Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2012.02.25 21:23

Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!!

 

To po co się tam pchacie do "rady".

 
Opara czysty jak "Lenin". Opara organizuje rewolucję. Dzisiaj czytam, że Opara buduje silny "region" Słowianski. Nie nadążam za tym wszystkim. A na Polacy cisza w tym temacie?!!
 

Już nie wiem, wczoraj, albo dwa dni temu czytam na Nowym Ekranie jak to Opara oczyszcza się z zarzutów przed blogerami. Obiecał to już dawno. Oczywiście chyba zapomniał, ale internauci coraz pytali, kiedy? Osz jakieś niezależne radio z niezależnym dziennikarzem ma zadawać niwygodne pytania panu Oparze zadawane przez blogerów. Patrzę jest!!! Nie wiem co to za radyjko ani dziennikarz, chyba Krzysztof Skowronski, o ile pamiętam. Piszę z pamięci bo niemogę nigdzie już znależć tego art, ani wywiadu radiowego. A przecież powinien z miesiąc wisieć na pierwszym miejscu, na pierwszej stronie. To znaczy powinien wisieć gdyby był coś wart. A w takiej postaci słusznie, że Opara go schował. Bo to wywiad niezależny jak z Leninem czy innym gensekiem za komuny i dzisiaj zresztą. opara diament, Lenin diament i wszystkie genseki to jak wiemy diamenty.

I nie piszę tego o Oparze z mojej wiedzy o nim, tylko po formie przeprowadzenia tego wywiadu i pytaniach. No i jako dociekliwy człowiek wpisałem w google grafika kto zacz ten Skowronski bo z facjaty........... Cholera, jak nie patrzeć wychodzi mi, że to napewno góral spod , gdzieś "zakopanego". Jednak to nie możliwe, taki uczciwy Opara nie poszedłby do górala, przeca on ma walczyć o Polską Polskę . Osz, pomyślałem?!! To ja biegiem po wieści już nie graficzne w google tylko merytoryczne - kto zacz. Czytam w Wikipedii a tam - Krzysztof Konrad Skowroński (ur. 1965) – polski dziennikarz telewizyjny, radiowy i prasowy. Życiorys.......................................................................... nie znany, widocznie zaginął w czasie IIwś. Jednak chłop wykształcony, bo to ten z tychy co to się urodził i odrazu  - Ukończył filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. One wszystkie takie zdolne.

Ci z panstwa co znają zarzuty stawiane panu Oparze i jego obiecanki wyjaśnienia wszystkich wątpliwości na antenie, zapewne srogo się zawiedli, albo nie. Powiem spokojnie i inteligentnie- gówniarstwo, to za mało powiedziane. To naprawdę wyjaśnienie dla kompletnych baranow. To robienie z internautów i wszystkich piszących na Nowym Ekranie idiotów w żywe oczy.

Pan Opara wysmarował dwa art. na temat rewolucji. Można zakładać, że miał na myśli "rewolucję". Tutaj nie bedę się czepiał, bo rozumię, że artykuł jak wszystkie, do dyskusji.

Dzisiaj nowy artykuł juz bez rewolucji, tylko Federacja Słowianska. Trochę się "dziwię" bo miałbyć to portal Polski-konkretny. To nie jest artykul człowieka bystrego, wykształconego, inteligentnego- lekarza, wojskowego. To chciejstwo, bajkopisarstwo. Oczywiście z faktami się zgadzam, dotyczącymi UE i jej rozpadu. I co potem. Tylko z tego artykułu można wywnioskować, że Polską rządzą Polacy i po rozpadzie UE; kwaśniwskie, bartoszewskie, tuski i resztę okupantów będzie się jednoczyc z Litwą, Słowacją, Ukrainą, Węgrami itd. Pytam się jak?!! Pytam kto?!! Pytam czy dzisiejsi mocodawcy tych pachołków na to pozwolą?!! Nawet nie warto na te pytania odpowiadać. Bo jeśli będziemy mogli, to dlaczego już nie możemy?!!

