Jeszcze chce mi się chcieć.
Blog Jazona
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.09.28 09:02 09:08

POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!!

 

Zagłada Polaków i Polski trwa!!!

 
Ludzie odbierają sobie życie ze względów ekonomicznych zafundowanych nam przez przybłędy światowe. W XXI wieku, w centrum Europy jest mordowany Naród Polski w czasie "pokoju"
 

Będąc wczoraj na bazarku wpadła mi w ręce miejscowa gazeta "Słowo Podlasia". Na pierwszej stronie zdjęcie osieroconej rodziny z tekstem "Ojciec jedenaściorga dzieci odebrał sobie życie" z biedy.

Czy przyjedzie "premier tusek" do tej rodziny jak do uratowanego "samospaleńca" pod jego kancelarią w Warszawie?. Oczywiście, że nie. Mało medialna sprawa która nie przyniesie zwiększenia poparcia w pożal się Boże "wyborach". Gdyby premier jeżdził po wszystkich pogrzebach spowodowanych sytuacją ekonomiczną przygotowaną nam przez tych rządzicieli, to zabrakło by mu czasu na "wypoczynek". Zapewne ktoś prowadzi utajnione statystyki zagłady ekonomicznej Polaków odbierających sobie życie. W normalnie rządzonym państwie, to oczywiście nie należy do zadań premierów.

O fundacjach już pisałem. Są to nieudolne (myślę, że z założenia takie mają być) twory dla robienia kasy przez znajomych wiewiórek. Podawałem przykład pani 'prezydentowej" co to za oficjalne, marne 10 000 zł miesięcznie (społecznie?!!) prowadziła fundację. Znamy pania "prezydentową" z kłamstwa. W fundacji też kłamstwem się karmiła. Dla przykładu; znane oszustwo Jedwabnego. Ona "woziła" Polskie dzieci z Jedwabnego do hameryki, aby się ucywilizowały. Nu można i tak grać głupa.

Przy tylu fundacjach, organizacjach, instytucjach panstwowych - znawcy wyliczyliby cały zestaw tego dziadostwa łącznie z posłami, wojewodami, burmistrzami itd. Jak to się dzieje, że te wszystkie instytucje nic nie wiedzą o sytuacji ekonomicznej tak dużej rodziny. Jak to jest, że po zniszczeniu przez balcerowicza PGRów gdzie ci ludzie pracowali, nikt nie zainteresował się ich losem.

Wiem, że to dzisiaj nie jest modne, mieć dzieci!!! Jeszcze tyle dzieci. Ja też jestem nie modny i stwierdzam kategorycznie, że takie rodziny powinni być objęte stu procentową ochroną, pomocą, zainteresowaniem wszechstronnym. Wiem, że to moje chciejstwo jest wbrew rządzącym durniom którzy to uradzili w tzw "Klubie Rzymskim" że Polaków ma zostać  tylko piętnaście milionów. Tzw olechowski coś wie na ten temat bo brał udział w projekcie, w zatwierdzeniu tej zagłady. Jako młodzian uczył się, bo dwóch głównych "morderców" już wącha kwiatki od spodu.

Oni dzisiaj panstwu obiecują następne gruszki na wierzbie. WYBORY - idzcie i wybierajcie własnych katów!!!

Ile??? Takich tragedii doświadczyły POLSKIE RODZINY od tzw pierestrojki. Setki??? Tysiące??? A może , dziesiątki, setki tysięcy???. My na to zezwalamy, razem z tymi oprawcami. Pomagamy pleść sznurki na których Ciebie i mnie powieszą!!!

A może powiedz dość i nie idz do tzw pseudowyborów. Zobaczysz wtedy kto to taki, co się sam wybrał!!! Wiem, głową muru nie przebijesz. Nam jednak nic innego już nie pozostało, trzeba się zebrać i spróbować. Chyba lepsze jest to niż czekać, aż przyjdą po Ciebie.

