Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Świat2013.03.31 19:03

Zagłada prawnie zabezpieczona.

 

Pszczoły!!!

 
Proszę prześledzić na podstawie "pszczół" jak to dbają o ludzi tzw rządy. A tyle się plecie o prawach człowieka, o prawach jednostki itp bzdety.
 

Jak już pisałem wielokrotnie wszelkie walki o prawa człowieka rządzących z kim? No zapewne z ciemnym ludem:-)))

Te wszystkie walki to oczywista fikcja, to tematy zastępcze. Zobaczmy jak ci rzundzący ich realizują. Dla mnie osobiście temat najbardziej istotny. Mam nadzieję, że i państwo znajdziecie chwilę w święta na poczytanie.

USA: nasila się masowe wymieranie pszczół
 dzisiaj, 13:30

 O groźnym problemie wymierania pszczół mówi się już od kilku lat. Teraz okazuje się, że tajemnicza choroba zabijająca pożyteczne owady, nasiliła się jeszcze bardziej.
 
Fot. Reuters

 Choroba, która już od kilku lat odpowiada za masowe wymieranie pszczół, w ostatnim roku przybrała na sile - alarmuje "New York Times". Według pszczelarzy, w minionym roku wymarło od 40 do 50 procent
mieszkańców uli, którzy są potrzebni do zapylania roślin w wielu krajach.

 Wymieranie pszczół jest niestety faktem znanym od kilku lat. Do tej pory trwają jednak spory, co jest tego przyczyną. Do tej pory naukowcy nie mieli dobrej odpowiedzi.

REKLAMA

 

 Według niektórych pszczelarzy i badaczy problemu, winne mogą być niektóre nowe groźne pestycydy - neonikotynoid, którymi są spryskiwane rośliny.

 Przemysł pestycydowy zaprzecza, że ich produkty mogą być szkodliwe dla pszczół, ale jest otwarty na wspólną dyskusję na temat bezpieczeństwa stosowania pestycydów.

 Tymczasem pszczelarze z USA mówią, że nigdy nie mieli takich strat, jak w ubiegłym roku. Pszczelarze cytowani przez "NYT" mówią, że jeszcze we wrześniu ich pszczoły wyglądały pięknie i zdrowo, po czym w grudniu masowo zaczynały padać. Straty niektórych sięgają ponad 50 procent.

 Problemowi przygląda się także federalny departament rolnictwa, ponieważ mniej pszczół oznacza mniejsze zapylenie, które ostatecznie przekłada się na mniejsze zbiory i większe ceny. Chodzi m.in. o takie rośliny jak jabłka, czereśnie, arbuzy czy cebule.

 Ubiegłoroczne, o wiele większe niż do tej pory, wymieranie pszczół jest zagadką. Niektórzy obwiniają klimat, zwłaszcza ubiegłoroczne susze w USA. Wymienia się również - wspomniane już pestycydy - ale również i wirusy.

Pszczoły wymierają także w Polsce

 O masowym ginięciu pszczół w Polsce, jak i na świecie, mówił w zeszłym roku m.in. Grzegorz Stańczyk z Wojewódzkiego Związku Pszczelarzy w Gdańsku. Podczas zimy 2011/2012 np. na Pomorzu wyginęło 30
proc. tych owadów.

 - Jest tragicznie i możemy mówić o masowym ginięciu pszczół i dotyczy to nie tylko Pomorza, ale całego kraju, Europy i świata – alarmuje Stańczyk.

 Tłumaczy, że nie ma jednej przyczyny ginięcia pszczół. Główną winę ponoszą jednak - jak mówił - środki ochrony roślin, a zwłaszcza pestycydy z grupy neonikotynoidów. Wchodzą one w skład popularnych środków owadobójczych stosowanych do zaprawiania nasion (które polega na dodawaniu środków chemicznych chroniących nasiona w okresie kiełkowania przed szkodnikami) oraz do oprysków.

 Zwrócił też uwagę na niefrasobliwość rolników, którzy nie zawsze wiedzą, jak prawidłowo wykonywać opryski. - Opryski nie powinny być wykonywane na kwitnące rośliny. Zawsze mówimy rolnikom, żeby opryski wykonywali w porze popołudniowej, ok. godziny 19, kiedy lot pszczół zamiera - dodał.

