Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Humor, satyra2014.04.20 21:07

Za zdrowie zdrowia!!!:-))))))

 

Za jaką Ukrainę???????????????

 
Witam Państwa Świątecznie. Daję dział humor i satyra, bo nie wiem co napiszę.? Świeta!!! Wypiłem setkę i razi mnie wypowiedz wielu internautów.
 

Zawsze mam pewne pretensje do tzw prawdziwych Polaków (oczywiście ja jestem tym najprawdziwszym;-))) ) I to wcala nie jest śmieszne jeśli chodzi o moją osobę. Natomiast jeśli czytam tych prawdziwych innych, co to- nie chcą być Polakami bo o nich ta Ojczyzna, te partie nie walczą!!! Bo oto ta Ojczyzna nie daje im pracy, chleba, utrzymania. Bo oto te nasze władze bardziej dbają o Ukrainę, niemcy, hameryke nie mówiąc o izraelu........itd.

 Moim zdaniem jeśli tak się twierdzi to trzeba być kompletnym idiotą typu politykierów osadzonych w Polsce!!!!!!

Jeśli normalny człowiek obserwuje błazna to widzi to automatycznie. Jeśli od dziecka błazen jest pokazywany jako mąż stanu to jest to tragedia. W tym wypadku należy wyjaśnienie sprawy do ludzi starszych. Aby młode pokolenie wiedziało gdzie są oszuści.

Proszę Państwa, proszę mlodzieży. Jeśli dzisiaj nam Polakom pokazują Bandytów Ukraińskich jako wyzwolicieli Ukrainy, Polski, Jewropy, Świata to to są bandyci. To są bandyci osadzeni na Ukrainie, w Polsce, W jewropie w USA itd

Musimy jasno pisań, że bandyci swiatowi chcą opanować wasze głowy , umysły, emocje, wasze życie.

Te durnie chcą być waszymi panami życia i śmierci.

Zobaczcie panstwo co si ę stało na nie przyjaznej nam Ukrainie. Takie małe wyjaśnienie_.........

 Bardzo nie lubię nadgorliwości. Zobaczcie państwo, byle art. już tzw internauci jeczą o martyrologi żydostwa. A co mnie obchodzi żydostwo? mnie jako Polaka interesuje zagłada Polaków i ewentualnie jakiś procent innych........

Tym bardziej jest to ciekawe zjawisko, że dzisiaj na tzw majdanie............ Jako zorganizowana mafia światowa, żydostwo opanowało wszystkie kluczowe stanowiska na Ukrainie. Nawet tzw antysemicki:-))) napewno antpolski prawy sektor jest prowadzony przez żydostwo. Nie będę już wspominał o innych rezunach..........

Oczywiście o tym też pisałem, że tych bandytów popiera cały tzw cywilizowany świat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! musicie t6o Państwo zapamiętać na zawsze!!!!!!!!!

 Są tacy co krzyczą, że zwariowałem bo popieram Putina. Krzyczą, że jestem agentem sowieckim, kmiotem prorosyjskim itd.

To są mali ludzie. nie znajacy realów polityki światowej.

Zobaczcie Państwo co wypisują antypolskie mendia, innych w Polsce nie ma.

A więc musimy kochać naszych rezunów, musimy kochać bandytów z majdanu finansowanego przez żydostwo światowe, musimy popierać prawy sektor, musimy kochać oszustów światowych.

Proszę mi powiedzieć!!!!!. Jak można będąc w pełni zdrowym na umyśle nie przyznać racji Putinowi?!!!

Ja wiem (ludzie o tym nie wiedzą)że Putin jest jakimś tam pułk. "NKWD",KGB, GRU.......

Możemy zapytać ilu przedstawicieli tzw cywilizacji zachodniej jest przedstawicielami tzw wywiadów........

 Pewnie niepotrzebnie napisałem ten tekst. Jednak musiałem coś napisać na ostatnie tzw art, o niczym. Dziwne to jakieś tradycje ( moze mam manię prześladowczą:- ), że jak widzę kilkudniową przerwę w pisaniu internautów, to staram się napisać jakiś art. O dziwo w chwili napisania przezemnie jakiegoś art. sypią się za mną inni odkrywcy pióra>>>>>>>>>>>>>Widocznie to moja mania prześladowcza. A może inteligencja to ponimajet i zrobi piereriw w tym diele:0_))))) Pozdrawiam

 
 
!!!! 

 
8212 odsłon  średnio 5 (4 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Polska, Ukraina, żydostwo, prawo, pismaki..
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.20 o 21:28
Jakoś tak się składa, że nawet chyba Mufti nie powinien ze mną grać w .......
No, ale nic nie poradzę, ż to jedyny znawca tematu na wszystkie .......... i nigdy nie pozna żyda..;-)))) Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.04.21 o 16:55
Zenku, w swiecie nawalu informcji musimy ciac brzytwa halas mediatyczny i dochodzic zawsze do sedna spraw.
Tego ucza najmadrzejsi i taka dzialaja najskuteczniejsi.

Wiec Putin: poprawia byt Rosjan, oddluza swój kraj, zmienia prawo rosyjskie narzucone przez USrAel po "rewolucji".
Dziala wiec na korzysc Rosji.

Jesli ktos ma argumenty przeczace powyzszym lub info pokazujace, ze Putin dziala na szkode Rosjan i Rosji to chetnie sie z nimi zapoznamy.
serdecznie
Macko
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.04.22 o 16:20
Putin, prosze Was, dziala aktualnie zdecydowanie na korzysc Rosji. Ale wielu z nas oczekuje, by dzialal na korzysc Polski. A z jakiej niby racji on mialby dzialac na korzysc Nadwislanskiego Euroregionu, szczegolnie, jesli interesy Polski saprzeciwstawiane interesom Rosji, najprawdopodobniej skutkiem interwencyj Eurocentrum?

Osobiscie uwazam, ze Putin nie jest w moim typie, ze wzgledu na kagiebowska przeszlosc i ze wzgledu na swoje prywatne zycie, podczas gdy deklaruje ortodoksje. (nie mamm mu za zle, ze pokazuje sie czasem w mycce, jako ze ja tez sie raz pokazalem w mycce, skutkiem czego moja Żona uciekła przez okno - dobrze że na parterze i dobrze, ze to bylo wyjscie na taras). Ale musze mu przyznac, ze on i jewo kamanda prowadzi Rosję w prawidlowym jak na nasze czasy kierunku, choc po ścieżce wąskiej i pokręconej. A co najwazniejsze, właściciele tego świata go się boją.

Komik Smoleń w skeczu "zajęcia z żeglarstwa suchego" powiedział cos w tym stylu: Uważajcie, bo możecie dostac takiego sternika, że sie z nim nawet z tłumaczem nie dogadacie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:33
Piwowar.
Pytam juiż kilka lat kim jest Putin. I nikt jakoś nie jest w stanie nic napisać. Ja go oczywiście nie chwalę za.......... tylko za to co robi ostatnio konkretnie z tzw całym cywilizowanym swiatem. Zdaję sobie sprawę, że Putin też jest na sznureczku, przecież nie pozbył się żydostwa. Żydostwo jakoś "dziwnie" zachowuje się spokojnie. Czyli twierdzę, że Putin gra. W jaką grę grają graczer światowi - trudno mi tutaj osądzać. Aż "zazdroszczę" że tylu "polaków" posiada jarmułki:-))))Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.04.25 o 15:05
No wlasnie... mam podejrzenie ze Putin przygotowuje Rosje do nowego strzyzenia owiec. Tylko podejrzenie, ale historia uczy, ze pasozydzi cyklicznie nas robia w bambuko i zbieraja welne z gojów. Nawet szabes gojów, trollów i mniej bystrych ( nie psychopatycznych ) zydów tez, wiec i tego ze szmata na glowei tez oskubia ;-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:26
MatiRani.
Znów humor i satyra - Nie ma złotego sedesu, jest akwarium. Tak mieszka premier Ukrainy Arsenij Jaceniuk - +wiadomosci.onet.pl. Powinni tą sieczkę pokazywać Ukraińcom. Po co z Polaków jakiś zboczeniec chce zrobić durni?:-)))Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:42
Żydzi, żydzi- wszędzie żydzi:-))) jak to pięknie piszą znawcy tematu:-))) Już chciałem uwierzyć, że ich nie ma na Ukrainie:-))) Z jakim zachwytem zobaczyłem jak żydzi na majdanie niosą rannego na noszach!!! Pamiętacie państwo taki przekaz - "my też pomagamy" - żydzi są wspaniali, wszędzie pierwsi do pomocy:-))). Dzisiaj podam jeszcze raz kilka komentów internautów na ten temat. Bo może oni wcale nie są tacy pomocni, albo ich wcale nie ma:-))) Pozdrawiam Państwa
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:45
Z sieci - "POLAK SŁOWIANIN : Mama Krolika (Arsienija) Sieni Jacieniuka, przywódcy następnej kryptożydowskiej partii „patriotów ukraińskich”, Maria Grigoriewna (z domu Bakai) należy do starego judejskiego rodu, do którego należy największy autorytet w zakresie egzegezy satanistycznego Talmudu, rabin Bakai.

