Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Religia2013.01.27 02:44 09:25

Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.

 

Czy Glemp był prymasem Polski?!!

 
Jak państwo wiecie ja na kościele się nie znam. Jednak to i owo czytałem i obserwowałem. A więc przedstawię własne odczucia króciutko. Razem z JPII i Glempem kosciól w Polsce upadł całkowicie.
 

Ktoś mi dawno mówił, że jak nastał Glemp to nawet po Polsku nie potrafił się wypowiedzieć. Może to propaganda, a może nie. Ja cały czas uważałem Glempa za żyda.

Jak pisał pan Henryk Pająk w jednej ze swoich książek. Cytat z pamięci. Słowa JPII - "to ty mnie wybrałeś papieżem" słowa te były wypowiedziane do pana Brzecińskiego przedstawiciela prezydenta St. Zjednoczonych.

Nie wiem czy jest mi przykro czy nie, ale od tamtej pory uznaję kościół jako jeszcze jedną partię.

Możliwe, że wszystkie nici światowe prowadzą do kłębka czyli Watykanu. Tam spotykają się tzw demokraci, dyktatorzy, komuniści, faszyści, żydzi itd.

 Tam są dogrywane wszystkie plany. Kościół jest partią gry. Świadomie przegrali, sprzedali Polskę i Polaków. Trudno mi dzisiaj stwierdzić, że JPII nie wiedział, był nie świadomy w polityce światowej.

To za JPII cały kościół w Polsce na najwyższych szczeblach został całkowicie zażydzony.

O ile pamiętam to ludzie kościoła dali glejt tzw solidarności żydowskiej. Trudno dzisiaj dyskutować, że JPII czy Glemp nie wiedzieli kim są przedstawiciele kościoła do spraw solidarności. Moim zdaniem wiedzieli i to bardzo dobrze.

To dzięki JPII namnożyło się żydów antypolskich w kościele typu; Życiński, Pieronek, Tischner , Dembski, Cybula itd.

Ci ludzie nic nie mieli wspólnego z Polską a tym bardziej z Bogiem - to byli politykierzy antypolscy.

To dzięki nim ogłupiony Naród Polski pozwolił na zniszczenie Polski i własne Polaków.

Wystarczy, i tak państwo wiecie swoie, macie własne obserwacje.

Zapraszam do dyskusji na argumenty.

http://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/tlumy-wiernych-pozegnaly-prymasa-glempa,5405162,0,fotoreportaz-maly.html

Pozdrawiam państwa.

 
 
!!! 

 
12873 odsłony  średnio 4 (12 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Kościół, Polska, Glemp, JPII, UE, Świat, Rzym, Watykan, Solidarność.
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 09:36
Coś cienko idzie dyskusja znawców religijnych. Dawać panie i panowie sprzeciwy, albo potwierdzenie podobnego punktu widzenia. Może dopiszę, że Glemp był dla mnie takim Geremkiem kościoła.
Nie wiem czy panstwo pamiętacie jak zmarł ksiądz /wyleciało mi nazwisko z pamięci-chyba Twardowski/ i chciał być pochowany na normalnym cmentarzu. Jednak nie uszanowano jego woli i pomimo, że zmarły nie życzył sobie być pochowanym w "synagodze warszawskiej" to mędrcy kościoła powiedzieli, że ksiądz nie jest osobą prywatną tylko "własnością" kościoła. A ksiądz nie chciał uwiarygadniać, czyli leżeć wśród przebierańców kościoła. No i zapewne pamiętacie państwo jak to delegacja z Glempem na czele wybrała się do gniazda szatana czyli UE chowając krzyże w kieszeniach. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 10:38
A o czym tu dyskutować? O oczywistościach? Czy o tym, czego osoby pozostające poza Kościołem po prostu nie doświadczają ani nie rozumieją? Czy o Żydach znowu?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 10:49
Mufti.
Zaiste nie ma o czym. Jak napisałem to są moje przemyślenia, więc nie wiem co jest w/g ciebie oczywiste.
Widocznie nie doświadczam, nie rozumię. A żydów jak wiemy nie ma, Polacy ich wymordowali. Więc naprawdę nie ma o czym. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 11:03
Oczywiste i uświadamiane przez katolików jest to, że w strukturach (hierarchii) Kościoła Rzymskokatolickiego nie wszystko jest idealne.
Może warto by się zainteresować, czy przypadkiem nie ma też jakichś POZYTYWNYCH rzeczy? Nie ma ich, a Kościół to wyłącznie ogłupiający Żydzi + ogłupieni goje?
No dalej, pociągnijmy temat do końca.
PS "Gratuluję" doboru ilustracji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 14:31
Mufti.
Są pozytywy jak wszędzie. Nawet ostatnio "chwaliłem" władzę, że wybudowała obwodnicę Mińska Mazowieckiego. A więc władza jest strasznie cacy. Ja jak raz piszę o negatywach. No cóż dla mnie ilustracja jest adekwatna do trochę humoru i satyry. A tam zawsze jest kawał prawdy. Zapewne powiesz, że są i inni księża. Napewno tak. Kiedyś miałem okazję zobaczyć film jak mieszka Życiński. Jakoś mi to wszystko nie pasowało do znanego nam, skromnego Pana Jezusa. No, ale obecnioe mamy wspaniałego hierarchę Kowalczyka. Pisałem chyba o tym. Zapewne pamiętasz zdjęcie z uroczystości obsadzenia go na to stanowisko. Byli tam Wałęsa, Kwaśniewski chyba ktoś jeszcze i Kowalczyk. Wszyscy tzw TW. Nic tylko pełna cnota i wzór do naśladowania. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Toja, 2013.01.27 o 18:36
Witam!Zenonie!
Dokladnie to o czym mamy dyskutowac?Judeizacji Kosciola ,bledach Prymasa,bledach Jana PawlaII,czy naszej osobistej o nich opinii?Tematy jak rzeka.Moim skromnym zdaniem Sp.Prymas nie mial ani charyzmy ani woli przywodcy narodu jaka posiadali Kardynalowie Hllond,Wyszynski i Jan Pawel II.Patrzac z dystansu czasu to za 100 lat swiat jako taki bedzie raczej pamietal tylko kilku wybitnych Polakow XX wieku.A moim zdaniem beda to:Madame Curie i Jan Pawel II.
Jesli chodzi o Jana Pawla II , (mimo Jego wielu blednych dezyzji) nie przylacze sie do tych obwiniajacych JPII o wszystko co zle.Tym bardziej ze byl i pozostaje sola w oku zbyt wielu po obu stronach barykady.
Serdecznie pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 18:42
Toja witaj.
Ja nikogo o nic nie obwiniam. Po prostu stwierdzam tylko - chyba dwa małe fakty. Tutaj się zgadzamy - nic nie znaczący Glemp jako prymas. Co innego JPII. To postać światowa i nigdy bym się nie ośmielił / nigdy o nim nic nie pisałem/ , podałem tylko cytat z książki pana Henryka Pająka /o ile pamiętam/ Nowotwory Watykanu.
Świadomie napisałem ten tekst o Glempie - wiedząc co mnie czeka. Z zasady na tematy religijne nie piszę. Ot, zrobiłem celową pobudkę :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Toja, 2013.01.27 o 20:54
Witaj Zenonie!
Napisalam zeby bylo wiadomo jakie mam zdanie w kwestii Jana Pawla.
Tak na wypadek.
Serdecznie pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 20:58
Toja wiem.
Wiem jakie emocje budzi wiara i jej przedstawiciele. Pomimo, że sporo czytałem na te tematy spod tzw lady, nigdy na te tematy nie pisałem i nie dyskutowałem. Dla spokojności. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 11:02
"...Ci ludzie nic nie mieli wspólnego z Polską a tym bardziej z Bogiem - to byli politykierzy antypolscy. ...".
I sumie można by na tym poprzestać. Nie sądzisz ? Napisałeś na wstępie, że : "...kosciól w Polsce upadł całkowicie...". Rzecz w tym czym dla Ciebie jest Kościół bo w zależności od odpowiedzi jakiej sobie udzielisz, taka będzie odpowiedź na postawione wcześniej pytanie.