 Stańczyk dodał, że pszczołom szkodzą też choroby, np. roztocze (pszczela wesz), Varroa destructor. - To
osłabiające pszczoły roztocze pojawiło się w Polsce w latach 80-tych. Niedawno zaś pojawiła się nowa odmiana zaraźliwej choroby pszczół, nosemozy, która jest rodzajem biegunki i powoduje ginięcie owadów - powiedział.

 Zwrócił uwagę, że zmniejszanie się populacji pszczół odbija się na gospodarce narodowej. - Produkcja i sprzedaż produktów pszczelich stanowi tylko około jednej dziesiątej wartości, jaką pszczoły dają gospodarce – dodał. Z powodu ginięcia tych owadów - jak powiedział - Polska traci miliony złotych, "gdyż
pszczoły mają ogromne znaczenie dla środowiska i dla gospodarki człowieka".

 - Jeżeli pszczoła nie zapyli truskawki, to owoce są małe i brzydkie. Jeśli nie zapyli rzepaku, to plony tej rośliny spadają o 20-30 proc. A jeśli pszczoły w ogóle wyginą, to zniknie też trzy czwarte roślinności, bo tyle roślin w naszym klimacie wymaga zapylaczy, a głównym zapylaczem są pszczoły - alarmuje Stańczyk.

 Poinformował, że w 2001 roku w Polsce było 2,5 mln uli; teraz szacuje się, że jest ich ok. 0,8-1,2 mln. W Pomorskiem pod koniec 2000 r. było 36 tys. uli, a w 2011 r. – 33,6 tys. - Różnica w liczbie uli może nie wskazuje na dramatyczne zmniejszenie populacji, ale w tym okresie do Wojewódzkiego Związku Pszczelarzy w Gdańsku doszły koła pszczelarskie z Braniewa, Kwidzyna, Nowego Dworu Gdańskiego i Lubania, które znacząco wpłynęły na wzrost liczby pszczół w regionie - tłumaczy Stańczyk. Zwrócił uwagę, że pszczelarze starają się odnawiać swoje pasieki.

 (Onet/PAP/nytimes.com, Pog;PG)- link - http://wiadomosci.onet.pl/nauka/usa-nasila-sie-masowe-wymieranie-pszczol,1,5456701,wiadomosc.html

Odpowiedz miłościwie nam panujących w kołchozie czy raczej w obozie zagłady

Unia Europejska przeciw pszczołom
23 Marzec 2013
Dodaj komentarz
Przeskoczenie do uwag

Za: http://www.autonom.pl/?p=5003

Data publikacji: 23.03.2013


 

15 marca br. w Brukseli, na posiedzeniu Stałego Komitetu ds. Łańcucha Żywnościowego i Zdrowia Zwierząt, odbyło się głosowanie dotyczące zakazu stosowania substancji niebezpiecznych dla pszczół, mianowicie pestycydów – neonikotynoidów.

 


Pomimo poparcia dla zakazu ze strony 13 państw, czyli większości głosujących, nie uzyskano tzw. większości kwalifikowanej, koniecznej do wprowadzenia nowych przepisów. Według organizacji ekologicznych, to efekt wzmożonej aktywności lobbingowej koncernów produkujących pestycydy, m.in. Bayera i Syngenty.

Stosowanie pestycydów jest uważane za główny powód wymierania pszczół. Same neonikotynoidy występują jako opryski, granulaty do wysypywania na ziemię i do zaprawiania nasion. Atakują układ nerwowy pszczół, wywołując jego zaburzenia i uniemożliwiając porozumiewanie się i odnajdywanie drogi powrotnej do uli.

Duża śmiertelność pszczół występuje nie tylko w Europie, to problem dotyczący całego świata. W Stanach Zjednoczonych wyginęła już ich 1/3, w Chinach można trafić na miejsca, gdzie pszczół nie ma w ogóle. Pszczoły są odpowiedzialne nie tylko za produkcję miodu, ale przede wszystkim za zapylanie roślin. Bez nich prawidłowy rozwój roślin jest niemożliwy, dlatego otoczenie ich ochroną jest tak ważne.

na podstawie: ekologia.pl link - http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2013/03/23/unia-europejska-przeciw-pszczolom/#more-39740

Podam trzeci link - proszę przeczytać - Barack Obama podpisał “Ustawę o ochronie Monsanto”- http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2013/03/30/barack-obama-podpisal-ustawe-o-ochronie-monsanto/#more-40355

Wesołych Świąt wszystkim państwu życzę. Pozdrawiam serdecznie.