Chazar stepowy Bakai, pseudonim operacyjny Arsienij Jacieniuk, przywódca, jak to zwykle bywa, patriotycznej partii "ukraińskiej" "Batkiwszczina"
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:53
Z sieci-" POLAK SŁOWIANIN : Oligarcha Petro Poroszenko w czasie narodzin nosił jeszcze nazwisko Walcman.

Chazarski żyd i grabieżca majątku narodu ukraińskiego Walcman, obecnie pod nazwiskiem Poroszenko.
Chazarski żyd i grabieżca majątku narodu ukraińskiego Walcman, obecnie pod nazwiskiem Poroszenko. Występuje jako „biznesman” i filantrop."



Jurij Łucienko, chazarski żyd posiadający paszport Izrahella. Od 2005 roku do 2006 roku pełnił funkcję ministra spraw wewnętrznych w żądzie chazarskiej żydówki Julii Timoszenko i Juszczienki. O grudnia 2007 roku do 2010 roku minister spraw wewnętrznych w drugim rządzie chazarskiej żydówki Timoszienko. 26 grudnia 2010 roku aresztowany z nakazu Prokuratury Generalnej Ukrainy pod zarzutem defraudacji środków państwowych na ogromnym poziomie. W lutym 2012 roku uznany winnym i skazany został na 4 lata pozbawienia wolności z jednoczesną konfiskatą majątku osobistego. W kwietniu 2013 roku został ułaskawiony przez prezydenta Ukrain"
Zobaczcie państwo -żyd ministrem spraw wewnętrznych przy Timoszenko i Juszczenko piewców zbrodniarzy UPA. A ja już dawno pisałem - nie zajmujcie się tak nadgorliwie "zagładą" żydów. Piszcie o Polakach!!! Po co komu takie bzdety, że UPA mordowała żydów...... a może nie mordowała, amoże ........Upa to ....... Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 19:56
A jeszcze niedawno pisałem - kto nami "rządzi". Mamy potwierdzenie - z sieci "~władze RP szkoliły pogrobowców ludobójców z Wołynia??? : W środowiskach mundurowych pojawiają się informacje mówiące, iż we wrześniu 2013 r. polski MSZ zaprosiło do Polski 86 banderowców z Prawego Sektora (przyszłych zamachowców z Majdanu) na szkolenie w Centrum Szkolenia Policji w Legionowie pod Warszawą. Banderowcy przeszli 1,5 miesięczne szkolenie w zakresie organizowania demonstracji, taktyki działań policji w walce z tłumem, zdobywania gmachów instytucji publicznych, kursu strzelania, taktyki ochrony i obrony VIP itp. Całość pobytu finansował polski MSZ. Banderowcy szkoleni byli w miejscu gdzie zazwyczaj ćwiczą specjalne oddziały prewencji polskiej Policji. Pobyt i szkolenie banderowców potwierdzają policjanci i pracownicy ośrodka." Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.24 o 20:03
Może komuś to otworzy oczy, może nie. Ostatni cytat - bo czasami szkoda słów - z sieci "~abc do ~kiel: Jaceniuk z Turczynowem sa do siebie podobni, usta maja jednakowo zydowskie. Bo obaj pochodza z "narodu wybranego". Typowa uroda ryzawych Zydow. Matka Jaceniuka jest Zydoweka z Kolomyi.
Turczynow, protrestant jak tysiace Zydow Rosji, ktorzy chcieli pracowac na panstwowej posadzie.
Bo w Rosji nie bylo miejsca dla Zydow. Zydzi religijni mogli mieszkac jedynie na ziemiacvh bylej rzeczypospolitej.
Na dodaterk Tymoszenko, corka Abramowicza Grigiana." Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.04.27 o 06:56
To, że bardzo wielu Polaków widzi sprawy ukraińskie tak jak one wyglądają rzeczywiście, Jan Engelgard,polski historyk w ciekawym artykule o pro ukraińskiej gorączce serwowanej nam przez obecnych marionetkowych i zaprzańskich rządzicieli Polską, p.t. „Przyjaciele” Ukrainy opisuje:

Tak więc, przygotowywana długo operacja „Kijów”, mająca na celu nie przyniesienie Ukrainie „wolności” czy „demokracji”, ale wbicie zaostrzonego kołka w brzuch Rosji – jest tak naprawdę ciosem w samą Ukrainę. Została ona użyta do gry na wielkiej geopolitycznej szachownicy jako zwykły pionek, który poświęca się dla większej zdobyczy. Stany Zjednoczone, które wyłożyły przez ostatnie dziesięć lat ponoć 5 mld USD na przygotowanie tej operacji – kiedy już ich człowiek, jak obwieścił ambasador USA w Kijowie w podsłuchanej rozmowie telefonicznej z przedstawicielką Departamentu Stanu, czyli Arsen Jaceniuk, został premierem rządu – zaoferowali Ukrainie… 1 mld USD pożyczki na ratowanie gospodarki! Tak samo zachowała się Unia Europejska.

Ukraina była potrzebna tylko po to, żeby zaszkodzić Putinowi, żeby popsuć mu Olimpiadę w Soczi, żeby wziąć rewanż za porażki w Syrii, za Snowdena, i za „prześladowanie gejów” i Pussy Riot, za to, że nie podporządkowuje się Nowemu Porządkowi Światowemu i wraca do prawosławia. Rolę pożytecznego idioty odegrały banderowskie organizacje, które niby ideologicznie są wrogie zachodniemu liberalizmowi, a de facto spełniły rolę jego przedniej straży.

Polska w tej grze też była pionkiem, nie potrafiła zdefiniować naszych realnych interesów, zachować się tak, jak Węgry czy Czechy. Popierając banderowską rewoltę wymierzyła cios w państwo ukraińskie, w naród ukraiński. Jeszcze do niedawna na wschodniej Ukrainie witano Polaków jak braci, teraz usłyszawszy polską mowę – zaciskają się pięści. Taki jest pierwszy realny „sukces” tej „polityki”.
Całość pod adresem:
+prawica.net
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.04.28 o 22:31
Polska tez byla pionkiem...
Polska????
Zadna Polska, marionetki w rzondzie, NIC z Polska nie majacy wspólnego poza zadaniem sterowania.
grrr!!!!
pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.04.29 o 10:50
Całkowita zgoda, że "marionetki w rzondzie, NIC z Polska nie majacy wspólnego poza zadaniem sterowania"!
Powyżej na wstępie do artykułu nadmieniłem "o pro ukraińskiej gorączce serwowanej nam przez obecnych marionetkowych i zaprzańskich rządzicieli Polską"
A na zewnątrz, działania tych zaprzańskich rządzicieli, nie ważne, że my się z ich szkodliwymi dla Polski działaniami nie zgadzamy, ale niestety reprezentujących prawnie Polskę, stąd być może autor użył sformułowania "Polska w tej grze też była pionkiem..."
Twoja uwaga jak najbardziej słuszna.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.04.30 o 17:37
DZIEKI! Uklony.