Ile już lat oni mówią o rodzinie??? O pomocy rodzinom. To są tylko puste słowa, aby było czym zapełnic pierdzenie w sejmowe stołki przez cztery lata przez szlachę tułaczą i przez pożytecznych idiotów.

Co czeka tą, te rodziny ?!! Co czeka Ciebie, mnie?!!

Oni pokażą po pseudowyborach, co potrafią. Tak jak pokazują przez ponad dwadzieścia lat ogłupiałym telemaniakom, czytaczom żydowskich gazet. Ślepi, głusi, niewidzący niewolnicy we własnym domu. Ten własny dom to oczywiście POLSKA, którą już rozbierają i "cegła po cegle" rozdają swoim. Po rozebraniu domu Polski przyjdą po Twój ten dom w którym jeszcze mieszkasz. A oni już wiedzą, że to ich dom a nie Twój. Wasze ulice, nasze kamienice. Ja powiem tak- wasze chodniki nasze fabryki i niewolniki.

"Dobrobyt" ten nadejdzie po "wyborach"!!!

 

 
 
???!!! 

 
3869 odsłon  średnio 5 (3 głosy)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Powiesil się, samob€jcy, rodzina, fundacje, instytucje państwowe, rządy, oszuści, wybory.
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!!   
Mik, 2011.09.28 o 09:46
Zeniu.
Smutne to jest, oczym opisujesz. Analizujac jednak ten przypadek, mozemy wyciagnac rozne wnioski. Powiem Ci jedno, ze takie cos nie tylko w Polsce sie zdrza.
Mozna za to winic i kosciol i nas, ale to nie daje zadnych rozwiazan. Faktem stalo sie, z te fundacje i ten 1% z podatku stworzono dla zakladajacych taki wynalazek. Podobnie jest z kosciolami. Parafie buduja, ale juz nie maja prawa do tych obiektow. Prawa ma taka swolocz Suchocka, do podpisania konkordatu, gdzie oddala nie swoja wlasnosc pod zarzad Watykanu.Takie dzialania maja podloze korupcyjne i tylko eleminacja elementu zapobiegnie dalszym tragediom. Ty duzo piszesz ogolnikowo, ze temu winni sa Zydzi. Widze to troszeczke inaczej. Do pelnego zrozumienia tych swiatowych anomali, brak mi jest pewnych ogniw, tego niekonczacego sie lancucha.
Nie wiem na temat Zydow wiele z czasow przedwojennych.
Nie znam zapatrywan politycznych, tych Zydow, ktorzy zostali zamordowani w tych niby pogromach jak kielecki. To by duzo mi wyjasnilo. Chodzi mi o stworzenie dziecka Izrael, ktore stalo sie potworem na skale swiata. Uwazam, zeby to zludnic, czyniono swiadomie te wszelkie przesladowania.To tez nie jest problemem. Zeby to utrzymac do dzisiaj, potrzeba stalo sie finansowanie tego stwora, ktory nie chce zuwazyc innych rozwiazan, gdyz z tego dziecka wyroslo
silne bydle, ktore wszelkimi mozliwymi sposobami wymusza haracz od swiata. Ta sielanka juz sie konczy, bo miedzy innymi, to stalo sie powodem tych kryzysow narodowych. Zeby utrzymac prawie cale spoleczenstwo w stanie gotowosci bojowej i ciagle odbudowywanie tego stwora, potrzeba wielkich nakladow. Jedynie ortodoksyjni Zydzi nie uczestnicza w tej walce. Reszta to wszystko zolnierze wlacznie z kobietami.
Dziwie sie jedynie swiatu, ze nie wplywa na zmiane polityki Izraela. Logicznie sie zastanawiajac, powinny nastapic jakies radykalne zmiany, gdyz swiat nie ma juz pieniedzy na te wojenke Izraela.Jak bedzie, najblizsza przyszlosc pokaze.Tak mi sie to wszystko przedstawia panie Zenku. Byc moze ze sie myle.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 10:08
Mik witaj.
A no piszę żydzi i pożyteczni idioci, bo to stanowi dopiero komplet. Jak juz pisałem nic nie mam i g..no mnie obchodzi co robi sklepikarz żydowski w Izraelu. Natomiast obchodzi mnie co robi żyd "przerobiony" udający Polaka w Polsce. Jak zapewne zdajesz sobie sprawę, że to nie mój wymysł z tymi żydami. Jestem za mały bolek. Temat ten jest opisany przez znawców, fachowców. Jeśli Ci to poprawi humor to czytam też opracowania w tym temacie pisarzy, historyków żydowskich. Pisząc na jakiś temat mamy na uwadze konkretnych żydów i nic nie znaczących pożytecznych idiotów czyli durni. Trudno zawsze wymieniac wszystkich z imienia i nazwiska, a raczej ksywki mu nadanej. biorę pod uwagę, że takie podstawowe rzeczy ludzie wiedzą, a jeśli nie to odsyłam do książek. I wcale nie piszę, że przykładowo burmistrz jest żydem, tylko pożytecznym idiotą. A obwiniam żydów bo to oni stoją na czele, to oni prowadzą ten nierząd - czyli są odpowiedzialni za wszystko co się dzieje w Polsce. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!!   
