.Jestem tutaj krutko,ale juz cos wiem.Jak pamietam,to polski zlodziej niosl fanty do zyda,ale tym zydem byl tez Polak.Wszystkiemu winni Zydzi.Bron Boze nie my.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 18:55
Mik.
Ja już kiedyś o tym pisałem. Piszemy żydzi bo tak się przyjęło. Wcale nie mam na myśli nigdy wszystkich żydów. Mało tego mam sporo książek napisanych przez żydów. Naprawdę nie obchodzi mnie żyd sprzedający pietruszkę w Izraelu. Jeśli piszemy o Polsce i żydach, to wiemy o których nam chodzi. Nie mozna za każdym razem ich wymieniac imiennie, bo sporo jest zakamuflowanych. A jeszcze jak wszystkich nie wymienię, to nie wymienieni mogą się obrazic. Nawet nie staram sie pisać gdzie my jako Polacy jesteśmy, bo wizje mam straszne. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon   
Mik, 2011.04.12 o 19:39
Zeniu
Prawda jest jedna a mozliwosci jej rozwiazywania jest duzo.Faktem oczywistym stalo sie,ze to wsrod Zydow
odnajdujemy najwiecej ludzi ksztalconych.W swym koltunstwie,dalismy sie ograc na wszystkich frontach,a teraz placzemy.Prawda tez jest,ze Zydzi nie wywlekaja swych spraw na swiatlo dzienne w odruznieniu,jak to ujol ten ponizej.Gdybysmy potrafili walic w leb tego przestepce mieszkajacego w Polsce,mowiac,ze to Polak,lepiej byloby dla sprawy.Tak mamy to,ze oskarzajac Zyda,narazamy sie na protest ze swiata.
Faktem jest tez,ze mamy tych przechrztow i w kosciele,ktoremu juz od dwudziestu paru lat,przestalem
ufac,ale nie znaczy,ze nie slucham.We mnie tez jest ogromna zlosc,ale oskarzam winnych i nie mam z tym problemu.Jezeli cos pisze,to nie po to zeby protestowac
przeciw ludziom nienawidzacym zydow,ale zeby sie upewnic
czy moje rozumowanie tych spraw nie jest rozsadniejsze.
Upieranie sie przy jakichkolwiek swoich racjach w tym ogromie nieprawosci,traci sens.Nie udzielam sie dla jakichs indywidualnych celow.Po prostu mam duzo czasu i se zagladam tutaj,pozwalajac se na glos,ktory w tym przypadku jednych bulwersuje,drugim,moze daje jakas rade,ale pozostaje glosem bez znaczenia w caloksztalcie
nagromadzonego balaganu w tym naszym biednym kraju.
PS.Juz artysci zaczynaja ukazywac swoje niezadowolenie,wiec cos rusza do przodu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenon 
Zenon Jaszczuk, 2011.04.12 o 20:01
Mik.
To stara historia. Ja już troche piszę po portalach. Pisałem i o tym. Jak kradnie to Polak, jak go sądzą to giwałt żyd. No a ten wiadomo, że nie winny. Jak juz mocno winny i powiedzą mu, że się nie obroni. To "ucieka" w "góry" .Pozdrawiam :-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Do Mikiego. 
Paweł Tonderski, 2011.04.12 o 19:03
Proszę pana w przedwojennej Polsce lichwę karano więzieniem, tak samo było z paserstwem, żaden narodowiec w przedwojennej Polsce nikogo, by nie okradł, a już na pewno drugiego Polaka. Tak zresztą byli wychowywani wszyscy Polacy, nawet ci z obozu sanacyjnego. Złodziejstwo, kombinatorstwo, krętactwo przynieśli do Polski żydzi i bolszewicy i nikt inny, zabory, okupacja, komuna tylko ułatwiła w nas Polakach rozwijanie się tych przywar, jednak dzisiaj już nie ma okupacji, zaboru i komuny, jednak do tej pory bardzo dużo Polaków kieruje się w życiu codziennym żydowskimi i bolszewickimi zasadami, które są obce naszej nacji i naszej kulturze.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do Mikiego.   
Hektor, 2011.04.12 o 19:25
Pieknie powiedzian,panie Pawle.Tak wlasnie myslimy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Do Mikiego.   
Mik, 2011.04.12 o 19:42
Nieszczescia chodza parami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Dokładnie   
ratus, 2011.04.19 o 23:02
tak jest jak Waść prawisz.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…