Chomsky, miedzy innymi, wskazuje na gre semantyczna ukrywajaca prawde przez umyslami nawet bystrymi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.04.29 o 19:46
Adam39 witaj.
Mam nadzieję, że tylko kilka dni bedę nieobecny. Sprawy osobiste. Pozdrawiam Ciebie i MatiRaniego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.04.29 o 20:21
Zenek, pozdrawiam i życzę dobrego i pomyślnego rozwiązania tych spraw.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.01 o 20:15
+www.smkp.p
znacie?


I. BOGURODZICA MARIA KRÓLOWA POLSKI



Stowarzyszenie Marii Królowej Polski powołaliśmy do istnienia dla większej chwały Boga w Trójcy Świętej Jedynego i Marii Królowej Polski w Polsce i na świecie. Pełna nazwa stowarzyszenia brzmi: Stowarzyszenie Niepokalanej i Wniebowziętej Marii Królowej Polski.



Stowarzyszenie Marii Królowej Polski założyliśmy urzędowo dnia 8 maja 2012 roku po likwidacji Stowarzyszenia Mancinelli założonego 8 grudnia 2009 roku.

Stowarzyszenie powstało, aby zrealizować cele naszej Matki i Królowej. Nasza Matka objawiła się trzykrotnie jako Królowa Polski, włoskiemu jezuicie, Słudze Bożemu Juliuszowi Mancinellemu.

Ojciec Juliusz szukał tytułu Matki Bożej innego niż dotychczasowe. Wtedy w Neapolu, 14 sierpnia 1608 roku, objawiła się jemu Matka Boża i powiedziała:

A czemu Mnie Królową Polski nie zowiesz? Ja to królestwo wielce umiłowałam i wielkie rzeczy dlań zamierzam, ponieważ osobliwą miłością ku Mnie pałają jego synowie...

Ojciec Święty Aleksander VII zaaprobował to objawienie i pozwolił Ojcu Juliuszowi przedstawić je Narodowi i Państwu Polskiemu. Kiedy Ojciec Juliusz przybył do Polski, wówczas Polacy dowiedzieli się, że są Narodem Wybranym Niepokalanej i Wniebowziętej Królowej Polski, która wielkie rzeczy zamierza dla Królestwa Polskiego (dzisiaj państwa) z powodu osobliwej miłości Polaków do Bogurodzicy.

W czasie pobytu Ojca Juliusza w Polsce, podczas Mszy świętej, którą odprawiał w Krakowie na Wawelu 8 maja 1610 roku za pomyślność Królestwa Polskiego, w chwili Memento za żywych, objawiła się Bogurodzica w olśniewającym królewskim majestacie i powiedziała:

JA JESTEM KRÓLOWĄ POLSKI. JESTEM MATKĄ TEGO NARODU, KTÓRY JEST MI BARDZO DROGI, WIĘC WSTAWIAJ SIĘ DO MNIE ZA NIM I O POMYŚLNOŚĆ TEJ ZIEMI BŁAGAJ NIEUSTANNIE, A JA CI ZAWSZE BĘDĘ, JAK JESTEM TERAZ, MIŁOŚCIWĄ.

Objawienie to posiada aprobatę ówczesnego papieża Aleksandra VII, imprimatur biskupów niemieckich, biskupa wileńskiego oraz aprobatę ks. kard Adama Stefana Sapiehy.

W trzecim objawieniu, w Neapolu 15 sierpnia 1617 roku, Matka Boża powiedziała:

Juliuszu, synu mój! Za cześć i miłość, jaką otaczasz tajemnicę mego Wniebowzięcia, ujrzysz Mnie za rok w chwale w niebios. Tu jednak, na ziemi, nazywaj Mnie zawsze Królową Polski!

Maria Królowa Polski chce w Polsce królować i opiekować się Polakami oraz zapewnić pomyślność ziemi polskiej. Stąd dla stowarzyszenia są do zrealizowania trzy cele:

1. Odnowa Intronizacji Lwowskiej w Polsce przez najwyższe władze państwowe i kościelne, aby Bogurodzica Maria była znowu Królową Państwa Polskiego, uznaną przez współczesnych Polaków.

2. Świętość Narodu Polskiego, aby okazał się narodem potomstwa Niewiasty miażdżącej głowę Węża.

3. Pomyślność Ziemi Polskiej przez nieustanne błaganie.

Czwartym celem stowarzyszenia jest doprowadzenie do wznowienia procesu beatyfikacyjnego Sługi Bożego Ojca Juliusza Mancinellego, aby został beatyfikowany i kanonizowany.

Piątym celem stowarzyszenia jest doprowadzenie do Intronizacji Najmiłosierniejszego Serca Jezusa Chrystusa Króla Polski w Państwie Polskim.



Stowarzyszenie propaguje kult Królowej Polski w Licheniu z dwóch powodów: po pierwsze Matka Boża ma przy Sercu Orła Białego, który jest godłem narodowym i państwowym Polski, a po drugie: ponieważ obraz licheński, wiszący przedtem w Lasku Grąblińskim, jest ostatnią znaną kopią z tzw. kopii bledzewskich i rokitniańskich, w których Matka Boża Królowa Polski jest z Orłem Białym na piersiach, co jest ilustracją objawień danych Słudze Bożemu Juliuszowi Mancinellemu.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.02 o 00:14
Mati, przeczytałem. Mógłbym być zszokowany. Ale moim zdaniem, to również jest pranie mózgu.
pozdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.02 o 04:51
No wlasnie, nigdy nie wiadomo jaki szmatlawiec bruzdzi wsród nas, Prawdziwych Polaków.
Roman Dmowski napisał:
Nasze odrodzenie narodowe musi przynieść ze sobą nie tylko
tę zmianę, że rozpocznie się okres silnej akcji politycznej
w duchu narodowym, ale również, że akcja ta będzie popierana
i kontrolowana przez cały myślący ogół polski.

No ale Nie-Myslacy Naród jest kontrolowany przez zagranicznie sterowane massmerdia i w imie politycznej poprawnosci z Gramsciego rodem, ludzie przestali byc zdolni do myslenia, wnioskowania i dyskriminowania.
Popatrz tutaj, ewidentny obronca paoszydów uchodzi za patriote i prowadzi portal. Normalnie parodia logiki.
uklony
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.03 o 03:32
A co wiesz o :
Rabacja 1846 roku
+www.zegocina.pl

Nieurodzaj i wylewy rzek w latach 1844 -1845 przyczyniły się do klęski głodu w Galicji. Brak możliwości znalezienia pracy wywołał niepokoje na wsi. Austriacy wykorzystali niezadowolenie chłopów i rozpuszczając plotkę o tym , że powstanie krakowskie (wybuchło w nocy z 20 na 21 lutego 1846 r.) jest akcją zbrojną szlachty przeciwko chłopom, popchnęli ich do mordów i plądrowania szlacheckich dworów. Sprawnie działająca propaganda austriacka, wedle której cesarz chciał znieść pańszczyznę, a powstanie szlachty miało temu zapobiec, w tym słowa Franciszka Kriega - austriackiego prezydenta guberni lwowskiej ""Na polską rewolucję trzeba będzie napuścić polskich chłopów, potem chłopów się wystrzela i na sto lat będzie spokój" spowodowały, że zbrojne gromady chłopów złupiły w lutym i marcu 1846 roku około 500 dworów.
Rabacja chłopska w Galicji.

