Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2012.11.23 17:16

My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.

 

Takie tam refleksje.

 

Nie wiem czy piszemy na naszym portalu drugi czy trzeci rok. Naszła mnie taka ocena. My nie zrobimy nic w celu ratowania Ojczyzny. Przykre, ale prawdziwe. Kilka refleksji.

 


 

Bardzo się ucieszyłem z powstania naszego portalu. To dzięki kolegom, szczególnie dzięki Muftiemu. Piszę z jakąś chęcią. Wiem, że mnie tutaj nikt nie zbanuje jak było przedtem na wielu "patriotycznych" portalach :-)))

"Patriotyczne" portale, to oczywiście żart żydostwa. Mufti chciał nas dołączyć do tych tzw patriotycznych portali o czym pisze na samym dole po lewej stronie naszego portalu. Wielkie dzięki mu za to. Bo wiemy gdzie jesteśmy i kim są te pseudopatriotyczne portale. Polacy nie mieszczą się w POLSCE?!! Dla tych co nie znają naszych realiów to powinno być dowodem gdzie my jesteśmy. W jakim otoczeniu blogierskim.

Może ja jestem "przeczulony" ( nie wydaje mi się osobiście- jak pisałem, wydaje mi się, że widzę dalej, widzę więcej). Musze powiedzieć nie poraz pierwszy, że wkurzają mnie ochy i achy na temat np; Korwina Mikke, Ostatnio Korwina Morawskiego, Boniego, Tuska, Komorowskiego, PO, PiS itd. To wszystko jest wrzód na d.... Polski, Polaków, polityki, sieci....... Czy ostatnio ten chyba Zawisza w ONR .......

Oni już byli wszędzie i takim tylko kopa w d......

Jednak śledząc nasz portal od pierwszych dni, uczestnicząc w nim.... widzę, że my wszyscy jesteśmy do d.......

My nic nie zrobiliśmy dla Polski, dla Polaków i nic nie zrobimy.  Ot jeszcze jedna "niby" Polska kanapeczka. Może z tą różnicą, że nikt od nas do władzy się nie pcha. Co prawda pisałem, że ja chcę być prezydentem:-)))

Marazm, nic nie robienie, postój, czyli cofka we wszystkich dziedzinach. Zagłada Polski i Polaków idzie pełną parą. Najnowsze, to GMO, zalegalizowany bandytyzm rządzących ze wszystkimi jej podległymi organami; ABW, policji, przekaziorów, jewropy, świata. Bandytyzm tzw ministra kultury- pisałem o tym kilkakrotnie, ostatnio to filmidło.

I proszę mi nie pieprzyć, że my o coś walczymy!!!. Że my walczymy o Polskę. Krzysztof Wojtas miał dobry plan, dobry plan tylko na 100 - 500 lat. Dlatego zgadzając się z nim w szczególności, że musimy wypracować elity, ludzi honoru, nie zgadzam się na 100-500 lat.

My musimy myśleć już, o tu i teraz. Bo gdybyśmy przyjęli koncepcję Krzysztofa, jeszcze dzisiaj Hitler by spacerował po Polsce!!! Tylko czy napewno już nie spaceruje?!!

Powiem co myślę, dziecinada 100 procentowa. Pozdrawiam państwa.

 
 

Na zdjęciu widzicie państwo nie od dzisiaj, hitlerowsko policyjne , antypolskie siły w Polsce!!!

 