Federacja - http://ryszard.opara.nowyekran.pl/post/53953,federacja-slowianska-wstep-do-federacji-europy-srodkowej

Ach. Wystarczy. Pozdrawiam panstwa

 
 
Bóg, Honor, Ojczyzna 

 
2942 odsłony  średnio 4,9 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Skowroński, Opara, Nowy Ekran, Wywiad, rewolucja, federacja Słowian, Polacy.
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Leszek, 2012.02.25 o 21:53
Cały czas jakieś genialne inicjatywy: a to bank Prawicy (niech taki upadnie...) a to pytania jak najlepiej pomóc Węgrom i brak ciągu dalszego, promowanie dziwolągów typu Zezem piszących o niczym. ja już na to machnąłem ręką. Magia pieniędzy wiele wybaczy, więc wciąż tam tłumy bo sądzą, że ta kasa Polskę zbawi, ale póki co to chyba sami zbierają datki przelewami bankowymi.
Ja wiem, można dawać ludziom kredyt zaufania, można mieć nadzieję, że nawróceni jak Kmicic będą chcieli odkupić winy ale najpierw czyny potem słowa w takich wypadkach.

Skowroński?
Ja bym się facjatą nie przejmował, bo różne są typy ludzkie a w Polsce masz typy tak mongoloidalne jak i kaukaskie, zaś marsjanie sami prezentują niezwykłe bogactwo typów ludzkich. Bardziej chodziłoby o jego zaangażowanie w reżimowe programy...
pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.25 o 22:21
Leszek znalazłem link - +dziennikarze.nowyekran.pl. Poczytaj komenty. Z samych komentów wynika, że coś jest nie tak jak powinno być. Czytam właśnie często komentatorów na NE. Zadaja pyania dlaczego jest taka a nie inna str. gł.Dlaczego tam sami politykierzy pospierestrojkowi itd. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Leszek, 2012.02.25 o 23:30
dokładnie wiem, że coś jest nie tak. dzięki za linka
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.25 o 23:54
Leszek.
Zobacz co znalazłem o "tych" skowronkach - +pl.wikipedia.org
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Leszek, 2012.02.26 o 00:19
Nieźle się uśmiałem :-)
Ale w tych odpowiedziach na NE jest chyba odp. space'a o tym jak nazwiska marsjańskie pochodzą od drzew i ptaków. Jeśli tak, to sama skala zjawiska... masakra!
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
w.red, 2012.02.26 o 00:33
Żeby tylko od ptaków :( Dlatego dziś tak trudno orzec, czy to słoń czy nosorożec :/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Leszek, 2012.02.26 o 00:43
kwiaty, kamienie, miedź... dobra wola szym... szaj... itp., itd. mamma mia. A taki Kwaśniewski to od kwaśnicy z czosnkiem? ;) Bez aktów USC nie dojdziesz. Bo z jednej strony ludzie coś wiedzą, ale i popatrz na youtube jakie fantastyczne listy powstają. Chyba najlepszą metodą po owocach, ale też zanim owoce pospadają to na drzewach ładnie wyglądają.
Chyba lepiej po prostu robić swoje i brać poprawkę na to, że jakiś nosorożec gdzieś się przypląta. gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Coś się skrzywi -- naprostować; coś odpadnie -- dokręcić nowe.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
w.red, 2012.02.26 o 09:55
"..Coś się skrzywi -- naprostować; coś odpadnie -- dokręcić nowe.."
Masz rację i dlatego zostałem mechanikiem, choć bardziej odpowiadało mi prawo :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.26 o 06:10
Leszek.
Znam ten temat, kiedyś sporo przeczytałem o pochodzeniu nazwisk i jak rozpoznać te "ptaki", "drzewa" itd. Czasami to śmieszne, ale życie potwierdza :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Christophoros Scholastikos, 2012.02.26 o 00:43
Data urodzenia się nie zgadza i zdjęcia nie ma na wiki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.26 o 06:13
Christo.
Wiem, że się nie zgadza. Ktoś podał jako ciekawostkę. Zapewne chodziło mu o to czy ten skowronek też z szymków. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Joe Chal, 2012.02.25 o 22:21
Znam R Opare tylko z rozmow telefonicznych i nawet pomagalem jemu w zbieraniu podpisow potrzebnych do zarejestracji jego jako kandydata na Senatora RP.

Poniewaz w tym czasie rowniez startowalem na Senatora RP i normalnie zbieralem sam okolo 200 podpisow dziennie /jako jeden z pierwszych zarejestrowalem sie duzo wczesniej/ w jego regionie w ciagu czterech dni nie bylem w stanie uzbierac 100 podpisow. Ludzie bardziej byli sklonni glosowac na mnie niz na niego /oczywiscie rozne okregi wiec nie mogli na mnie glosowac/

Okres ten pokazal, ze R Opara dziala politycznie w oderwaniu od swego srodowiska w ktorym powinien dzialac spolecznie lub zawodowo. Ludzie zle sie o nim wypowiadaja a nawet chciano mnie pobic w Piasecznie.