Spojeni alkoholem przez żydowskich karczmarzy i austriackich urzędników na widok nielicznych powstańców z przerażeniem wołali, że "Polacy idą wyrzynać do szczętu chłopów". Czy można było z takimi nieoświeconymi obywatelami wywalczyć wolną Polskę? Być może nie wiedzieli co to znaczy. Napadali więc na dwory i czynili bratobójcze spustoszenie. Zamordowano, często w bardzo okrutny sposób, około 1000 ludzi, głównie ziemian i urzędników dworskich. W mroźne, lutowe dni rozgrywały się ludzkie dramaty. Tak było np. w Jodłowej - na "Stawisku", gdzie rozbestwione chłopstwo z wiosek na zachód od Jodłowej leżących, napadło na folwark; wywleczono leśniczego Franciszka Merskiego i jego syna też Franciszka, skatowanych powieziono przez Ryglice w stronę Tarnowa i bito przed każdą karczmą, aż w Zalasowej dobito i trupy zawieziono do Tarnowa, bo za takich lepiej płacono. Na rynku w Pilźnie pastwiono się nad księdzem Goleckim przywiezionym z Dobrkowa, bito go cepami po czym odwieziono znów do Dobrkowa i wyrzucono na śniegu, a gdy jeszcze drgnął dobito cepami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.04 o 10:49
A co wiesz o : Rabacja 1846 roku.
Prawdę powiedziawszy niewiele ponad tym opisem na podanym przez Ciebie portalu:
+www.zegocina.pl
Nie mogę dokopać się bardziej poszerzonej wiedzy o Rabacji chłopskiej w Galicji, która przyniosła tyle nieszczęścia. Może nawet dotknęła moją rodzinę. Dziwi mnie, że nie ma dostępnych opracowań historyków badających ten temat w II RP, ani obecnie.
I kto na tym najbardziej zyskał?
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.04 o 13:16
Mnie zastanawia, kto podżega i kto zyskuje na antysemityzmie prezentowanym przez tzw. "prawdziwych Polaków".

Dobrze, że się o żydach mówi, a nie tylko pozwala im mówić. Ale to, w jaki sposób się mówi i do czego to mówienie prowadzi - to już budzi moje duże wątpliwości, bo skutki są chyba odwrotne do zamierzonych (?)

Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.04 o 16:37
Mufti, nie wiedziałem, że są różne antysemityzmy. Może to tak jak z różnymi miłościami, takie odwrotne, lub jak gender.
"Dobrze, że się o żydach mówi, a nie tylko pozwala im mówić. Ale to, w jaki sposób się mówi i do czego to mówienie prowadzi - to już budzi moje duże wątpliwości, bo skutki są chyba odwrotne do zamierzonych (?)"
Uważam, ważne jest kto, co, w jaki sposób i do kogo mówi. Dlatego skutki mogą być różne od zamierzonych, ale niekoniecznie.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Prosze nie pisac w cudzylowie "Prawdziwych Polaków" bo mnie, na przyklad, to ubliza. 
MatiRani, 2014.05.05 o 04:17
Prosze nie pisac w cudzylowie "Prawdziwych Polaków" bo mnie, na przyklad, to ubliza. Wypraszam sobie taki sformulowania na portalu POLACY!

Mnie bardziej zastanawia, dlaczego bierze Pan Zydów w obrone a szkaluje Polaków?

"...bo skutki są chyba odwrotne do zamierzonych (?)"
??? Nie rozumiem, jak obnazanie podlosci, antypolskosci, zdegenerowania zydów moze miec skutek odwrotny???
Sugeryja Pen, ze juz takich spraw nie mozna poruszac w obawie przed represjami?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Prosze nie pisac w cudzylowie "Prawdziwych Polaków" bo mnie, na przyklad, to ubliza. 
MatiRani, 2014.05.05 o 16:09
interesująca odpowiedź Wielkiego Sanhedrynu mającego swoją siedzibę w Konstantynopolu na pytania Żydów hiszpańskich zmuszonych do przyjmowania chrztu. Tekst owej odpowiedzi pochodzi z roku 1492, a został opublikowany w książce Julio Inigrez de Medrano pt. „La silva curiosa” w Paryżu w 1608 r., na stronie 156-157. Oto ten tekst odpowiedzi tego właśnie Sanhedrynu z Konstantynopola: Tyle że do Żydow w Hiszpanii czyli Sepharadow. Odnośnie Ashkanazi czyli Aszkanazistór, Żydów Europy centralnej i wschodniej było to samo z wiekszymi katastrofalnumi skutkami trwającymi do dzisiaj

„Umiłowani bracia w Mojżeszu. Rada, jaką udziela wam wielki satrapa i rabini jest następująca:

1. Jeśli, jak mówicie, król Hiszpanii Ferdynand zmusza was abyście zostali chrześcijanami, to zgódźcie się na to, skoro nie macie innego wyjścia.

2. Jeśli, jak mówicie, wydano rozkaz pozbawienia was własności, to UCZYŃCIE WASZYCH SYNÓW KUPCAMI, aby mogli stopniowo POZBAWIĆ CHRZEŚCIJAN ich WŁASNOŚCI.

3. Jeśli, jak mówicie, czynione są zamachy na wasze życie, to UCZYŃCIE z waszych SYNÓW LEKARZY i APTEKARZY, aby i oni mogli ODBIERAĆ ŻYCIE CHRZEŚCIJANOM.

4. Jeśli, jak mówicie, że oni niszczą wasze synagogi, to CZYŃCIE z WASZYCH SYNÓW KANONIKÓW i KLERYKÓW, aby oni mogli NISZCZYĆ ich KOŚCIOŁY.

5. A jeśli chodzi o wiele innych utrapień, o których skarżycie się, to niech WASI SYNOWIE zostaną ADWOKATAMI i PRAWNIKAMI, aby stale mieszali się do SPRAW PAŃSTWA, tak, aby CHRZEŚCIJANIE UGIĘLI SIĘ pod WASZYM JARZMEM i abyście mogli PANOWAĆ nad NIMI i ZEMŚCIĆ SIĘ na NICH.

6. NIE ODSTĘPUJCIE od NAKAZÓW, jakie WAM DAJEMY, a przekonacie się, że tak jak teraz jesteście upokorzeni, tak w PRZYSZŁOŚCI OSIĄGNIECIE WŁADZĘ.

Podpisano: książę Żydów Konstantynopola.„



Na dzisiaj w Polsce, a to jest początek maja 2014 na głównych stanowiskach w Kościele i cywilnych są w dużej mierze osoby uważane przez Żydów jako Żydzi albo jako szabas goje i są dumni z nich.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.05 o 04:42
A przecież każdy Polak obowiązkowo powinien naśladować
Romana Dmowskiego, który napisał:
Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie.
Najpierw względem Polski a potem wobec innych narodów
i państw. Hierarchia w myśleniu i działaniu dąży bowiem do sukcesu
a dehierarchiczość zmierza do do niewolnictwa wobec silniejszego.
Dehierarchiczność rozbija bowiem jedność.
Poza tym dzisiaj nie wystarczy nawet nowoczesny patriotyzm
określony przez Romana Dmowskiego, bo on odnosił się do walki
z wrogami zewnętrznymi w czasie wojny i w czasie pokoju. Byli
to wrogowie jasno zidentyfikowani. Dzisiejsi wrogowie Polski
i Kościoła są ukryci w państwie i w kościele i udają Polaków
i Katolików, lecz nimi nie są. Widać to wyraźnie po skutkach
ich działań. Niestety ich szkodliwa działalność okazuje się dopiero
po zjedzeniu owoców, które proponują, przez co szkód, które
z tego powodu zalewają Polskę, nie można odwrócić prawnie,
finansowo i politycznie. I o to im właśnie chodzi – żeby niekorzystne
zmiany dla kościoła i państwa były nieodwracalne. Dlatego
dzisiejszy nowoczeny patriotyzm wymaga nieustannej czujności
polegającej na sprawdzaniu, czy za białym kryje się białe
czy czarne oraz czy za czarnym kryje się czarne czy białe. Polacy,
którzy uważają, że białe które widzą jest białe a czarne, które
widzą jest czarne, są po prostu naiwni, by nie powiedzieć głupi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.05 o 04:12
Zyskali okupanci a stracil Naród Polski. Sterujac tluszcza moze wykonczono co swiatlejszych i bardziej patriotycznych ziemian. Ziema jest zawsze opoka poczucia narodowego. Yelyty gnija w miastach nie na wsi, gdzie efekty pracy za widoczne i gdzie bez pracy nie ma kolaczy.
Dlaczego nie ma opracowan? Temat dla niektórych niewygodny. Ratajaczak jakis by mógl na tym pracowac, ale jednego takiego juz zamordowano.
Jak cos znajdziesz ciekawego to podrzuc. Moze pomoze Prawdzic Tell z Gajówki?
uklony
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.07 o 11:46
Mati, będę szukał. Jak uda się coś znaleźć, na pewno się podzielę.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.05.03 o 07:54
Jak piszę w art. o działalności żydów w organizacjach UPA, prawego sektora, w org. tzw antysemitów itd - to zdaje się wyglądać to dziwnie, nieprawdopodobnie. A jednak potwierdza to moje widzenie internauta z sieci - cytuję.
"~tolek banan do ~obserwator świata: Zaraz trzeba dodać, że nie tylko II ale i I, podobnie jak rewolucji październikowej i jej odpowiednika na ziemiach niemieckich. Niestety ta druga została utopiona we krwi i nic z niej nie wyszło. Jedynie co dla potomności pozostało to bogaty zespół archiwalny opisujący dokładnie, kim byli rewolucjoniści, znajdujący się w wrocławskim archiwum Państwowym. Analiza tych dokumentów pokazuje jednoznacznie - to Żydzi niemieccy, wspierani już na wstępie przez bogate kręgi żydowskiej finansjery i burżuazji. To samo co w przypadku carskiej Rosji.