Mik, 2011.09.28 o 10:24
Zauwazam, ze poruszylem Twoja ambicje,ale nie taki byl cel mojego wywodu. Zydzi, to jest religia. Mnie to nie interesuje, bo uwazam, ze kazdy ma prawo wierzyc w co chce, a nie uogulniam jak Ty to robisz.
Nie mam Ci tego za zle, gdyz przestepca wywodzi sie z tej religii, a ja w zgodzie ze swym sumieniem uwazam, ze przestepca jest takze ten, ktory wspolpracuje z nim. Stad nie mam problemow z ludzmi, z ktorymi obcuje, gdyz okreslam ich indywidualnie i to tylko mam na uwadze.
PS.Co do ksiazek, jezeli powiem, moj Ty Boze, to nie przesadze w niczym.Kiedys pisalo sie obsadka, a dzisiaj dlugopisem lub na kampie jak to mowia, a bardziej powaznie, to ja nic nie rozumie a prawda stala sie daleka ciotka.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 10:31
Mik.
Właśnie zgadzamy się tylko nie możemy zrozumieć. Wyrażnie napisałem i o tych współpracujących - czyli pożytecznych idiotach lub jak mówił Stalin durniach.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 10:40
Mik.
Jeszcze raz witaj, właśnie przed chwilą przeczytałem co piszą znawcy na temat - +www.bibula.com. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!!   
Mik, 2011.09.28 o 10:55
Lubie Michalkiewicza za jego sposob wyrazania faktow.
Musze tez przyznac sie, ze intryguje On mnie, gdyz nie moge zrozumiec Jego dazen. Jezeli to cel dla Polski, to bardzo dobrze, ale, kto to wszystko Jemu rekompensuje, pozostaje tajemnica. Zgadzam sie z przeslaniem, ale nie znam celu dla ktorego On pisze.
Niemniej tam znajduje potwierdzenie dla swojej hipotezy z pierwszego watku.
Dzieki za link.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zeniu   
Mik, 2011.09.28 o 11:13
W rewanzu podam Ci roznice w podejsciu do drugiego
czlowieka, a ktora uwazam za cos dobrego. Nie wiem jak z tym jest w innych krajach, ale u mnie w Belgii
ludzie nie spisuja na straty drugiego czlowieka tak szybko, jak czynia to Polacy. Jezeli Michalkiewicz pisze to w ten sposob, to jest bardzo dobrze, ale przy tym trzeba zauwazac, Ile kanalii mielismy juz, ktorzy osiagneli sukces na takim wyrazaniu sie o poprzenikach? Prawidlowa ocene postawmy po smierci takich ludzi! Zyjacym, tylko idioci stawiaja pomniki, a potem trzeba je burzyc.
Ta roznica polega na tym, ze nie atakuje sie czlowieka, a jego czyn! Jezeli czyn sie powtarza, to takiego delikwenta sie wykresla. Cala filozofia, pozwalajaca zyc bez stresow i bez "smiertelnych obrazan"
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zeniu 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 11:17
Miku
Nikt w Polsce niewinnych nie przeznacza na straty. Jak napewno wiesz Polska była i jest pod okupacją, a zachód to zachód. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Zeniu   
Mik, 2011.09.28 o 11:24
W tym przypadku nie rozchodzi sie o winny, czy nie.
To wszystko ogranicza sie do tego, czy ma racje, czy nie.To sie tylko wyjasnia, a nie obraza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 11:14
Mik.
Zgadzam się zupelnie z Tobą jeśli chodzi o Michalkiewicza. Jeśli podaję jakiś tekst to nie znaczy, że automatycznie popieram autora w jego >calości". Takie samo zdanie mam o Ziemkiewiczu i wielu innych. Przeczytaj następny tekst - Żydowski kryminalista chce wrócić z Izraela do Polski - +www.bibula.com. Chyba zgodzisz się, że jak ten przestępca zechce naprawdę wrócić to wróci i włos mu z głowy nie spadnie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!!   
Mik, 2011.09.28 o 11:22
Przyjedzie, prowokujac! Cos smierdzi, ale nie wiadomo co? Podobnie jak z tymi emeryturami dla Polakow pracujacych w Ameryce. Zamiast sie cieszyc, trzeba sie gleboko zastanowic, do czego to zmierza.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 11:02
Express Miłości – Wojciech Wencel
Aktualizacja: 2011-09-27 10:37 am