 
4944 odsłony  średnio 4,9 (7 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Polska, Polacy, rządy, ONR, Mikke, Zawisza.
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.23 o 18:24
Zenon! Ale czego Ty chcesz?! Co proponujesz? I tak jest dobrze, że są jeszcze jakieś środowiska polskie, nie do końca obałamucone. Do kogo Ty masz pretensje? I o co?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 18:46
Mufti.
Mam pretensje o to, że nas mordują codzienie, a my idziemy jak barany na rzeż ( zgadzam się ze słowami tylko michnikta). Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.23 o 19:38
Mordują i mordują, a jakoś żyjemy i zrzędzimy?
Dziwne to mordowanie.
Idzie walka o umysły, na informację. Ludzie są kompletnie pogubieni, ze mną włącznie. Jeśli zacznie się to prostować, to stopniowo zaczną się pojawiać i takie efekty, o jakich piszesz. Zobacz, już po całym polskim internecie gruchnął śmiech, jak tego "zamachowca" "złapali".
Nie sztuka zrobić przewrót. On i tak będzie, bo idzie nowe pokolenie. Sztuka w tym, żeby coś się rzeczywiście zmieniło.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 19:47
Mfti.
Muszę Ci przyznać, że ciężko mi się z Tobą polemizuje. Dlatego raczej unikam. Nie chcę jak Krzysztof się pogniewać i odejść. O nie, nie. Inny charakter. Będzie mnie musiał ktoś wyrzucić. Powiem dyplomatycznie. Kuropatwy też żyją. Jeszcze w tamtym roku zimą widziałem raz jedno stadko. Jak byłem mlodszy podkarmialiśmy kuropatwy, tyle ich było. A że jeszcvze żyją...... :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.24 o 16:47
Ci co sie gniewaja i odchodza to mieczaki - nie warto na nich tracic czasu - o ile, oczywiscie, sie gniewaja o duperele czy punkty widzenia a nie o prawdy podstawowe zawarte w 10 przykazaniach.
( sam ucialem kontakty z trockista który usprawiedliwil mordowanie ksiezy w Wojnie cywilnej w Hiszpanii - z przestepcami sie nie dyskutuje )
Reszta z nas, jak i ja pisalem, to "towarzystwo wzajemnej adoracji" które , na pozór, nic nie zmienia na lepsze.
Na pozór.
Bo dzieki tym co tu jest pisane ksztalcimy sie i ksztalcimy innych. W infowar mamy troche wiecej oreza i przekazujemy je innym. Czyli suma wiedzy wsród Polaów sie powieksza. Jesli dojdzie do potencjalu krytycznego to bedzie reakcja szeroka i cos sie zmieni - przy dobrej wiedzy sa szanse, ze na lepsze a nie na gorsze jak w 81 i 89.
Pozdrawiam
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.24 o 21:20
MatiRani witaj
Oczywiście podzielam Twoje zdanie. Pomimo już kilkakrotnych "załamań" to dzięki państwu nadal piszę. Bo trzeba, bo dociera do ludzi itd. Może trochę jestem w gorącej wodzie kąpany, a może tak po prostu, czasami człowiek ma dość. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.23 o 18:27
Rozmawiać trzeba. Gorzej jeżeli tylko to się robi. Też wolałabym aby konkretne czyny, akcje (choćby malutkie) z tych rozmów wynikały. Pewnie dlatego, że połowa z krwi która płynie w moich żyłach to podlaska. :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 18:43
Lona. Pisałem o tych sprawach tak jasno, jak to tylko możliwe na portalach. Zero organizacji w Polsce, zero organizacji Polaków. Oni o tym wiedzą. Reszta to plucie śliny.Zapytam jaka byłaby reakcja gdyby z okna wypadł Balcerowicz, gdyby powiesił sie Tusk, gdyby....... Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 18:49
Lona.
Ja to widzę gorzej niż żle, ale ja jestem światowy, moherowy spiskowiec. Reszta to inteligencja. Czy myślisz, że ten bandyta na zdjęciu powinien jeszcze chodzić po polakiej ziemi, może obecnie już izraelskiej ?!!Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.23 o 18:58
Myślę Zenku , ze trochę przesadzasz widząc za każdym złem jakie się w naszym kraju wydarzy, Żydów. To wygląda tak jakby tylko oni mieli interes w tym by niszczyć Polskę. Zapominasz chyba o imperialnych marzeniach naszych sąsiadów jak z prawa tak i z lewa. Skala ataku jaki dotyka Polskę pokazuje jednocześnie jak ważny to kraj dla wielu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 19:05
Lona.
Nic nie przesadzam, wręcz milczę. Nie wiem gdzie jesteś, co wiesz. Wiem, że nigdy nie wiemy wszystkiego. Dlatego ja zawsze porównuje czasy obecne z historią. Tam są fakty dzisiejsze, tam widać fałsz i oszustwo. Historia to dzisiaj my. Dlatego często piszę, kto tego nie rozumie, nic nie rozumie.
Zobacz tylko rok 1939ty. W Polsce rzadzi żydostwo, po wschodiej granicy żydostwo, po zachodniej granicy żydostwo, za wielką i małą wodą żydostwo. Powiedz mi że dzisiaj jest inaczej :-))) Pozdraswiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 19:21
Lona.
Jeszcze raz napiszę specjalnie dla Ciebie ( pisałem o tym wielokrotnie- bez specjalnego odezwu). Ludzie patrzą na obraz ogólnie im pokazany, ja patrzę na fragmenty, ot takie skrzywienie. Wybory tzw prezydenckie. Moje zdanie za zasługi oszustwa w Jedwabnem, zostaje namaszczony Kaczynski) Zobacz ilu dzisiaj mamy jego zwolenników i ludzi którzy "zginęli". A przecież większośc zaginionych w tzw katastrofie to żydzi. Tutaj nie powinno być polemiki, wystarczy podstawowa wiedza.No ale żydostwu jest potrzebna ta hucpa. Marsze smolenskie i inne pierdóły tzw gazety polskiej Sakiewicza. Ja widziałem na własne oczy jak w dniu "wyborów" Smolarowi wylazło się za saleko zza kurtyny. Trzymał Kaczyńskiego za reke udzielając mu ostatnich wskazówek przed ochami i achami. I to jest fakt tych psedowyborów, reszta wszystko to oszustwo. Myślisz, że tutaj będzie jakaś polemika, duskusja. Nie. Zaraz ktoś wlepi inny temat, nawet z pozoru podobny. Temat bezduskusyjny ginie, spada. Popatrz w stecz. Jest temat podany na temat np. ABW i potrzeba dyskusji, wszyscy pod tematem piszą co wiedzą, co przeczytali, co słychać nowego. Ale nie. wrzuca się o tym samym temacie jeszcze ze trzy art. Dyskusji konkretniej nie ma nigdzie!!! Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.23 o 19:34
Moim zdaniem nie ma co dyskutować specjalnie o tym kto jest kim w tej ekipie rządzącej. Należy się skupić na tym jak ja pogonić.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 19:41
Lona. Tutaj się zgadzam z Tobą w 100% ntach. Zobacz zbóji na Marszu Niepodleglości, Aby te mordowanie narodu , jak by nie było i państwa polskiego przez rządzących przykryć, wymyśla sie chucpe z bombardierem z Krakowa ( działalnośc ABW i durnia Tuska), aby na drugi dzień po rozwiązaniu zagadki przez internautów znów powrócić do matki Madzi. Jeden dzień o zamachu na prezydenta, premiera, sejm i cisza. Durnie nad durniami. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 20:02
Lona. Wybacz, ja Ciebie nie atakuję, tylko rozmawiam z kimś kto chce ze mną rozmawiać. Reszta zachowawczo milczy. Zobacz sama - +dosc.nowyekran.pl
Żydokomunofaszyści niewinni jak ten kopacz sprzed roku na zdjęciu. Ciekawy jestem kto zdrowy na umyśle oczekuje odpowiedzialności rządu za napad na Polske i naród polski, kto oczekuje ukarania tych zbrodniarzy przez zbrodniarzy. Itd itp..... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.23 o 20:17
ależ ja Twoich wypowiedzi w najmniejszym stopniu nie odbieram jako atak , no coś Ty Zenek :)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.23 o 20:41
Lona.
"Starzy" koledzy mnie znają. mlodych ostrzegam, pytam, informuję, bo jak widzisz, ci starzy dali dyla. A czy to mopja winma, że ja uwielbiam z ludzmi rozmawiać?:-))) Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Adam39, 2012.11.24 o 11:00
Lona, nie zgadzam się z twoją opinią odnośnie pierwszego zdania: "Moim zdaniem nie ma co dyskutować specjalnie o tym kto jest kim w tej ekipie rządzącej." Natomiast z drugim - "Należy się skupić na tym jak ja pogonić" - całkowita zgoda.
Uważam, i tu popieram Zenka, dobrze wiedzieć kto jest kim w tej uzurpatorskiej ekipie władzy, czy w innych miejscach mających wpływ na dziejącą się tu i teraz historię.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
w.red, 2012.11.24 o 12:44
Nie po to wprowadzono ustawę o "wieloobywatelstwie" by teraz rezygnować z tego w jakim celu ją stworzono ;) A jak "gonić" ? "Raz cepem, raz młotem..", albo..trotylem :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.24 o 16:55
Zenonie, masz racje ze grzebiesz w mrowisku.

Jest to, jak i ja pisalem, to "towarzystwo wzajemnej adoracji" , które , na pozór, nic nie zmienia na lepsze.
Na pozór.
Bo dzieki tym co tu jest pisane ksztalcimy sie i ksztalcimy innych. W infowar mamy troche wiecej oreza i przekazujemy je innym. Czyli suma wiedzy wsród Polaków sie powieksza. Jesli dojdzie do potencjalu krytycznego to bedzie reakcja szeroka i cos sie zmieni - przy dobrej wiedzy sa szanse, ze na lepsze a nie na gorsze jak w 81 i 89.

Powiedz mi, czy 2 lata temy czytales Kosseckiego? Ja nie... cybernetyke pamietalem z Lema i z lektur przedmaturalnych autoedukacyjnych. A tu, bodajze, pojawil sie pierszy link to autonom.edu.pl - czysty zysk. Ilu z nas poglebilo sobie wiedze o Swiecie? Ilu przekazalo ja dalej? Ilu wiecej z niej skorzystalo i skorzysta?
Sa nauczyciele i sa uczniowie. Bez pierwszych trudno wyobrazic sobie postep.
itd... itp... pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Hanys, 2012.11.24 o 19:24
Przepraszam, ale wyłączono możliwość dodawania komentarzy w wątku, gdzie sobie gawędziliśmy, a że natrudziłem się nieco nad wyszukaniem źródeł, więc odpowiadam Ci, MatiRani, w temacie "napoleońskim" niestety pod tym felietonem, przepraszając zarazem autora felietonu, że moja wypowiedź jest kompletnie nie w temacie.

Napiosałes Mat, że "zima niby lekka była…"
- Gazeta Warszawska nr 90 z dn. 10 listopada 1812 roku (wtorek). Cytuję: …od 8 dni mamy pogodne słońce. Ciepley tu iest, niż w Paryżu o tey porze. Nie znać, że się żyie na północy…
- Gazeta Warszawska nr 97, z późniejszej daty. Cytuję: …Spodziewano się, iż całe woysko przed 15tym Listopada stanie na leżach między Witebskiem, Smoleńskiem a Mińskiem – w tey żyzney i zdrowey krainie znaydzie woysko leże zimowe wygodne i spokoyne, nadewwszystko iazda będzie mieć tam podostatek żywności. Sucha pora czasu służy do poruszeń woysk, i w dobrem ie utrzymuie zdrowiu…
Możesz sobie przejrzeć i inne numery tej gazety: +ebuw.uw.edu.pl – trzeba tylko wcisnąć kursor na słowie „struktura” w lewym górnym rogu strony, pod tytułem „Wydanie”.
Pamiętaj, że wiadomości frontowe ukazywały się w tej gazecie średnio z miesięcznym opóźnieniem.