R Opara ma ciemna przeszlosc, do ktorej on sam nie chce sie przyznac.

Moim zdaniem nie jest on zdolny nic zrobic w polityce a Nowy Ekran, ktory zgromadzil wokolo siebie bylych pracownikow "tajnych sluzb" moze sie okazac jedynie malym "eksplodujacym biobutanem".

Pozdrawiam
Joe Chal
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.25 o 22:34
Joe Chal.
Ani ja jestem specjalistą mądrości, ani politykiem. Jednak czuje, że jeśli to miał być Polski portal patriotyczny - to jest nie to. Nie znam układów, jednak oprócz czucia i widzenia rzuca się w oczy masę reklam. A czytałem komu reklamy dają, a komu nie. Czy jakoś salon jest zbyt spokojny, na powstanie i trwanie tak "wielkiego" portalu itd.Czyli jakby zgoda z tym co piszesz. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re:Zenek 
w.red, 2012.02.25 o 23:41
Nie bronię pana Opary, tak jak i nie zachwycam się NE. Ale widzę też zarówno to co w nim pozytywne jak i to czym trudno się chełpić. W sumie jednak postrzegam ten portal jako pożyteczny dla sprawy Polskiej i próby skupienia ludzi różnych środowisk i opcji wokół niej. Zaś sama redakcja realizuje myśl z którą powstał ten portal powstał. Z tym, że wiąże się to z obecnością ludzi którzy mentalnie nie są gotowi do porozumienia z innymi, lub też takimi którzy porozumieć się nie mają najmniejszego zamiaru. Ta zaś ostatnia grupa dzieli się na tych którzy porozumieć się nie chcą gdyż godzi to w ich ambicje. Oraz tych których celem samym w sobie jest niedopuszczenie do jakiejkolwiek formy porozumienia i powstania oraz zrealizowania jakiejś spójnej koncepcji.
Ostatnio zauważyłem obecność i wzmożoną działalność ludzi starających się zniechęcić,skłócić oraz podzielić
blogerów w sposób rodem z "Niepopków". I głowy bym nie dał czy nie są o ci sami ludzie.
Piszesz Zeniu, że brak tam jest rzeczywistych działań. Tyle że by działać potrzebni są ludzie którzy chcą działać. Propozycji Pana Opary nie będę komentował bo już podobny temat był u nas. Dla mnie to rysowanie palcem na piasku (przynajmniej na razie). Natomiast pozytywnie odnoszę się do koncepcji Multimira (częściowo opisanej też wcześniej już u nas):
+multimir.nowyekran.pl
Tyle, że spadło to już chyba do piwnicy, a szkoda. Bo to dobry temat. Rzekłbym nawet że bardzo dobry.
Wszyscy jednak oczekują na cud i liczą że ktoś coś zrobi za nich (wskazując palcem "kolega"). Ale nie ma tak dobrze niestety.

pozdrawiam

PS
Wszystko rodzi się w bólach i to nie od razu
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.25 o 23:59
w.red.
Wiesz, że jestem zgodny. Obyś to Ty miał rację. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
w.red, 2012.02.26 o 00:08
Nie wiem czy można tu mówić o "racji". Napisałem tylko jak ja to widzę. Mało istotne jest to kupił samochód. Natomiast dużo istotniejsze jest to kto nim kieruje i w jakim podąża kierunku. Dobrze Wiesz, że jeśli ktoś jedzie w stronę Polska to mu podam łapę. Ba, dam nawet koło jak złapie "gumę" ;) Z resztą Ty też tak masz, więc nie muszę tłumaczyć :)

pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.26 o 06:04
w.red.
Wiem, wiem. Tylko za dużo przebierańców jeżdzi, wręcz duchów których niby nie ma. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Leszek, 2012.02.26 o 00:29
chyba wiem o co Ci chodzi: nieważne skąd pochodzi, ważne czego chce. I daj Boże by tak było, ale te kontrowersję co do R. Opary to albo
- walka reżimowych Piłsudczyków z konkurencją na prawicy
- jednak jakaś próba dotarcia do tego kto to jest. I teraz tak: jak jest z wywiadu to przecież, że nie powie że jest. Rzeczywiście, co ma powiedzieć?
Ale ci sceptycy może nie chcą by sie to skończyło jak jakaś "Al Kaida -- Baza" bo to tak zaczyna wyglądać...