Przed wyborami w 2001 roku też jeździł po Polsce wyborczy autobus. Nazywał się Express Wolności. Podobnie jak w przypadku „Tuskobusa”, miało być „bliżej ludzi”

W ciągu czterech lat swojego premierostwa Donald Tusk odjechał.

Odjechał na szczyty Machu Picchu i w Dolomity. Na salony, w których klakierzy biją mu brawo. I na stadiony (zamknięte dla kibiców), gdzie może kopać piłkę z kumplami. W świat upajającego poczucia władzy, personalnych układów, interesów wąskich grup społecznych, politycznego PR-u i medialnych manipulacji.

Odjechał od Polski, której nigdy nie lubił. Tej rzeczywistej, żyjącej codziennymi problemami. Od prowincjonalnych miasteczek, dróg publicznych, targowisk, gospodarstw zniszczonych przez powódź, urzędów pocztowych, szkół i szpitali. Od ludzkich słabości, biedy i żalu do niesprawnego państwa. Od prostej wiary, lokalnej kultury i tradycyjnego patriotyzmu.

O tym, że premier odjechał, sztabowcy PO przypomnieli sobie przed wyborami. Dlatego wymyślili „Tuskobus” jako wielką metaforę powrotu Tuska do Polski. Trudno jednak uznać ten powrót za autentyczny, skoro główny pasażer autobusu na co dzień jeździ limuzyną. Ludzie mają swój rozum i fałsz wyczuwają na kilometr dziurawej szosy.

Tusk jednak odjechał do tego stopnia, że dziwi się desperacji i szyderstwom, z którymi spotyka się na trasie. Najwyraźniej sądził, że razem z nim odjechali wszyscy Polacy. Mentalnie, w wykreowaną przez usłużne media nierzeczywistość. I że dla mieszkańców prowincji będzie przede wszystkim celebrytą, który ma obowiązek nosić dobry garnitur, a nie rozwiązywać realne problemy.

Przed wyborami w 2001 roku też jeździł po Polsce wyborczy autobus. Nazywał się Express Wolności. Podobnie jak w przypadku „Tuskobusa”, miało być „bliżej ludzi”. Jaśnie państwo z „tradycyjnej partii inteligenckiej” przechadzali się alejkami, majestatycznie kłaniając się mieszkańcom wsi i miasteczek. W efekcie Unia Wolności zdobyła niewiele ponad 3 procent społecznego poparcia i nie weszła do Sejmu.