Więc niby jaka wtedy była zima? Żadnej zimy w Moskwie we wrześniu 1812 roku nie było, ani z początkiem października, gdy – jak podpowiada konwencjonalna historia - nastąpił odwrót wojsk francuskich w kierunku na Smoleńsk, podobnie jak nie mamy zimy dzisiaj. Zobacz sobie, jaka jest teraz temperatura w Moskwie i czy pada tam śnieg. A dzisiaj jest akurat 24 listopada 2012 roku, dokładnie 200 lat od tamtych wydarzeń.

No, chyba, że te wszystkie wydania Gazety Warszawskiej zostały po czasie spreparowane?

Naprawdę jesteś pewien, że to Rosjanie spalili Moskwę? Gubernator Rostopczyn, któremu to się przypisuje i który podobno miał wypuścić z więzień kilka tysięcy przestępców i dał im petardy i ognie zimowe, by podpalali domy, po czasie temu zdecydowanie zaprzeczył, twierdząc, że to bzdura, gdyż po pierwsze ognie sztuczne do podpaleń się nie nadawały, a po drugie przestępcy od razu by się rozpłynęli w powierzu zamiast ryzykować gardłem, gdyby ich złapano na powtórnym przestępstwie. Ogromny pożar Moskwy był rzeczą niespodziewaną zarówno dla Moskali jak i Francuzów. I jedni i drudzy mieli ogromne straty w żołnierzach i ludności cywilnej, gdyz Moskwa wcale nie była do końca ewakuowana. Żołnierze obu stron (z bronią w ręku!), zamiast ze sobą walczyć, bratali się podczas pożaru. Poza tym nie zapominaj tak drobnego faktu, że zabudowa Moskwy była jeszcze wtedy w bardzo dużej części kamienna, a nie drewniana. To było bajecznie bogate miasto, metropolia światowa, przy której takie miasta jak Paryż czy Londyn były kurnikami!

Jeszcze raz przepraszam - mój komentarz jest skierowany tylko do Mati'ego, winnym niż ten temacie.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.24 o 19:36
Toż to przefascynujący temat!
Co na to historycy? Może jacyś młodzi, jeszcze nieuwięzieni w poprawności? historycy.org?
Ciekawe - przecież o tym powinni trąbić wszyscy niezmordowani tropiciele przeróżnych teorii spiskowych i alternatywnych historii! (Ja prawdę mówiąc pierwszy raz o tym słyszę.)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Hanys, 2012.11.24 o 20:40
A co powiesz na to?
Zacytuję dosłownie ze źródła, które podawłem Mati’emu, o niektórych skutkach „pożaru moskiewskiego”:

«От французской армии, как и от Москвы уцелела лишь ОДНА ТРЕТЬ…» («Пожар Москвы 1812» Мемуары графа де-Сегюра, Историческое знание, выпуск 2, стр.17).

«По признанию самих французских пленных, 39 дневное пребывание их в Москве стоило им 30 000 ЧЕЛОВЕК…» («Русские и Наполеон Бонапарте». Москва 1814 г.).

O łysych wojakach i o masowo padających koniach:
Неделю спустя лейтенант замечает: "НАЧАЛИ ВЫПАДАТЬ ВОЛОСЫ. Я поделился сим печальным открытием с Жирденом – но у него те же неприятности. Боюсь, скоро весь наш отряд – да что отряд, весь полк станет полком лысых... Многие ЛОШАДИ тяжело больны, что ставит в тупик ветеринаров…”

Bóle głowy, rzyganie, duszności:
„Гнилая русская вода, невоздержанность в еде или иная причина, но все наши люди страдают от жесточайшего кровавого поноса. Слабость во всех членах, головокружение, тошнота, переходящая в неукротимую рвоту, добавляют несчастий. И не мы одни в подобном положении – все батальоны нашего полка, все полки в Москве. Лекари подозревают дизентерию либо холеру, и рекомендуют поскорее покинуть негостеприимный город.”

I na zakończenie najciekawszy kąsek - dziennik ocalałego francuskiego weterana:
"Я стоял во дворе большого русского дома. Невысокое солнце заливало Москву золотистым светом. Внезапно загорелось ВТОРОЕ СОЛНЦЕ, яркое, белое, ослепительное. Оно располагалось на двадцать градусов ВЫШЕ ПЕРВОГО, ИСТИННОГО, и светило не более ПЯТИ СЕКУНД, однако успело опалить лицо Поля Берже, отдыхавшего на балконе. Стены и кровля дома начали дымиться. Я приказал солдатам вылить на кровлю несколько десятков вёдер воды, и лишь благодаря этим мерам удалось спасти усадьбу. В других усадьбах, расположенных ближе к новоявленному светилу, начались пожары. Именно эта загадочная небесная вспышка и послужила причиной страшного пожара, уничтожившего Москву..."

Przedrzeźniając JankaK - Sorry, że zaj..bałem wszystkie te cytaty nie w naszym języku. Resztę poczytajcie sobie sami. Są przecież wyszukiwarki, słowniki i translatory.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.24 o 21:26
Dziękuję za przytoczenie konkretnych fragmentów.
Cóż, opisy są bardziej niż ewidentne.
Co jest najprawdopodobniejsze? Mistyfikacja, oszustwo. A jeśli nie, to co? Podróże w czasie? Obcy?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Hanys, 2012.11.24 o 21:39
Nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, ale proponuję poczytać, co na temat wieku lasów rosnących wokół nas, w Europie i Azji, ma do powiedzenia np. ten gość: +www.peshera.org
Tenże sam gość przyglądał się też b.uważnie jeziorom krasowym: +www.peshera.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 02:14
Hanys, link do gazet z 1812 super, bede rzucal okiem,. Linki do blogów natomiast wartosc maja na starcie zerowa lub negatywna jako mozliwa propaganda. Pozywiom obaczim.
Nie znam tematu prawie w ogóle, wiec tylko chlone info rozkiem gabki, tak dla zasady, aby czegos nowego sie nauczyc.
Niepokojace, ze nie mozesz komentowac w linku podstawowym - tak nie powinno byc, moze chwilowo tylko? Bo jak nie, to cenzura a tej nie lubie ni tolerowac mam zamiar - bzdety o chemtrails mogl pisac ktos chcial...

Wracajac do tematu, to pozostaje opisywane zatruwanie zródel wody - to moze tlumaczyc oslabienie ludzi i np. wypadanie wlosów.

No i pozostalby do wyjasnienia z Twojej strony, dokad zmierzasz? Jak u Sp. Gawlas chodzi o inna cywilzacje? Napisz moze prosto z mostu.
Widzisz, ja nie mam czasu szukac po Twoich linkach, mam inne zainteresowania - ekonomia, cybernetyka, socjotechniki, historia makro rozwoju Swiata - to mnie motywuje. Zaczalem teraz , dla opdprezenia: +mises.org oraz : +mises.org i jeszcze tam inne z pdobnej tematyki.
pozdrawiam
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Hanys, 2012.11.25 o 10:43
Akurat co do wartości linków (negatywna, pozytywna), to mam przeciwne zdanie niż Ty. Przecież artykuły w Gazecie Warszawskiej z 1812 roku to w dużej części właśnie jest propaganda. Wg gazety wojska napoleońskie "wycofują się" ze względów taktycznych na Smoleńsk i na Lwów w całkowitym porządku, zadając duże straty Moskalom i zmierzając na "leża zimowe", podczas gdy (chyba) w rzeczywistości dostawały wtedy od Ruskich koncertowo w dupę na całej ich trasie aż do samego Paryża, który przez Ruskich został zdobyty i zajęty.
Czy to nie jest propaganda?