No i w jakiej "Polsce" ? Polska jako taka przestała w sensie duchowym istnieć już
wcześniej (choć "materialnie" nieco później). Tylko że ludziom to "umknęło", bądź tego nie chcieli zauważyć.

"...To dzięki nim ogłupiony Naród Polski pozwolił na zniszczenie Polski i własne Polaków..."

Otóż mylisz się, bo to tylko własna polaków zasługa, gdyż Polacy już prawie wyginęli.


Ilustracja przy artykule może wywołać coś na podobieństwo uśmiechu. Ale czy to Cię bawi ?
Gdybym był złośliwy zapytałbym, czy przypadkiem rysunek nie jest "zerżnięty" z Agory, Newsweeka lub podobnych "artystów" o ustalonej prowieniencji i rodowodzie ?

Zatem o czym i o kim mała by być ta "dyskusja na argumenty" ? Bo ja jakoś jej nie widzę.

pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 11:04
Ilustracja na moje oko jak ulał pasuje do urbanowego "Nie".
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 12:01
Nie wiem czy "Nie", bo tyle tych "rysowników" przeszło pod protektorat "możnych" że połapać się trudno. W każdym razie "kierunek" i "linia" są wyraźne :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 12:08
Bogiem a prawdą satyry na kler mają od wieków podobny charakter :) Widocznie wady kleru też.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 12:56
Najwidoczniej :) Zresztą ludzkie słabości też nie zmieniają się ku uciesze "kopytkowego". I tak się to kręci. Nie mniej szansę dostaliśmy :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 14:19
w.red witaj.
Oczywiście wiem, że chodzi ci o kościół jako ludzi wiernych a nie hierarchów. I o tym nie będę dyskutował. Jak wiesz, mnie chodzi właśnie o hierarchów kościoła. I tutaj widzę całkowity upadek. Można by powiedzieć, że tzw agenci wysłani na teologię przez Wolską osiągnęli swój cel. Uzyskali najwyższe stanowiska w kościele. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 14:39
W ocenie większości hierarchów jesteśmy zgodni. I tu sporu nie ma. Ale wzdragałbym się przed uogólnianiem, upraszczaniem i wrzucaniem wszystkich do jednego wora z napisem "Kościół. A nawet "Kościół Katolicki". To nie tylko "purpuraci", ale także zwkyli księża czy proboszczowie na swoich parafiach czyniący co mogą dla wiary i państwa.

Takie uogólnianie niczemu nie sprzyja. Bo w równym stopniu można powiedzieć że ludzie to bezrozumne bestie i bydlęta. Choć jest zupełnie inaczej. :) (przynajmniej jeszcze, dopóki nie stanowią większości).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 14:51
w.red.
Całkowicie się z tobą zgadzam i o tym właśnie piszę. Jak zapewne wiesz - nigdy o wszystkich.
Co do bydląt to ja się zgadzam, ale rabin już się z tobą nie zgodzi. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 16:27
A co mnie obchodzi rabin ? Do chederu nie uczęszczałem ^^
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 18:10
w.red.
Ja ci tyylko podaję przykład, że nie wszyscy się z tobą zgodzą. Dlatego przywołałem rabina. :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
w.red, 2013.01.27 o 19:58
Ależ czy mnie na tym zależy by ktokolwiek "się ze mną zgadzał" ?Jedynie zależy mi na tym by jego myśli zgadzały się z Polska racją stanu i człowieczeństwem :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 20:41
w.red.
No i dobrze. I tak wiesz o co mi chodzi :-)))Cytaty rabinów zbędne. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Toja, 2013.01.27 o 20:56
Swieta prawda!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 21:00
Toja.
:-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 13:19
Szanowny Autorze,
skoro "nie zna się Pan na kościele", co interpretuje jednoznacznie, to co, lub kto upoważnił Pana do krytyki administracji wyznania, do którego Pan nie należy?
Bardziej byłoby wskazane - Moim zdaniem, - aby omawiał Pan przymioty Światowida, lub pra-Słowiański obyczaj spania z trzodą w jednej ziemiance, o urokach wielożeństwa i "udostępniania" córek wędrowcom, już nie wspominając...
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
PS. oczywiście, clou Pańskiej wypowiedzi, to "Ja cały czas uważałem Glempa za żyda" - bo cała reszta to ideologiczne ozdobniki :-))))))))))))))))))))