PO jako partia populistyczna, a nie „inteligencka”, może liczyć na większe poparcie. W praktyce politycznej jest jednak tak samo oderwana od rzeczywistości jak jej partia-matka. Z bliska, bez medialnego filtra, lepiej widać, komu naprawdę zależy na Polsce, a kto tylko po niej się wozi. Na swoim „Tuskobusie” premier może się nieźle przejechać. Dosłownie, ale i w przenośni.

Wojciech Wencel

za bibula.com - +www.bibula.com
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dotyczy tematu   
Mik, 2011.09.28 o 13:17
+www.prawica.net
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Dotyczy tematu 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 13:49
Mik.
Bardzo, bardzo dobre bo prawdziwe. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
w.red, 2011.09.28 o 20:11
Obawiam się Zenku że takich rzetelnych statystyk nikt nie prowadzi. Powód jest prosty. Nikt tym nie jest zainteresowany. A przypuszczam, że od czasu "transformacji" (czytaj - zalegalizowanego złodziejstwa) ta ilość byłaby porażająca. Tych ludzi zepchnięto na margines za życia, jak i po śmierci.
Dopiero po jakiejś spektakularnym zdarzeniu rozpiszą się "mendia". Tyle że w tonie sensacji jednego (co najwyżej kilku dni). Różni oficjele, gadające głowy będą ubolewać i współczuwać bijąc pianę. A wszystko po to by za chwilę kopnąć leżącego by nie pchał się na oczy. Prawda jest okrutna. Jako społeczeństwo zatraciliśmy wrażliwość na krzywdę drugiego człowieka zamykając się w swoim świecie. Gdzie nie ma miejsca dla słabych.
I nie wzięło się to znikąd. Bo to stereotypy wtłaczane nam przez lata.
Jak leży na ulicy to pijak. Jak bezdomny to lump. Jak biedny czy bez pracy to albo niedojda albo leń. I tak dalej, etc, etc. A chodzi o to by nikt nie śmiał ująć się za krzywdzonym człowiekiem. To część "mendialnej" obróbki społeczeństwa. I nie tylko u nas. Jak może pamiętasz było kiedyś info o tym że w USA - krainie eldorado - jakiś gostek wbił się samolotem w bydynek ichniego urzędu skarbowego. Tam to zjawisko także występuje.
to po prostu zakamuflowana eutanazja przeprowadzana na słabszych czy może mających mniej szczęścia. Dlatego przekonują w radio np by koniecznie iść na wybory urządzone na ich modłę. Po to tylko by ludzie nie zechcieli naprawdę wybierać sami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.28 o 21:19
W.red witaj.
Cóż tutaj można dodać. Już naprawdę myślę, że napisaliśmy wszystko. Pełna zgoda z tym co piszesz. W hameryce, gdzieś czytałem, że 60 000 000 milonów ludzi jest nie ubezpieczonych. Czyli pozbawionych opieki lekarskiej nie mówiąc o innych sprawach. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Adam39, 2011.09.28 o 21:22
Zenku, bardzo dobrze ująłeś i poruszyłeś ten narastający problem. A przedostatnie zdanie - "Ja powiem tak- wasze chodniki nasze fabryki i niewolniki."- oby jak najszybciej nam Polakom, się sprawdziło.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.29 o 20:26
Adam39.
Ja z zainteresowaniem czekam na czas "powyborczy". Mam nadzieję, że balon kłamstw, oszustw jest już na granicy wytrzymałości i musi pęknąć. To nie będzie prawda zachwycająca, ale może i durnie wtedy zobaczą, że Polska jest doprowadzona do zapaści. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.29 o 20:40
Adam39.
ZOBACZ co znalazłem na jewnecie - HAAAAAAAHAAAAA- Koalicja PO-PiS po wyborach? "To możliwe, ale bez Tuska" - +wybory.onet.pl.
Sam nie przeczytałem tych wywodów bo nie mogę!!! Jak nie skoczysz żyd będzie w nierządach. Haaaaaaa . A tyle wody i kłótni wyleli na siebie - to wszystko dla "dobra" goi, aby prawidłowo głosowali na wrogów Polski i Polaków o czym pisałem wielokrotnie. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Adam39, 2011.09.29 o 21:09