A linki do blogów na samym wstępie deprecjonujesz. Zajrzyj łaskawie w chwili wolnej pod wskazane przeze mnie adresy, np. tam, gdzie jeden Rusek podał 200 przykładów dubli historycznych (czytaj: przekrętów) z XIX wieku. W każdej chwili możesz wziąć do ręki podręcznik i porównać daty i wydarzenia z tym, co ten gość zapodaje. Założę się, że będziesz w dużym szoku. A on tylko logicznie zestawił i porównał ze sobą pewne zdublowane wydarzenia (około 200 wydarzeń!). W jego wnioski i interpretację, jeśli taką nawet próbował przedstawić, nie musisz przecież wierzyć, bo masz swój własny rozum i sam potrafisz wyciągać wnioski, prawda?

Żeby była jasność, ja do niczego nie zmierzam. Próbuję tylko zasugerować, że b.dużo rzeczy chyba wyglądało dawniej absolutnie nie tak, jak nas tego nauczono w szkołach.
Gdybym miał formułować jakieś ogólne wnioski, to bym rzekł tak: jesteśmy karłami umysłowymi i fizycznymi!

Podam pierwszy z brzegu przykład. Skoro nie kapujesz języka ruskiego, który jest bardzo podobny do naszego, to popatrz się tylko na obrazki ogromnych budowli w Baalbek w Libanie, np. na ej stronie: +istclub.ru Film nosi tytuł „Запретные темы истории: Самый, самый, самый БААЛЬБЕК”
I powiedz mi teraz, KTO wyrąbał w skale, oszlifował i poustawiał tam kilkusettonowe bloki i kolumny. Starożytni „Rzymianie”?
Zresztą takich przykładów wcale nie trzeba aż tak daleko szukać. Można pojechać do Petersburga. Tam też są takie dziwolągi, że aż dech zapiera i przy których technika budowlana XVIII wieku, ba, nawet dzisiejsza, by się zesrała!

Powtórzę więc: jesteśmy karłami fizycznymi i umysłowymi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:26
Przeca pierwszy film to imperialistyczna propaganda made in USrAel! ( hahahha! )
Bloggi, drogi Padawanie, to odbicie tego co mysla ludzie, tacy jak my, zwyczajni. Nie chce przez to stwierdzic, ze to co pisze Science Revue to akurat prawda zawsze, ale jest oczywiste, ze w blogach moze kazdy wypisac co mu sie podoba i nie zostanie to poddane analizie i krytyce naukowej, czyli moze tam byc byle co. I czesto sa tam bzdury ( chemtrails , 99% UFO, szkielety gigantów photoshopowane ). Daja one piorunochron niespokojnym duchom, którzy uspokojeni nie pójda rzucac kamieniami w FED. Ersatz to, zaslona dymna.
Jak chcesz cos z Rosji genialnego, to posluchaj wykladów Konstatntyn Petrow, general i wykladowca "zmarty" w 2009r. To jest mysl warta poznania a nie popularno "naukowe" filmiki pobudzajace ciekawosc ale nie dajace NIC konkretnego dla wiedzy uzytecznej czy zycia dzisiaj i jutro.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Hanys, 2012.11.25 o 18:17
Ja tego filmu nikomu nie polecałem.
Poza tym nie jestem Padawanem.
O czym my w ogóle tutaj rozmawiamy?

I dlaczego niby miałbym rzucać kamieniami w FED? Co to zmieni?
I dlaczego, jeśli tylko mam ochotę, miałbym nie czytać lub oglądać czegoś, czego autorem jest ktoś, kto jest Żydem albo inni go uważają za Żyda? Jeśli ma coś mądrego do przekazania innym, to ja osobiście nie mam żadnych barier, by i takich ludzi uważnie wysłuchać lub przeczytać. Także kiedy plują jadem i nienawiścią, też ich nieraz z ciekawości słucham i czytam, bo chcę wiedzieć, kto jest moim wrogiem lub jest mi nieprzyjazny.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 19:07
Hmm... o czym piszemy?
O Polsce, Swiecie, dzialaniu ludzkim, celach, zagrozeniach i mozliwosciach obrony.
Rzucac kamieniem w FED ( figuratywnie ) to powinien kazdy porzadny czlowiek na Swiecie.
JBNB polecam Petrova - madrze mówi.
Przy okazji prostowania przeszlosci - Napoleon byl wysoki a Stalin niski.
pozdrawiam
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 02:32
Gazeta Warszawska mi sie nie otwiera ani w Maku ani w Linuxu...
Co do wspomnien francuzkiego zolnierza, to podaj, prosze, jak sie zwal, poczytam sobie w oryginale, nie mam sily na czytanie pa ruski ( na codzieñ czytam pa anglijski, francuzki, hiszpanski i polski, nie dam rady z ruskim, tem bardziej, ze.. )
ZDG
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
janekk, 2012.11.24 o 20:27
Hanys,
ale zajeb..eś z tą bomba atomową wynalezioną przez Ruskich już w 1812.
Proponuję też tak jak radzi Mufti założyć sobie bloga a może on nawet zrobić furorę w kategorii science fiction albo jakiegoś nowego gatunku np humoru naukowego albo "naukowe jaja"
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 12:50
Hanys.
Oczywiście się nie gniewam. Jeśli masz coś do napisania to pisz. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.24 o 21:23
MatiRani. Właśnie pisałem kiedyś, że ktoś się uczy, ale jednocześnie ja się uczę. Uzupełniamy sami siebie wiedzą. Mam nadzieję, że obecnie jakoś mi tam idzie to pisanie. Bo jak zaczynałem, to koniec świata :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Jacek, 2012.11.24 o 18:21
My nie (z)robimy nic ?
Samo pojawienie się w sieci grupy ludzi, widzących rzeczywistość inaczej niż podaje propaganda już jest sukcesem. Nie jesteśmy doszczętnie ogłupieni.
Naszą grupę wyróżnia autentyzm, spontaniczność, umiłowanie Ojczyzny i wolności.
Jeśli taka grupa pojawiła się i nie jest sterowana a ma za cel dobro Polski i nas wszystkich, dołączy do niej z pewnością wielu zwolenników, sympatyków i mam nadzieję światłych ludzi.
Cierpliwość i mrówcza praca (pisanie też tym jest)doprowadzi w końcu do widocznych efektów.
Może nie działamy na razie fizycznie ale działamy na kształtowanie świadomości i umysłów.
Żeby działać trzeba najpierw wiedzieć jak.
Przynajmniej czytelnicy wiedzą gdzie jest źle i jak powinno być.
Dzisiejszy rodak jest zagubiony w świecie dezinformacji, nie wie jak się w nim poruszać, gdzie jest prawda.
A sam przyznasz,że jest tej propagandy pod dostatkiem.
A więc głowa do góry i róbmy swoje. Do dzieła!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.24 o 21:37
Jacek witaj.
Jak to mówią, mądrego warto posłuchać. Człowiek niby o tym wszystkim wie, a jednak potrzebuje czasami wsparcia. Ja wiem, że ono jest mi potrzebne. Dlatego doceniam wasze zdanie i to dodaje mi sił.
Trochę mnie martwi, że pod artykułami nas wszystkich nie prowadzimy konkretnej dyskusji do wyczerpania tematu. Tylko przelecimy po łebkach i pędzimy dalej. Po co? Dokąd? :-)))Szkoda, że Ojczyzna jest zabierana Polakom pod każdym względem. Bo łajzom światowym, tym bez Ojczyzny idzie bardzo łatwo ta propaganda i na upartego można ich zrozumieć. Jednak my Polacy nie mamy prawa na to pozwolić, pozwalać.... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Jacek, 2012.11.24 o 22:23
Trzymajmy kurs- Niepodległość.
Aktualnie w RM dyskusja z prof. Krystyną Pawłowicz - prawo do Ojczyzny.
Dziękuję za pozdrowienia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.24 o 23:46
"Chrystus wybrał żydów i do nich przyszedł i oni go nie przyjęli i ukrzyżowali.
Dziś nas krzyżują tak samo. Polskę obrali sobie za swój Raj i chcą nas unicestwić. W całej historii ten wątek się przewija.
Wielu żydów poszło za Lutrem, stworzyli diabelską ideologię i system, który nas zabijał z obydwu stron w II wojnie, a my ratowaliśmy im życie z narażeniem swojego. Dziś z nasz szydzą, jak z Chrystusa po śmierci."
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 00:27
Iiijasne. Żydzi wszystkiemu winni. A my jako te baranki, motylki.
Od razu się robi lepiej.
Ehh...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 04:08
Mufti, napisz nam, prosze, traktujac to jako taki intelektualny eksperyment, jakiego zla powszechnego na Swiecie i wywolanego przez ludzi, Zydzi nie sa winni...