W wyniku I wojny światowej upada Imperium Austro- Węgierskie, w wyniku rewolucji październikowej upada Imperium Rosyjskie, następnie leninowska Rosja próbuje w 1920 roku iść na pomoc komunistom niemieckim by to samo zrobić w II kaiserowskich Niemczech. Niestety nie udaje się z powodu „Cudu nad Wisłą”. Cel? Plan utworzenia „Stanów Zjednoczonych Europy”. Leninowi już od 1915 roku chodził po głowie taki pomysł

Ale cofnijmy się parę lat wcześniej. Jest rok 1915. Deutsches Komitte fur Befreiung von Ostujuden, żąda utworzenia na wschodzie Europy żydowskiego państwa, nazwanego później przez Leszka Szcześniaka - |”Judeopolonią”. Pomysłu nie udało się wprowadzić w życie, podczas Traktatu Wersalskiego optujący Żydzi też nie znajdują poparcia dla tej idei. Niemieccy Żydzi nie zapomną jednak tego pomysłu i zaczną go wdrażać 20 lat później, realizując Generalny Plan Wschodni.

Nie udaje się rewolucja na ziemiach niemieckich, nie udaje się marsz sowieckich Żydów na Zachód Europy, jednak syjoniści maja inny plan. Alfred Rosenberg – Żyd estońsko- radziecki, podczas rewolucji stanął po stronie kontrrewolucjonistów, a po ich klęsce wyemigrował w 1918 do Niemiec.W styczniu 1919 był jednym z założycieli Niemieckiej Partii Robotników przekształconej w NSDAP. Cud?! Jak pisze Wikipedia – w ZSRR był kontrrewolucjonistą, ale już roku później stał się socjalistą – narodowym, któremu wojska leninowskie idą w 1920 r. na pomoc. Rosenberg nie jest głupi, wie, ze społeczeństwo powojennych Niemiec można podburzyć, podobnie jak w wielu krajach antysemityzmem. Co robi? Bierze w rękę Protokołu Mędrców Syjonu i robi wielką hucpę, mówiąc... Żydzi to Żydzi tamto. Nie mija 13 lat radziecki Żyd z innym Żydem Hitlerem (niczym dziś w Polsce Tusk i spółka) przejmują pełnie władzy. Ten drugi to jedynie figurant karmiony przez osobistego lekarza amfetaminą. Jest 1933 rok, Niemcy zaczynają |”prześladować” Żydów, jednak w ramach Hawara- abkommen kwitnie turystyka do Palestyny, pozwalają wyjechać 510 tys. niemieckich Żydów i 240 tyś. austriackim. Niby prześladowani ale jechać można gdzie się chce. Zakaz przychodzi dopiero w 1941 r. Do gett w Polsce trafiają jedynie wyznawcy judaizmu. Żaden ewangelicki czy shaskalizowany Żyd nie jest przymusowo umieszczany w getcie czy obozie, zapewne tam trafiają ale jako opozycja do Hitlera. Judejczyków trafiają prześladowana bo „Jeckis”, rasa żydowskich panów niemieckich, nie cierpi wschodnich, „zacofanych” Żydów, nie przepada za nimi bo są konkurencją. Podobna przywarę mieli i zapewne mają do dziś Żydzi amerykańscy dając temu przykładny dowód. Wizy dla Polaków, a dokładniej dla polskich Żydów. Nawet wtedy nie martwili się braćmi, kiedy jako displaced person tułali się po zachodzie Europy. Zawsze kazano im jechać do Palestyny. Budować Syjon!

Często mówi się, Polacy są w Iraku, Polacy są w Afganistanie, Ukraińcy to UPA (nacjonalizm Zachodniej Ukrainy, w tym UPA, zbudowali galicyjscy Żydzi, głownie lwowscy adwokaci), Rosjanie mordowali Polaków (w duzej mierze robiło to żydowskie NKWD, na czele z Berią), Polacy się źle rządzą."

Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Jacek, 2014.05.03 o 10:40
Dziękuję Zenek. Warto czytać książki.
Powinniśmy je czytać, zwłaszcza te z drugiego obiegu. To w nich jest kopalnia wiedzy przemilczanej oficjalnie .
W ręce mam akurat książkę "Judeopolonia2-Anatomia zniewolenia Polski" Andrzeja Leszka Szcześniaka.
Bardzo cenna i pouczająca pozycja.
Zamówienia tel 48 366 56 23.
Jeszcze orzeł biały skrzydła rozwinie.
Tylko musimy trzymać się razem i mądrze działać
CWP!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Jacek, 2014.05.07 o 14:53
Proponuję jednak dalej czytać książki.
W nich jest więcej niż jedno zdanie.
Nasz punkt widzenia z pewnością ulegnie zmianie.
Są w nich przeważnie "przykre doświadczenia" tak trudno dziś, zdawałoby się uchwytne.
Czy kolejne pokolenia muszą być skazane na obowiązkowe przeżywanie tych doświadczeń?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.07 o 04:57
Wiosna idzie a sójki za ocean nie leca:

+www.youtube.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.07 o 09:18
W ten sposób więcej się można dowiedzieć o Kolegach, niż o tym jak jest.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.07 o 09:56
Panie Mufti.

Ja nie lubie tych, ktorzy mnie nienawidza i mna gardza. Ale moje fobie maja podloze czysto praktyczne. Ja chce sobie po prostu spokojnie i produktywnie żyć i nie wstydzic sie miejsca urodzenia, nazwiska ani akcentu. Ale ci, którzy mnie nienawidzą i mną gardzą chcą utrudnić życie moje i mojej rodziny. I nie da się ich uniknąć, albowiem oni są obecni wszędzie. W ten sposób zmuszony jestem żyć niespokojnie, nie tak produkcyjnie, jakby na to wskazywał mój potencjał, a także nie przyznawać się publicznie do miejsca urodzenia, akcent nazywać niemieckim albo irlandzkim i nazywać się Piwowar. Ja ich nie nazywam po imieniu żydami (religia), ani Żydami (narodowość), bo to prawdopodobnie nie chodzi wyłącznie o przedstawicieli tej niesmacznej nacji, czy grupy społecznej, ale to całe środowisko jest przesiąknięte talmudyczna filozofią, która jest mi obca i która jest destruktywna wobec mojej sfery życia i najprawdopodobniej wobec większości Natury. Ja tam nie wchrzaniam się w ich filozofię i zgodnie z Naturą oczekuję tego samego od innych cywilizacyj, czy kultur. Niestety tacy jak ja, są ciemiężeni i gnojeni przez tę cywilizację dominującą za to, że jesteśmy kim kesteśmy. W ich mniemaniu mianowicie podludźmi, albo wręcz nieludźmi.

Co wcale nie przeszkadza, żeby wśród nacji przeklętej znajdowały się jednostki zacne. Niestety, jednostki.