Tak czy inaczej, uważam, że ludzie mają prawo wiedzieć i pytać, Opara ma prawo odmawiać odpowiedzi, i zupełnie naturalnym będzie, że część się wycofa, a część pozostanie niezważając na przeszłość. Szkoda tylko się gniewać na sceptyków o to że są sceptykami. Jedni myślą, że przeszłość R.O. zaszkodzi medialnie przy okazji wyborów, tak jakby o wybory chodziło. Ale inni myślą, że zaszkodzić może przy kryterium ulicznym. Bo nie wszyscy znają człowieka na tyle dobrze by znać jego intencje i motywację. Póki co, środowiska, o konszachty z którymi się go oskarża, nieszczególnie pilnowały interesu polskiego: sporo miały do powiedzenia, sporo kasiory wyciągnęły, i co, zorganizowały jakąś Polskę Podziemną za to? To, że "nie widzę nie słyszę" nie znaczy, że jej nie ma, ale jakiś powód do niepokoju być może.

pozdrawiam,
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Leszek 
w.red, 2012.02.26 o 01:00
Nie wiem kto z kim walczy. Wiem tylko że to jest zbędne i szkodliwe. Natomiast co do prawa do zadawania pytań, oraz uzyskania na nie odpowiedzi nie mam zastrzeżeń. Tylko to już nie zdawanie pytań tylko insynuowanie odpowiedzi w pożądany dla siebie sposób. I to mnie zniechęca i zniesmacza. Sceptyków rozumiem, bo sam się do nich zaliczam. Ale moim zdaniem nie chodzi tu o poznanie prawdy obiektywnej, lecz o wykluczenie w przedbiegach konkurenta. Dlaczego tak uważam ? Bo jeśli faktycznie miałby ten człowiek do czynienia ze służbami to ileż to roboty sfabrykować odpowiednie "papiery", a nawet je uwiarygodnić. Żaden. A z pewnością by skorzystał z takich możliwości by zatkać niektórym buzie. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Nie mamy praktycznie żadnej wiedzy o działaniach "służb". Tak jak nie wiemy czy nawet wśród nich nie ma porządnych ludzi (przynajmniej tych z nowych naborów).
Ja bym tego nie wykluczał, ale nie chcę się wypowiadać bo jak rzekłem brak mi wiedzy w tym zakresie.
Może nie tyle "..nieważne skąd pochodzi..". Co nie jest to najistotniejsze, bo ważne jest co robi teraz.
A nikt i nic nas nie zwolni od patrzenia innemu na ręce i używania swojego "procka" :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Leszek 
Leszek, 2012.02.26 o 09:44
to się chyba zgadzamy
pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Re:Zenek 
Joe Chal, 2012.02.26 o 06:49
W pewnym sensie zgadzam sie z wywowedm bo opozycja musi byc. Z Opozycja sie nie walczy a "Sciera w pogladach'! Kto zwalcza opozycje unicestwia sam siebie. Opozycja jest jak zawor bezpieczenstwa. I Wreszcie opozycje mozna zaciagnac do pracy dla dobra sprawy wyzszej ale to wymaga madrych politykow.
Pozdrawiam
Joe Chal
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Christophoros Scholastikos, 2012.02.25 o 23:28
Okazuje się coraz bardziej, jak wielkim błogosławieństwem tudzież szczęściem gdyby kogoś w uszy kuło, jest mieszkać na portalu, którego na pewno służby nie prowadzą. Czadzior po prostu. Trzeba by zrobić zakładkę z opisem historii powstania portalu.
Pozdrowienia
ps. mgliste te Opary ciągle, a swoją drogą ostro go tam cisną +fiatowiec.nowyekran.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.25 o 23:51
Christo.
Przeczytałem. Nie wiem dobrze czy żle, ale piszemy to samo z fiatowcem, ze mają nas za durni. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Christo 
w.red, 2012.02.25 o 23:58
Zgoda, tylko po co? W jakim celu? Toż dla istnienia portalu to postać podrzędna (przynajmniej w kwestii oddziaływania na ludzi). Bardziej takie artykuły wpisują mi się w dążenie do zdyskredytowania i rozbicia portalu.
Nie słowa się liczą lecz czyny. Żal czytać niektóre notki i komentarze bo zdawać by się mogło dorzeczni ludzie zajmują się głupotami tracąc na to energię i czas.
Bo pan Opara moim zdaniem nie ma szans na prezydenturę czy nawet miejsce w parlamencie.
Natomiast co mnie zastanawia i nie ukrywam drażni to bezkarne jechanie po człowieku. Dlatego nie podoba mi się to "ugniatanie opinii" na jego temat.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Christo 
Christophoros Scholastikos, 2012.02.26 o 00:28
Wredzie staram się tylko odnotowywać fakty. W kontekście tej dyskusji dorzuciłem ten fakt. Wredzie miły, właśnie po to byśmy mogli składać tą układankę. Mi inne teksty fiatowca się niezbyt podobają. Takie jakieś nadgorliwe. Nasze samodzielne procesorki muszą cały czas ciężko pracować.