Przepraszam ze Cie tym trudze, zamiast sam pomyslec, ale cos mi nic nie przychodzi do glowy.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 09:46
Ja na przykład dzisiaj wstałem lewą nogą. Też przez Żydów?

Niestety cokolwiek powiem, i tak tropiciele znajdą jakichś Żydów jak nie bezpośrednio maczających swoje straszne żydowskie paluchy, to pociągających zza kulis za sznurki.

Chodzi mi o to, że dobrze by było, żeby nie zapominać, że nad sobą powinniśmy się zastanowić i nad sobą popracować. A nie zadowalać się zrzucaniem wszystkiego na tych wszechmocnych Żydów i załamywaniem rąk nad tym, jacy to biedni jesteśmy i kontemplowaniem, jacy to za to jesteśmy niewinni jak te lilije.

Na przykład w omamieniu społeczeństwa PiSem grają rolę środowiska żydowskie. Ale bez współudziału dających się nabierać Polaków tego omamienia by nie było!

To może wreszcie uwierzyć sobie samym w tę omnipotencję Żydów i wziąwszy siebie poważnie zacząć się zastanawiać, co można ZROBIĆ? Zamiast w kółko jęczeć jak rozhisteryzowana baba! (feministek do "bab" nie zaliczam, to raczej kategoria kliniczna)

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:06
Mufti, masz racje, oczywiscie.
Ale tez i jestes w bledzie... jasne, no nie? ;-)

1. Jestesmy odpowiedzialni za to, zo robimy. W 100% . Kazdy z nas i wszyscy razem. To prawda i aksjomat. Zgodzisz sie z tym?

2. Zydzi robia co moga przeciwko nam: knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradna. Tez sie z tym zgodzisz?

Wiec my jestesmy winni ze sie dajemy, pasywnie, oni zas sa winni przestepstw przeciwko nam, aktywnie.

I to jest cala róznica.

Wracjac do mojego postu ( Mufti, napisz nam, prosze, traktujac to jako taki intelektualny eksperyment, jakiego zla powszechnego na Swiecie i wywolanego przez ludzi, Zydzi nie sa winni... ) to nie podjales rekawicy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 15:43
...to nie podjales rekawicy

Tak, to prawda.

Zatem podejmuję: mam problem polegający na tym, że gdzieś tam od pewnej granicy przyglądania się różnym rzeczom i sprawom nie jestem w stanie odróżnić tego, co wytwarza mój umysł - od faktów.

Do wszystkiego można dorobić połączenie z Żydami. Jeśli nie ma połączenia bezpośredniego, nie do podważenia nawet przez zlewaczałego inteligenta, to jakieś pośrednie.
A ponieważ Żydzi nie są wcale jednolici i ograniczeni jak jakaś jednostka wojskowa, to da się ich znaleźć (albo przynajmniej wyszukać;) po każdej stronie wszystkich barykad. No i potem wychodzi z tego, że "Żydzi rządzą światem".

I teraz: jak do tej sytuacji podejść? Ano myślę, że tak:

- po pierwsze, nie zamykać się na to, co inni mówią/piszą. To akurat jest sprawa oczywista. Kwestie związane z Żydami są poddane ogromnej presji manipulacyjnej, zakłamywane, są tabu; dlatego tym bardziej trzeba być czujnym i otwartym;

- po drugie, nie (dać się) zwariować;

- po trzecie, zajmować się bardziej sobą i polskością, niż Żydami. Bo jeśli ograniczymy się wyłącznie do reagowania i odpowiadania na cudze inicjatywy, to zawsze będziemy tylko bydlęcymi goim;

- po czwarte, zwracać uwagę na to, co i jak mówimy i robimy. Jakie są efekty.
Jeśli ktoś tylko wylewa żółć na tle wszechmocnych wszędobylskich Żydów, to ja dziękuję.
Poza tym ja nie mam detektora wykrywającego bezbłędnie każdego Złego Żyda. Wręcz przeciwnie: wiem, jak często moje widzenie innych jest obarczone wadami - np. projekcjami, zazdrością, ograniczeniem. I mnie to brzydzi, gdy zdarzy mi się tak kogoś ocenić.

1. Jestesmy odpowiedzialni za to, zo robimy. W 100% . Kazdy z nas i wszyscy razem. To prawda i aksjomat. Zgodzisz sie z tym?

Co do pierwszego punktu komentarza, odpowiadam: ależ oczywiście! Pełna zgoda!

2. Zydzi robia co moga przeciwko nam: knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradna. Tez sie z tym zgodzisz?

Wiec my jestesmy winni ze sie dajemy, pasywnie, oni zas sa winni przestepstw przeciwko nam, aktywnie.


Co do drugiego punktu - właśnie NIE zgodzę się.

Nie wszyscy Żydzi, nie wszędzie, nie zawsze.

Niekoniecznie akurat przeciw nam. Nie sądzę, żeby cały sens życia obracał się Żydom wokół dopiekania goim.

Również Polacy (Węgrzy, Eskimosi, Łysi, kobiety po czterdziestce, osoby z imionami na literę "O") aktywnie knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradną.

Równie dobrze można powiedzieć, że za każdym powszechnym dobrem na świecie stoją jacyś Żydzi. Od Chrystusa poczynając ;-P

Pokutuje błędne widzenie Żydów jako takich Polaków (Węgrów, Eskimosów, Marsjan, ...), tylko że inaczej. Polaków inaczej, szytych na miarę pokręconych, negatywnych wyobrażeń.

Natomiast Żydzi są kategorią samą w sobie, czymś szczególnym (sami mają problemy w jednoznacznym określeniu swojej tożsamości - vide wykłady p. Bożeny Keff, które opisywałem). I trzeba poniekąd wyjść z siebie, żeby tę sytuację zacząć rozumieć.

W najlepszym razie pokutuje w naszych własnych rzeregach zamieszanie pojęciowe. I nie dziwię się, że tak łatwo nam potem doklejać etykietki "oszołomów" i "antysemitów".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:45
95% pornografii i prostytucji jest w rekach zydów - to fakt
95% heroiny produkuje sie w Afganistanie zajetym przez USrAel - to fakt
Jesus jest SYNEM BOGA - to fakt
Mazowiecki, Michnik, Geremek, Boni, etc... to Zydzi - fakt
Rothschild, Morgan, Warburg, Appelbaum, Soros, Sachs, itd.. to Zydzi - FAKT
My sie dajemy im doic i manipulowac jak goim - FAKT

Teraz ostro - jak zgwalca twoja ukochana, bo szla w nocy w mini to jest czyja wina?
1. Twoja, bo nie odprowadziles jej do domu?
2. Jej, bo miala ladne nogi i krótka kiecke?
3. CZY TEGO SUKINSYNA CO JA ZGWALCIL?

Wlasnie w falszywej poprawosci tkwi spory blad w naszym rozumowaniu. Zreszta systematycznie umacniany przez massmeNdia oficjane które nalerza w 100% do czlonków plemienia zydowskiego.