Z powyższego można się o mnie dowiedzieć rzeczy oczywistych, i szto z takowo? A jak jest? Cóż, jest tak, jak jest.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.07 o 10:26
Mój problem polega na tym, że tego rodzaju doświadczenia mnie ominęły. Natomiast wielokrotnie zauważałem wykrzuwiające obraz rzeczywistości projekcje.

zgodnie z Naturą oczekuję tego samego od innych cywilizacyj, czy kultur

Przecież to błąd!
To nie jest "zgodne z naturą".
Zgodnie z naturą są różne kultury/cywilizacje, różne strategie ewolucyjne, różne strategie indywidualne. Oczekiwanie od wszystkich funkcjonowania wg MOJEJ nie jest racjonalne. (Pomijam już nawet to, że może nie chodzi o oczekiwanie od otoczenia działania na mój sposóbn, ale wręcz na sposób dla mnie najwygodniejszy...)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.07 o 11:45
Natura uwzglednia system wspolistnienia wsrod ludzi.
Za dzialania wynikajace ze Zla, a sa dzialania wynikajace z Dobra. Dobro tworzy I utrzymuje w stanie istnienia, Zlo stara sie niszczyc I unicestwiac. Czyniac zlo, dazymy do unicestwienia spolecznosci, a wiec dzialania zle sa nienaturalne. Filozofie gloryfikujace Zlo sa zatem nieprawidlowe.

prawda?

pozdr.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.07 o 11:50
Zamienia Pan miejscami definicje i terminy.
Na dodatek miesza oceny z faktami.
Tak się nie da niczego rozsupłać.
Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.07 o 12:56
O, nie.

Ja nie musze zyc wedlug definicji. To definicje mozna formulowac na podstawie obserwacji zycia. Jesli dam sie zapedzic do szufladki, do zycia wedlug schematu, to pozbawie sie zasadniczej cechy roznacej czlowieka od innych zwierzat. Jesli bede musial zaakceptowac system etyczny, ktory za rzecz szlachetna uznaje dezintegracje grupy spolecznej, do ktorej naleze, to postawie sie w takim samym swietle, w jakim swiat widzi Polakow z sejmitami na czele. Chyba nie ma byc tak, ze na przyklad ja nie zabijam i nie kradne, ale nie mam prawa oczekiwac, ze inni ode mnie nie beda krasc ani usilowac mnie zabijac. Chyba cos tu nie jest tak, a oscyluje niebezpiecznie w kierunku parodiowanej filozofii zaprezentowanej na tym nagraniu, co powyzej.

Powinienem ten wątek nieco rozwinąć, ale po szesnastu godzinach w robocie troche mnie lamie i sprobuje to zrobic dzis wieczorem. Takoz w temacie Rosji i Rosjan.

A rozsuplac sie i tak nie da, jak by nie podejsc. Wlasciciele tego swiata zatrudniaja takich co maja doktoraty w gmatwaniu. Mozna tylko podywagowac...

Dobranoc.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.07 o 13:06
Chyba nie ma byc tak, ze na przyklad ja nie zabijam i nie kradne, ale nie mam prawa oczekiwac, ze inni ode mnie nie beda krasc ani usilowac mnie zabijac.

Widzieć, jak jest to jedno. Postulować, jak ma być - to drugie. Niestety przeciętny polski "antysemita" potyka się już na progu i tam zostaje, mamrocząc coś w kałuży wszechżydowskiego objawienia.

Oczekiwać można oczywiście różnych rzeczy, ale dobrze by było się nie dziwić ani tym bardziej nie oburzać, jeśli się owe oczekiwania nie spełniają. A przynajmniej nie tylko się dziwić i oburzać, ale jeszcze przetrzeć oczy i może zweryfikować swoje oczekiwania? Szczególnie jeśli zamierza się działać wg tych oczekiwań, a one raz po raz biorą w łeb.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.08 o 00:28
Nie. To nie tak. Oczekiwac można i trzeba rzeczy zgodnych z Naturą. A jeśli te podstawowe oczekiwania aiścić sie nie chcą, to obowiązkiem członka społeczności jest postępowanie w kierunku ich wypełnienia.

Piwowar jest "antysemitą" na tyle jedynie, na ile "semici" są antypiwowarami. Nie więcej i nie mniej. To też kwestia wzajemnych oczekiwań.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.08 o 00:33
Ale przeciez wątek dotyczył absurdów Ukrainy, sprawa żydowsko nieżydowska to tylko bocznica, na która niezwykle łatwo niechcący zjechać i zagubić się w lawinie słów...

Chodzi o poparcie, także materialne, którzy zarządzają Polakami, dla polakożerczej i neofaszystowskiej organizacji, która jawnie propaguje cztob rizaty Lachiw, Russkich i (tak!) Żydiw. Z punktu widzenia zdrowego rozsądku, co cos tu nie tak.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.08 o 20:34
A TYM TROLLEM SIE NIE DOGADASZ
aksjomat: Z trolami nie mozna sie dogadac.
pozdr
Winopój
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.08 o 08:35
W takim razie inaczej rozumiemy ową Wielką Literą pisaną "Naturę".

Ja rozumiem przez to to, co rzeczywiście jest, natomiast Piwowar tworzy własną aprioryczną koncepcję i oburza się, że ona nie przystaje do realiów.

Powtarzam: oddzielmy "jak jest" od tego, jak "powinno" naszym zdaniem być. Nie bierzmy pobożnych życzeń za rzeczywistość, nie zastępujmy rozpoznania faktów apriorycznymi marzeniami. Wtedy może się uda coś zdziałać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 03:52
Ależ ja się uczciwie staram być zrozumianym.
Moje skromne stwierdzenia o Naturze pochodzą nie tylko z siedzenia z piwem przy tiwi i ogladania animal planet, albo absurdalnego survivora, ale i z aktualnego pobytu tak blisko Natury, jak to mozliwe.

Jesli mozna jeszcze z raz pozwolić sobie na zatrollowanie, to ja zaczne od poczatku i postaram sie uzewnętrznić się tak klarownie, jak tylko moje ograniczone możliwości intelektualne pozwalają.

Postępowanie człowiecze in statu nascendi sterowane jest naturalnymi umotywowaniami: Ja nie postepuje nieprawidlowo, bo tak mnie nauczyli moi rodzice i zaufani wychowawcy. To jest podstawowa zasada, i tę zasade stosują ateiści i antychrystianie, zarzucając mi, że staram się postępować dobrze z powodu ze jak nie to pójdę do piekła, a nie dlatego, że po prostu tak trzeba.

Dla tych, którzy uznali się za wyrośniętych z praw prymitywnej Natury (za nadnaturalnych???), było jeszcze jedno umotywowanie. Mam postępować zacnie i inni też mają postępować zacnie, wobec otoczenia (Natury) i wobec siebie wzajemnie. Wobec mnie także. Tu Natura odeszła nieco na bok, ale motywacja wciąż była prawidłowa.

Rzeczywiście, ludziska po jakims czasie zaczeli postepowac niedobrze (Pisma nie podaja szczegółów) i Najwyższy Demiurg pofatygował się i wręczył podłemu narodowi tylko dziesięć punktów, wedle których należało postępować, zobowiązując go do prowadzenia całej ludzkości ku Dobru i Szczęściu. Poczciwi mieszkańcy Ziemi Obiecanej, głównie Żydzi i Arabowie nie mieli już wątpliwości. Ale niektórzy ulepili sobie bałwana i oddawali mu poklony (prawdopodobnie był to wizerunek nawiązujący do Baala). Wtedy ich lider wpieprzył się niemożebnie i jak trzasnął tymi tablicami o ziem, to ponoć ci czciciele złotego byka wpadli do wielkiej dziury w ziemi, zeby stamtąd już nigdy nie wyjść.

Od tej pory niektórzy zaczęli postępować dobrze dlatego, że tak powiadało owo Prawo wyryte na tych tablicach. Z obawy przed piekłem, przed potępieniem. Tak było w Śródziemnomorzu.

Ale zaraz pojawiła się grupa nadgorliwców, którzy sporządzili z owych dziesięciu punktów całe 308 i nazwali to Torą. Uzurpowali sobie Naturalne Ustawodawstwo. A tu zagwozdka. Nie wszystko, co jest dziełem człowieka, przecież uczestnika, a nie właściciela Natury, zasługuje na miano zgodnego z Naturą. Ale to tylko taka niewielka trollowa dygresyja.

I ludzie postępowali według Dekalogu i Tory.