PS2. Oceniłem na 1* za wtrącanie się "w nieswoje sprawy"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 14:25
Dzięki temu notka wylądowała w ramce "najbardziej kontrowersyjne artykuły" po prawej (takie spécialité de la maison naszego serwisu). Ale to już pana wola ;) Pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 14:47
Marek Stefan Szmidt.
Och drogi panie, sam siebie upoważniłem. Zbędna jest mi pieczątka ..... np pana. A tak na poważnie to należę, należę. Dlatego krytykuję.
Nie bardzo rozumię, że następny się znalazł mi wskazujący o czym mam pisać. Czyż to zachowanie nie świadczy o tym aby to pan pisał o córkach wędrownych i mieszkaniu ze zwierzętami. Dla mnie może pan pisać, co tylko chce. Ja nie rozkazuję, nie proponuję, a pan..... Wygląda pan na swiatowca, przynajmniej za takiego pan chce uchodzić.
To powiem panu, że w dniu dzisiejszym jakże odległym od cywilizacji Światowida ludzie śpią ze zwierzętami a rodzice kasują pieniądze za "wypożyczenie" córki wedrowcom.
Zapewne pan wie, że w tamtych czasach nie wszyscy mieszkali w "willach" . Za ocene dziękuję, wszak wszystkie oceny mają jakąś wartość. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
bydzio63, 2013.01.27 o 14:58
Do MStS
Och te wiatry! !!! U la,la....
cóż to za wiatry ??????? przygoniły MStS! !!!
Agenturalne nE ?????? Szabelką waść i węeeeeeeeeeeeżykiem! !! Jak to określa polski chłop!
z sierpem i młotem w garści! !! a na głowie Turban! !!!
Dobry początek! !!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 15:26
Szanowny Panie,
dziękuje jak najserdeczniej za huczne powitanie i oklaski :-)
Oczywiście, dla Pana zdanie i opinie Katolika, żyjącego i działającego zgodnie z Katolicką Nauką Społeczną, to "agentura". Nihil novi sub sole :-)
Od 32 lat, na Mojej drodze publicystycznej spotykam takie Osoby, jak Pan - patriotyczne inaczej :-)
ciekawym zjawiskiem jest to, że w roku 1990 okazało się, że 100% Moich "adwersarzy" było co najmniej TW, jak nie oficerami prowadzącymi :-)
Jak jest obecnie?
Niedługo nadejdzie nowe "sprawdzam"
:-)
Także proszę, spokojnie sobie poużywać na Mojej - jawnie działającej Osobie o ustalonych źródłach utrzymania - nie jest bowiem w stanie ani zdenerwować Mnie, ani obrazić, ani "wypłoszyć" żaden Anonim z Sieci :-)
Pozdrawiam serdecznie
oczywiście według Nauki o Miłości Bliźniego
:-)
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
bydzio63, 2013.01.27 o 15:38
No to super!
Cieszę się że docenia pan gorące powitanie.
Wiem co reprezentuje pan i jaką stosuje metodykę w swoich wypowiedziach.
Ja to nazywam tak - "miłe zlego początki"
Natomiast co do pańskiej pierwszej wypowiedzi tu na Polacy.eu.org niestety ale jest dwuznaczna i dwulicowa.
Pan jako katolik tzw.pielgrzymkowy to powinien bronić nawet wroga! !! Przynajmniej modlitwą - kilka paciorków tak na początek. A pan odrazu sierpem a potem młotem w tego
wspaniałego człowieka?!toż to nie po naszemu?!
Pozdrawiam po naszemu
Szczęść Boże
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 15:53
Szanowny Panie,
doceniam zrozumienie dla ironizowania :-)

natomiast - i całkiem na serio - interesuje Mnie definicja słowa "naszemu" - Kto to jest, lub Są te Osoby, które upoważniły Pana do przedstawiania Ich interesów?
Ma Pan prawo kpić sobie z Katolicyzmu, pielgrzymek, Katolickiej Nauki Społecznej - Mnie to nie zaboli... (jeszcze Pan nie doczytał, że jestem dyżurnym masonem na nE? - jeżeli nie, to podpowiadam):-)
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
bydzio63, 2013.01.27 o 16:12
He,he,he ja znam pańskie komentarze aż nad to! i opinie o panu.
Ja kpię z katolicyzmu??? Wręcz przeciwnie! jestem wierzący i praktykujący! i również
chodzący na pielgrzymki ! Nawet za granicą w Świętym Mieście.
Także w tej kwesti myślę że wszystko wyjaśnione! Bracie!!w wierze!!!!!
Zadaje pan pytania kto i co lub kiedy dał mi prawo pisać -naszemu! a ja zapytam!
Kim że jesteś o człowiecze pozbawiając mnie tego prawa??? Kim?
Bóg mi dał wolną wolę więc nawet ty bracie w wierze nie masz prawa negować Boskiego Prawa!!!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 16:32
Szanowny Panie,
podciągnę Pana w savoir vivre: nie odpowiada się pytaniem na pytanie, bo to świadczy o braku argumentów :-)
Ponawiam więc pytanie, Kto jest to "naszemu"?
Rozumiem też, że nie wykształca Pan własnych opinii, tylko przyswaja cudze.
Niech zgadnę.... p.e.1984?
Gratulacje - publicznie deklaruje się Pan jako Katolik, ale opiniodawczą Osoba jest dla Pana komunistka-narodowa
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))_
całkiem ewangeliczna ta Pańska naiwność
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
bydzio63, 2013.01.27 o 16:41
Napiszę więc inaczej aby pan zrozumiał!
BO TAK SOBIE ŻYCZĘ !
Coś jeszcze?
A teraz ja zapytam!
Kim ze człowiecze jesteś? że uważa pan iż ma prawo być pytającym?
Ledwo wlazłeś w buciorach bez przywitania a już nie wsmak? Kto dał panu prawo
do ustalania zasad?formy wypowiedzi lub jak to nasz bloger Zenon Jaszczuk ma zaprezentować swój Avatar?!
Kim że marny pyle jesteś??? Co podważasz moje Boskie Prawo do mojej woli???
I jeszcze tak na koniec ja zadalem pytanie ale nie przymuszam do odpowiedzi!
Pozdrawiam po naszemu! !!!!!
Szczęść Boże
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.01.27 o 16:56
Jako osoba również nowa, która częściowo próbowała się już przedstawiać, chciałabym serdecznie przywitać Pana MStS, oraz zaproponować Administratorom wygospodarowanie "Nowym" jakiegoś miejsca na to, żeby mogli zdjąć buciory i się przywitać, nie będąc zmuszanym do zaśmiecania innym tematów...

Ukłony :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 17:05
Szanowna Pani,
przychylam się do wniosku aby "udzielić Mi bloga", do prezentacji Myśli konserwatywnej, który będą mogli zaśmiecać narodowi-komuniści udających Polaków, Narodowców, a nawet mężczyzn
:-)
pozdrawiam serdecznie
i z wzajemnymi ukłonami
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.01.27 o 18:26
Szanowny Panie :)

w zasadzie chodziło mi o jakiś oddzielny "zeszyt tematyczny", czy co tam, który stanowiłby dla "Nowych" dogodny kąt na przywitanie się i wypicie herbatki przed wstąpieniem do Mordoru. Coby potem nie nadziewać się co i rusz na wyrzuty, że się przylazło z dworu (tudzież z pola) i zapomniało o rozzuciu i "dzień dobry". Oczywiście nie żeby Pański wniosek mnie nie zafascynował...!