Czytales Kevin MacDonalda ksiazke i trybalnej mentalnosci zydów? To jest "must" ja znac aby widziec co sie dzieje a nie to co sie mówi ze sie powinno widziec.
Pozdrawiam
( to ze ci Zydzi sa winni co sa przestepcami nie rzuca cienia na niewinnych Zydów ani nie zwalnia nas od obowiazku obrony naszych praw. To ze ja akurat sie nie daje zgwalcic przez ostroznosc czy walcznosc nie usprawiedliwia gwacicieli slabszych ode mnie )
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 15:59
Czytales Kevin MacDonalda ksiazke i trybalnej mentalnosci zydów?

Nie czytałem, jeśli jest w sieci po polsku lub angielsku, poproszę o link.
Czy to któraś z tych? +merlin.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 16:02
Dobry jestes!
Dokladnie: +merlin.pl

Mysle, ze jest w sieci za friko, ja mam 2 drukowane ( jedna pozyczam innym ) mysle ze znajdziesz bez klopotu i jest krotka.
z powazaniem
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
w.red, 2012.11.25 o 08:34
Upraszczasz Efendi sprowadzając temat do absurdu. Tymczasem nie idzie tu o nację lecz o mentalność którą wypromowali w świecie. I która niczym wirus niszczy państwa i narody. A że najczęściej to właśnie oni są sprężyną "przemian" stąd przypisywanie tej nacji wszystkich negatywnych "osiągnięć".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 12:52
Mentalności nikt nikomu nie wciska na siłę. Można ja jedynie (tak jak piszesz) promować. Którą/jaką mentalność się przyjmie decyzja należy do każdego z nas.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:54
Lona, pisalem wlasnie na ten temat do Muftiego.

Brutalnie - mnie nikt nie zgwalci, bo jestem ostrozny i waleczny.

Slaba dziewczyne tak, bo jest nieprzezorna i slaba.

WINNY JEST ZAWSZE GWALCICIEL A NIE OFIARA.

Winny jest manipulator a nie slabszy ulegajacy manipulacji. Akurat czytam Robert Murphy ekonomie, rozrywka fajna, i ma przyklad na wstepie:
For example, if Sally runs her car over Joe and he dies, this may or may
not count as a homicide. If Sally had a heart attack five seconds before the
crash, it was probably not a crime, but rather just an accident. On the other
hand, if the cops arrive at the scene to hear Sally yelling, “That’s the last
time you’ll cheat on me!” then it’s time to read Sally her rights. Notice that
ultimately it is Sally’s mind that makes the difference; the sociologist needs
to make guesses about what Sally consciously intended in order to know if a
crime occurred. No amount of physical description per se can decide the
matter, except insofar as the description sheds light on what Sally was thinking
when the car struck Joe. Her mental will has the power to transform a
regular car into a murder weapon. To stress the point one last time: Nothing
physical changes in the composition of the car during this transformation;
the physicist and chemist wouldn’t notice anything happening to
the molecules forming the car. On the contrary, when we say that Sally
“turned the vehicle into a murder weapon,” we are rendering a judgment
concerning the intangible, directly unobservable state of Sally’s mind. The
physical movements of Sally’s hands and feet as she controlled the car are
not the crucial issue; it is her conscious intentions that determine whether
we need to add one more homicide to the running total.

Fakt nie jest tak wazny jak INTENCJA. Sprzedaz alkoholu jest legalna i ok. Ale czekanie z wódka na wracajacych z targu chlopów w drzwiach oberzy JEST PRZESTEPSTWEM. Bo intencja jest wykorzystanie cech alkoholu ( chec picia dalej, to jak z czekolada - kawalek i chcesz zjesc wiecej ) aby upic i zlupic z zarobku rolników. Wiec dla mnie, taki oberzysta JEST WINNY.

A dla Ciebie?
pozdr
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 16:17
"Winny jest manipulator a nie słabszy ulegający manipulacji."

Czy w dzisiejszych czasach może ktoś powiedzieć, ze nie miał pojęcia o istnieniu czegoś takiego jak manipulacja, inżynieria społeczna? Zdecydowanie nie. Dlaczego więc ludzie nie próbują dowiedzieć się czegoś na temat metod manipulacji? To nie jest wiedza dla wybranych. Więc dlaczego z niej nie korzystają ?
Moim zdaniem powodem jest zwyczajne LENISTWO.

Jak ktoś chce się napić to zawsze pretekst znajdzie a jeżeli nie to choćby mu za darmo dawali wódkę to odmówi. Świat nigdy nie był i nie będzie idealny dlatego nie idzie o to aby wymiatać pyłki spod nóg ale ćwiczyć w sobie siłę woli, chart ducha.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 17:07
Masz racje, twardzielu! Tez troche tak i ja mysle.

Tylko czy tak by myslal Jesus gdyby dzisiaj sie pojawil miedzy nami?
( pytanie do katolików )

Tylko czy tak by sadzil uczciwy, humanitarny sedzia?
( pytanie do ateistów )

Bo jesli intencja , zamiar wplywaja na ocene danej akcji ( a to mi sie wydaje sluszne ) to intencje Zydów sa podle i zwrócone przeciwko Ludzkosci.
+merlin.pl

W dzisiejszych czasach, 99% ludzi w Polsce ( i nie tylko ) :
1. Wyksztalcily szkoly na programach napisanych przez Zydów
2. Oszlifowaly punkty widzenia massmeNdia opanowane przez Zydów
3. Zarzadzaja rzady zlozone glównie z Zydów lub szabes gojów
4. Podlega prawu skrzywionemu przez zydowskich parlamentariuszy i egzekwowanemu przez zydowskich sedziów.
5. Zalezy od banków w 100% nalezacych do Zydów.
+++
( zapomnialem czegos ?)

Podsumowujac, jesli sie myle w FAKTACH to prosze o poprawienie.
Natomiast jesli sie ktos nie zgadza z punktu widzenia IDEOLOGICZNEGO to prosze o argumentyacje oparta na FAKTACH.

TYLKO NAJWIEKSZY KRETYN I NAJMADRZEJSZY MEDRZEC NIE ZMIENIAJA NIGDY SWEGO ZDANIA

;-)

Serdecznie
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 17:07
No i co, i to jest wina Żydów? Czy gojów?
Goje się do tego nie przyczynili? Ejże?!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 17:16
Wina jest Zydów a cel osiagneli dzieki naszej biernosci.
Zgwalcono komus córke w parku bo sie pindrzyla i prowokowala ale WINNY JEST GWLACICIEL.
Zajal dom komornik za niesplacony kredyt ale winien jest BANKIER za nieuczciwie napisany kontrakt.
Rzadza Polska wybrani przez niemyslacych zdrajcy ale WINNI sa ci co dali ludziom TYLKO taki wybór.
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 17:12
Jak myślisz, dlaczego możliwa była realizacja tych 5 punktów?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 19:15
Zamordyzm rabinów od 3000 lat, indoktrynacja od urodzenia kazdego, wyksztalcenie na Talmudzie ( czytalas?), brutalne obcinanie napletka w 7 dniu zycia, ideologia plemienna, inteligentny zamordyzm i system kar, organizacja i obsesyjne gromadzenie srodków materialnych, filozofia korzystania z zycia za zycia, brak skrupulów, pogardzanie gojami, brak etyki czy pojecia prawdy czy sprawiedliwosci.
U Zydów nie ma pojecia prawdy - jest prawda to co mi sluzy.
itd...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 19:39
akurat sie pojawilo: +polacy.eu.org
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 17:45
A tak jeszcze, bo zapomniałam, odnośnie pytania co by zrobił Jezus z tym co kusi i tym co pokusie uległ. Poczytaj w Księdze Rodzaju historie Adama i Ewy. O tym jak próbował się Adam wywinąć zwalając wszystko na Ewe, ze to ona winna bo podała jabłko on tylko wziął :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 19:14
Ksiega Rodzaju jest o okresie przed Jesusem.