 
 
!!! 

 
4817 odsłon  średnio 5 (8 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Monsanto, mordercy ludzi, mordercy pszczół, pestycydy, zagłada, obóz zagłady, żywność, ochrona, prawa człowieka.
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.01 o 11:07
nie ma co liczyć na polityków bo ci za pieniądze podetną gałąź na jakiej siedzą licząc na to, że zdążą przeskoczyć na inną. Ci co im płacą mają zarówno zysk jak i jakąś sadystyczną satysfakcję z niszczenia. Ale skoro publicznie się twierdzi, że ludzi jest za dużo, to co tam obniżyć plony i zagłodzić kilka miliardów tych biedniejszych. Ciekawa selekcja naturalna. Podobno oprócz pestycydów była jeszcze jakaś choroba z Bliskiego Wschodu, a poza tym podobno fale radiowe je dezorientują a i w powietrzu ostatnio jakby więcej różnych pyłów, które osłabiają nie tylko pszczoły ale i ludzi.
pozdrawiam i wesołych!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.01 o 16:08
Leszek witaj.
Życzę oczywiście wesołych świąt przeciw wszystkim antypolakom. możliwe że telefony mają jakiś zły wpływ, jednak moim zdaniem główną przyczyną zagłady jest tzw Monsanto, Bajer ze swoimi pestycydami. Jak widzisz w w/w art. ręka rekę myje. Syn dwa dni temu obsłuchiwał nasze roje, narazie żyją wszystkie. Jednak najgorsza jest tak zwana wiosna, przełom wiosenny. Koledzy mi mówili o kilku upałych już rojach. A więc może będzie dobrze. Nigdy nie dawałem tyle środków przeciw warozie co w tą jesień. Może to przyniesie dobre efekty. Na dodatek wszystkie prawie zabiegi w/g doświadczonych pszczelarzy a nie medyków. Pozdrawiam i zapraszam na miód pod koniec maja, początek czerwca. Pozdrawiam serdecznie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.01 o 16:33
no to już się zapowiadam, mniam mniam, pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.01 o 17:25
Leszek.
Szkoda, że u mnie nie byłeś. Nie jest to eldorado. Jest to normalna Polska wieś na której udało mi się kupic 1/2 ha ziemi. Może ja jestem z gatunku jasakiniowców, bo mnie się tutaj podoba. Tutaj mam własny raj. Dzisiaj żona wystawiła stół świąteczny ptakom. Mamy przyjemnośc witać sikorki, dzięcioły sójki, gile, wróble, kosy, sroki . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam z rodzinką.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.01 o 17:34
Naprawdę Ci zazdroszczę. Właśnie haruję jak wół by odłożyć kasę na coś takiego samego. Dzięki za zaproszenie. Skorzystamy. pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 09:20
Leszek.
Oczywiście zaproszenie jest stałe i bezterminowe. Lubię witać gości na moim kawałku Polski. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Adam39, 2013.04.01 o 15:56
Czołem Zenek.
Zawiało mnie śniegiem a w niektórych miejscach nawet na wysokość 50 cm. Takich zimowych świąt wielkanocnych jak obecne nie pamiętam.
Będąc chłopcem w lany poniedziałek biegaliśmy z chłopakami z butelkami pełnymi wody, by polać, lub pokropić dziewczyny a i nawet każdego kto był w pobliżu. Było trochę śmiechu i wesołości, nikt nikomu krzywdy nie zrobił.
Widać klimat się zmienił.
A wracając do artykułu, wniosek nasuwa się jednoznaczny. Dla naszego dobrego przeżycia, najważniejsze jest zachowanie naturalnego środowiska.
Nie mogę pojąć dlaczego w imię panowania i dążenia do zawładnięcia światem żydzi niszą naturę, niby w ograniczonej i ukierunkowanej skali, ale przecież w końcu i te parchy robiąc nam szkodę, sobie również szkodzą. Nawet ich koszerne odżywianie też będzie i jest zainfekowane tymi toksycznymi środkami.
Pozdrawiam i trzymajmy się Przyjacielu Polskości razem, wszędzie i również w internecie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.01 o 16:18
Adam39.
Dzięki i Tobie życzę zdrowia i wesołych świąt. Sam się często zastanawiam nad żywnością. Czy ona nie szkodzi unym. Możliwe, że oni mają jakieś odtrutki lub żywność tzw koszerną tylko dla nich. Napewno pamiętasz za tzw komuny gdzie KCPZPR miało własną żywność. O ile pamiętam to był jakiś "PGR" w Mysiadle czy cos podobnego. Jak to kiedyś jeden głąb partyjny powiedział, że partia się wyżywi. Dzisiaj następny głąb proponuje nam mirabelki i szczaw. A moja recepta jest prosta, trzeba wszystkich przebierańców wypierdo... z Polski. Wtedy, tylko wtedy Polska będzie potęgą. Bo ja wierzę w mój, nasz Naród Polski . Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Piotr Świtecki, 2013.04.01 o 20:58
Już widzę, jak Panowie Zenon z Bydziem robią selekcję - kto jest "przebierańcem", a kto Prawdziwym Polakiem. Brr... Może prościej będzie odwrotnie, zrobić jakąś Prawdziwą Polskę dla Prawdziwych Polaków i mieć spokój? Na pewno zawojują świat... O ile się sami wcześniej nie pozagryzają.
Smakuje takie podejście?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 09:41
Mufti.
Może masz rację, że moja Polska składa się z prawdziwych Polaków i ludzi traktujących Polskę jako własny dom. Dom o który wszyscy razem dbają. Pozdrawiam świątecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Piotr Świtecki, 2013.04.02 o 11:30
Piękny unik. Co tu odpowiedzieć? :-)