Zenek, teraz mówi o tym ten brudas. A wcześnie czytałem wypowiedź placka qur....skiego. Też to samo mówił. To wszystko potwierdza cały czas istniejącą zmowę. Pod stołem wszystko jest uzgodnione. Urwa urwie, łba nie urwie. Dla goi, niech wygląda że oni się strasznie różnią, bo chcą dobrze goim zrobić, niech tylko idą na wybory i niech myślą że wybierają.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: POwiesił się ojciec jedenaściorga dzieci!!! 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.29 o 21:51
Adam39
Tak się tym 'pocieszyłem" że postanowiłem o tym napisać. Bo dla niektórych to są sprawy do niepomyślenia - +polacy.eu.org Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Witaj Zeniu 
w.red, 2011.09.29 o 21:35
Nic nowego pod słońcem. To było do przewidzenia (z resztą pisaliśmy już o tym wcześniej).
To się nazywa "polityka", a że szkodzi to państwu i ludziom w oczywisty sposób nic nikogo nie obchodzi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Witaj Zeniu 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.29 o 21:56
W.red.
Możemy powiedzieć , że mamy satsfakcję!!!. Tylko rzygać się się chce na to wszystko i na tych durni co to "sie podzielili" na "propolskie" PiS i antypolskie PO. Nic nie chciałem pisać i nie pisałem, ale obecnie muszę. Wk mnie jak na "nowym ekranie" żydek Mikke urasta do rangi następnego patrioty. Czyli o nowym ekranie mam swoje zdanie i to inne niż większość. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Witaj Zeniu 
w.red, 2011.09.29 o 22:46
Smętna to "satysfakcja" :(
To że niektórzy na NE w JKM upatrują partnera jest moim zdaniem błędem.
Z naszego punktu widzenia jak na razie spełnia on swoją rolę. Tygla poglądów z którego każdy może wybrać, nawiązać znajomości i poszerzyć wiedzę.
Nie oceniaj całości na jednym przykładzie ;) Istotą tego portalu są ludzie, a nie ambicje czy aspiracje niektórych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Witaj Zeniu 
Zenon Jaszczuk, 2011.09.29 o 22:55
W.red.
Pisałem o NE w dniu jego powstania. Pisałem negatywnie. Pisałem, ze śmierdzi mi agenturą. Oczywiście o internautach nic nie pisalem zlego i nie piszę. Zlecieli się wszyscy do nowego i uwierzyli. Chociaż jak czytam nie wszyscy. Jeszcze jedna gierka ??? Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Witaj Zeniu 
w.red, 2011.09.29 o 23:58
Nie poważyłbym się na takie jednoznaczne stwierdzenie.
Bo brak jest możliwości by to potwierdzić czy jednoznacznie temu zaprzeczyć.
A "gra" ? Wszystko jest grą Zeniu gdy biorą w tym udział pieniądze. Na niezależność i prawdę mogą sobie pozwolić tylko wolni strzelcy. Jak my tutaj. Jest to jednak kosztem "zasięgu". Tak jak w życiu majątek ciuła się przez pokolenia, tak i tutaj w sieci jest podobnie.
Ważne jest że możemy z tego na razie korzystać w sensowny sposób. Co gdzie indziej byłoby niemożliwe (zajrzyj na temat w linkach o niepoprawnych).
Co do tego że "uwierzyli" to nie zupełnie chyba jest to do końca prawdziwe. Bo kto w dzisiejszych czasach jest w stanie "uwierzyć" i to na słowo ;)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
Piotr Świtecki → MatiRani
Mufti: Czym dla CIEBIE jest Polskosc?
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → Piotr Świtecki
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Piotr Świtecki → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Marek Stefan Szmidt
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → MatiRani
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
Marek Stefan Szmidt → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
MatiRani → janekk
Re: Polki, Polacy i ludzie nam życzliwi
janekk → Zenon Jaszczuk
więcej…