Z czasem Tora rozrosła się do monstrualnych rozmiarów, dając początek Talmudowi, który usuwa Najwyższego Demiurga z centrum człowieczych celów i stawia na to miejsce nadczłowieka. Jako twórcę Prawa Najwyższego.

W międzyczasie zdziczenie obyczajów sięgnęło dna i Stwórca czuł się zmuszony gwizdnąć bombą atomową w dwa miasta, również na Śródziemnomorzu. Teraz też zdziczenie sięgnęło drugiego dna. Caveamus!

Jednak ludzie są niereformowalni. Denaturacja życia naprawiona została (przez amputację) w jednym miejscu, a gdzie indziej wylazły inne nieprawidłowości, oddalające wybrany naród od celu, w jakim został uformowany.

Zatem Najwyższy poświęcił, że tak powiem, część Siebie i sam przybrawszy człowieczą fizyczną postać, zjawił się wśród tych niesfornych sobie ludzi.

A oni, choc z pierwa obwołali Go Wielkim i słali własne płaszcze pod nogi konia, czy też osła, na którym wjeżdżał do Jeluszalaim, po kilku dniach wołali o stracenie dla Niego.

O tak. Lichwiarze są mściwi. Nie mogli Mu darować, że posłużywszy się ludzką Naturą sam jeden pogonił jazgoczące sklepikarsko pożyczkowe tałatajstwo ze schodów Świątyni i porozwalał ich kramiki (chciałbym widzieć tę scenę).

Oczywiście główną rolę grał tu aspekt zagrożenia władzy duchowej, upoważnienia do dokonywania inżynierii społecznej. Uprzywilejowani chcieli sami decydować, kto tu jest od wydawania rozmaitych praw, czy ustaw. Tak Naród Wybrany odrzucił szansę stania się prawomocnym liderem całej ludzkości.

Aktualnie garstką potomków owych Wybranych, w której większośc stanowi grupa przykaukazkich uzurpatorów, rządzi rozrośnięte i wciąż rozrastające się pismo Talmudu, które za najwyższą wartość stawia swego wyznawcę, innych uważając za insekty (dosłownie). A może i inne prawa, o których wara nam wiedzieć?

A my, podludzie według nadludzi, postępujemy wedle milionów praw, ustaw, regulacji, których jest tyle, że często jedne przeczą drugim. Powiada się, że przeciętny Amerykanin popełnia przestępstwo, albo wręcz zbrodnię od trzech do pięciu razy na dzień, nawet o tym nie wiedząc. Inżynieria społeczna sprawiła, że prawo zastępuje etykę.

Proszę na ten przykład zapytać kogokolwiek: Słuchaj - narzekasz że ci źle, że ledwo z finansami wyrabiasz od pierwszego do piętnastego. Czemu nie podwędzisz tego czy owego, sprzedasz na amazonie i będzie ci lżej. No i jaką odpowiedź słyszymy? Coś ty, mam iść do pierdla? To właśnie jest syndrom odwrócenia się od Natury. Nie postępuję źle nie dlatego, że to przeciw etyce, przeciw Naturze, ale z tego prozaicznego powodu, że się boję wymiaru człowiekowego PRAWA!!!

I o to chodzi naszym właścicielom. Gdy zabraknie prawa (które teraz ma być naszą najwyższą wartością), dojść może do rzeczy straszliwych, jako że wobec nieegzekwowania PRAWA, nie mamy mieć żadnych hamulców. Czy naród wybrany zaiste prowadzi nas, ludzkość ku dobru i szczęściu? (retoryczne pytanie trolla).

I tak doszło do tragedii w Odessie (bo o Wołyniu i tak nikt nie ma prawa wiedzieć, jako że przedstawiciele władz chciałem napisać polskich, ale misie klawiatura wygła, zapodali urbi et orbi, iż nie było żadnego Wołynia. A oni wszak stanowią ustawy i jak kto na przykład powie, jakoby Wołyń jednak miał miejsce, natentychmiast staje się przestępczym i nieetycznym politycznym niepoprawniakiem).

Bo w Odessie, jak wszędzie, zapomniano o etyce, a hieroje, którym sława, czuli się bezkarni. Bo prawo na czas dzisiejszy uległo zawieszeniu. Tylko prawo, nie etyka, chroni nas przed złem i w ten sposób staliśmy się społeczeństwem nie tylko nienaturalnym, ale antynaturalnym.

Mam nadzieję, że rozumiemy się teraz.

I obiecuję więcej nie zabierać głosu w tej materii, żeby się nie narażać na różne nazwy. A w ogóle, co to jest ten troll?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.09 o 10:26
Jak widać, są różne opinie co do "postępowania prawidłowego".
Oczekiwanie, że np. żydzi będą postępować "po chrześcijańsku", jest absurdalne.

Dziwię się nagminnemu przekonaniu o znajomości żydostwa wśród tzw. "antysemitów". Koneczny twierdził, że "nie możnba być cywilizowanym na dwa sposoby jednocześnie". Tym bardziej musi to dotyczyć transcendentnej i holistycznej tożsamości religijnej. Rzutowanie jednej religii/etyki/"Natury"/cywilizacji na ekran innej prowadzi do groteskowych zniekształceń.

Czyż nie?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 11:01
I tak, i nie.

Natura ustala standarty postepowania dla dobra swojego, w tym ludzi. To jest mniej wiecej wspolne dla wszystkich spolecznosci. Czlowiek pierwotny czytać nie umiał, zatem synteza Konecznego była mu obca. A jednak przeżył, bo postępował prawidłowo. To jest oczywiście wielki skrót myslowy, ale mądrej głowie dość dwie słowie. Krótka historia żydów to był tylko epizodyczny przykład, ponieważ nie znam krótkiej historii na przykład ludów Polinezji. Żydzi mojżeszowi wprawdzie będą postepować nieomalźe "po chrześcijańsku", ponieważ obydwie religie pochodza z tego samego źródła. Ale właściciele tego świata oczekują, zeby wszyscy mieszkańcy Ziemi postępowali zgodnie z ich kodem, który w coraz większym stopniu zaprzecza Naturze, tzn co od tysiącleci było uważane za przejaw Zła, teraz jest cacy i odwrotnie. Ale z Naturą jeszcze nie wygrał nikt, więc w tej ogólnoświatowej konfuzji osobiście uważam, że gdy nie postępuję na Jej szkode, trzymam się od Zła z dala.

Ciekawe, czemu my nie palimy żywcem naszych politycznych przeciwników. Czy powstrzymuje nas od tego ustawodawstwo, czy etyczne wychowanie?

(chociaż ponoć według jednego wybitnego profesora amerykańskiego uniwersytetu, owszem, palimy naszych Sąsiadów)

Konflikt cywilizacyj zaowocuje nie tyle groteskowymi znieksztalceniami, co tragicznymi skutkami na skale masową, czego początki obserwujemy w zachodniej Europie i w środku Serbii.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.09 o 11:14
Nie mówiłem o konflikcie cywilizacji, tylko o tym, co możemy dostrzec i powiedzieć, a czego nie.

"Właściciele tego świata" bynajmniej nie oczekują, by wszyscy spełniali ich standardy - byłaby za duża konkurencja. Raczej korzystają z tego, że są inne standardy, niż ich ("gołębie" i "jastrzębie", znane z teorii gier).

Palenie przeciwników paleniem, ale propozycję, żeby "wyp..." niektórzy Koledzy składali pewnej arbitralnie określanej mniejszości (?) i na naszych stronach.

Co do wspomnianego w poprzednim komentarzu przykładu na skundlenie: "nie kradnę, bo się nie opłaca ryzyko pójścia do więzienia". Tu bym się zastanowił, bo są sytuacje, w których kradzież jest uzasadniona wyższym dobrem. Dlatego stwierdzenie, że "nie kradnę by nie pójść do więzienia" może być jak najbardziej szczerym świadectwem łacińskości, czyli przewagi etyki nad prawem ("w tej sytuacji kradzież jest moralnie uzasadniona i ukradłbym, gdyby nie zbyt duże ryzyko więzienia").
Oczywiście trzeba być ostrożnym, by tego rodzaju "łacińskości" nie nadużyć.