I po Świętach. Teraz czekamy na wreszcie wiosenną pogodę. Mam nadzieję, że pszczoły będą się dobrze miały.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 15:51
Mufti.
To wcale nie unik. Moje poglądy znasz. Po co bedę pisał jeszcze raz to wszystko co napisałem. Ja przynajmniej wiem kto mnie okrada. A ty jesteś sprawiedliwy wśród narodów świata ( to taka bajka żydowska - gdys nie wiedział) i też cię doją :-)))
Aby do wiosny. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 09:32
Adam39.
Wszystkiego dobrego Ci życzę. U mnie ze śniegiem też tragedia. Między ulami około 50 cm. Potrzebny jest mi deszcz, aby zmył ten śnieg. Bo jeśli będzie ciepło to pszczółki wychodzą polatać, jeśli jednak usiądzie na śniegu to już się nie podniesie, ginie. Przykro mi na to patrzeć a nic nie mogę poradzić. Sypię popiołem na śnieg, podobno szybciej ginie. Jednak co posypię to nowy napada. Aby do wiosny. Syn słuchał dwa dni temu, narazie wszystkie rodziny żyją. Może będzie dobrze. Mnie w tą zimę to najbardziej brak słońca. No, ale jak wszyscy wiemy to się dzieje dzięki ociepleniu żydowskiego klimatu:-)))Żydostwo jak wiesz, co dowodzi historia - po trupie do władzy. Pozdrawiam serdecznie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.01 o 23:34
hmmm.... tak dumam i dumam pół dnia (zamiast wykonywać robotę zarobkową) i dochodzę do przekonania po raz kolejny, że to o czym tu pisywałem niestety nie straciło na aktualności:
- nie popełniajmy błędu romantycznych niepodległościowców: prawa tego świata to prawa pięści. A my jesteśmy za słabi nie tylko na mrzonki o konkurowaniu z Rosją w zagospodarowywaniu Europy Środkowej jak i na próby fizycznego eliminowania infiltracji żydowskiej. Póki co możemy sobie o tym mówić i mówić i nawet nas jeszcze za to nie zabili bo jesteśmy nieszkodliwymi idealistami, którzy jednak nie są w stanie wystawić rzucającego się pocztu sztandarowego na 11.11 i tamci to widzą
Ale...
- nie zarzucajmy chęci zmian, tylko myślmy logicznie i się do tego przygotujmy
- nic ze swej aktualności na stracił postulat powtórzenia scenariusza sprzed wieku. Tak jak tamci mądrzy ludzie byli przekonani, że strategia karła może polegać tylko i wyłącznie na byciu jakimś języczkiem u wagi w starciu gigantów tak i my teraz także możemy liczyć tylko na to, że się umownie tak określmy Zachód pogryzie ze Wschodem a przy okazji nasze stronnictwa (czytaj stojące za nimi służby i same mocarstwa) "prożydowskie" z "prorosyjskimi" i że taka walka może być na śmierć i zycie, i że kiedyż i jedni i drudzy będą za słabi by uniemożliwić nam restytucję Polski. Tylko żeby to mogło nastąpić musimy od dołu odbudowywać więzi społeczne i się uniezależniać od systemu, który runie i nas pociągnie na dno jak się od niego nie uniezależnimy. Mysimy tym samym wskrzesić patriotyzm i zaangażowanie, które naprawdę jest na tyle małe teraz że poza służbami niewiele się tu teraz może urodzić. Wspólna sprawa dalej aktualna: organizujmy się do przeżycia tego zapowiadającego sie konfliktu i powiązanego z nim chaosu. A jak przetrwamy i będziemy tworzyli jakieś lokalne sieci to i Polskę odbudujemy jak tamci się wytrżną. Inaczej czarno widzę. Ale ta moja wizja jest realna. Zresztą już widać poważne rysy, bo USrael i UE dali Rosji naprawdę dużo by ją pozyskać a ci pokazują im pupę. Kroi się dym.