Moje pytanie bylo:
CO BY ZROBIL JESUS DZISIAJ W OPISANEJ SPRAWIE?

Jak by ocenial dzialalnosc bankierów i polityków a jak by sie odniósl do normalnych ludzi którzy daja sie wpuszczac w manowce oszustom.

Przypomne, ze mamy w genach cos zwanego "charakteremm slowianskim" - nie umiemy klamac, wierzymy innym, zakladamy ze inni sa dobrzy i uczciwi, ze maja dobre intencje.
To powazna wada w stosunkach ze swiatem, jak daltonizm na ulicy czy na zakupach ciuchów... trzeba bardzo miec sie na bacznosci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 19:43
Jakie to ma znaczenie, ze to Stary testament? Żadne.

Mt 5:17-18
Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni.

i drugi cytat

Filip Apostoł prosi Jezusa aby pokazał mu Ojca na co Jezus odpowiada

Ewangelia Jana 14:9 Kto mnie zobaczył, zobaczył także i Ojca.

Ewangelia Jana 10:30 Ja i Ojciec jedno jesteśmy.

Lichwa kiedyś była zabroniona ale spróbuj powiedzieć dziś ludziom , ze powinno się pozamykać banki :))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 21:17
Banki moga spokojnie istniec.
Inwestycyjne - gdzie wkladasz swoje oszczednosci na procent i z ryzykiem straty. Mutuo taki jest od prawa rzymskiego.
Depozytowe - gdzie placisz za utrzymanie w bezpieczenstwie 100% twoich oszczednosci i za 100% dyspozycyjnosci twoich biezacych funduszy.

Bank inwestycyjny "pozycza" pieniedze na dobre interesy za jakis % z którym sie dzieli z inwestorem-Toba. Obie strony ponosza ryzyko. Bank co traci pieniadze traci klientów na przyszle depozyty. Plus mozna wprowadzic ubezpieczenie od ryzyka.

Bank depozytowy nic nie pozycza nic nikomu ani nie inwestuje - przechowuje bezpiecznie nasze fundusze.

Co do cytatów z Biblii to mnie zupelnie nie isnteresuja - pytanie bylo co by Jesus zrobil w tej sytuacji. Pytanie jest do serca, do poczucia sprawiedliwosci, do etyki i uczciwosci - niech bedzie ze slowianskiej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 21:20
nie znam etyki słowiańskiej, znam etykę cywilizacji łacińskiej a ta zbudowana na chrześcijańskiej.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 21:31
ok, niech bedzie, etyka lacinska, wiec? Jezus? Jak by na dzisiejszy Swiat patrzyl? Kazdy sobie rzepke skrobie? Kazdy ma nie dac sie oszukac? Splacic banKstera do konca? Stracic na inflacji? Pracowac za 1200zl na reke ?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 21:40
co by Jezus powiedział? a no pewnie by spytał dlaczego nie radziłeś się mnie czy masz ten kredyt wziąć tylko teraz kiedy okazuje się ze stracisz na tym?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 21:46
pewna jestes? Gromu na oszusta by nie rzucil? Ze swiatyni by ich nie przepedzil? Za oszukanym by sie nie ujal?

NIE JESTEM POLITYCZNIE POPRAWNY.
Zlodziejstwo to zlodziejstwo a oszustwo to oszustwo.
Jak mam otwarte drzwi w domu to NIKT nie ma prawa wejsc i ukrasc.
Jak dziewczyna idzie bez majtek w parku to NIKT nie ma prawa na nia napasc.

Co nie zmienia faktu, ze konieczna jest ostroznosc i przezornosc. Racja.
Ale intencja determinuje karalnosc aktu - a intencje tych tam sa zle. Czy nie? Dobre sa moze?
Jakie sa intencje Zydów w stosunku do nas?
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 21:52
domagasz się aby rzucił gromy na tych co źle czynią? Uważaj bo nie ma takich co by tylko dobrze czynili, wszystkim nam się oberwie ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.26 o 00:37
;-)
Lepszym dostanie sie mniej
Gorszym oberwie sie wiecej
Dla mnie to jest ok... oni tego nie wytrzymaja
Tak nam dopomóz Bóg
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:57
Sorki, ale pewno nikt tego postu nie zauwazy, bo na samym dole - powtórze go wiec tu, bo wydaje mi sie na temat:
Pojawiaja sie czasami watki zydowskie na naszym pisaniu o sytuacji Polski i Swiata. Mam taki watek, dzisiaj swiezo wykrystalizowany na ten temat :

Maja racje, oczywiscie, ci co stwierdzaja, ze sami jestesmy sobie winni i tylko placzemy...
Ale tez i sa w bledzie... jasne, no nie? ;-)

1. Jestesmy odpowiedzialni za to, zo robimy. W 100% . Kazdy z nas i wszyscy razem. To prawda i aksjomat. Zgodzicie sie z tym?

2. Zydzi robia co moga przeciwko nam: knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradna. Tez sie z tym zgodzicie?

Wiec my jestesmy winni ze sie dajemy, pasywnie, oni zas sa winni przestepstw przeciwko nam, aktywnie.

I to jest cala róznica.

Jesli ktos sie z powyzszym nie zgadza to moze niech napisze nam, prosze bardzo, traktujac to jako intelektualny eksperyment, jakiego zla powszechnego na Swiecie i wywolanego przez ludzi, Zydzi nie sa winni...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Jacek, 2012.11.25 o 12:35
I takie art są też w sieci.
Czy w to wierzyć? Oceńmy sami
+wiadomosci.monasterujkowice.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 13:10
Jacek.
Może wyjdę na wariata, ale można sprawdzić, o tym wszystkim pisałem. Zgadzam się z autorem w 100%. Sorki Mufti :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 14:02
Pomieszanie z poplątaniem, stek bredni z rodzynkami faktów, na dodatek cytowane za [...]

EDYCJA: "Gazeta Warszawska" +gazetawarszawska.com, z której pochodzi cytowany artykuł, NIE JEST "Gazetą Warszawską" +warszawskagazeta.p, prymitywną, niechlujną gadzinówką dla PiSo-patriotów.
W pierwszej chwili pomyliłem tytuły, ale zajrzenie na strony www odnośnych pism rozwiewa wątpliwości.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 14:06
"Oni wiedzą lepiej niż Polacy to, że Polski katolicyzm jest Wybraństwem, które zostało utracone przez Lud Starego Testamentu z powodu zamordowania Syna Bożego –Pana Jezusa Chrystusa, a które to Wybraństwo przeszło na Polski Kościół."

Czy to się komuś podoba czy nie, Izrael jest narodem wybranym przez Boga. O tym mówi jasno i wyraźnie ST i NT. Bóg nigdy nie cofa raz danego słowa. Mówienie o jakimś wybraństwie Kościoła Katolickiego i to konkretnie Polskiego świadczy jedynie o kompletnej nieznajomości Biblii i nauki tego Kościoła. KAŻDY kto wierzy, że Chrystus zmartwychwstał należy z racji tej wiary do narodu wybranego. Pamiętajmy tylko że "komu wiele dano od tego i wiele wymagać się będzie".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
w.red, 2012.11.25 o 14:33
"..KAŻDY kto wierzy, że Chrystus zmartwychwstał należy z racji tej wiary do narodu wybranego.."
To moim zdaniem błędna interpretacja wymyślona prze nich na własny użytek.
Chrystus wyraźnie mówi o ludzie Bożym do którego przynależność nie zależy od rasy, nacji czy pozycji społecznej. Lecz tylko od wyboru człowieka jaką drogą chce podążać w życiu i jakich wartości przestrzegać. Jest różnica ? Jak najbardziej. Ale właśnie dlatego w jakichkolwiek dyskusjach stosuje się wygodną dla nich semantykę, by ukryć fakt że przez swój postępek zostali przez Boga "wydziedziczeni". Inna rzecz, że przynależność do tej grupy nigdy nie była i nie jest nobilitacją. A wręcz przeciwnie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 14:45
Hmm? Zadarzają się tacy, co to im świeżo odkryte "słuszne korzenie" (albo korzonki chociaż) wręcz w głowie przewracają z (samo)zachwytu.
Sam bym nie miał nic przeciwko okazaniu się Żydem. Porządziłbym światem, został banksterem albo chociaż bogaczem... Z miejsca byłbym pod każdym względem lepszy od "goim", czyli samego siebie... Marzenia... Państwo "antysemici" nie zazdroszczą Żydom, że oni są Żydami? Ejże?.. ;-P
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 15:07
"To moim zdaniem błędna interpretacja wymyślona prze nich na własny użytek."
Tak NT interpretuje Kościół Katolicki. Izraelita jest się nie z racji urodzenia ale wiary.