Udanych nieudawanych prezentacji,
:)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 20:22
Szanowna Pani,
nie jestem pewien, czy jestem Osobą "grata" na Polacy.eu.org, ale podzielam Pni opinie, iż "odrabianie" punktów, aby "dorobić się" bloga jest pomysłem dość oryginalnym, ale cóż, taka jest wolna wola właścicieli strony, więc "punktuję" :-(
:-)
W ramach przedstawienia się: jestem Konserwatystą, Katolikiem i dążę do odzyskania Rzeczypospolitej, jako państwa etyki Cywilizacji Łacińskiej. Zostałem także "okrzyknięty" największym wrogiem przez "narodowców" o skłonnościach do komunizmu :-)
składam uszanowania
:-)
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.27 o 22:08
"odrabianie" punktów, aby "dorobić się" bloga jest pomysłem dość oryginalnym

Dobrze by było nie siać dezinformacji.
Punkty stażu są (były?) choćby na na niepoprawni.pl
Na wielu innych portalach wręcz ręcznie trzeba zatwierdzić "nowego".
Minimalne otrzaskanie z ludźmi, tematyką i interfejsem portalu jest jak najbardziej rozsądne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.01.29 o 22:01
Szanowny Panie,

"spieszę" wyjaśnić, że oryginalniejsze wydało mi się ochrzanianie nowo przybyłych za odnoszenie się w komentarzach do tekstów, a nie do własnej osoby. Stąd pytanie do Administracji dotyczyło tego, czy nie byłoby poręczniej i grzeczniej witać się i przedstawiać w miejscu do tego przeznaczonym, jak to się często na portalach dyskusyjnych praktykuje.

A potem powiesimy tu firanki!

Ukłony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.01.29 o 22:10
Nie bez subtelnej ingerencji Pani
Zadziały się straszne tu rzeczy!
Już nam chce paru wręcz portal rozwalić!
A Pani - "firanki"... Kobiety!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.01.29 o 22:51
Ot, męska przesada ;)

A firanki rzecz praktyczna. Pasują do różowych poduszek i można nimi czyścić karabiny.

Ukłony.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Piotr Świtecki, 2013.02.04 o 09:14
...iiijasne. A potem "trzydniówka" bez słowa, za pobrudzenie firanek... ;-P
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.02.07 o 12:11
Nie trzydniówka, tylko męskie pranie... ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
MatiRani, 2013.01.29 o 00:42
Admnistrator stalinistycznie daje punkty za pochodzenie i wedlug swojego widzimisie... nie licz na jego etyke administracyjna. Nie ma jej. Jednym daje a drugim zabiera i nigdy nie pisze nic kokretengo.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
Cichosza, 2013.01.29 o 22:06
Dziękuję za wprowadzenie, dalej pójdę sama :]
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Kto zdjal mój wpis w linkach o Koniuchach, gdzie mordowano POLAKÓW? 
MatiRani, 2013.01.29 o 22:12
TO NIE DO CIEBIE OSOBISCIE, sorki, uzywam tego kanalu do zamieszczenia pytania na kolumnie po prawej... Otóz zniknal mój wpis o Koniuchach... chodzilo o zydowska gazete dla Polaków , która madrzy nazywaja G-ó-W-em?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kto zdjal mój wpis w linkach o Koniuchach, gdzie mordowano POLAKÓW? 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.29 o 22:29
MatiRani
Przepraszam, że się wtrącam. Wklej jeszcze raz i jeszcze raz. Wtedy będziesz coś wiedział. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kto zdjal mój wpis w linkach o Koniuchach, gdzie mordowano POLAKÓW? 
MatiRani, 2013.01.29 o 23:12
Dziekuje.. pojawil sie jakis komunistyczny = rózowy "zglos naruszenie" i artykul "wsiakl"
Szykany to normalka
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Kto zdjal mój wpis w linkach o Koniuchach, gdzie mordowano POLAKÓW? 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.29 o 23:17
MatiRani.
Czasami i mnie giną. Może złę łącza, może żle gdzieś przycisnę itp. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
[...] 
MatiRani, 2013.01.29 o 23:34
Kolejny raz, kolejna cenzura, kolejny wulgaryzm. +www.sjp.pl
(Piotr Świtecki 2013.01.29 23:34)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć   ocenzurowany
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 17:03
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 15:48
Szanowny Panie,
Aby ustalić zasady dyskusji, to stwierdzam stanowczo i całą konsekwencją, iż rozumiem i uznaję Pańskie prawo do posiadania własnych opinii. Nic Konserwatyście do tego, jak Pan odbiera i interpretuje rzeczywistość.
Konserwatysta nie "stawia pieczątek" ani nie zatwierdza prawomyślności.
Jestem także wyjątkowo odporny na uszczypliwości...

Jeżeli zabrałem głos, to tylko z powodu anty-cywilizacyjnego generalizowania oraz powszechnego w "polityce narodowej" (pseudo-endecji) trendu do "szukania Żyda" we wszystkim i wszystkich, bez podania jakiegokolwiek pomysłu na odsunięcie owych Osób z wpływu na życie polityczne, duchowe i gospodarcze Ziem zrabowanych Rzeczypospolitej.

Cała "dysputa narodowa" "pewnych kręgów" kręci się tylko wokół tego, jednego tematu, bez podawania sposobów na rozwiązanie, co czyni ją jałową i tylko zniechęca wiele Osób do współdziałania.

Jeżeli zaś pogrzebać głębiej w umysłowości owych "obrońców narodowych" to okazuje się, że posiadają tylko pomysły socjalistyczne, a zwłaszcza narodowo-komunistyczne.

jestem ciekaw, Pańskiego Planu na odsunięcie michnikowszyzny-bunowszczyzny oraz "rodzimych" komuchów od wpływów w Polsce oraz na ułożenie stosunków po celu tego osiągnięciu. Czy istnieje Coś takiego, czy tylko pisze Pan byle co, byle "pod publiczkę", aby zliczyć jej liczebność?

Z Mojej strony może Pan zawsze liczyć na to, że nie udzielę zgody na przedstawianie Polaków, jako wrogów Kościoła katolickiego i bez-pomysłowych oszołomów zajętych jedynie ściganiem Żyda w Każdym - gdyż na takim wizerunku Polski i Polaków zależy siłom okupującym Ziemie skradzione Rzeczypospolitej.