tym optymistycznym akcentem na koniec świąt apeluję o cierpliwość i konsekwencję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 10:04
Leszek.
Całkowita zgoda. My musimy pisać, aby ludzie nie uwierzyli w te pierdoły telewizyjne, prasowe, polityczne. Wydaje mi się, że pisanie prawdy jest trochę bolesne dla okupantów. My jako Polska jako Polacy obecnie nie możemy wiele zmienić. Mam tylko nadzieję, że wszyscy widzą dokąd nas prowadzą te pachołki. Czytałem ostatnio art. Larkowskiego na NE. Jak on widzi dobrze uzbrojoną armię oraz ludzi cywilnych. Niby dobrze widzi tylko nie w dzisiejszych realiach. Nikt na to z pachołków nie wyrazi zgody. Nie po to niszczyli armię, aby zbroić ludzi cywilnych. Co nie znaczy, że społeczeństwo (jak sam piszesz) powinno być przygotowane na wszystko, na przetrwanie, na partyzantkę.
Do dzisiaj nie wiem jak patrzeć na Rosję. Wiadomo, że Rosjanie chcą silnej Rosji. Tylko czy te tzw Putiny chcą tego samego? Coś mi wygląda, że to soviety. A jak wiemy Rosja to "połowa" świata - łakomy kęsek. Bo jak wszyscy wiemy niemcy i żydzi to nasi wieczni "przyjaciele" . Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.02 o 13:34
Masz Rację. Prawdy nigdy za wiele. Też nie sądzę, żeby kapo wyrazili zgodę na dozbrojenie dołów. O tym się mówi do 20 lat i Szaremietiew wciąć wskrzesza temat ale oni na to pójdą tylko wtedy kiedy któraś z opcji politycznych u władzy dostanie zadanie żeby Polskę jako całość przygotować na konflikt: np. z Rosją lub Białorusią i będzie pewna medialnej władzy nad umysłami by nie było ryzyka, że rozdana broń zostanie użyta nie tak jak trzeba. Ale w obecnej sytuacji na to się nie zanosi. Siły są wyrównane. Na dole wciąż mocniejszy jest sentyment antyrosyjski niż antyżydowski, ale rządzący boją się służb rosyjskich a niektórzy dla Rosji pracują i jest ich niemało więc, nie wiem, może rozdadzą broń po to by się np. rozprawić z Rosjamami i ich ludźmi w Polsce.
Teraz jednak jeszcze jest tu porozumienie kilku mocarstw. Ale jak zostanie ostatecznie zerwane (a tak być może), to może dojść do wojny domowej stronników Rosji i Zachodu (Niemcy mogą lawirować i nie wiadomo kogo ostatecznie poprą). Zachód będzie wtedy chciał storpedować odradzanie Sojuza, co teraz wspiera, a Polska stanie się krajem frontowym, PiS bis albo gorzej, destabilizującym Ukrainę i Białoruś i stanowiącym bazę do interwencji w Pribałtyce. Rosja ma na tą ewentualność scenariusz atomowego uderzenia na Warszawę. M.in. dlatego radzę wynosić się z dużych miast (zresztą USA miało podobny plan w czasie zimnej wojny). Rosja chcąc odtworzyć Sojuz będzie dążyła więc do zniszczenia Polski. Rozdanie broni nastąpi w przeddzień wojny z Rosją. Rosja ma ambicje stworzenia federacji słowiańskiej ale nigdy nie ukrywała, że w takiej federacji nasza rola jest zerowa jako kraju.