Co na temat "wydziedziczenia' mówi Biblia"
List do Rzymian(pisany przez św. Pawła), rozdział 11, wersety 1-2
"Pytam więc;Czyż Bóg odrzucił lud swój? Żadną miarą! I ja przecież jestem Izraelitą, potomkiem Abrahama, z pokolenia Beniamina. Nie odrzucił Bóg swego ludu Który wybrał przed wiekami."

werset 29. Bo dary łaski i wezwanie Boże jest nieodwołalne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 12:56
Mufti.
Daj spokój tym żydom, dlaczego oni Ciebie tak denerwują :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 13:39
No bo wszędzie się wpychają ;-) Polski portal, a w kółko o Żydach ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 13:45
Muf
a coś ty przed chwilą wrzucił +polacy.eu.org ??? !!! ;)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Piotr Świtecki, 2012.11.25 o 13:48
No właśnie! Wszędzie wlezą ;-/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 16:43
Mufti.
:-))))))) Nawijaj o Madzi :-))))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:12
Pojawiaja sie czasami watki zydowskie na naszym pisaniu o sytuacji Polski i Swiata. Mam taki watek, dzisiaj swiezo wykrystalizowany na ten temat :

Maja racje, oczywiscie, ci co stwierdzaja, ze sami jestesmy sobie winni i tylko placzemy...
Ale tez i sa w bledzie... jasne, no nie? ;-)

1. Jestesmy odpowiedzialni za to, zo robimy. W 100% . Kazdy z nas i wszyscy razem. To prawda i aksjomat. Zgodzicie sie z tym?

2. Zydzi robia co moga przeciwko nam: knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradna. Tez sie z tym zgodzicie?

Wiec my jestesmy winni ze sie dajemy, pasywnie, oni zas sa winni przestepstw przeciwko nam, aktywnie.

I to jest cala róznica.

Jesli ktos sie z powyzszym nie zgadza to moze niech napisze nam, prosze bardzo, traktujac to jako intelektualny eksperyment, jakiego zla powszechnego na Swiecie i wywolanego przez ludzi, Zydzi nie sa winni...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 15:55
MatiRani

Co proponujesz w związku z tym, że "knuja, falszuja, oszukuja, morduja, demoralizuja, prostytuuja, gwalca, porywaja, klamia, narkotyzuja i kradna." Masz jakieś konkretne propozycje, plany? Napisz, proszę jakie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 15:59
Informowanie, uswiadamianie, nazywanie rzeczy po imieniu, BOJKOTOWANIE.

W kazdym momencie, w kazdym miejscu...

Co Ty na to?

serdecznie
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 16:28
aby mówić o fałszerstwach, kłamstwach itp muszę mieć na to dowody. Nie mam ich i nie zamierzam się tym zajmować. To jest zadanie dla służb specjalnych jakie kiedyś zostaną powołane. Mogę jedynie doraźnie , tak jak w przypadku np "Pokłosia" powiedzieć co w tym filmie uważam za złe.
zdecydowanie wolę czas spędzić na rozmowach o Polsce i Polakach . Dialogi, jakie najczęściej widzę w necie a których których tematem są Żydzi,nie są konstruktywnymi, merytorycznymi rozmowami ale zwykłym biciem piany. Myślę, ze powyżsi zacierają z tego powodu ręce. To jest woda na ich młyn.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
MatiRani, 2012.11.25 o 17:11
OK, chwal polskie, kupuj polskie, nie kupuj GóWna, Przekroju czy Newsweeka, przekonuj dookola siebie, ze moze byc lepiej, ze warto poprawiac, ze jestesmy dobrym narodem i mamy piakna, chlubna przeszlosc, bojkotuj zdrajców i szkodników POLSKI.
bedzie cegielka jedna wiecej
bedzie troche lepiej
20 milionów takich jak ty i Polska bedzie Polska a nie Pplinem
pozdrawiam
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 17:21
20 mln to nie trochę, to dużo :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 20:01
Drodzy Panstwo, koleżanki i koledzy. Nawet nie sprawdzam, czy to w tym art. pisałem czy innym, że brak jest wyczerpującej dyskusji pod art. internautów. NOOOOOOO tutaj jestem mile zaskoczony. Moi drodzy, tak trzymać, temat drążyć do końca. I ja nie mówię, że mój - wszystkich. Bo tak sobie myśle, jeśli ktoś pisze jakiś tekst, dumnie nazywany art. to chce coś przekazać w co wierzy, chce przekazać myśl która jest dla piszącego ważna z takich czy innych wzgledów. mówie o sobie. Oczywiście nie spodziewam się 100 procentowego poparcia, spodziewam się właśnie rozmowy, dyskusji. Ja też chcę się czegoś dowiedzieć - naprawdę. Jak to Mufti mówi, że ja jestem maruda. Więc krótko, proszę trzymać taki kurs. :-))) Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za zabranie głosu, własnego głosu!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Christophoros Scholastikos, 2012.11.25 o 21:54
Ponad 80 komentarzy i Zenek zadowolony :). Miałem Ci Zeniu sugerować, że jak nie wyżyty jesteś to kosę na sztorc i mały patrol po okolicznych lasach sobie utnij ;-). Takie odruchy powstańcze trzeba pielęgnować! Zenek co zrobisz, że historia dziś wyznacza nam inne fronty niż stare i znane..

Próbując rozbierać samodzielnie kłamstwa i kłamstewka robimy pracę pozytywistyczną. Tak samo na nowo odkrywając znaczenia słów i historycznych faktów z ich skutkami. Tylko taka praca ma szanse powodzenia na dłuższą metę. Ta miękka okupacja cofnie się przed prawdą. Nie cofnie się przed pistoletem. Zbyt wszystko jest dzisiaj nie czarno białe.

To tak, żeby jeszcze komentarz dowalić :). W wątki poruszane wcześniej się wczuwać nie będę :). Jestem bowiem zajęty szukaniem własnych żydowskich korzeni... ;-).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny.   
Lona, 2012.11.25 o 21:59
no proszę a ja myślałam żeś Ty Izraelita a ty dopiero poszukujesz ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Christophoros Scholastikos, 2012.11.25 o 22:04
Lona obnażasz moje życie prywatne i wszyscy się dowiedzą, że się znamy :).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: My, nie zrobimy nic, w celu utrzymania Ojczyzny. 
Zenon Jaszczuk, 2012.11.25 o 23:02
Chriso. :-)))
To macie widzę panowie zaszczepiony problem. Szukajcie a znajdziecie. Może i ja jestem żydem jak chcieliby żydzi. Tylko mmnie to g..... obchodzi bo ja jestem Polakiem. Nawet ktoś mi kiedyś mówił, że Jaszczuk, czyli uk top Ukrainiec. Nic to..... Ja jestem Polakiem z krwi i kości Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…