Dla jasności i wiarygodności proponuję, aby nie używał Pan awatara Orła Białego, (bo nie jest Pan "Wszyscy Polacy) ale zamieścił Swoją podobiznę, a także opublikował PIT, żeby Czytelnik mógł określić, czy nie pisze Pan "etatowo"

:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 18:05
Marek Stefan Szmidt.
Widzę narazie, że miło pana gościć na naszym małym portalu.
Pasowalo by się na początek zapoznać z prostą zasadą, że dyskutujemy z art. a nie piszącym.
Jak narazie nie widzę dyskusji w temacie.
Miło mi poznać fachowca który w mig wyłapuje moje etatowe pisanie.
Tylko, że to nic nowego. Mogę panu podać stronę na Niepoprawnych gdzie już dawno tamci odkrywcy uprzedzili pana pierwsi w tym odkryciu. A więc byłem gliną, pracownikiem WSI, tajniakiem i kimś tam jeszcze.
Czyżby pan się wywodził z tego samego środowiska na Niepoprawnych.
Jak na mój gust to najpierw się mówi dziń dobry a nie od razu zabiera do szpiclowania.
Widocznie taki nawyk.
No i to dalsze czepianie się Orła Białego, zapewne i flagi.
Pokazywaliśmy jak Polaków leją w Polsce /Jedwabne, Marsze Niepodległości/ za noszenie tych oznak Polskości.
A więc na początek jest pan dla mnie śmieszny, widocznie taka uroda.
Jednym słowem nie podobam się panu i już. I bardzo dobrze, bo ja kocham kobiety a nie jakichś nawiedzonych poprawiaczy innych.
Zle pan zaczął, może się pan z tego wycofać i pisać o faktach mnie interesujących lub nie pisać wcale pod moimi art. Decyzja należy do pana. Podaję to panu jako informację, abyś pan kiedyś nie był zaskoczony.Jeśli pan utrzyma nadal tą formę "dyskusji". Możemy walczyć pustosłowiem. Dla nie zbyt miłych potrafię być taki sam.

Ja tylko zapytałem czy Glemp był żydem. Jeśli pan wie proszę potwierdzić lub zaprzeczyć.
Ja piszę dopiero trzy lata. A jak pan ogłasza, już w 1990 roku wszyscy pana.... byli TW. Co prawda nie rozumię dodatku Polacy. Powiedzmy, że nie rozumię.
Czyli doświadczenie pisarskie ma pan ogromne. Tylko dziwię się, że przez tyle lat to pan jako fachowiec nie ma jeszcze planu odsunięcia "michnikowszczyzny" od władzy tylko pyta pan mnie. Przykro mi, ale to mi daje pogląd pana jałowości i pisania pod publikę.Bo oto pana cytat " jestem ciekaw, Pańskiego Planu na odsunięcie michnikowszyzny-bunowszczyzny oraz "rodzimych" komuchów od wpływów w Polsce oraz na ułożenie stosunków po celu tego osiągnięciu. Czy istnieje Coś takiego, czy tylko pisze Pan byle co, byle "pod publiczkę", aby zliczyć jej liczebność?"

Moje art. na ten temat może pan śmiało poczytać na naszym portalu.
Gdy by coś jeszcze pana interesował0o proszę śmiało pytać. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 20:58
Szanowny Panie,
osuwając na bok uszczypliwości i wycieczki osobiste, pozwolę sobie dojść do meritum, czyli omówić Pańskie pytanie: "Czy Glemp był żydem" (pisownia oryginalna).

Zadając pytanie o wyznanie Prymasa, dopuścił się Pan co najmniej niegrzeczności, wobec tej Osoby, gdyż kwestionuje Pan Jej katolicyzm. Będąc Księdzem Katolickim, Prymas nie mógł być "żydem" (cokolwiek to oznacza). O czym zapewne powinien Pan wiedzieć i wie.

Załóżmy, że hipotetycznie powiem tak: Prymas Glemp urodził się Żydem (Żyd, podobnie jak Polak - gdyby Pan nie wiedział, - pisze się z dużej litery).

Co to by zmieniło w ocenie Jego pracy jako duchownego i Prymasa Polski?
Czy Jego - domniemana - Żydowskość oznacza dla Pana, że Prymas działał przeciwko interesom Polaków? (tych prawdziwych, oczywiście).

* * *

To, że pisze Pan dopiero od lat trzech, nie daję Panu Prawa do traktowania ulgowego, choć - przyznaję - że wywołuje to u Konserwatysty odruch zrozumienia i pobłażania... więc stępiłem klawiaturę :-)

Dzisiejsza Polska boryka się z większymi problemami, niż domniemana Żydowskość zmarłego Prymasa Polski.

Problemem najważniejszym, jest planowe ludobójstwo na Obywatelach Ziem zabranych Rzeczypospolitej, dokonywane poprzez aborcję, eutanazję i systemowy brak warunków dla rozwoju Rodziny. Przez systemowy brak miejsc pracy i zadłużanie Rodzin...

Podpowiadam Panu niektóre - z ważnych Narodowo - tematów, aby nie zmarnował się Pan, jako kolejny, niszowy "Polak patriota" wyżywający na "niszowym portalu" frustrację - spowodowaną brakiem pomysłów, - na "łapaniu Żyda".
Tak właśnie chce skanalizować niezadowolenie "społeczne" bundo-komuna i takie pseudo-działania są jej celem.

Proszę się zreflektować.

:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS

PS. naukowo i poważnie, informuję Pana, iż populacja Osób pochodzących etnicznie z rodzin żydowskich, zamieszkujących pojałtańskie Ziemie Polski, obejmuje obecnie zrzeszenie około pięciu milionów. Tak więc, - nolens volens - co siódmykomacośtam Polak, jest z pochodzenia Żydem, niekoniecznie zdając sobie z tego sprawę.

Może na tym, genetycznym tle, zrozumie Pan dlaczego Konserwatysta, będący Katolikiem, posiadającym rodzinne metryki chrztu od 1760 roku - widzi śmieszność niektórych pomysłów i "inicjatyw narodowych", które - często nie bez racji - określa, jako "nowo-polskie", pamiętając że atawizm rodzinny jest jednym z najsilniejszych...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 21:25
Marek Stefan Szmidt.
Oczywiście, że wiem że Glemp był żydem. Z tego co wiem to nie ma narodowości żydowskiej. Obecnie piszę Izraelczyk, a żyd jak katolik. A więc Glemp urodził się w rodzinie żydowskiej, stąd żyd. Tak jak katolik w rodzinie katolickiej. A jeśli urodził się w Polsce to zgodnie z przyjętym prawem był Polakiem żydowskiego pochodzenia ( nie lubie tego, ale takie prawo). Czy żydzi działali na szkodę Polski- oczywiście, że nie. Bo Polacy ich wymordowali :-)))
Ja nic nie pisałem o Glempie jako problemie nr jeden "prwdziwych" Polaków. A tak na marginesie- co to za skrzywienie z tym podkreślaniem "prawdziwych" u takich wielkich Polaków jak pan. Bo ja już wyczytałem, że jestem ten "prawdziwy". Mnie jakoś to omija jako Polaka, aby pisać o drugim Polaku jako ten / z uśmieszkiem/ prwdziwy. To pan nabył czy z domu. O to pan jest i tak miłosierny, bo już czytałem na internecie, że wszyscy jesteśmy żydami.
Cytuję o w dalszym ciągu odsyłam do poczytania moich art. Za nawracanie dziękuję :-))) "Problemem najważniejszym, jest planowe ludobójstwo na Obywatelach Ziem zabranych Rzeczypospolitej, dokonywane poprzez aborcję, eutanazję i systemowy brak warunków dla rozwoju Rodziny. Przez systemowy brak miejsc pracy i zadłużanie Rodzin..."
Jakaś ta pańska odpowiedz na mój koment do pana jest bardzo skroma. Aby nie powiedzieć nijaka. A na boczne tory ja sie nie wybieram i nie pójdę liczyć ilu jest żydów. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.27 o 22:07
Szanowny Panie,
Konserwatysta nie jest instytucją dobroczynną, która przymusza do czegokolwiek.
Pokazałem Panu drogę publicystyki patriotycznej i narodowej. Pańska wola co Pan z tą sugestią uczyni.
:-(
Co do Prymasa, to unika Pan odpowiedzi, na pytanie czy Jego pochodzenie etniczne miało wpływ na pracę jako Kapłana i Pasterza.
Nie nagabuję więc...
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 23:11
Marek Stefan Szmidt.
Więc odpowiadam. Miało oczywiście wpływ. Dlatego obsadza się stanowiska swoimi ludzmi. Jeśli jest inaczej to jak pan chce walczyc z michnikowszczyzną. I kim jest ta michnikowszyzna. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marek Stefan Szmidt, 2013.01.28 o 11:55
Szanowny Panie,
proszę o konkrety a nie generalizowanie.
Z Pańskiej wypowiedzi odczytuje - być może błędnie - że żydowskie pochodzenie Prymasa wpłynęło na Jego domniemane przez Pana poparcie dla michnikowszczyzny i bundowców-komunistów?