W tej sytuacji nie mamy manewru. Szkoda, bo dla nas najlepiej byłoby zachować ścisłą neutralność przy jednoczesnym uzbrojeniu po zęby by nikt nie odważył się nas atakować. Ale uzbrojeni po ząby to my możemy być raczej w przeddzień ataku, czyli ok 2014/2015 roku. Jak Zachód zechce zaatakować Rosję to zrobi to tego albo przyszłego lata. W tym roku jest nieprzygotowany, więc obstawiam, że inwazja nastąpi wiosną 2014 i będzie poprzedzona "dorzynaniem watah" Nasz czas, to w wersji optymistycznej okres po dorzynaniu watah a przed wojną, zaś w wersji pesymistycznej, po wojnie. Tak czy inaczej, mamy rok na przygotowanie się do chaosu.

pozdrawiam,
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 16:46
Leszek.
Coś szybko widzisz tą wojnę - za rok? Co prawda gdzieś czytałem, że mordercy świata za rok mają się wycofać z Afganistanu. A jak wiadomo morderca nie może żyć bez mordowania. Jest jednak jeszcze kilka ważniejszych miejsc na ziemi jak Rosja. Co z Iranem, Syrią. Obecnie chyba sztuczne wywołanie paniki ws Korei.
Ja wiem, że po coś znów zrobili z niemiec potęgę tak jak w 1939 roku. Trzeba by było zapytać naszych "sojuszników" Francję, Anglię, Amerykę. A może odrazu lepiej Izrael.
Oni muszą mieć plany gotowe jak w 1939 roku, nawet mieli gotowe plany Polski po wojnie. A więc obecnie też wiedzą czy Polska będzie istnieć czy ją zlikwidowali.
Bo coś mi się widzi, że plany z 1939 roku były ustalone na 50 lat. Dlatego pozwolili na tzw pierestrojkę, obalenie komuny przez ich samych. Coś dalej musi być zaplanowane, bo takiej nędzy nie da się utrzymać na dłuższą metę jaką zgotowali demoludom. Na nasze odrodzenie, nie ma zezwolenia. Nie niszczyli by wszystkiego. Tylko jakoś nie widzę tej wojny za rok.
Punkt zaczepienia dla propagandy jest - bo oto zechcą nam "oddać" tzw ziemie utracone na wschodzie. Bo wiadomo, że niemcy chcą ziemie tzw ich zachodnie. No i wojna z Iranem - potrzebna judeopolonia dla tzw uciekinierów z Izraela. Zapewne i wiele innych powodów znajdą. Jak nie patrzeć wszystkie te plany są anty Polskie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.02 o 18:32
Jeśli będzie wojna z Rosją, to będzie przed 2015, kiedy po reformie rosyjskiej armii ta osiągnie prawie pełną gotowość bojową, zwłaszcza na "teatrze" europejskim. Nie ma sensu wojna z dobrze przygotowanym przeciwnikiem, a inwestycje w armię rosyjską idą pełną parą. Pomaga w tym Zachód licząc na to, że siła ta zostanie użyta do szachowania Chin, a tu BRIC duma o rozkręceniu wspólnego banku inwestycyjnego porównywalnego z Bankiem Światowym, zaś doktryna wojskowa jest wciąż zorientowana na starcie z NATO. Góralski biznas z USA przeniósł już do Chin biliony dolarów, ale czy tym samym Chiny kupił, to nie jest powiedziane. Chiny od dawna robią swoje, ale jeszcze militarnie są stosunkowo słabe. Więc JEŚLI będzie miało dojść do wojny, to Zachód nie ma na co czekać bo inaczej się zmarginalizuje, więc odnajdą się na przełomie 2013/2014 mapy satelitarne i dowody na zamach na głowę państwa natowskiego i generałów Sojuszu. Kilka miesięcy wystarczy by uformować opinię w Polsce i wezwać do sankcji międzynarodowych na zakup gazu od Rosji a tym samym wojna będzie przesądzona. Rosja podbita albo przejęta i rządzona przez Chodorkowskich będzie przy okazji szachowała Chiny.