W "Naturze" działa uniwersalny mechanizm doboru ewolucyjnego, zatem czy coś, co trwale istnieje, można nazywać "nienaturalnym"?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 11:23
Pewnie, że tak, bywają ekstremalne przypadki, i zawsze u normalnego czlowieka występuje rozterka, czy mam zrobic tak, czy inaczej. Ale nie zapędzajmy się zbyt daleko w takie dywagacje, najlepiej takich sytuacji za wszelką cene unikać. Tak, standarty utworzone (sztucznie) "dla nas" są inne niż standarty "dla nich" i to sie potocznie nazywa powdojnym standartem. Ale ja nie jestem ksiadz, żeby uczyc, co konkretnie jest mianowicie dobre, a co złe.

Ichni księdzowie święcili podobno piły i siekiery, cztob lachiw rizaty. I to mi troche nie pasuje do tej układanki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.08 o 20:45
Pasozyty sa "zgodne z natura" ale dla rozwoju i przyszlosci Natury szkodliwe. Jak mi Pan nie wierzy, to prosze sobie ponosic w swoim ubraniu pluskwy, pchly czy kleszcze. Zbyt szybki rozwój pasozydów niszczy nosicieli i zmniejsza populacje tychze samych.

Pozyteczne sa natomiast organizmy symbiotyczne. Na przyklad grupa ludzi wspólpracujacych dla powszechego dobrobytu.

Pasozydostfo jest pasozytnicze, nie symbiotyczne.
Pan nie jest pozyteczny dla Ludzkosci ani dla Polaków.
Broni Pan szkodników, czyli szkodzi gromadzie normalnych ludzi. I zadne stawianie piwa czy grilowanie na dzialce tego nie zmieni.
Najgorsi oszusci sa zawyczaj bardzo charyzmatyczni.
Najgorsi psychopaci towarzyscy i popularni.
Najlepsi szpiegowie pozoruja goliwych patriotów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 03:55
Wedlug jednego profesora, zapomnialem nazwiska, ktory lat temu trzydziesci piec na lamach zycia warszawy prowadzil rubryke o mowie polskiej (moze to ten od Byków i Byczków?), pasożyt powinno sie pisać przez er zet. Pasorzyt. Bo pasie się na rzyci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.10 o 22:32
hmmm... ale paso - żyd to nie to samo co pasożyt.
Np. pasożyty nie nosza pejsów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.11 o 01:05
Czy sa jakieś źródła na potwierdzenie tej tezy?

Bo przewaznie noszę ze soba podreczny kieszonkowy mikroskop na baterie, w radio szaku kosztował chyba ze sześć zielonych, on powieksza razy chyba nawet trzydziesci. Micronta sie nazywa. Nastepnym razem jak napotkam na swojej drodze takiego paso - hm - żyta, to sprawdzę względem owych pejsów i niezwłocznie dam znać.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.11 o 03:26
Oj, fajny ten Twój aparat, ale malo przydatny.

Nam potrzeba MAKROSKOPU!

Pozdrówka
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.11 o 10:44
Piwowar i Mati, miło was się czyta.
Takich Ludzi jak Wy trzeba więcej(niechaj się ujawniają) i nie tylko na tym blogu, a Polska i świat byłby i lepszy, uczciwszy i weselszy!
Pozdrawiam Was z całego Gojowskiego serca.(Broń Panie Boże, proszę źle mnie nie odczytać. Podkreślam Gojowskiego, myśląc po polsku jako Polak, nie żyd, czyli nie talmudyczne i jestem z tego dumny!)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.11 o 12:13
Niech się ujawniają? To chyba jakiś żart. Każdemu życie miłe...

Odwracając kota ogonem zapytpwywuję się troche przekornie: A kto to jest goj?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Adam39, 2014.05.11 o 14:21
"Niech się ujawniają? To chyba jakiś żart. Każdemu życie miłe..."
Tyż racja, ale miałem na myśli chociażby pisanie o tych tam "wybrańcach".
Podobno po "naszemu", zgodnie z Talmudem, goim to insekt a w najlepszym razie zwierzę podobne do człowieka. Czyli nieczłowiek, w myśl zasad "narodu wybranego" a może mafii, przez samych siebie uważających się a wybrańców Boga, czy Bogów równych Jemu, czy Nim"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.11 o 15:33
Wszyscy prowokują, nie ma się gdzie obrócić...

Oni kiedyś byli wybrańcami. Zmarnowali szansę, a potem chazarskie połączenie dopełniło zniszczenia.

A z tymi genami, to kto może z całą pewnością powiedzeć, że ich w ogóle nie ma? Tak, że goj to może byc całkowicie sztuczne określenie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.05.12 o 09:20
Adam39.
Wstałem rano i czytam 'nowości' łonetowe. Nie wiem czy to niemieckie, mośkowe, litewskie ...... . Wychodzi na to, że pisane jak wszystko przez głąba. Cytuje " Litwa: Dalia Grybauskaite zwyciężyła w pierwszej turze wyborów". A oto link - poczytaj - +wiadomosci.onet.pl. Piszą, że to podało PAP. A przecież widać wyrażnie, że to podało POP :-))). I o czym możemy pisać w takim pedalskim świecie jewropeiskim??? Czytam dzisiaj o jewropiosence i o tej kiełbasie co "politykiery" dali "jej" pierwsze miejsce. Żydać się chce to za mało powiedziane. A żydokomunofaszyści osadzeni w Warszawie mają się dobrze. Właśnie przywitali swoich przyjaciół rezunów z Ukrainy. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.12 o 12:51
Ten chlopobab nie wie sam, czy on chlop czy baba. Dlatego sie nazwal muszelka kielbaska. Od tego, co miedzy nogami ma, a co chcialby miec...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.05.12 o 22:24
Piwowar.
Ja jak czytam o tym kiełbasie to robi mi się nie dobrze. I nie chodzi mi o tego kiełbasę, tylko o całą resztę idiotów. Chyba żyjemy w świecie rządzących durni - a to już nie jest śmieszne. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.13 o 04:46
Nie mamy innego wyjscia. Musimy sie smiac, ale mozemy plakac. osobiscie wole to pierwsze.

Kiedys, jakies dziewiec lat temu jezdzilem na duzym trucku, po polsku na tirze po srodkowych stanach i czasami po wschodnich. Raz zajechalem w stanie Tennessee do truck stopu w dolinie miedzy wzgorzami. Zanim poszedlem spac do budy, zamowilem sobie kielbaske (bez aluzji do tematu) i jakąś herbatkę. W kącie wisiał telewizor, bo to był taki hillbillski truck stop, wszystko przy jednym kontuarze I w jednej sali. I tam leciala prelekcja jakiegos pedalka z Kaliforni. Skrzeczal takim wlasciwym sobie pedalskim dyszkancikiem. Gadal o jakichs niezmiernie waznych dla swiatowego pedalstwa problemach. I jaka byla reakcja góralskiej audiencji? Glosny, zgodny, a zdrowy rechot spod samej wątroby. Tu, w Smokey Mountains, przynajmniej sie zachowały resztki normalności.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.13 o 05:36
Miedzy nami, intelektualistami, to troche zenada zajmowac sie takim tematem.

Moze tylko jako przyklad sterowania spolecznego? Kolejny zdegenerowany robiony na popularnego aby podwyzszyc próg tolerancji populacji na anomalie?

Jak wszystko jest anormalne, to co dziwnego, ze Mossad komus wyprul flaki albo ze zrujnowano polska piekarnie?
Mati
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.07 o 09:57
Doskonałe wykonanie owej sójki.

Czyżby autentyk? Nieprawdopodobne.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
MatiRani, 2014.05.08 o 20:46
Ehh... myslisz ze to podróbka? Sójki?
;-)
:-)
hahahaha!
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 01:24
Nie, ale zastanawiam, sie, czy lektor z naszych czy z nasich...
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piotr Świtecki, 2014.05.09 o 03:16
W sensie, że prowokacja?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Piwowar, 2014.05.09 o 03:52
Cziort jewo znajet.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Za zdrowie zdrowia!!!:-)))))) 
Zenon Jaszczuk, 2014.06.08 o 18:00
Dmowski o Ukrainie - +gazetawarszawska.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…