Ja na nowym się wieszam, a nawet głosuję. Choć mało gadam. Ten luksus sobie zostawiam jedynie u nas i to nie zawsze. Czas po prostu.

Suche fakty są takie, że Opara unika odpowiedzi na część pytań krążących w sieci. Dodatkowo jest nadprodukcja ludzi wsi na tym portalu. Do tej pory dużo świetnej roboty zrobili! No ale my musimy się zastanawiać ciągle czy to nie uwiarygadnianie itp. NE niech sobie radzi jak najlepiej. Jest tam trochę ciekawych ludzi.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Christo 
w.red, 2012.02.26 o 00:37
"..Nasze samodzielne procesorki muszą cały czas ciężko pracować.."
I tak trzymaj! Po czynach ich poznacie :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: w.red 
Adam39, 2012.02.26 o 01:20
w.red, panowie, ja też w czambuł nie potępiał bym NE. Tam jednak mimo wszystko, toczą się często bardzo otwarte i wnoszące wiele nowego dyskusje. We wskazanym przez ciebie artykule Piotra Marca odnośnie referendum - i spojrzenie blogerów na obecną niespójną konstytucję - jest dla mnie bardzo ciekawe i pouczające. Nie jestem prawnikiem i istniejącej konstytucji w sposób rzekłbym talmudyczny, nigdy nie badałem. Natomiast wymiana poglądów między nowatorskim spojrzeniem blogera simacs, a tobą i Piotrem Marcem, mogła by być z powodzeniem przytoczona na naszym blogu i nie tylko. Myślę że podkreślanie wszędzie gdzie tylko jest możliwe Artykułu 4, punkt 2. konstytucji RP:2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub BEZPOŚREDNIO - Mimo Art.125 pt.2 konstytucji mówiący :
"Referendum ogólnokrajowe ma prawo zarządzić Sejm bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów lub Prezydent Rzeczypospolitej za zgodą Senatu wyrażoną bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby senatorów.", - jest jakby nadrzędnym prawem obywateli do referendum, co podkreślił simacs.
Art. 4.
1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio.
I tego powinniśmy się domagać.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Krzysztof J. Wojtas, 2012.02.26 o 09:52
Wszyscy

Po co dywagować na temat Opary?
Uważam, że należy dążyć do realizacji idei CP.
W tym kntekście - wszystko i wszyscy, którzy tę ideę przybliżają - są naszymi sojusznikami.
Nie interesuje ich proweniencja.
Ale też zawsze musi być porównywana postawa i działania ze zgodnością ideową, bo wielu będzie takich, którzy na ogniu idei będą chcieli piec własną pieczeń.

Na razie Opara zbliża się ideowo do koncepcji CP; jeśli to zstanie zaakceptowane, to CP stanie się ideowym spoiwem tworzenia odrębnego regionu cywilizacyjnego.

A RzBiK?
Nic Oparze do tego. To inicjatywa blogerów.
fakt. nE - daje miejsce nałamach i wspiera pomysł. Może tam będzie siedziba - czyli miejsce spotkań Rządu RzBiK-a.
Ten fakt - to teraz nie łaska nE, a przeciwnie. To RzBiK może uwiarygodnić i zwiększyć wpływy i rolę na rynku medialnym nE.

To zależy od składu wybranych i "konstytucji" jaka zostanie uchwalona.
"Nasi" ludzie będą odgrywać w tym ważną rolę. I to sie liczy.

A czy wpływy sięgną całej sfery blogerskiej?
Oby. Bo to będzie promowało CP.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Opara. Guru "wrzeszczy" na NE, a na Polacy cisza?!! 
Zenon Jaszczuk, 2012.02.26 o 11:52
Krzysztof.
Ja Ciebie ponimaju. Mam tylko nadzieje, że NE nie będzie się zajmował tylko CP. Bo jak pisałeś trzysta lat!!! To ja mam gdzieś. Zgoda na równoległe działanie. Bo za trzysta lat mogą nam wymordować wszystkich Polaków. A na ziemi Polskiej, tylko w idisz będą nawijać. Ja piszę o tym. Nie jestem apostołem. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…