Przepraszam, ale był Pan przy tym? Widział coś naocznie? Czy tylko powtarza tezy Osób, którym Kościół katolicki "przeszkadza"?

Proszę nie udawać też, że nie wie Pan co to jest michnikowszczyzna.
:-)
pozdrawiam serdecznie
MStS
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 13:12
Marek Stefan Szmidt.
W Polsce jest wystarczająca ilośc Polaków, aby piastowali stanowiska państwowe i religijne. Zyd jest zawsze żydem - to są słowa żydów. Na takie stanowiska jest potrzebna dusza Polska a nie żydowska. Co to za prymas jak się wstydzi krzyża. Pomijam inne nijakie dokonania. Ot był i tyle.A cała michnikowszyzna to też żydostwo antypolskie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
esperance, 2013.01.27 o 20:38
Ktoś mi dawno mówił, że jak nastał Glemp to nawet po Polsku nie potrafił się wypowiedzieć. Może to propaganda, a może nie.

Propaganda, wroga. Pamiętam czasy, gdy "nastał". Byłam w kościele Matki Bożej Łaskawej, zaraz po wprowadzeniu stanu wojennego - a pół roku po rozpoczęciu prymasowania. Prymas Józef Glemp wygłaszał homilię - doskonałą, najczystszą polszczyzną.

Zenuś, Kościół Katolicki jest ostatnią ostoją ładu, za którym tęsknimy. Całe lewactwo i nowa komuna zamierzają przede wszystkim zniszczyć Kościół Katolicki a wiarę ośmieszyć i wyrugować. Oszczerstwa pod adresem księży, hierarchów to podstawowa metoda tej po cichu wypowiedzianej wojny. Nie pomagaj chłystkom, nie powtarzaj nieprawdy, nie wal w Kościół. W globalnej epoce informacyjnej zabija słowo.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 20:46
esperance witaj.
Dobrze wiesz, że tego nie robię. Sam podawałem cytaty na temat zniszczenia naszej religi, wiary. Tutaj podałem tylko przykład nijakości prymasowania. Jak zapewne wiesz komuniści osadzili trochę tych hierarchów na szczytach kościoła. Tych mam na myśli. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
esperance, 2013.01.27 o 21:14
Co do nijakości: weź pod uwagę, że od czasu ustanowienia konkordatu znacznie zmienił się zakres kompetencji prymasa, a tym samym możliwości "uatrakcyjniania" misji prymasowskiej. A teraz to już w ogóle nie funkcjonuje jednoosobowe reprezentowanie Kościoła.
Prymas zawsze był człowiekiem skromnym, pokornym - ale polecam choćby Wikipedię +pl.wikipedia.org - jest przed czym skłonić głowę (tylko trzeba przeczytać niewybiórczo).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 21:34
esperance.
Jakoś tak Wikipedi nie uznaję za zródło informacji w tym zaklamanym świecie. No cóż to też jest rozkład kościoła - obecnie nie ma prymasa tylko ...... jak PZPR. Brak odpowiedzialności. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
esperance, 2013.01.27 o 21:53
Wskazałam na Wiki (choćby), bo masz tam wszystko zebrane w jednym miejscu (przeczytałeś?). Można te informacje odnaleźć gdzie indziej - bo to są fakty, a nie szeptana trucizna jak przywołane przez Ciebie czyjeś słowa o umiejętnościach językowych Prymasa.

Obecnie jest prymas, tylko jego funkcja jest inna - ma pieczę nad najstarszą polską diecezją, gnieźnieńską. Za poszczególne diecezje odpowiadają i o nich decydują biskupi miejsca, w sprawach wspólnych zbiera się Konferencja Episkopatu, biskupi są jej członkami.

PS. PZPR miała przecież wodza nad wodze, no co Ty? ;-)
Więc może to nie najważniejszy aspekt, hę? :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 23:36
esperance.
W PZPR chodzi mi o brak odpowiedzialności. Było coś takiego jak plenum KC PZPR. Poczytaj co podała Hindukusz-Milena. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa.   
esperance, 2013.01.28 o 00:15
A Ty poczytałeś, co ja podałam? Bo gdyby pojechać Tobą, to przepraszam, ale: pardon i Magda Hartman jako źródła informacji?
Zeniu, człowieka trzeba oceniać bardziej kompleksowo, niż proponujecie Ty i Hindukusz-Milena. Prymas Glemp przyznał się do swoich błędów. Ty przyznaj mu należne zasługi, wcześniejsze i późniejsze. No, chyba że z racji urodzenia nic dobrego przyznać mu nie można a nieprawdziwe pomówienia należy kolportować.