Czy zatem w naszym interesie jest pomagać Rosji przeciw globalistom? Po pierwsze my naprawdę niewiele możemy. Po drugie Rosja też z globalistami prowadzi jakąś grę zaś np. Izrael jak czytałem na NE uważa prorosyjskich Assadów za "swoich skurwy*ynów" Oni się raz kłócą raz dogadują, docierają się by interesy były wypadkową zmieniającego się układu sił, ale "nam biednym zewsząd nędza." Jaka jest polityka państwowości sowieckiej czy wprost do niej nawiązującej strategii m-nar. państwa rosyjskiego pokazuje Katyń, i przekonanie, że rozpad ZSRR był największą katastrofą współczesności. Może i Rosja jest alternatywą dla globalistów a może się ten kraj po prosu rozpycha łokciami, żeby dostać większy kawałek tortu w globalnym rozdaniu. Są poszlaki by sądzić, że tamte elity to nienawistni fanatycy lubiący trzymać za mordę i mordować, ponoć nawet rytualnie, więc ja bym się nie spodziewał, że zrobią nam dobrze. Nawet monarchiści słowianofile jak Dugin do Polski przychylnie nastawieni nie są. Dla nas optymalny scenariusz to jednak mafijna kłótnia w globalistycznej rodzinie m. nazwijmy to Wschodem a Szkotami. Tylko jak tu wtedy będzie burdel i apatia to znowu nas zagarną, wydoją i zarżną. Czasem Dobry Bóg daje możliwości ale to nasze zadanie by je wykorzystać.

pozdrawiam!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.02 o 20:40
Leszek.
Czyli historia się powtarza. Przed IIwś tzw zachód dofinansowywał (gospodarczo) niemców i Rosjan. W Rosji ogromne pieniądze szły na rozwój przemysłowy prowadzopny zarówno przez tzw zachód jak i niemcy. Armia niemiecka ćwiczyła na terenach Rosji. Potem te dwie złe moce gracze skierowali przeciw sobie. Wynik znamy - wszyscy tzw mocarze przegrali. Tylko czy przegrali gracze? Ci z tzw zachodu napewno nie - największe zyski płyną z krwią, ktoś to powiedział. A więc wszyscy rządzący zyskali, a śmierć żołnierzy to tylko motłoch. Myslę, że i dzisiaj chodzi o redukcję tzw motłochu. Gracze i tak się dogadają, dogadali.
Na temat Chin jakoś nic nie wiem napewno. Ktoś cały przemysł przeniósł do Chin. Dzieki temu Chiny się rozwijają. Czyli dostali na to zezwolenie. Jednak Chiny nadal są tzw komunistyczne. Jest podstawowe pytanie czy Chinami rządzą prochińscy politycy czy komuniastyczna miedzynarodówka.
Kiedyś chodził taki kawał - "szef" Chin mówi do wojska, jutro rano zaatakujemy Rosję. A jeden Chińczyk pyta , a co bedziemy robili po obiedzie.
Różne przepowiednie mówią, że koń Chiński napije się wody w Wiśle. A więc nic od nas nie zależy. Wątpię, aby ktoś z Polaków atakował Chińczyków. Przyjdą do Polski jak do domu. Czy będzie nam z tym dobrze - napewno nie, ale jakie mamy wyjście.
Ja już wiele razy czytałem, że Putin rozwala armię Rosyjską. Ty piszesz, że wzmacnia.
Ja sporo pisałem o Katyniu. Jeśli Polaków wymordowali sovieci-żydzi(co jest faktem) to wolna Rosja chętnie by to wszystko ujawniła. Jednak nie robi tego..... bo widocznie soviety nadal rządzą Rosją. Potwierdza to tzw komisja do spraw trudnych, gdzie z Polski barli udział żydzi a u sovieta zapewne to samo. Dlatego urwali sprawie łeb. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
MatiRani, 2013.04.03 o 00:16
Dobre obserwacje, Zen-ku.
Chiny sie rozwijaja, ale prawdziwe zyski ida do kieszeni unych, poprzez sprzedaz zaplaconych Chinczykom 10 centów dóbr sprzedawanych za 10 dolarów.
Mam cicha nadzieje, ze Chinczycy sie odkuja na zydostwie za ten wyzysk.
Cóz, pare moich marzen sie spelnilo...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.03 o 08:59
MatiRani.
Chiny. Pasuje ten temat do art. bo przeca chodzi o prawa człowieka tak propagowane przez tzw cywilizację zachodnią. A to jak widzimy na przykładzie Chin - g.....no prawda, to jest podstawowy temat zastępczy. Bo przecież nikogo nie obchodzi w jakich warunkach i za jaką miskę ryżu Chińczycy pracują. I jak to porównać z dbaniem o pszczoły. Co innego homosie - błazen na błażnie i błaznem pogania.
Kiedyś, ktoś mówił, że jak Chińczycy przejdą przez Rosję to trawa z pięć lat nie wyrośnie :-))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
MatiRani, 2013.04.03 o 15:23
3 Marzenia Narodowca polskiego za poprzedniej komuny:

1. Aby Chiny zaatakowaly Polske
2. Aby Chiny zaatakowaly Polske
3. Aby Chiny zaatakowaly Polske

WTEDY PRZEJDA SZESC RAZY PRZEZ ROSJE!

;-)))
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.03 o 20:51
MatiRani.
A kto przejdzie przez niemcy. Bo widzę, że już są coraz bardziej pokrzywdzeni. A to zły znak. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Leszek, 2013.04.03 o 15:27
Jeśli chodzi o armię rosyjską, to jest ona konsolidowana. Jak dawniej było na papierze trzy armie to tak na prawdę dwie dywizje. teraz w to miejsce są dwie brygady. Mniej na papierze niż armie ale de facto więcej niż dywizje. Zwalniani oficerowie wchodzą w biznes dla armii. Francuzi sprzedają najnowocześniejsze łodzie podwodne, papa wsiech bomb jest najlepszą bombą termobaryczną na świecie a dzięki koniunkturze na gaz w zbrojenia idą dziesiątki miliardów dolarów co w przeliczeniu na siłę nabywczą w danym kraju jest drugim czy trzecim wynikiem po USA. Oni armię racjonalizują, część jest tylko szkieletem przygotowanym na mobilizację ale armia zrobiła się mniejsza ale realniejsza i lepiej zorganizowana, co dość dobrze pokazuje dość szybki sukces w Gruzji.
Że stopsyjonizmowi żydów widzi wszędzie nawet teraz na Kremlu, no cóż. Oni tam zawsze byli ale kiedyś znaczyli więcej. Popatrz na Bierezowskiego czy Chodorkowskiego. Popatrz co zrobili z Kaczorem, wielkim przyjacielem Izraela. Żydzi sowieccy byli owszem żydami ale też funkcjonariuszami tamtej konkretnej państwowości. Tam były i są sowiety ale inaczej tam prędko nie będzie.

Czy konflikt niechętnych nam mocarstw jest zły bo będzie depopulacja? Owszem w wymiarze ludzkim tak, ale być może ten konflikt nie skończy się wojną atomową a może tylko służby się pomordują i wpływy trochę uwiędną. To dla nas nie byłoby takie złe. A jak wojny nie będzie to i tak populację zmniejszą. Mają na to setki sposobów. Być może tak na prawdę nie ma dla nas nadziei i stoczymy się w niewolnictwo jeszcze bardziej podobne do Chin a może jednak jakaś szansa na poluzowanie żelaznego uścisku jesty. A jest tylko wtedy gdy Zachód i Rosja zaczną się kopać.
pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zagłada prawnie zabezpieczona. 
Zenon Jaszczuk, 2013.04.03 o 21:03
Leszek.
Wynika z tego, że my odrazu się poddajemy, czy to Rosji czy Niemcom. Polskę rozbroili doszczętnie. Ciekawy jestem dlaczego, dla kogo? Judeopolonia, a dla niemców zachód Polski? Bo soviet to już pół Polski dostał w spadku od naszych "sojuszników". Wychodzi na to, że musimy liczyć na Chińczyków?
A czystki Putina podobają mi się. Tak powinno być, że zdrajca i złodziej nigdy, nigdzie nie jest pewny dnia ani godziny. Widocznie "nasi" posłuszni. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…