Chciałabym powtórzyć: sprawy Kościoła Katolickiego winny być przedstawiane rzetelnie a nie na podstawie wrzutek jego wrogów (dotyka to również papieża Jana Pawła II). Bo jeśli przyjdzie dla nas ratunek, to właśnie za przyczyną Kościoła Katolickiego i jego nauki - o ile nie zostanie, wraz ze swymi ludźmi, zohydzony tak, że utraci wiarygodność, niezasłużenie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 12:51
esperance.
Nie zajmuję się Glempem. Zmarł to napisałem kilka słów. Powinien zostać rabinem a nie prymasem Polski. Jakoś nie widzę jego wybitności aby sprawował takie stanowisko. A więc jeśli był przeciętniakiem to został prymasem za pochodzenie.Czyżby w Polsce nie było wybitnych księży, biskupów. Tak samo masz w rządach. Efekty ich "pracy" chyba wszyscy widzimy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marcin de Sas, 2013.01.27 o 22:03
Szanowny pan Zenon po raz kolejny porusza kontrowersyjny temat- znaczy wszystko po "staremu". Taka mała dygresja w sprawie Watykanu- ponoć siedziby wszystkiego co złe. Kościół kierowany powiewem Ducha Świętego odczytuje znaki czasu. Podam tutaj choćby przykład drugiego Soboru Watykańskiego. Sobór wprowadził wiele rewolucyjnych wręcz zmian. Oczywiście można mówić o niewykorzystanych możliwościach, jednakże zapoczątkował tzw. wiosnę Kościoła. Jan Paweł II kładł największy nacisk na jedność między ludźmi i na docieranie z Dobrą Nowiną na wszystkie kontynenty. Czasy Josepha Ratzingera jako biskupa i papieża to nawoływanie o Nową Ewangelizację i przebudzenie skostniałych schematów, oraz o powrót do szczególnego namaszczenia liturgii. Watykan to oprócz Boga także ludzie, a ci błądzą. Najbardziej znany egzorcysta o. Amorth stwierdził, że w Watykanie działa diabeł. Jednak "gdy Bóg z nami, któż przeciw nam?" Kościół trwał i nadal będzie działał. Widząc wady poszczególnych osób nie wpisujmy się w tak modną ostatnio bezmyślną laicyzację atakującą całą hierarchię następców pierwszych apostołów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 23:07
Marcin de Sas.
Ja jak pisałem tematami religijnymi się nie zajmuję. Tutaj w art. też niczego nie obalam tylko stwierdzam dwa, trzy fakty. Nie będę robił rewolucji ani obalał kościoła. A jak pisałem, z Bogiem rozmawiam po swojemu. Tylko tyle. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Hindukusz-Milena, 2013.01.27 o 22:16
Zenon Jaszczuk,
Może kogoś zainteresuje co o zmarłym prymasie mówił ksiądz Małkowski.
+www.bibula.com
Pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Hindukusz-Milena, 2013.01.27 o 22:24
Interesujące jest także co o Glempie mówił ksiądz Jerzy Popiełuszko :
+www.pardon.pl
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 23:32
Hindukusz-Milena.
Ja pamiętam kardynała Wyszyńskiego. Przy nim Glemp to malutki człowiek. Ja bym powiedział, brak polskiej duszy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.27 o 23:18
Hindukusz-Milenia.
Dzięki bardzo za ten tekst. Widziałem osobiście ks Małkowskiego. Zajmuje się pogrzebami w Warszawie na cmentarzu. Cichy, spokojny, skromny człowiek. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Marcin de Sas, 2013.01.28 o 06:45
Faktycznie, śp. prymasowi Glempowi brakowało charyzmy i takiego jednoznacznego sprzeciwienia się złu jakim był komunizm. Na tle np. Gulbinowicza przedstawia się blado. Przypominam, że arcybiskup Gulbinowicz chociażby przechowywał u siebie pieniądze Solidarności zdeponowane z banku ryzykując... wszystkim. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 12:56
Marcin de Sas.
Moim zdaniem tak jak w parti obsadza się stanowiska za pochodzenie, za uleglość a nawet za bylejakość. Bo tak pasauje "wielkim" tego świata. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Zenek ma rację 
janekk, 2013.01.28 o 19:54
Glemp był człowiekiem małym i nic tu nie pomoże splendor jaki przygotowała mu władza w związku z jego pochówkiem co też pośrednio świadczy o zasługach nieboszczyka dla tejże władzy.
Nie interesują mnie jego kwalifikacje zawodowe ale stosunek do państwa i narodu któremu z racji zajmowanego stanowiska powinien służyć. Zamiast tego firmował oszukańczy przekręt komunistycznej władzy pozwalając na pseudomediację Kościoła między tą władzą (ateistyczną i wrogą Kościołowi) a opozycją w większości też ateistyczną. Wiara została więc z premedytacją wykorzystana jako narzędzie manipulacji co bez zgody urzędników kościelnych nie byłoby możliwe.
I na nic się tu zdadzą krokodyle łzy Glempa po zamordowaniu księdza Popiełuszki.
Ten biskup który po pijanemu uderzył w latarnię też zdaje się z tej samej parafii i chyba też mógł liczyć na wyrozumiałość władzy bo mimo wyroku skazującego pozostał anonimowy w mediach podczas gdy taki biskup Wielgus któremu nie udowodniono żadnego przestępstwa był niszczony przez te media i to nie anonimowo.
Pisze to ateista któremu jednak dobro KK w Polsce leży na sercu przez wzgląd na jego piękne karty w historii polskiego patriotyzmu jak i nierozłączny składnik narodowej i państwowej tradycji.
A dzisiaj co mamy – żydowskie świeczniki w polskim? Sejmie i w innych symbolicznych dla Polaków miejscach.

(trochę ci podciągnę tą mizerną średnią ocen :))
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 20:11
janekk.
Dzięki. Jak wiesz nie chodzi o oceny. Lecz chodzi o bezstronne ocenienie tego z art. czyli Glempa. No, ale widzisz jak jest. To ja zostałem oceniony jako szukacz wszędzie żyda, jako rozbijacz kościoła, prawie jako mason który chce zlikwidować kościół. A co najciekawsze to wszystko piszą KATOLICY!!!Śmieję się z tego, bo niczego innego się nie spodziewałem ruszając ten święty temat. Mogę powiedzieć, że i tak łagodnie zostałem potraktowany. Następnym wielkim którego będą chować to będzie Kowalczyk TW. Jednak dla dobra wiary i kościoła nikt o tym nie wspomni bo zostanie okrzyczany j/w. Ja już "chowałem" wielkiego Kuronia, wielkiego geremka, wielkiego Życimskiego, obecnie wielkiego Glempa.Ach a ilu jeszcze czeka wielkich Jaruzelskich, Kiszczaków, Michników itd :-))) Obecnie pilnie śledzę Szmidta co to wie jak odzyskac Polskę. Na pierwszej lekcji dowiedziałem się kto to jest osoba ludzka . A od tego do odzyskania Polski już tylko kroczek tzn kilka art. mam nadzieję :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
janekk, 2013.01.28 o 20:41
Zenek,
ja to ci współczuję jak panowie szlachta wezmą się za "kołtunów o skłonnościach narodowo- komunistycznych". Wiem ze podobnie jak ja olewasz ich ....oni wiedzą czym :)
Tak jak przewidywałem - albo portal się rozpieprzy albo ściągną posiłki no i mamy.
Trzymaj się, czasem zajrzę na twój blog ale coraz mniej chce mi się tu komentować bo ludzie uciekają

Dawno nie pisałeś co tam u Jana :)
pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 23:20
janekk.
Pełna zgoda. A do pisania o Janie potrzebna jest zdrowa atmosfera. A tutaj widzę chorobę - być może nie uleczalną. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację - to wszystko pisza "khatholitzy" 
MatiRani, 2013.01.29 o 00:33
Zapewne tacy sa ci katolicy jak sam samiuski Kardynal Lustyger ( Zyd z Lodzi ) który potrzebowal miec pogrzeb zydowski przed koscielnym.

A jak wszystkim swiatlym wiadomo, dla zyda bycie katolikiem jest GRZECHEM NAJCIEZSZYM i nie do przebaczenia.

Dzieki szczatka logiki z liceum dedukuje, le Lustger NIGDY nie byl na prawde katolikiem oraz ze ZAWSZE W SERCU BYL ZYDEM.
CBDU
MLR
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 20:30
Janekk.
Pisałem kiedyś, że nie oglądam żydowskiej telewizji dla Polaków.No, ale jak wiadomo jestem antysemitą co wszędzie widzą żydów. A tu masz babo placek, same żydy wyłażą z nory - "Mój ojciec Mordechaj i dziadek Juda" - dziennikarz TVN24 o "lustrowaniu" rodzin -
- +aleksanderpinski.nowyekran.pl Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Piotr Świtecki, 2013.01.28 o 21:09
Pierwszy! :) +polacy.eu.org

Chodzi o to, że z tego zrzędzenia na Żydów nic nie wynika.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Zenon Jaszczuk, 2013.01.28 o 21:13
Mufti.
Czytałem już o tym wczoraj w sieci. A w linki nie zerknąłem. Zresztą jak widzisz nie nagłasniam tego tylko zaznaczam w komentach. A co wynika z innych art. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zenek ma rację 
Piotr Świtecki, 2013.01.28 o 21:24
To i owo czasem wynika.
Niestety, ostatnio głównie to, że ludzie widzą wokół siebie nie rzeczywistość, choćby zniekształconą, ale WYŁĄCZNIE produkowane we własnych głowach brednie.
I że Prawdziwa Polskość (ale to taka Najprawdziwsza, z Rodowodem) mierzy się ilością wytropionych w okolicy Żydów.
Albo chociaż mianowanych. Z wściekłą pianką w kącikach ust. Po katolicku.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Tłumy wiernych pożegnały prymasa Glempa. 
Leszek, 2013.02.02 o 22:07
Pewnie temat obgadany ale i ja dorzucę. Chyba masz dużo racji, Zenek. Ja odszedłem od Kościoła z 2 powodów:
- ... (nie napiszę, żeby nie jątrzyć, ogólnie chodzi o zasady wiary)
- świadomość ile zła ta instytucja zrobiła firmując konsekwentnie przekształcenia po 1989. Mnie wystarczyły niecałe 3 lata w ZChN żeby zobaczyć co się dzieje, choć przecież studenci mają prawo być bardziej naiwni niż dorośli. W Kościele hierarchicznym zero reakcji dekadę po zmianach, kiedy już każdy głupi chyba widział co się dzieje.

Ja rozumiem, że można być w Kościele nie podzielając wszystkich jego przekonań. Bo to także wspólnota innej natury. No ale co zrobić, jak i tej wspólnocie ta instytucja pakuje kij w szprychy? Jak dzieją się obrzydliwości i problemu nie ma? Semper fidelis tego nie zrozumie. A ja nie zrozumiem semper fidelisa.

O Wojtyle mówiło się, że jego matka miała panieńskie Katz. Nie wiem, nie zweryfikuję. Tyle wiem, że dwadzieścia pięć lat po obraniu go papieżem, w Lourdes polskich pielgrzymów, i w ogóle wszystkich z Europy Środkowej, witano po niemiecku, pedofili za jego pontyfikatu zamiatano pod dywan a amerykańscy biskupi zmuszali Polaków w Chicago do słuchania mszy po angielsku. Więc albo mu te sprawy nie leżały na sercu albo niewiele mógł, albo poszedł na jakiś układ, w którym pewne rzeczy odpuścił, np. po to by przeprowadzić w Polsce zmianę ustroju. I tu jest problem: kto jak kto ale biskupi nie mogli nie wiedzieć, że aparat bezpieczeństwa nie nawrócił się ot tak. Więcej, skoro widzimy, że za transformacją w obecnym kształcie stały służby a biskupi byli z nimi w układzie, a do tego Kościół twierdzi, że zmiany stały się możliwe dzięki Kościołowi, to chyba każdy przyzna, że zmiany te są owocem współpracy Kościoła i Służb, a układ z Reaganem czy wcześniej Brzezińskim chyba tylko na tym polegał, że Kościół pośredniczył w przewerbowaniu oficyjerów przez Amerykanów.

Problem w tym o czym Zenek piszesz jest taki, że Ty próbujesz to zwalić na żydów w Kościele. Wygodny argument: jak Kościół be, to winni w nim żydzi. No bo gdyby nie ci żydzi to byłby cacy. Nie do końca. W Kościele trochę zależy od Episkopatu a trochę od Watykanu, bo to instytucja hierarchiczna. Czyżby już za czasu wyboru Glempa i tu i tam rządzili żydzi? A jeśli tak, to skąd te wszystkie nadzieje wiązane z Kościołem? Druga rzecz, z kim trzymają np. WSI to widać po ostatnich kilku latach. Jeśli to oni robili transformację razem z Kościołem, to coś tu nie gra, bo te chłopaki jakieś szczególnie żydowskie nie są.

Smutne to wszystko, bo Kościół jest jedyną siłą zorganizowaną zdolną coś zrobić w obecnej sytuacji, ale ja obstawiam, że nie zrobi nic, wina spadnie na "żydów w Kościele" a jak już będzie pozamiatane i wyrośnie nowe pokolenie, karmione internacjonalizmem, to zapewne będzie ono przekonywane, że kościół jest OK, tylko złą robotę wykonują i wykonywali "polscy nacjonaliści" robiący marsze w obronie TV Trwam, ale gdy ich się odsunie, będzie OK. Naprawdę szkoda, bo akurat większość endecji, która jako jedyna coś tu może zrobić, powiązana jest z Kościołem i liczy na tą instytucję. Liczy od kilkudziesięciu lat, i tylko cały czas jacyś żydzi w tym przeszkadzają, pewnie ci sami którzy masowo weszli do seminariów na rozkaz Brystygierowej. Jasne, na dole same fajne swoje chłopy, tylko, kurcze, nic nie mogą bo wicie rozumicie...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…